bravosx1616
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 12.03.2013
- Poruke
- 866
- Poena
- 180
Znam da se puno pisalo o tome, citao gomilu postova na tu temu, ali da potvrdim jel sam dobro razumeo, posto kad zovem call centar sbb, malo pre zvao, nece da kažu preko telefona kako prekiniti - raskinuti ugovor koji je istekao pre 5 godina, već salju u poslovnicu za informacije.
Ako sam dobro razumeo sta sam pročitao u ovoj temi, odem u ponedeljak 14.02. ponesem ili ne ponesem opremu, najavim prekid koriscenja usluga, isplatim dug do 14.02 i onda platim jos jedan ceo mesec - otkazni rok, gde i dalje mogu da korisitim opremu i onda dan, dva pre isteka negde 12.03. vratim opremu i to je to.
Jel ovako u praksi funkcionišu stvari?
Ako sam dobro razumeo sta sam pročitao u ovoj temi, odem u ponedeljak 14.02. ponesem ili ne ponesem opremu, najavim prekid koriscenja usluga, isplatim dug do 14.02 i onda platim jos jedan ceo mesec - otkazni rok, gde i dalje mogu da korisitim opremu i onda dan, dva pre isteka negde 12.03. vratim opremu i to je to.
Jel ovako u praksi funkcionišu stvari?