Šta je novo?

[Servis] Pro mobi problem

fruit23

Slavan
Učlanjen(a)
02.10.2007
Poruke
464
Poena
330
Slucaj koji ima moj brat, prenosim poruku koju je napisao u celini, pa molim ako neko ima neku ideju sta da radi?

Kupio sam Samsung Galaxy S Plus u Telenoru preko paketa, u februaru 2012. godine (garancija istice februara 2014.). Telefon je potpuno crkao u oktobru pve godine, nakon cega mu je u ovlascenom servisu za samsung telefone Pro Mobi na Banovom Brdu pod garancijom zamenjena maticna ploca. Od tada (nakon zamene maticne ploce) crkle su mi dve memorijske kartice i na ekranu u spoljasnjim uslovima a pri nizim temperaturama (ispod 10 stepeni) pojavljuju vertikalne linije, koje su u slucaju duzeg boravka na spoljnoj temperaturi sve gusce i gusce, da bi na kraju kompletan ekran bio prekriven zelenim pikselima. Telefon je odnet na reklamaciju, prihvacen je od strane servisa, ali ubrzo su mi ga vratili sa obrazlozenjem da je prosao sve testove i da telefon najnormalnije radi. Ja sam telefon preuzeo i izasao iz servisa, nakon cega su se ubrzo zbog hladnog vremena ponovo pojavile linije na ekranu. Vratio sam se odmah u servis i pokazao serviseru sta se desava, na sta mi je on ponovio da je telefon prosao sve testove po samsung standardima i da on tu ne moze nista da ucini. Trazio sam ga opet uzmu i ispitaju, telefon je sada u servisu, ali ocekujem da ce me ubrzo zvati sa istim odgovorom da je sa njim sve u redu.
 
Sta covek da kaze...standardi Samsunga sigurno nisu da telefon na malo hladnijem vremenu pocne da brljavi. Budi kulturani, imaj strpljenja i trazi pismenu potvrdu o svakom zahvatu koji je radjen na telefonu. Ako krenu dalje da te zavlace, samo spomeni da posto je telefon ocigledno felerican a tvrde da je sa njim sve u redu, da ces poslati pismo direktno Samsungu da preispitaju njihove testove, kao i da ces se pismenim putem obratiti Trzisnoj inspekciji. Ovo su neke opste stvari koje si vec i sam sigurno razmatrao, ali nije lose napisati. U svakom slucaju, budi uporan i bori se za svoja prava.
 
Pa da to sam i ja rekao, sa tim sto brat kaze da su bili veoma neljubazni, i kad je preuzimao telefon nije hteo da potpise dok ne izadje napolje i proveri, ali lik mu nije dao da iznese telefon dok ne potpise da ga je podigao sa servisa. Jos mu je rekao da je napolju hladno(oko 4 stepena je bilo) i da to nisu standardni uslovi i to je bio vidno neljubazan kad je opet preuzeo telefon na servis, proslo je 3 minuta od podizanja.
 
Dobro, to sto mu nije dao da iznese telefon pre potpisivanja je standardna procedura, jer niko ne moze da mu garantuje da on nece da ga odnese a posle dodje i optuzi servis da mu je telefon nestao, jer ima svakakvih ljudi.
Sto se tice hladnoce, a sta je sa onim telefonima koji se prodaju u Rusiji, Kanadi, Norveskoj...? Je li i tamo telefoni brljave, "po standardu" i nikom nista?! Zali se lepo Samsungu u Srbiji, a mozes i jedno pismo na engleskom da im napises, ili korejskom, ako ga znas. :)
 
Каква бре хладноћа, па ја сам пар пута са својим ДХД био на -10 до -15 степени по пар сати и радио је без проблема! Само је, чини ми се, на -15 екран мало спорије реаговао и то је то.
 
Da, tecni kristali postanu manje pokretni na hladnoci, tako meni u kolima displeji imaju mali, ali opet primetan lag, kada je napolju neki veci minus.
 
To sam i ja primetio, ali to je normalno, i nece ekran da crkne nego cim je previse hladno prvo baterija popusta i ugasi se mob.
 
Jutros su zvali za mobilni, mi se spakovali i taman dosli da se raspravljamo, kad radi neka devojka koja je vrlo ljubazna, uze papir i kaze zamenjen ekran i sve vezano za ekran. Mi je bledo gledamo a ona nas kao pita da li nam je nesto cudno:). Ispalo je sve ok na kraju, ali dok se ne iscimas ne mozes da izvuces nista.
 
Dobro je da se sve tako zavrsilo. Samo su jos jednom pokazali kakvi su cigani.
 
Moram da ozivim ovu temu iz mrtvih, posle onoga sto sam vam pisao , juce je telefon opet crkao. Garancija je istekla u februaru. Da li mozemo da se zalimo ako je opet maticna ploca crkla posto je proslo samo 5 meseci od kada je zamenjena ploca i ekran telefona, mislim kolika je garancija na zamenjeni deo, ili sad ne moze vise nista nego da plati popravku? Naravno pitam ako je u pitanju isti kvar, znam da ako je nesto drugo sad crklo nema od toga nista.
 
^ Nekada se garancija produzavala posle opravdanog kvara. Možda da direktno okreneš servis i pitas?
 
Garancija se dobijala nova samo u slucaju zamene uredjaja/komponente novim.
Ali nakon popravke > isteka garancije, mora da se placa popravka.
 
Zvali su juce iz servisa, na mobilnom je crkla maticna ploca. Kazu ne vredi popravljati posto je cena 15 000 din. Maticnu plocu su menjali vec u garantnom roku pre tacno 6 meseci i 15 dana, a i garancija od dve godine mu je istekla u februaru. Mislim sad nema kukanja, ali da se desi da kupis preko operatera telefon i to ne bas jeftin, i da ti u garanciji promene ekran koji baguje, maticnu plocu posle godinu i po dana i da opet posle 6 meseci ista crkne je stvarno da poludis.
 
Zakon o obligacionim odnosima

Produženje garantnog roka

Član 503

(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.

http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_obligacionim_odnosima.html
Pod tačkom 3 treba da imaš garanciju na ploču 24 meseca, ako imaš neke papire o zameni ploče, ja bi otišao u tržišnu inspekciju sa papirimia.
Edit:
Čak bi moglo i pod tačku 2, pa da imaš garanciju na ceo telefon, jer urađena bitna popravka, zamenjena ploča.
 
Poslednja izmena:
@fruit: Ne dozvoli da te zeznu. Na zamenjeni deo ide nova garancija, to je 100% tako.
 
hvala vam, sad upravo zovem brata da nadje papire, pa idemo tamo. Meni je i bilo sumnjivo kada su se napravili ludi, nego on je isao sam da podigne telefon a on je miran i povucen, pa sta god da mu kazu on kaze dobro. Ali danas idem ja, samo da pokupimo sve papire.
 
Prvo su nam rekli da je istekla garancija i da nemamo pravo, i kada sam pokazao papir sa clanom zakona, uzeli su sve to i rekli da ce poslati telefon samsungu i da ce nam javiti. Nista bez vas. Hvala jos jednom. Sad cekamo pa cu javiti.
 
Vidim da ste čoveku dosta pomogli pa se nadam da i meni pomognete.
Telefon je prvi put poslat u servisu na zameni tača pre nove godine.11.12.2013.
Telefonu Zamenjen Tač.
Telefon preuzet u VIP-u 03.01.2014.
Posle kraćeg korišćenja primećeno je da tač u donjem dalu je odlepljen i propušta svetlost kao i da se pomera gore dole...
Odnešen u VIP 07.04 i pioslat na popravku u servisu.
17.04 telefon iz servisa došo u prestavništvo VIP-a u nalogu piše da je zamenjen tač.
E sada možda su oni zamenili Tač ali i dalje se Tač mrda i ne naleže dobro po ivici telefona.
takav telefon -neispravan nismo htele da preuzmemo.
Telefon je vraćen nazad u servisu 17.04.2014.
Sad servis otvara ponovo novi nalog pod Novim datumom.
I nikako nemogu dostići onih 45 dana zakonskih jer će ga verovatno poslati ponovo tako neispravnog.
Zvao sam korisnički servis VIP-a jer me interesuje jer nemam nikakve informacije o telefonu (zakonski 15 dana )
Šta da radim..nadam se da ste me razumeli.
Rezime svega je ovakav :
Telefon je i dalje u servisu ali pod novim datumom za isti kvar...
Telefon je već treći put na popravku u pitanju isti kvar Tač.
Molim Vas za neki predlog Šta da odradim ??
 
Poslednja izmena:
Ako je prošlo 15 dana od predaje telefona a nisi dobio nikakvo obaveštenje od njih, pomaže tržišna inspekcija. Nema više roka od 45 dana nego primereni rok (e to još nije definisano u danima). Ti po ZZP imaš pravo da biraš da li da se telefon popravlja ili da dobiješ novi, e sad sve je to lepo u zakonu ali ukoliko ne žele da ti daju novi telefon, prvo se obratiš udruženju za zaštitu potrošača (nekad pomognu ne često) sledeći korak je sudska parnica. Ne postoji drugi način rešavanja ukoliko neće da poštuju ZZP.
Svakako nazovi Udruženje za zaštitu potrošača da te oni posavetuju.
 
Najverovatnije zbog probijanja svih zakonskih normi danas sam dobio odgovor da su mi obezbedili novi telefon!!!!!!!!!
 
Najbolja opcija :)
 
Prvo da se zahvalim @joker na pomoci jer da mi nije ukazao na zakon nikad ne bih naterao brata da odemo da se zalimo, i zahvaljujem se @Dovahpig na potvrdi. I red je da vam napisem kako se sve zavrsilo, juce smo otisli po telefon. Popravljen je, samo sto su na papiru napisali da su otklonjeni nedostaci i da telefon radi po propisanom standardu, nisu nam rekli da su menjali plocu ni sta su popravljali, ali u svakom slucaju telefon radi i to je bitno. Hvala vam jos jednom.
 
Drago mi je da si uspeo da rešiš problem.
 
Dosta korisnih informacija...
Trebala bi jedna sticky tema da se zakaci sa ovim "Zakon o obligacionim odnosima" da bi svi clanovi (i dr.) bili upoznati sa svojim pravima - ipak sad svi koristimo smart telefone koji kostaju vise od prosecnih notebook-ova.
 
Da li ima jos neko iskustvo sa ovim servisom?
Danas trebam da im odnesem telefon (Lumia 925) koja uopste ne radi, a pre "fatalnog" stanja se pojavio "burn in" na ekranu i prilikom snimanja video zapisa mikrofon susti i ni jedan video nema dobar audio zapis. Telefon je naravno u garanciji, samo me zanima sta ce reci tj koji razlog da ne poprave izmisliti tj slagati. Zanima me samo kako da se zastitim od npr - Telefon vam je bio kvasen izgovora ili slicnih?
Hvala!
 
mogu da kazem dasu bas ok , najbolje da odneses licno ida objasnis o cemuse radi i trazi da oni par dana testiraju
 
Imam 2 veoma negativna iskustva sa njima. Prvi put izgrebali telefon, drugi put odbili reklamaciju pod nebuloznim izgovorima. A pritom su i vrlo nadrndani i teski za saradnju.
 
Meni odbili reklamaciju za ulaz za slusalice uz tu *****ozu da telefon radi kako treba po samsung testovima. Samo cu reci da dvoje razlicitih sluski ne vidi iako ih vide druga tri telefona. Izgleda da cu morati licno da nosim u servis.
 
Poslao grand neo zato sto mu treperi ekran inace nisam ja uzeo taj mob iz mts-a vec kupio od drugog lica... uvazili su mi garanciju i zamenili display + touch i usb konektor. Svaka cast za ljude.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Meni odbili reklamaciju za ulaz za slusalice uz tu *****ozu da telefon radi kako treba po samsung testovima. Samo cu reci da dvoje razlicitih sluski ne vidi iako ih vide druga tri telefona. Izgleda da cu morati licno da nosim u servis.
Ja bih te posavetovao da probaš sa još nekim parom slušalica. Jednostavno, stereo ulazi nemaju svi isti standard.
Npr. Slušalice dva različita Sony telefona mogu da rade svake na svom modelu, a ne moraju i obrnuto. Ima takvih primera kod svih proizvođača. Jednostavno probaj treći, cetvrti, peti par slusalica dok ne nabodeš koje rade ako već nemaš par slusalica koji je došao uz telefon.
 
Vrh Dno