Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Čemu onda ugovorna obaveza, ako plaćaš punu cenu. Koji benefit ti imaš da se obavežeš na 2 godine? SBB toliko forsira tu ugovornu obavezu, bilo kakva promena paketa ili usluga (npr. dodavanje telefonije) insistiraju na ugovornoj obavezi. A jedino što nude od povoljnosti je ukoliko pređeš na skuplji paket, da plaćaš neko vreme staru cenu i dodatne Pink kanale.
 
Imam EON full trio paket i iskren da budem jedina stvar koja mi "bode oci" jeste sama brzina interneta...brzinu koju oni po ugovoru trebaju meni da isporuce iznosi 250/25 Mb/s...ja kada sam zakacen na wifi ta brzina varira od 40-60 Mb/s a kada LAN kablom spojim laptop dobijem brzinu oko 90 Mb/s...naravno pozvao sam i pitao u call centru kako i zasto je tako i dobio sledece objasnjenje: "Gospodine vasa lan kartica na uredjaju je limitirana na 100 Mb/s i sada je to do vas...morate kupiti bolji uredjaj odnosno noviji latop koji hardverski podrzava ove brzine i uzivacete u internetu...mi smo vama obezbedili brzinu ali same uredjaje sa kojima surfujete/pretrazujete internet birate sami shodno svojom plateznom moci."

I sada ja kao laik pitam vas da mi neko kaze o cemu se ovde radi? da li je stvarno tako ili...? sta ja mogu da uradim?
 
Poslednja izmena:
Imaš dva tipa wifi mreže 2.4ghz i 5ghz. Kada si nakačen na 2.4ghz tu brzina ne prelazi 60mbps. Na 5ghz brzina ide daleko više ali uređaj (telefon, laptop, tablet..) mora da podržava 5ghz.
Ako ti je LAN kartica deklarisana na 100mbps ne možeš da izvučeš više od tih 90mbps.
Ako hoćeš veće brzine moraš da imaš gigabitnu LAN karticu jer one podržavaju brzine do 1000mbps.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: M J
Može da mi obezbedi 500 mb sa bridge uređajem.
Da podigne upload na bar 100mb
Da ne stavlja ljude iza NATa u toku trajanja UO.

Bar 2 smart uređaja uz EON pretplate.

Za to im ne trebaju milioni.
Niti bih im tražio ikakav popust na ovih 5k dinara, kad bi ovo gore omogućili.

Heh 500/100Mb. Pa iskreno i ja bi takav net u paketu za 30€ posto je jelte to vec standard u celoj Evropi.
Za NAT se slazem ali samo donekle. 99% ljudi ne moze da primeti da su iza NAT-a. Ne vidim prepreke da onima kojima je bitno da ne budu iza NAT-a to i ne omoguce. Drugi smart uredjaj moze da se resi kupovinom EON-a van mreze, mada sam ga ja resio kupovinom dodatnog, boljeg, android tv box uredjaja koji mi je mobilan i nosim ga sa sobom kad krenem negde.



Mogu da ponude starim korisnicima recimo 20% popusta na pretplatu... Ja bih za toliko ostao bez razmisljanja... Ali ponuditi mi 50 pink kanala za produzetak UO je smesno.

Recimo da ponude iste uslove za produžetak ugovora starom korisniku kao što su i za novog korisnika - ili bar za početak da ne ignorišu stare korisnike kao da ne postoje i da ih se sete (i to minimalno) tek kad podnose zahtev za raskid.

Ja sam samo tražio da u ugovor stave javnu IP adresu, ništa drugo. Naravno, odbili su, vratio sam opremu.

Ostali:
U cemu se razlikuje ovo sto ste napisali od ostalih operatera? Evo mojim i zeninim roditeljima se pogodilo da im istice BOX ugovor u MTS-u za par meseci i obe adrese su dobili pozive za produzetak ugovora sa 1 mesecom free?!? Zasto takvi pozivi kada novi korisnici dobijaju 6 meseci? Naravno da nisu prihvatili i da cu ja pregovarati u njihovo ime. Ali i jedni i drugi imaju isti pristup pa gde prodje. Ovo sto Milos kaze da bi ostao za 20% ako ja dobro racunam to je 4 meseca po 1din i takvu ponudu svi dobiju kad najave odlazak. Ja sam isto dobio takvu ponudu kao visegodisnji korisnik i nisam hteo da je prihvatim iz principa, vec sam burgijao dok nisam dobio 6 meseci kao i novi korisnici. Ako si dovoljno uporan onda moze i ista adresa i isto prezime. Imate akvizitere obe firme ovde na forumu pa pregovarajte i sa njima. Oni vam mogu dati bolje uslove nego radnici u poslovnici.
Cak sam batalio MTS koji mi je dao 10 meseci za 1din jer nisu mogli da mi obezbede drugi STB za TV i internet brzi od 13/1,4Mb. Zato se uvek nasmesim kad vidim ovako realne zahteve od 500/100Mb. Super je ako moze ali je problem sto vecina ljudi ne moze ni da zamisli tolike brzine i osudjeni su na 10Mb iako je 2020god
 
Пре неко време сам пребацио рутер, Еон бокс и телефон у другу собу, дошао је дечко и то превезао.
Приметио сам да ми на телефону не ради микрофон, прво сам мислио да је до телефона и ако се то десило одмах после пребацивања, а подсвесно и да је до њих, интернет у соби даје мах 150 што еповезујем каблом купљеним на бувљаку али је 5Е.
Купио сам нови телефон али и даље не ради микрофон.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
  • Like
Reagovanja: M J
Evo moje priče...
SBB korisnik sam od 2005. Imao sam razne pakete, a trenutni (još 3 dana) je gold full trio. U maju mi je istekla ugovorna obaveza i naravno da sam dobio ponudu od njih da pređem na veći paket po ceni starog, tj, da pređem na eon full trio. Moj jedini zahtev je bio da mi ostave Cisco koji ima 7 dana unazad i da mi mini d3 zamene sa eon uređajem, tj. da na svakom televizoru imam tu mogućnost. I to nisu želeli da urade. Na ADSL mi se nije prelazilo jer su brzine bile mizerne. A onda se pojavio u oktobru mts sa ponudom za optiku i eto rastajemo se , a realno su mogli da odrade taj mini ustupak i da me zadrže. Opet, sa njihovim supportom sam uvek bio zadovoljan, pojavljivao su se bukvalno u roku od par sati za svaku smetnju koju sam imao. Ali eto, nega starih korisnika im očigledno nije jača strana.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: M J
Stvarno korektno sa tvoje strane, ovo bih i ja trazio. Dobar primer kako im (ne) radi sluzba za zadrzavanje korisnika :(

To i kolega koji je malo iznad trazio samo da zadrzi javnu IP.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Nije to sve baš tako crno-belo. Napr, zahtev da se "samo" ostavi neki stari uredjaj, umesto da se zameni novim. Može da se desi da taj stari uredjaj zahteva da u pogonu ostane i stara backend platforma, za koju je HW podrška davno istekla, za koju je SW podrška 50-100% veća nego za novu platformu... Ukratko, može sa se desi da se operateru jednostavno ne isplati da je zadrži, čak i po cenu gubitka manjeg broja korisnika.
Pozdrav
 
Pa znaš kako, on stoji, i stajao bi još x meseci, jer ja nisam želeo da pređem na eon bez onog gore zahteva... Nema logike, mislim da je samo nebriga i manjak fleksibilnosti u pitanju.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Nije isto - da si potpisao UO sa starim uredjajem, ne bi mogli da ga zamene do isteka iste bez tvog odobrenja. A to znači da gašenje stare platforme odlažu "samo zbog tebe" još 2 godine.
Mene, iskreno, čudi da nisu još agresivniji sa forsiranjem nove platforme, odnosno EON-a.
Pozdrav
 
  • Like
Reagovanja: M J
Mene ne čudi - ako imaš 2 d3 uredjaja i predješ na eon, dobijaš samo 1 eon box. Štednja.
 
U cemu se razlikuje ovo sto ste napisali od ostalih operatera? Evo mojim i zeninim roditeljima se pogodilo da im istice BOX ugovor u MTS-u za par meseci i obe adrese su dobili pozive za produzetak ugovora sa 1 mesecom free?!? Zasto takvi pozivi kada novi korisnici dobijaju 6 meseci? Naravno da nisu prihvatili i da cu ja pregovarati u njihovo ime. Ali i jedni i drugi imaju isti pristup pa gde prodje. Ovo sto Milos kaze da bi ostao za 20% ako ja dobro racunam to je 4 meseca po 1din i takvu ponudu svi dobiju kad najave odlazak.

Razlika je u tome što su tvoji bar dobili poziv za produžetak par meseci ranije pa makar sa jednim mesecom free, dok sam ja pre par meseci dobio poziv da samo produžim ugovor, a na moje pitanje koje benefite ja dobijam ako produžim ugovor devojka je ostala zbunjena i onako nepripremljena samo postavila pitanje "Kakve benefite?"...

Razlika je i u tome što meni nisu ponudili tih četiri meseca po dinar kada sam se raspitivao i najavljivao raskid već tek onda kada sam došao drugi put i decidno rekao da želim da raskinem, samo što je tada bilo odveć kasno za tu ponudu.
 
Čini mi se da naplaćuju 100nak din svakog meseca ko nema UO. (?) Za Orion znam da rade.
 
Stvarno su bogovi korisnicke podrske. Imali su neke radove na Vozdovcu, tetherovao sam s telefona dva sata internet da bih mogao da radim i rekoh hajd da ih nazovem da vidim kad ce da proradi.

I naravno, gospodja najpre lagani restart rutera za dobar dan, a onda usputni krk - "Dok cekamo da se resetuje, vidim da vam je istekla UO. Da li ste raspolozeni za aneks na 24 meseca uz Pinkov set kanala?"

Ja kao kazem da apsolutno nisam, narocito kada ni ovo ne isporucujete konzistentno za preveliku cenu spram trzista. Onda je opet isao levak kupovine sta bi me navelo da produzim ugovor, sasvim je nebitno sto neta nemam i dalje danas i sto sam nazvao support kanal da resim konkretan problem.

Razisli smo se na tome da bi trebalo do kraja dana da mi proradi internet, a da ja svakako necu oklevati da ih nazovem da razmotrimo aneks ugovora s boljim uslovima kada dobijem Telekom optiku u zgradi za par meseci.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Neka se jave akviziteri sbb ako ih ima na forumu,pa da vidimo sta i kako.
 
I meni takođe

Послато са Mi 9T Pro помоћу Тапатока
 
Што би се јавили кад је очигледно да СББ не занима ништа осим уговорне обавезе. Било је помена о задржавању В2 пријемника и да неће дуго ни тај. Мој утисак је баш обратан јер још нису искључили ни аналогни сигал у већини градова, а не журе са гига градовима. И ја сам задржао постојећи В2 пријемник, истекла ми је уговорна обавеза. Ускоро ће оптика у зграду па ћемо да разматрамо понуде.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Da li neko ima iskustva sa SBB internetom na selu? Uskoro mi ističe mt:s ugovor pa bih želeo da pređem na SBB. Igram uglavnom competetive igre kao CS i Valorant i bitan mi je ping kao i da ne prekida često.
 
Poslednja izmena:
Idi kod komsije koji ima sbb i probaj. Ja od 2011 od kad sam uveo sbb pozdravio sam se sa ozbiljnim cs-om. Lag kiga, i ako je ping ok, sprej nikakav, svaki pucnaj lici na airshot...

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Meni je u nedelju 8-mog istekla dugogodišnja saradnja sa SBB-om. A minimum godinu dana sam bio bez UO na trio goldu, nudili sve neke gluposti koje nisam prihvatao. U četvrtak- petak još da im vratim opremu i to je to.

Послато са MI 8 помоћу Тапатока
 
Mene zvao akviziter iz Supernove i 99.99% prelazim kod njih. Ono što me je privuklo je novina kod njih da možeš 14 dana da koristiš i kao ti se ne dopada možeš da otkažeš sve. U SBB-u sam 16 god ali kao stari korisnik sam za njih obična kanta. Dakle ponudio mi je 12 meseci po 1 din, i sledećih 12 po 2699. Kaže mi, nakon isteka 24 meseca javi se da ti opet radimo 12 meseci po 1 din. Volim SBB zaista, ok su, nisam imao mnogo problema sa njima za ovih 16 god ali ogromna je razlika u parama a znači mi svaki dinar. Svi mi plaćamo bahanalije Telekoma u vidu bolesnih kredita i višestruko plaćenih sitnijih kablovskih operatera tako da mu dođe da pored SBB-a plaćamo bar još 500 din njihovih zajmova mesečno. Kad već dajemo te pare, onda bar nek ne plaćam SBB, a za N1 i ostale ću da se snalazim na internetu.
Prejaka je United Media kompanija i sigurno neće da bankrotiraju da u naredne dve godine ponude isto što nude i državne kompanije. Moraju malo da "zalegnu" neki period. Da meni spuste sa 3600 na 2600 mesečno ja bi ostao, nek rade na pozitivnoj nuli neko vreme dok ih država guši pa i nek budu u minusu pa šta. Nakon kiše ide sunce pa onda polako. Ja verujem da bi se 50% ljudi odlučilo na prvu da produži ugovor ako bi im u startu nudili ono što nude novim korisnicima a to je 6 meseci po dinar.
 
Nama ističe UO 16.12. uz EON Premium, šta obično nude za produžetak UO? Pošto ne mogu veći paket po ceni starog.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
 
Nama ističe UO 16.12. uz EON Premium, šta obično nude za produžetak UO? Pošto ne mogu veći paket po ceni starog.

Sent from my AC2003 using Tapatalk
4 meseca za dinar. I to, tek kad dođeš u poslovnicu da prijaviš mesec dana pre isteka UO, da ćeš raskinuti posle isteka iste.
Lično iskustvo.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno