Slucaj koji ima moj brat, prenosim poruku koju je napisao u celini, pa molim ako neko ima neku ideju sta da radi?
Kupio sam Samsung Galaxy S Plus u Telenoru preko paketa, u februaru 2012. godine (garancija istice februara 2014.). Telefon je potpuno crkao u oktobru pve godine, nakon cega mu je u ovlascenom servisu za samsung telefone Pro Mobi na Banovom Brdu pod garancijom zamenjena maticna ploca. Od tada (nakon zamene maticne ploce) crkle su mi dve memorijske kartice i na ekranu u spoljasnjim uslovima a pri nizim temperaturama (ispod 10 stepeni) pojavljuju vertikalne linije, koje su u slucaju duzeg boravka na spoljnoj temperaturi sve gusce i gusce, da bi na kraju kompletan ekran bio prekriven zelenim pikselima. Telefon je odnet na reklamaciju, prihvacen je od strane servisa, ali ubrzo su mi ga vratili sa obrazlozenjem da je prosao sve testove i da telefon najnormalnije radi. Ja sam telefon preuzeo i izasao iz servisa, nakon cega su se ubrzo zbog hladnog vremena ponovo pojavile linije na ekranu. Vratio sam se odmah u servis i pokazao serviseru sta se desava, na sta mi je on ponovio da je telefon prosao sve testove po samsung standardima i da on tu ne moze nista da ucini. Trazio sam ga opet uzmu i ispitaju, telefon je sada u servisu, ali ocekujem da ce me ubrzo zvati sa istim odgovorom da je sa njim sve u redu.
Kupio sam Samsung Galaxy S Plus u Telenoru preko paketa, u februaru 2012. godine (garancija istice februara 2014.). Telefon je potpuno crkao u oktobru pve godine, nakon cega mu je u ovlascenom servisu za samsung telefone Pro Mobi na Banovom Brdu pod garancijom zamenjena maticna ploca. Od tada (nakon zamene maticne ploce) crkle su mi dve memorijske kartice i na ekranu u spoljasnjim uslovima a pri nizim temperaturama (ispod 10 stepeni) pojavljuju vertikalne linije, koje su u slucaju duzeg boravka na spoljnoj temperaturi sve gusce i gusce, da bi na kraju kompletan ekran bio prekriven zelenim pikselima. Telefon je odnet na reklamaciju, prihvacen je od strane servisa, ali ubrzo su mi ga vratili sa obrazlozenjem da je prosao sve testove i da telefon najnormalnije radi. Ja sam telefon preuzeo i izasao iz servisa, nakon cega su se ubrzo zbog hladnog vremena ponovo pojavile linije na ekranu. Vratio sam se odmah u servis i pokazao serviseru sta se desava, na sta mi je on ponovio da je telefon prosao sve testove po samsung standardima i da on tu ne moze nista da ucini. Trazio sam ga opet uzmu i ispitaju, telefon je sada u servisu, ali ocekujem da ce me ubrzo zvati sa istim odgovorom da je sa njim sve u redu.