Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav,

Da li neko zna sta je potrebno odneti u poslovnicu za prekid usluge (ugovor istekao odavno) i koliko je ranije potrebno odneti da ne bi naplatili jos jedan mesec?
Odlazi korisnik na koga se vode usluge i pokreće otkazni rok koji kod SBB-a traje 30 dana. Znači od dana kada odete u poslovnicu dužni ste da platite još 30 dana, bez obzira pre koliko je istekla uo. Treba poneti samo ličnu kartu ili neki drugi dokument radi potvrde identiteta.
I taj "poslednji" mesec ne naplaćuju u celosti nego do datuma isteka 30-og dana, znači ako recimo sutra odeš naplaćuju ceo oktobar i 5 dana novembra.
 
Pozdrav,
Ako mogu da se nadovezem , da li po raskidu ugovora operater ( u mom slucaju SBB ) u otkaznom roku od 30 dana pruza svoje usluge?
 
A cini mi se rok je 7 dana da im vratis opremu, tako da nemaju bas mogucnost da ti prize uslugu tih 30 dana.
 
Vraćaš opremu po isteku otkaznog roka od 30 dana. Znači sve vreme OR koristiš usluge i tek onda vraćaš opremu .
 
Dali je neko ovih dana obnavljao Eon premium kao stari korisnik sta se dobija.Nama su rekli da nema nista za stare korisnike
 
Mene su nedavno zvali pred istek i nudili 15% popusta, ali nisam hteo da se opet obavezujem...
 
Dali je neko ovih dana obnavljao Eon premium kao stari korisnik sta se dobija.Nama su rekli da nema nista za stare korisnike
Zavisi od toga koja ti je alternativa na adresi (pregovarački kapacitet). Može da se dobije 10, 15 ili 20% popusta na pretplatu. Takođe, bilo je slučajeva EON Premium po ceni EON Full paketa (što mu dođe isto kao 20% popusta).
 
Dali je neko ovih dana obnavljao Eon premium kao stari korisnik sta se dobija.Nama su rekli da nema nista za stare korisnike
@skele I ja sam u istoj situaciji. Ugovor mi je istekao pre 2 meseca i niko me nije zvao ni sa kakvom ponudom. Bio sam do poslovnice i zvao sam telefonom za stare korisnike nema ama bas nikakvih povoljnih uslova. Mozes ili da obnovis ugovor na 2 godine pod istim uslovima ili da predjes na bolji paket i onda da placas cenu starog prvih 12 meseci pa onda po novoj ceni do kraja, ali ako ne zelis ili vec imas najjaci paket - onda nista.
Danas sam zvao i Zorana akvizitera sto su drugari ovde okacili flajer. I kod njega je potpuno ista prica, produzenje ugovora - nista. Covek mi je savetovao standardne varijante - da prijavim nekog drugog na adresu pa da bude novi korisnik, da se odjavim na 3 meseca pa da onda opet ja budem novi korisnik ili jednostavno sa ovim sistemom da predjem na nekog drugog provajdera i onda posle 2 god da se vratim u SBB ako to budem zeleo uopste...
Inace ovo sto je rekao @DonVlad za popuste od 10-20% ja nisam iskusio iako sam bio i u poslovnici i u centrali i zvao telefonom a u mojoj zgradi mogu da uzmem i MTS i Yettel - jednostavno ih ne interesuje (to je verovatno samo varijanta frends and family popust).
 
Da li ima neke razlike u kvalitetu slike između Eon Boxa i starog D3 uređaja? Zamenio sam tv, box sam ostavio kod mojih, i do sad sam koristio stari D3 uređaj. Da li da ga ostavim ili da možda pređem na Eon app ili box?
 
Нико не помену поскупљење од 1.септембра, стигоше рачуни.
 
Ja sam izboksovao ugovor sa popustom odavno, septembar isti kao i svi prethodni?
 
Нико не помену поскупљење од 1.септембра, стигоше рачуни.

Какво поскупљење? Премиум је и даље 5.000,00 дин.
 
Па нисмо сви на преми(ј)ум пакету. Има ценовник од 1.септембра, проверио сам. Као и до сад, тихо и елегантно су нам га завукли. Нема никакве везе са мојом уговорном обавезом. Али, и она истиче за 2 месеца па ћемо да разматрамо ситуацију
 
za popuste od 10-20% ja nisam iskusio iako sam bio i u poslovnici i u centrali i zvao telefonom a u mojoj zgradi mogu da uzmem i MTS i Yettel - jednostavno ih ne interesuje (to je verovatno samo varijanta frends and family popust).
Mene su u januaru zvali nakon 1,5 godine ugovorne obaveze (EON Premium, tada kada su zvali plaćao sam punu cenu, prva godina je bila po ceni prethodnog paketa) i ponudili da obnovim ugovor uz popust od 10%, ja sam odmah pitao može li 15% i dobio pozitivan odgovor, ugovor preko SMS-a "potpisan" i teče od tada. Moguće da su nešto promenili u međuvremenu, ali ja bih ipak pozvao još jednom, rekao imam opciju da pređem na mts ili Yettel.

Нико не помену поскупљење од 1.септембра, стигоше рачуни.
Takođe nema poskupljenja, račun je isti kao i svi prethodni od obnove UO.

U praksi provereno da se oprema vraća po isteku otkaznog roka od 30 dana (tokom kojeg pružaju usluge), otac je nedavno otkazao SBB.
 
@skeleCovek mi je savetovao standardne varijante - da prijavim nekog drugog na adresu pa da bude novi korisnik, da se odjavim na 3 meseca pa da onda opet ja budem novi korisnik ili jednostavno sa ovim sistemom da predjem na nekog drugog provajdera i onda posle 2 god da se vratim u SBB ako to budem zeleo uopste...


To za produženje ugovora uz mali popust... će morati da promene jer će izgubiti dosta korisnika. Pojavio se Yetel koji nudi 12 meseci po dinar, Telekom (i sestre firme) je svakim danom sve jači i jači i uzeo im je skoro sve sportove... a nude i 18 meseci po dinar, Orion sve jači i jači... Treba da znaju da je mnogo teže privuci novog korisnika nego zadržati starog i ne treba tako lako da stare korisnike puštaju niz vodu.

Sada je realnost za provajdere... ako nema novih 12 meseci po dinar... korisnik ide na drugog provajdera. Što bi neko davao za dve godine oko 90.000 dinara na Internet provajdera ako može da prođe duplo jeftinije uz uslov da promeni Internet provajdera posle dve godine!? Oni koji nemaju izbora, to je druga priča.
 
Poslednja izmena:
You for real? Veoma mali broj ljudi ima mogućnost da bira provajdera. Možda 10% i to sam darežljiv sa cifrom.
 
Ja sam se interesovao za alternativu SBB-u, kažu u mts-u da sam na bakru, nije stigla optika do naše zgrade (mora većina u skupštini stanara da se složi da bi nas nakačili).
Na bakru je slika na TV kanalima primetno lošija, takođe max brzina interneta je neprihvatljiva.
 
Pa poskupljenje je to sto su sada za fiksnu telefoniju izbacili nemacku iz zone 1 i ubacili je u zonu 3 a da nikog od korisnika nisu obavestili.
Konkretno koristim eon full paket i u samom paketu sam imao 200 minuta ka zoni 1 u kojoj je bila i nemacka.
E sad neko se pametan setio u sbb-u da nemacku izbaci iz zone 1 i ubaci je u zonu 3 a da ne obaveste korisnike o toj promeni.
Meni su fakturisali racun nekih 500 dinara vise od pretplate.Minut je sada sa nemackom 26 dinara.Da sam potrosio svih 200 minuta racun bi mi bio uvecan za 5200 dinara.
Inace fiksni koristi majka i posto imamo neku rodbinu u nemackoj ona je zvala na fiksni tamo jer racunam da imamo svaki mesec u paketu 200 minuta.
Ali mosa.:)))
Bio sam danas do poslovnice i pitao ih da li oni mogu tek tako da menjaju anekse iz ugovora ili ne?
Kaze da mogu to da rade i da to pise u ugovoru.Ja kazem ok,a da li ste duzni da o tim promenama obavestite i korisnike?
On cuti.
Kaze ulozite reklamaciju na racun ali odmah da vam kazem da je 50-50 da ce vam odobriti.
Kazem nije mi stalo do 500 dinara nego je princip u pitanju.Ne mozete da menjate stavke iz ugovora kako vam dune i da ne nadjete za shodno da o tome obavestite korisnike.
Tako da sad cekam da vidim sta ce mi odgovoriti.
Nemam neku alternativu posto mts i supernova nemaju optiku ovde kod mene.
Sbb je do sada radio stabilno,mada i kod njih nema sta da se gleda sto se tice fudbala tako da nisam pametan sta da radim.
Inace ugovor mi istice krajem godine.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno