Šta je novo?

SiN Episodes : Emergence (Episode 1)

Kako ova igra može biti bezveze? :)

Ma u pravu si, pola sata sam utrošio na jednolično napucavanje, a motiv su mi bile scene sa početka igre. U pitanju je HL2 u nešto drugačijem okruženju, ali bukvalno isti osećaj. Možda čak nešto dosadnijim samim napucavanjem... Inteligencija protivnika je prosečna, posle FEAR-a smešna.

Polako, videću kako će se priča razvijati. Nisam nezadovoljan, iako nije ništa spektakularno izuzev BOUNCING BOOBS animacije :D
 
At the part where the game doesn't go on save your game.
Open the console and enter this command: ai_norebuildgraph "0"
Now load the save-game you just made.
 
Upravo tako, ništa ekstravagantno ali taman da zadovolji potrebe svakog FPS igrača.
 
Pa Ritual je uvijek pravio zabavne igre, umjetnički dorađene, koje su naglašavale igrivost radije nego ozbiljnost. Takav je i SiN: Emergence.

Evo šta kaže najpoznatiji svjetski dizajner levela za FPS-ove, Richard Gray odnosno Levelord: SiN: Emergence je poštena i "čista" igra. Nije pretjerano komplicirana i vrlo je zabavna. Kao odrezak za večeru...napuni želudac i zadovolji čovjeka ;).
Bit će dosta interakcije sa okolinom, pošto je ritual poznat po tome. Bit će puno akcije, naravno, i nešto zagonetki. Sve će ovo zajahati na dugo očekivanom povratku u svemir koji definira zaplet SiN-a...

Ljubitelje old-school akcije veselit će vijest da se planira i stari SiN nanovo izrađen na pogonu Source kao jedan od bonusa.
 
na PC IGN-u jos nije zvanicno rate-ovana igra, ali za sada joj je 8.4 nezvanicni rate-ing !!! Meni je, kazem meni, PC IGN uvek bio neki oslonac po pitanju prewiev-a, a 8.4 ocena je itekako dobra !!!
Ovo je samo moje misljenje na osnovu prewiev-a i sotki gore postavljenih, nisam jos igru probao, ali mislim da nece omanuti :)

p.s.
dok ne dodju "pravi" naslovi ovako dobar i pravi FPS ne treba propustiti... ;)
 
Igra će leći svakome ko je bio oduševljen sa HL2, a može se reći da nije ni lošija od uzora.
Iako je u pitanju nastavak sasvim drugog serijala, od samog početka, pa evo do sada (mislim da sam negde na trećini igre) igra u svakom pogledu liči na HL2, pa čak se može reći da je mnogo toga i pokradeno. Čak i razvoj i tok događaja (evo sada i zombija, odnosno mutanata koji me gađaju kao u Ravenholmu), poneke zagonetke koje koriste fiziku engine-a, pa zvuk... sve mnogo mnogo liči na HL2. Nekima ovo može biti ekstra, meni dovoljno da igru završim. Ono što može biti bolje od poslednjeg HL2 je priča (za sada je samo zanimljiva), ali je ovo ipak tek prva epizoda. Pa čak i HalfLife serijal sudeći po završetku poslednjeg nastavka teži takvom konceptu. Tako da ove dve igre osim engine-a imaju još mnogo toga zajedničkog. Pozajmljeno je još štošta iz drugih igara (recimo prvi mutant na operacionom stolu kao u FarCry, identična scena). Kada bolje razmislim, sve je pokradeno iz nekkoliko naslova osim pojedinih likova i oružja koji su prisutni još od originalnog Sin-a. Svakako da je generalno ovo dobra igra, treba je probati, pa i preći kao obavezno gradivo.

Sve to zapravo i nisu zamerke, jer je sve savršeno uklopljeno u dobru celinu.

Ono što stvarno zameram igri je grafika koja pomalo zaostaje za najkvalitetnijim naslovima, ali je prijatna za gledanje (Source, identično je kao u HL2) i naravno, AI. AI je ponovo očajan, protivnici jako slabo razmišljaju. Pri tom mislim na ljudske protivnike koje ponekad možeš čekati da im glava naiđe na jednu tačku i opaljuješ. Svi do jednog će proći istim putem, što nije odraz neke inteligencije. Takođe, jako me često primete kroz zid, pa čak ponekad i pucaju kroz zid :d Što se monstruma tiče, oni su takođe glupi, ali nešto interesantniji od uobičajenih, jer ostavljaju za sobom još poneke aktivne, odnosno žive delove...

Eto toliko... a iskreno, igru vredi instalirati i samo zbog prvih 5 minuta igranja, čak i ako ne nameravate dalje, mada će to biti dobar motiv da nastavite :D
 
Poslednja izmena:
*SPOLIER*

Kako se prelazi onaj nivo na kraju kad jurim Radeka koji pokušava da pobegne sa vrha zgrade helikopterom (to bi trebalo da je zadnji)? Obišao sam sve spratove, na 24-tom ima izlaz na ivicu zgrade, međutim sa druge strane su vrata zaključana. Ili mi je nešto promaklo?
 
Problem je bio u nekim merdevinama koje nisu baš upečatljive... čisto ako se još neko tu zaglavi (a neće :d )
 
Ne znam tačno, ali cenim da sam proveo jedno 4-5 sati uz nju.
 
Biće ih 9, jel da?

Znači ako bi bilo 9x5 sati, to i nije toliko loše. Samo da se na nastavak ne čeka previše. Nekako bi 2-3 meseca bilo idealno, ali mislim da je gotovo nemoguće.
 
Da, bit će ih 9.
Koliko će biti vrijeme čekanja između epizoda zavisi prije svega od toga koliko će igra biti uspješna. Ako bude uspješna, Ritual će uposliti više ljudi i time će skratiti vrijeme razvoja.
Realno bi bilo očekivati nastavak za nekih 6 mjeseci. A možda bude i prije, sve zavisi...
 
Mogli bi da ubace HDR Lost Coast verziju HL2 engine-a, a ne onu matoru iz HL2...
 
Upravo to mi je palo na pamet. Da ne kažem da sam tako nešto i očekivao... Može biti da Valve ljubomorno čuva taj unapređeni engine za HL2 ekspanzije. Iskreno, samo još HDR fali ovoj igri u početnim scenama, pa da se svi navuku na istu :d
 
Ma najbolje da ga čuva... Nego dugo oni rade na SiN-u, i epizoda 2 će izaći tek oko septembra, ako ne i kasnije, a do devete neće stići, garant. Igra nije ništa specijalno, ali me raduje da radi i na 7600GT-u u 1920 x 1200 sa 8xAF i 2xAA (4x AA vec pravi problem). Stari dobri HL2... :)
 
Agilni je napisao(la):
Upravo to mi je palo na pamet. Da ne kažem da sam tako nešto i očekivao... Može biti da Valve ljubomorno čuva taj unapređeni engine za HL2 ekspanzije. Iskreno, samo još HDR fali ovoj igri u početnim scenama, pa da se svi navuku na istu :d

Sto je najgore po trejlerima koje sam gledao iz ove nove ekspanzije za HL2 sto treba da izadje cini mi se da igra nece uopste koristiti HDR. Iskreno se nadam da gresim.
 
Half Life 2: Episode One ima HDR i teksture vise rezolucije, tj. izgleda kao Lost Coast tech demo...
 
HDR će se gotovo sigurno pojaviti u SiN-u, ali u nekoj od kasnijih epizoda.
 
Igra popunjava prazninu do dolaska "Prey-a" i "CAll of Chutulhu: Destiny"s end".
Moze da prodje, protivnici i nisu nest najpametniji. Vidi se da podseca na HL2 ( kanali, helikopteri...) Ukokao sam neko belo cudoviste i ... danas nastavljam.
 
jel taj HL2 konacno "dokucan" engine :trust:
mislim sem onog zaglavljivanja, jel reseno i enormno skakanje i padanje FPS-a !!! TO mi se desavalo u HL2 na R9800PRO da skace i pada od 300 do 100 , skoro neigrivo :p
 
Prvi utisak o igri mi je da je sasvim solidna. Od igre nisam ocekivao mnogo. Inace sma obozavalac Source enginea pa mi grafika jako prija, kao i potsecanje na HL2. Ideja sa izbacivanjem epizoda nije losa, naravno ukoliko imate dubok dzep ili brz net :). Da li ce ovaj sistem zaziveti i kod drugih proizvodjaca igara, videcemo.

Evo jos nekih domacih screenova, njih 16 u 1024 mozete pogledati ovde.
 
ToxiC je napisao(la):
jel taj HL2 konacno "dokucan" engine :trust:
mislim sem onog zaglavljivanja, jel reseno i enormno skakanje i padanje FPS-a !!! TO mi se desavalo u HL2 na R9800PRO da skace i pada od 300 do 100 , skoro neigrivo :p

Ima skokova i padova. Na mojoj mašini, sve na max, 1024x768, 4xAA, 8xAF varira između 45 i 120... tako da... Istina da uspori kada je očekivano, ali svakako ne prija 50fps, nakon višeminutne stotke.

Najprijatnije je igrati bez AA u 1280x960, sa 4xAF, mnogo prijatnije deluje i nema usporenja.
 
Poslednja izmena:
Hm... Ali 45 frejma je i dalje dovoljno za normalno igranje...
 
Vrh Dno