Čitam pet puta poruku i ne mogu da shvatim. Ako ti je Glovo bio "super brz i sve kako treba", zašto onda ne želiš da ga koristiš i vraćaš se na poručivanje telefonom? I ne znam zašto praviš razliku između apoteke/dm-a i restorana - ako si bio zadovoljan uslugom dostave iz tih lokala, iz restorana ćeš dobiti isti nivo usluge.
Drugo, da li uopšte znaš da su na Glovou i restorani sa sopstvenom dostavom? Pošto si napisao da si to koristio, pa možda misliš da toga više nema na Glovou? Kada izabereš određeni restoran na Glovo sajtu ili u aplikaciji, videćeš na vrhu aplikacije ili sa desne strane na sajtu rečenicu "Narudžbinu dostavlja direktno prodavnica", pa po tome možeš da razlikuješ šta je Glovo dostava, a šta je sopstvena dostava. Samo je šteta što nema filtera za to, jer bi meni baš značio, samo što u mom slučaju želim da izbegnem sve restorane sa sopstvenom dostavom jer im uglavnom treba sat i po da stignu do mene... Glovo je koliko vidim u postupku prenosa svih restorana sa Donesija, jer ih svakim danom ima sve više, a nadam se da će na kraju biti svi, jer još uvek mnogih nema.
U svakom slučaju, valjda je cilj da na Glovou bude moglo da se uradi sve što je moglo na Donesiju (uključujući naručivanje iz restorana sa sopstvenom dostavom), tako da, ako si koristio Donesi, ne vidim razlog da odjednom pređeš na naručivanje telefonom (i pokažeš vlasnicima restorana da još uvek treba da ulažu resurse u taj arhaični sistem naručivanja).
Ono što mi je još nejasno u tvojoj poruci - kakvi Star kuriri? To je Donesi koristio dosta davno u jednom kratkom periodu pre nego što su uvideli upravo probleme koji si pomenuo, što ih je verovatno navelo da naprave sopstveni servis za dostavu. Tako da Donesi već dugo koristi sopstvene zaposlene za dostavu, a ne te eksterne Star kurire, a ta Donesi dostava je veoma slična Glovou, Woltu i CarGo Butleru po kvalitetu i brzini, a i naravno jeftinija od eksternih kurira. Prosto je nemoguće da ti dostavljač stigne posle 2 i po sata, jer je sistem takav da ne bi ni mogao da naručiš ako toliko manjka dostavljača ili su daleko. Naravno postoji i uživo praćenje narudžbine kao i kod ostalih, a ako nešto zapne, odmah te kontaktira podrška ili sami reše ako je moguće. Ja sam imao uvek odlično iskustvo sa Donesi dostavom. Izgleda da si poslednji put probao plaćenu dostavu pre par godina (u vreme Star kurira) - probaj ponovo, koštaće te 100-200 dinara da vidiš kako je sad odlična usluga.
Inače, zašto se bakćeš sa raskusuravanjem? Lepo platiš karticom onlajn i ne razmišljaš, život je komforniji. Ako nisi znao - samo jednom unosiš podatke kartice da se sačuvaju, a svaki sledeći put je automatski izabrana i apsolutno ništa ne radiš osim da klikneš dugme "Naruči". Ne prljam ruke kešom, ne strepim da li će dostavljač da ima kusur, prihvatanje hrane na vratima je daleko brže...