Šta je novo?

[Servis] Pro mobi problem

Ja bih te posavetovao da probaš sa još nekim parom slušalica. Jednostavno, stereo ulazi nemaju svi isti standard.
Npr. Slušalice dva različita Sony telefona mogu da rade svake na svom modelu, a ne moraju i obrnuto. Ima takvih primera kod svih proizvođača. Jednostavno probaj treći, cetvrti, peti par slusalica dok ne nabodeš koje rade ako već nemaš par slusalica koji je došao uz telefon.

Bio do servisa, nije kvar vec mora jace da se gurnu slusalice nego kod drugih telefona.
 
Situacija je sledeća. U novembru 2015. godine sam preko Telenora kupio aparat, Samsung Galaxy S6 Edge Plus. Kupljen je dana 15.11.2015. U aprilu ove godine sam telefon predao na servis (22.4.2016.), i posle nedelju dana mi je vraćen sa zamenjenom baterijom. U tih nedelju dana, Telenor, iako se po "kartonu" koji korisnik dobija od njih kada uređaj preda na servis obavezao da kontaktira korisnika i dostavi mu informacije vezane za kvar, kao i predlog popravke i pitanje da li se korisnik sa time slaže ili ne, Telenor to ne radi, već mi kao što sam napisao vraćaju uređaj sa zamenjenom baterijom. Isto tako, taj karton koji je u stvari parče papira sa odštampanim informacijama koje Vi kao korisnik predate, a vezane su za kvar, koristite za podizanje uređaja, te kada ga preuzmete sa servisa, radnici u poslovnici karton uzimaju nazad. U junu telefon je ponovo predat na servis (8.6.2016.) i vraćen nazad sa servisa dva dana kasnije (10.11.2016.). Po izveštaju sa servisa (predat usled istog problema kao i prvi put, a to je preterano brzo pražnjenje baterije), telefon je na istom proveo oko sat i po vremena u kojem je ovlašćeni servis ProMobi testirao telefon u "realnom vremenu i radu". Nakon testa je procenejno da greške nema. Upisan je novi softver. Ja sam Telenoru poslao reklamaciju, čekao 10 dana na odgovor (poslao sam mejl, odgovor sam dobio poštom), dobio isti od "službe za napredne odnose sa korisnicima" (odgovor je stigao iz Subotice, a na Telenorovom sajtu ne mogu da pronađem nikakvu adresu niti kontakt telefon "službe za napredne odnose sa korisnicima"). Prema njihovim rečima, sve je u redu, servis je dobro odradio posao. Kompletno je izignorisano moje pitanje zašto se pri prvom nošenju uređaja na servis meni niko nije javio i obavestio me da je baterija falična i da mora da se menja. Na istu indolentnost sam naišao i kada sam kontaktirao njihov call centar. U razgovoru sa operaterom je konstatno ignorisano moje pitanje zašto me nisu obavestili o tome već mi samo vratili uređaj. Da sam obavešten da je uređaj nesaobrazan, već bi u aprilu zahtevao novi uređaj ili rešavanje problema na drugi način, što sam uradio u junu, ali usled procene da je sa uređajem sve u redu, moj zahtev nije prihvaćen. U međuvremenu cimao Ratel i NOPS. Ratel javio da će da provere o čemu se radi sa Telenorom, jer je ipak kod njih kupljen telefon. Da se nadam nekoj zameni? Jel imao iko iole slično iskustvo?

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
Sada vise ne. Sada imash "ispravan" telefon. A srecno ti sa dokazivanjem da nije.
 
Samo privatna parnica. Ne znam nikog da je probao.
 
Kupio sam s7 edge 7.06.2016 u Telenoru. Telefon je odnesen u Pro mobi servis iz razloga sto se na edge ekranu pojavila ljubicasto plava mrlja. Uvazea je garancija i telefon je uzet na servis. Plasim se samo da ne dobijem odgovor neke gluposti da ne moze da se popravi i tako dalje. U slučaju da dodje do toga, recite mi sta da radim? Hvala unapred.
 
Ako ne moze da se popravi onda moraju da ti daju nov telefon ali garant je do ekrana i zamenice ga.
 
Pošto nije prošlo 6 meseci od kupovine treba da dobiješ novi, a popravka isključivo uz tvoju saglasnost.

ZZP
član 52.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno