Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Znam da se puno pisalo o tome, citao gomilu postova na tu temu, ali da potvrdim jel sam dobro razumeo, posto kad zovem call centar sbb, malo pre zvao, nece da kažu preko telefona kako prekiniti - raskinuti ugovor koji je istekao pre 5 godina, već salju u poslovnicu za informacije.

Ako sam dobro razumeo sta sam pročitao u ovoj temi, odem u ponedeljak 14.02. ponesem ili ne ponesem opremu, najavim prekid koriscenja usluga, isplatim dug do 14.02 i onda platim jos jedan ceo mesec - otkazni rok, gde i dalje mogu da korisitim opremu i onda dan, dva pre isteka negde 12.03. vratim opremu i to je to.
Jel ovako u praksi funkcionišu stvari?
 
Znam da se puno pisalo o tome, citao gomilu postova na tu temu, ali da potvrdim jel sam dobro razumeo, posto kad zovem call centar sbb, malo pre zvao, nece da kažu preko telefona kako prekiniti - raskinuti ugovor koji je istekao pre 5 godina, već salju u poslovnicu za informacije.

Ako sam dobro razumeo sta sam pročitao u ovoj temi, odem u ponedeljak 14.02. ponesem ili ne ponesem opremu, najavim prekid koriscenja usluga, isplatim dug do 14.02 i onda platim jos jedan ceo mesec - otkazni rok, gde i dalje mogu da korisitim opremu i onda dan, dva pre isteka negde 12.03. vratim opremu i to je to.
Jel ovako u praksi funkcionišu stvari?
Tako je.
 
Ne moraš da vraćaš opremu pre isteka otkaznog roka. Koristi do kraja, pa im vrati u razumnom roku (napr. do 7 dana).
Kad podneseš zahtev za raskid ugovora dobićeš spisak opreme koju treba da vratiš.
Pozdrav
P.S. Ugovor nije istekao, ugovor uglavnom nema rok trajanja. Istekla je samo ugovorna obaveza.
 
Ko kaže da im vrati 7 dana ranije? Ja kažem da vrati u razumnom roku nakon isteka otkaznog roka, a ne ranije.
I nema potrebe ništa da vraća niti jedan dan ranije, niti to SBB traži, niti očekuju, niti će mu naplatiti neko "prekoračenje".
Pozdrav
 
Pozdrav,imam pitanje,ako clan moje porodice raskine ugovor sa sbb-om da li ja kao novi korisnik mogu da napravim novi ugovor? Za nove korisnike postoje pogodnosti,zato sam razmišljao o tome.
 
Mora da prodje 6 meseci ako ste na istoj adresi.
 
Pozdrav,imam pitanje,ako clan moje porodice raskine ugovor sa sbb-om da li ja kao novi korisnik mogu da napravim novi ugovor? Za nove korisnike postoje pogodnosti,zato sam razmišljao o tome.

Ja sam raskinuo ugovor za EON Premium. Istovremeno supruga je (online) podnela zahtev i potpisala Ugovor i UO za EON van mreže.
Živimo na istoj adresi.

Niko ništa nije pitao iz SBBa
 
Nisam godinama hteo da menjam paket Duo Tv+Net Gold jer sam imao javnu dinamičku adresu i malopre su me prebacili na 100.65 opseg. Zemun, Geteova. Od sutra krećem u lov na alternative, nadam se da postoji neki Orion/Supernova/MTS ovde u kraju. 600 kinti za statičku mogu bilo kom provajderu da dam, nadam se da još uvek ovi ostali imaju akcije za nove korisnike.
 
Pa ono, za OTT ne mogu da te ucenju baš sa tim "stari"/"novi" korisnik jer OTT uslugu možeš uvek da budeš novi laganica: raskineš stari i sklopiš novi ugovor na drugu adresu i drugu osobu ako treba i doneseš kod sebe kući i eto nov si korisnik sa novim promo uslovima.... To naravno jeste protivno uslovima korišćenja (da se koristi na drugoj adresi) ali... meh? :D :D
 
Može pomoć? Drugar mi je pre godinu dana dao jedan nalog od sbb-a koji koristim na tabletu. U međuvremenu sam nabavio box, pa bih želeo ovaj nalog, ako je moguće, prebaciti na box i gledati eon preko tv-a. Plašim se da ako ugasim nalog na tabletu(a nisam baš siguran u proceduru gašenja) da ne ću moći preko istog se ulogovati na box. Ako može samo neko malo detaljnije da objasni, kako nešto ne bih zeznuo. Ne bih da cimam drugara, jer on nije u ovom fazonu gledanja tv-a pa ne bih ga opet smarao. Može i na pm. Hvala puno.
 
Može pomoć? Drugar mi je pre godinu dana dao jedan nalog od sbb-a koji koristim na tabletu. U međuvremenu sam nabavio box, pa bih želeo ovaj nalog, ako je moguće, prebaciti na box i gledati eon preko tv-a. Plašim se da ako ugasim nalog na tabletu(a nisam baš siguran u proceduru gašenja) da ne ću moći preko istog se ulogovati na box. Ako može samo neko malo detaljnije da objasni, kako nešto ne bih zeznuo. Ne bih da cimam drugara, jer on nije u ovom fazonu gledanja tv-a pa ne bih ga opet smarao. Može i na pm. Hvala puno.
Može, isti su kredencijali. Ako je maximum uređaja, onda se uloguj preko weba pa obriši neki koji ti ne koristiš. I javi se drugaru, budi šmeker :)
 
Evo obrisao sam jedan uređaj, e sad kako se prijaviti na drugi, odnosno na box? Nigde nisam našao opciju dodaj novi uređaj ili slično.
 
pitanje je kakav box imaš: sa običnim Android-om ili Android TV-om. ako je ovo drugo, onda drugar treba da ti da kod za EON TV aplikaciju (ima pravo na max 1 slot). a ako je ovo prvo, treba ti EON aplikacija za mobilne uređaje. već je bilo reči o ovome u drugim temama


 
Poslednja izmena:
Ističe mi ugovorna obaveza sa SBB sad za mesec dana. Ima li akvizitera sa nekom pristojnom ponudom za produžetak saradnje?
Ne mora da bude kao za nove korisnike ali da baš i ne budem ovca pa da mesečno plaćam 2500 više nego u MTS.
 
Ništa još nisam uradio sa EONO-om. Ne mogu pogoditi koja je to EON aplikacija za mobilni uređaj i kakav je dalji postupak.
 
Skinem ja neku verziju, pokrenem je i onda mi prikaže aktivacioni kod. E tu je problem. Ne znam gde ga ubaciti, logovao se na moj SBB ali tamo nema nigde gde aktivirati taj kod, a lepo piše 4/5 uređaja je u funkciji.
 
Da li je i kod vas Ubee ruter vreo na dodir ? Generalno ovaj moj se greje fino a tek sada kada sam odradio novu tv komodu gde se ne vide kablovi nikakvi a ni uredjaji jos je toplije jer je uredjaj u samoj komodi ....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno