Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Niko od operatera neće odmah prihvatiti raskid bez plaćanja penala jer nemaju nikakve sankcije zbog toga. Ide se na to da će većina odustati od namere, da neće pisati Ratelu, inspekciji itd. Imao sam slično iskustvo sa Supernovom, na kraju je ugovor raskinut i nije bilo nikakvih penala. Ne treba gubiti vreme na pozive, Twitter i slično nego mejlom pošaljite zahtev za raskid ugovora i napišite da su kopije spremne i odmah nakon njihovog negativnog odgovora idu svim nadležnim inspekcijama, Ratelu i kome treba još. Šta SBB odgovori na zahtev nije bitno, treba samo ići do kraja i biti uporan. Svi su oni isti, kada je Supernova ostala bez SK kanala iz SBB-a su savetovali korisnike da mogu da raskinu ugovor, sada to radi Prva... Samo budite uporni. Srećno svima.
 
Nacionalna frekvencija nije isto sto i kablovski kanali. Treba uvesti da nacionalne frekvencije svi operateri placaju isto. Tu nema mesta zloupotrebi. A sto se tice dostupnosti kablovskih kanala, tu biras operatera po ponudi koja ti odgovara.
 
Pa s'obzirom kako im radi net u vecernjim casovima, i treba razmisliti o alternativi:
Paket 300/30 kod SBB-a
 

Prilozi

  • sbb upload opet.png
    sbb upload opet.png
    47.4 KB · Pregleda: 43
Sutra ću sastaviti zahtev za raskid ugovora i poslati ga ili na njihov mejl ili ću otići direktno u poslovnicu. Kolega sa foruma je već pomenuo član 5 ugovora na koji planiram da se pozovem. To je u stvari član 107, stav 1 i stav 2 Zakona o elektronskim komunikacijama koji glasi:

“(stav 1) Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
(Stav 2) Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.


Lično imam ugovor na 24 meseca, prvih 6 za dinar, ostalo je još 14 meseci do isteka. Ne nameravam da im plaćam bilo kakve penale, a ovo sam trebao da uradim još u martu kada su izbacili naprasno nekoliko informativnih kanala jer su se brinuli da ne budem "dezinformisan". Izabrao sam njih kako bih izbegao lokalnu propagandu, da bi na kraju dobio globalnu. Od sada samo internet paket, tv kanale više u kuću ne puštam. Javiću kako idu pregovori.
 
Sutra ću sastaviti zahtev za raskid ugovora i poslati ga ili na njihov mejl ili ću otići direktno u poslovnicu. Kolega sa foruma je već pomenuo član 5 ugovora na koji planiram da se pozovem. To je u stvari član 107, stav 1 i stav 2 Zakona o elektronskim komunikacijama koji glasi:

“(stav 1) Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
(Stav 2) Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Lično imam ugovor na 24 meseca, prvih 6 za dinar, ostalo je još 14 meseci do isteka. Ne nameravam da im plaćam bilo kakve penale, a ovo sam trebao da uradim još u martu kada su izbacili naprasno nekoliko informativnih kanala jer su se brinuli da ne budem "dezinformisan". Izabrao sam njih kako bih izbegao lokalnu propagandu, da bi na kraju dobio globalnu. Od sada samo internet paket, tv kanale više u kuću ne puštam. Javiću kako idu pregovori.
Mislim da bi bolje bilo da pošaljete na mail kao najavu i odete u poslovnicu
Imacete bar pisanu potvrdu svega , a kontaktirajte i ratel , efektivu i koga još znate , ako ste stvarno rešili da raskidate i to bez penala
Ja sam uvek na strani potrošača , da li sam ja zadovoljan mojim provajderom , saznaće krajem decembra
Imam oba provajdera , ali ...
 
Sutra ću sastaviti zahtev za raskid ugovora i poslati ga ili na njihov mejl ili ću otići direktno u poslovnicu. Kolega sa foruma je već pomenuo član 5 ugovora na koji planiram da se pozovem. To je u stvari član 107, stav 1 i stav 2 Zakona o elektronskim komunikacijama koji glasi:

“(stav 1) Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
(Stav 2) Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Lično imam ugovor na 24 meseca, prvih 6 za dinar, ostalo je još 14 meseci do isteka. Ne nameravam da im plaćam bilo kakve penale, a ovo sam trebao da uradim još u martu kada su izbacili naprasno nekoliko informativnih kanala jer su se brinuli da ne budem "dezinformisan". Izabrao sam njih kako bih izbegao lokalnu propagandu, da bi na kraju dobio globalnu. Od sada samo internet paket, tv kanale više u kuću ne puštam. Javiću kako idu pregovori.
Bukvalno sam u slicnoj situaciji. Javi sta si uradio. Ja sam potpisao u aprilu na dve godine (9 meseci po dinar)
 
Javljam sigurno, sad je kasno da kucam zahtev, sutra ću imati više vremena. Treba to da se lepo uobliči, da se precizno navedu članovi zakona i ugovora i da im se kulturno isporuči. Upravo čitam linkove koje je jedan od kolega sa foruma ostavio ka efektiva.rs, ovo se već dešavalo sa Supernovom i MTS-a ranije, potpuno isti šablon i rešeno je u korist potrošača. Ko želi da se zanima eto dole korisnih linkova.

 
Javljam sigurno, sad je kasno da kucam zahtev, sutra ću imati više vremena. Treba to da se lepo uobliči, da se precizno navedu članovi zakona i ugovora i da im se kulturno isporuči. Upravo čitam linkove koje je jedan od kolega sa foruma ostavio ka efektiva.rs, ovo se već dešavalo sa Supernovom i MTS-a ranije, potpuno isti šablon i rešeno je u korist potrošača. Ko želi da se zanima eto dole korisnih linkova.

Prijatelju, odbicete kao i mene sto su odbili, nakon toga ih prijavi Inspekciji za elektronsku komunikaciju i Ratel-u. SBB se brani stavom iz opstih uslova da nije narusio broj kanala iz ponude sto je apsurd. Po toj kretenskoj logici imaju pravo da sve kanale zamene kineskim i na taj nacin ne naruse broj. Danas su i mene odbili sa istim obrazlozenjem. Pitanje koliko ces cekati na reakciju presporog Ratel-a i Inspekcije.
 
Nekad nisu zadovoljni uslugom mada cini mi se da je cesce ona fora uzmu benefite na 12meseci pa kad istekne i treba cela cena da se plati onda ljudi gledaju da izbegnu pa odu kod drugog operatera na njegove benefite.
To ne moze da se preskoci. Za raskid pre isteka ugovorne obaveze (bez penala) mislim da ni do sada nije bio neki problem, jednostavno, predomislio sam se ali benefiti moraju da se plate. Tipa imao si gratis HBO, 400 minuta na kucnom, mesh ruter, x meseci po 1din ili x% popust/x meseci... e to mora da se plati retroaktivno za onoliko koliko si koristio umanjeno ili "besplatno" (sto je realno i ok). Druga je stvar ovo sa ukidanjem kanala (ako se nisu pokrili sitnim slovima).
Nego kako raskidaju oni koji imaju kucni telefon u paketu a da ga ne izgube? Hoce stara majka da se isece zbog Igre sudbine. Mislim, dobice za 1din kod konkurencije svakako ali zasto da trosi 3000 mesecno jos ovih 6, 7 meseci na EON Light... benefite mislim da nije imala.
 
Ako sam u početku UO imao povoljnost 4 meseca po dinar, a do kraja UO sada imam još 6 meseci i plaćam punu cenu usluge, da li bih kod prevremenog raskida po ovom osnovu morao da platim prvih 4 meseca po punoj ceni?
U ovom slučaju (prva, b92) platio bi ono do kada bi podneo zahtev za raskid tj do trenutka odobravanja raskida - za ono što si u toku tog meseca koristio.

-U bilo kom drugom slučaju, ono što je za korisnika povoljnije u smislu ZOZPP. Dakle, da li je za tebe povoljnije da platiš punu cenu od 4 meseca koju si na početku imao za 1 dinar ili 6 meseci punu cenu? Odgovor za 4 meseca puna cena.
Ali sa mts su ljudi lagano raskidali ugovore zbog te radikalne izmene kanala
Baš lagano da su morali da se uključe tržišna inspekcija, Ratel i raznorazna udruženja potrošača.

Nakon mišljenja prvo Ministarstva trgovine, a nedavno i RATEL-a i Tržišne inspekcije, da je postupanje operatora iz grupacije Supernova u vezi sa ukidanjem velikog broja kanala iz njihove ponude bilo NEZAKONITO, Supernova je počela da odustaje od naplate štete...

Ceo tekst ovde - link
 
Poslednja izmena:
Zvao odma telefonom.
Podnesi zahtev. Shodno ZOZPP poziv telefonom se ne smatra pisanom reklamacijom. Znači mejl ili pismo preko Pošte, preporučena pošiljka sa praćenjem i povratnicom.
 
"Dva kanala" je, ovako iz glave, bar 6 (Prva, B92, Prva World, Prva Max, Prva Plus, Prva Files,...). Na stranu to da li ih neko gleda ili ne.
Zasto ste uopste potpisivali ugovor sa SBB-om ako na ovaj nacin pokusavate da raskinete ugovor?
Recimo, ja potpisah zbog boljih uslova na papiru, ali nisam zadovoljan dobijenom uslugom, što, svestan sam, teško mogu da predočim kao objektivan argument.
Internet ima mikroprekide, neretko moram da ponovo učitam stranicu ili mi d/l stane, pa mora iz početka. Taj problem nisam imao na SN, a iste instalacije (novi su a. ruter i b. SBB razvodna kutija).
Kada uparim eon daljinski sa TV, da ne moram da koristim 2 daljinca, neobjašnjivo dolazi do paljenja TV i Box samih od sebe. Ugasim ih, posle 20s do najviše 5min, upale se sami.
I još nekih sitnijih problema koji, kad se, zapravo, skupe na gomilu, nisu beznačajni.
 
Poslednja izmena:
Meni ne znaci puno ako prekinem ugovor jer bi ponovo potpisao sa njima na drugo prezime :) ali sto da ne iskoristim pogodnost i da im zakinem kada oni godinama deru sa cenama?:)

Pitanje, imam u pretplati na moj account oko 8k dinara, da li mogu da ocekujem da ce mi usled prekida taj novac vratiti?:)
 
Ja sam uzeo po 1din i placao svakog meseca po 2500din da bih rasporedio...
Znaci, uplacivao samunapred, "kolektoru" ;) tako da mozda nisam u pretplati ali imam pretplatu ;)

Preplata predstavlja novac koji je uplaćen u većem iznosu nego što bi trebalo.

Pretplata predstavlja novac koji je plaćen unapred za neku uslugu.
 
Preplata predstavlja novac koji je uplaćen u većem iznosu nego što bi trebalo.

umesto 1din, uplaćivao si više ;)

ed.: identično i ja radim - umesto 1din, uplaćujem 3k, a da bi onda svih 24 meseca, bila ista suma :)
 
Advokat SBB-A: Cena od 1000 posto uvećanja 20.10.2022.

 
Ovo:

Kako imate kratkoročno pamćenje oko te igranke sbb - mts
Kada je sbb tražio grdne milione od mts za N1 , Novu S SK pa je kuko mts
sada je obrnuta stvar
Ali sa mts su ljudi lagano raskidali ugovore zbog te radikalne izmene kanala
Sada će moći sa sbb da se raskinu ugovori , ko bude hteo - bez penala
Ima nadležnih institucija , ali morate najaviti raskid ugovora , da bi se ispoštovala procedura - a sbb sa najavom prestanka emitovanja tih kanala nije ispoštovao tačke iz ugovora
ko voli nek izvoli

Plus ovo:

"Ugovor sa United Mediom istekao je 31. decembra.

Apsurdno je da Telekom Srbija svoje korisnike obmanjuje da smo mi onemogućili gledanje naših programa, kada su oni odbili da potpišu ugovor. A podsećamo da je po zakonu Telekom Srbija morao da obavesti svoje korisnike još pre 1. decembra da neće moći više da gledaju kanale United Medie„ (https://sportklub.rs/ostali-sportov...-Fantomska-firma-Supernova-obmanjuje-javnost/)

Sve je to ista medalja, samo pitanje ko je sa koje strane... Svako se poziva na zakon kako mu više odgovara.
 
Kompanija SBB saopštila je da su TV Prva i TV B92 u svojim medijima "sakrili od gledalaca informaciju o uvećanoj ceni koju su ponudili kompaniji SBB za nastavak saradnje".

Vlasnik dve televizije, Prve i B92, Srđan Milovanović traži da kompanija SBB ubuduće plaća 38 miliona evra godišnje za njihovu distribuciju, kao i tri kablovska kanala, umesto dosadašnje cene od 3,5 miliona evra, saopštila je kompanija SBB u utorak. Navode da je „taj nerazumni zahtev za čak 11 puta uvećanom cenom nije proizvod nikakvih velikih investicija u poboljšanje kvaliteta programa ovih televizija, jer je činjenica da i TV Prva i TV B92 poslednjih godina beleže smanjenje gledanosti po svim parametrima digitalnog merenja na TV Beat i AGB Neilsen“.

SBB je danas poručio dvema kompanijama da „u cilju slobode medija“ za koju se, kako su sami naveli, odlučno zalažu, „obaveste javnost u Srbiji o nekoliko činjenica“. Prenosimo ih u celosti:

– Program TV Prva i TV B92 može da gleda svaki građanin Srbije, jer je signal slobodan u etru i za to građani ne moraju da plate ni jedan jedini dinar i mogu da gledaju preko obične antene;

– Kad se već pozivate na slobodu medija koja podrazumeva objektivno i istinito informisanje građana Srbije, možda je krajnje vreme da prestanete da krijete od vaših gledalaca informaciju da ste od SBB kompanije tražili 38 miliona evra godišnje, što je 11 puta više nego ranije, kao i da je pravi razlog vaše ljutnje zapravo frustracija zbog nepristajanja SBB-a na ovo neverovatno povećanje;

– Iako to uporno pokušavate da sakrijete, stvar je veoma jednostavna, ne prihvata se vaša ponuda od 38 miliona evra godišnje, koja predstavlja povećanje od 1.000 procenata u odnosu na dosadašnjih 3,5 miliona evra i nema nikakvog razloga da drugačije shvatite odluku i pravite razne konstrukcije i zavere;

– Vašu ponudu nijedna ozbiljna i kredibilna kompanija ne bi čak ni uzela u razmatranje, jer je cena uvećana 11 puta, a vaši programski sadržaji se po svim merenjima TV BEAT i AGB NIELSEN sve manje gledaju;

– Ako želite objektivno da informišete, prenesite potpuno i saopštenje Granda koje jasno objašnjava da su vam njihove emisije ponuđene još 2020. godine i da, kako saznajemo iz tih javnih objava, na te ponude niste čak ni odgovorili, pa prava na koja se tako glasno pozivate više i nemate. Potpuno je logično da kada istekne ugovor svako može da bira kome će ponuditi svoje sadržaje;

– Sve vaše insinuacije u informativnim emisijima o nekom tajnom paktu SBB-a, mogu biti proizvod samo izuzetne mašte bez ikakvog osnova i vaše medijske konstrukcije samo potvrđuju ispravnost naše odluke da sa vama više ne sarađujemo;

– Korisnici SBB-a će u ponudi imati nove programe koji po svom kvalitetu zadovoljavaju sve standarde profesionalnih medija i najatraktivniju ponudu;

SBB je pozvala TV Prva i B92 da još jednom od svojih gledalaca „ne sakrivaju istinite informacije“, jer, kako kažu, koriste nacionalne frekvencije koje su javno dobro svih građana Srbije.

 
Posto se na poslednjih par strana dosta spominje raskid ugovora od strane potrosaca povodom celog ovog cirkusa oko B92/PRVA kanala... zeleo bih da iskoristim priliku ako neko moze cisto da me posavetuje.
Pisao sam na prethodnim stranicama svoje iskustvo ali da ponovim ovde ukratko.

Krajem jula selim svoj prikljucak sa jedne na drugu adresu. Zbog nemogucnosti preseljenja, jer na novoj adresi je optika u pitanju, dogovor je pao da ja potpisem novi ugovor za novu adresu i da se na osnovu toga raskida ugovor na staroj.
To je i proslo bez problema i novi ugovor je potpisan pocetkom avgusta. Medjutim krajem avgusta, oko 20og zbog selidbe podnosim zahtev za novo preseljenje prikljucka. Ista ulica je u pitanju, samo druga zgrada.

Ispostavlja se da u novoj zgradi ne postoji prikljucak, a da bi se steklo pravo na isti moraju da budu saglasni stanari zgrade (51%). Stupam u kontakt sa radnikom iz SBBa koji mi dostavlja papire za skupljanje potpisa krajem avgusta.
Potpisi su se skupili oko 20og Septembra, dalje ostaje da se dobije potpis i od upravnika zgrade da bi tehnicari izasli na teren radi uvodjenja prikljucka. Nakon mog kontaktiranja radnika iz SBBa, dobih informaciju da ce mi se javiti neko u roku od 10 dana i da ce tehnicari doci na adresu. To je bilo otprilike pre tri nedelje.

Da skratimo dakle, potpisan ugovor pocetkom avgusta (oko 8og), podnesen zahtev za preseljenje (oko 20og avugsta), skupljeni potpisi (oko 20og septembra). Dakle proslo je evo skoro pa dva meseca od mog podnosenja zahteva. Ja dakle od 1og Septembra i ne koristim uslugu SBBa ali ajde, prvih 6 meseci je dinar pa nije tako strasno. Iako sam bez interneta a pritom radim od kuce, sreca pa imam NEO NEO Max pa koristim hotspot.

Zadovoljan sam sa uslogom SBBa (brzinom interneta) zato sam se i iscimao ovoliko da ga dobijem na novoj adresi, ali ovo vec predugo traje.

Zelim da raskinem ugovor, sada je pitanje dal to mogu da ucinim bez placanje penala?
Citam zakon o zastiti potrosaca:

Raskidanje ugovora zbog odstupanja od ugovorenih uslova
Član 77

Ako se u toku pružanja usluge utvrdi da se prodavac ne pridržava uslova iz ugovora, odnosno da pružanje usluge ne vrši u skladu sa ugovorom, usled čega nastane opasnost da izvršena usluga bude nesaobrazna ugovorenoj, potrošač može upozoriti prodavca na te okolnosti i odrediti primeren rok za otklanjanje utvrđenih nepravilnosti.

Ako do isteka roka iz stava 1. ovog člana prodavac ne postupi po zahtevu potrošača, potrošač može raskinuti ugovor i zahtevati naknadu štete.

Raskidanje ugovora pre isteka roka
Član 78

Ako je očigledno da prodavac ne može izvršiti saobraznu uslugu u roku koji je bitan element ugovora, potrošač može:

1) raskinuti ugovor, bez ostavljanja primerenog roka za izvršenje usluge;

2) zahtevati naknadu štete.

Ako prodavac kasni sa izvršenjem usluge u odnosu na ugovoreni rok koji nije bitan element ugovora, potrošač koji nema interes za izvršenje usluge posle proteka ugovorenog roka može:

1) raskinuti ugovor, bez ostavljanja primerenog roka za izvršenje usluge;

2) zahtevati naknadu štete.

Dalje citam i sledece u "opstim uslovima" SBBa:

SBB se obavezuje da će Pretplatnika priključiti na svoj KDS u roku od 8 radnih dana od dana zaključenja Ugovora, ukoliko postoje svi neophodni tehnički uslovi na lokaciji Pretplatnika, s tim da u slučaju potrebe dodatne izgradnje mreže ili bilo kojih dodatnih radova radi priključenja lokacije Pretplatnika, rok je 30 radnih dana od dana zaključenja Ugovora. Rok iz prethodnog stava produžava se u slučaju više sile, nepredviđenih tehničkih problema ili kašnjenja Pretplatnika u ispunjenju preuzetih obaveza, a do otklanjanja takvog slučaja. Ukoliko nije moguće otkloniti takav slučaj, ni u naknadnom roku od 30 radnih dana od dana njegovog nastupanja, Pretplatnik i SBB zadržavaju pravo otkaza ovog Ugovora i dalje, zaključenje novog Ugovora pod izmenjenim uslovima, ukoliko tobude moguće i ukoliko Pretplatnik to bude želeo.

Ako ima neko "strucniji" koji moze da me uputi, jer ja njih vise da cimam ne zelim i da cekam, zelim da raskinem ugovor. Da li na osnovu svega ovoga imam i to pravo? Zvanicno nije proslo 60 radnih dana kao sto oni navode u opstim uslovima mada ni ne bi trebalo da bude 60 radnih dana jer "tehnicki problemi" su utvrdjeni u startu tj da ne postoji prikljucak i sve sto je bilo sa moje strane je ucinjeno tj skupljeni su potpisi. Sad sto oni nisu preuzeli dalje potrebne korake, to nije moj problem.

Hvala svakom ko bude uopste procitao sve ovo, plus hvala na savetima.

Prosto iz principa ne zelim da ostanem u SBBu iako znam da pruze najbolji odnos brzine/cena sto se interneta tice.
 
@Marko-Dj , nije mi jasno šta se dogodilo:

  • Seliš se i podnosiš zahtev za preseljenje priključka na tu drugu adresu.
  • Pošto SBB kaže da je na novoj lokaciji priključak optički (onda si bio na coax?), sporazumno raskidate stari ugovor i potpisujete novi 8.8. (ne kapiram zašto raskid, ali ok, valjda nije mogao aneks).
  • Ti 20.8. podnosiš novi zahtev za preseljenje priključka (iako je to pitanje rešeno već? zašto opet zahtev?)
  • Na novoj adresi ipak ne postoji SBB infrastruktura, bilo kakva, što je njihov zaheb i morali su da znaju.

Raspleti šta se dešava
 
Sutra ću sastaviti zahtev za raskid ugovora i poslati ga ili na njihov mejl ili ću otići direktno u poslovnicu. Kolega sa foruma je već pomenuo član 5 ugovora na koji planiram da se pozovem. To je u stvari član 107, stav 1 i stav 2 Zakona o elektronskim komunikacijama koji glasi:

“(stav 1) Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
(Stav 2) Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Lično imam ugovor na 24 meseca, prvih 6 za dinar, ostalo je još 14 meseci do isteka. Ne nameravam da im plaćam bilo kakve penale, a ovo sam trebao da uradim još u martu kada su izbacili naprasno nekoliko informativnih kanala jer su se brinuli da ne budem "dezinformisan". Izabrao sam njih kako bih izbegao lokalnu propagandu, da bi na kraju dobio globalnu. Od sada samo internet paket, tv kanale više u kuću ne puštam. Javiću kako idu pregovori.
Koje informativne kanale su izbacili? Informativno 😀 pitam.
 
@Marko-Dj , nije mi jasno šta se dogodilo:

  • Seliš se i podnosiš zahtev za preseljenje priključka na tu drugu adresu.
  • Pošto SBB kaže da je na novoj lokaciji priključak optički (onda si bio na coax?), sporazumno raskidate stari ugovor i potpisujete novi 8.8. (ne kapiram zašto raskid, ali ok, valjda nije mogao aneks).
  • Ti 20.8. podnosiš novi zahtev za preseljenje priključka (iako je to pitanje rešeno već? zašto opet zahtev?)
  • Na novoj adresi ipak ne postoji SBB infrastruktura, bilo kakva, što je njihov zaheb i morali su da znaju.

Raspleti šta se dešava
Imao sam ugovor na staroj adresi, preselio se i postao podstanar. Gazda je vec imao SBB pa sam cekao da istekne ugovor da bih ja prebacio moj prikljucak. To i cinim pocetkom avgusta, ali posto je na novoj adresi opticki a na staroj coax onda mi je objasnjeno da cemo potpisati novi ugovor a stari raskinuti na osnovu novog jer stari nije moguce prebaciti na tu novu adresu. To je reseno.

Krajem avgusta podnosim zahtev za prenos novog potpisanog ugovora na novu adresu, posto se opet selim, na kojoj ne postoji prikljucak SBBa.

Nadam se da je jasnije.
 
Istekla mi je UO sa Total TV-om. Da li prilikom raskida ugovora moram da nosim papir iz 2007. godine kad je isti sklopljen?
I da li mi kad popunim taj njihov obrazac za raskid kreće otkazni rok od 30 dana i imam i dalje uslugu tih 30 dana?
Da li na tom obrascu piše šta od opreme se vraća i kada, ili je to neki drugi papir?
Hvala
 
I da li mi kad popunim taj njihov obrazac za raskid kreće otkazni rok od 30 dana i imam i dalje uslugu tih 30 dana?
Ovo (ništa više ti ne treba, ni originalni ugovor, niti išta slično). Pa imaš 7 dana (po isteku 30 dana) da vratiš opremu. Ne traže tanjir inače, njega ne moraš. :)
 
Hvala Džoni. samo par pojašnjenja. Znači imam uslugu dok traje otkazni rok. A vraćam risiver i ispravljač za struju. Jel sam u pravu?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno