baltam0s
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.02.2009
- Poruke
- 2,704
- Poena
- 485
Naravno da Wolt ima veze - restoran nema nikakvog dodira sa korisnikom kada se poruči preko Wolta. Wolt organizuje podršku, dostavu i bilo šta što je potrebno da hrana stigne do krajnjeg korisnika, reši bilo kakav nesporazum ili problem.
E sad, u većini slučajeva u restoranima rade ljudi koji razumeju ugostiteljstvo i koji žele da mušterija bude zadovoljna. U nemalom broju slučajeva se dešavalo da se ne može naći zajednički jezik sa restoranom za neku primedbu (uglavnom validnu, nekad i ne), i tu Wolt po pravilu reaguje i na svoju štetu, samo da bi korisničko iskustvo bilo pozitivno.
Sutra možda nećeš iz tog restorana da poručiš, ali treba da ti je Wolt primarna platforma.
E sad, u većini slučajeva u restoranima rade ljudi koji razumeju ugostiteljstvo i koji žele da mušterija bude zadovoljna. U nemalom broju slučajeva se dešavalo da se ne može naći zajednički jezik sa restoranom za neku primedbu (uglavnom validnu, nekad i ne), i tu Wolt po pravilu reaguje i na svoju štetu, samo da bi korisničko iskustvo bilo pozitivno.
Sutra možda nećeš iz tog restorana da poručiš, ali treba da ti je Wolt primarna platforma.