Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pisao sam ranije, kada su pustili Pinkove, neki, zaboravio sam koji, nisu mogli da se gledaju na D3. Posto imam EON premium i D3 kuca, na tv-u gde je EON box sam imao sve kanale a na drugom, gde je D3, tih par kanala nema. Zalio sam im se, nista, zalio sam se i Ratelu. Ratel nista nije mogao da uradi. Na kraju, Ratel mi je dostavio njihovu prepisku sa SBBom, i otprilike su napisali da imam pravo da zahtevam na oba tv-a iste kanale ali posto su oni samo medijatori nemaju mogucnost da na neki nacin "nateraju" sbb da mi isporuci ono sto mi sleduje ugovorom i da potrazim pravdu na sudu.

Тај "вишак" пинк канала на еон боксу не може да се гледа преко д3 рисивера је зато што су у питању ип канали, нису двб-ц. Има још неколико таквих канала тј сви они којих нема на д3 а има на еон боксу.
 
Pisao sam ranije, kada su pustili Pinkove, neki, zaboravio sam koji, nisu mogli da se gledaju na D3. Posto imam EON premium i D3 kuca, na tv-u gde je EON box sam imao sve kanale a na drugom, gde je D3, tih par kanala nema. Zalio sam im se, nista, zalio sam se i Ratelu. Ratel nista nije mogao da uradi. Na kraju, Ratel mi je dostavio njihovu prepisku sa SBBom, i otprilike su napisali da imam pravo da zahtevam na oba tv-a iste kanale ali posto su oni samo medijatori nemaju mogucnost da na neki nacin "nateraju" sbb da mi isporuci ono sto mi sleduje ugovorom i da potrazim pravdu na sudu.

Tvoj problem je bar rešiv jednostavno otkažeš D3 kuca uslugu ako ti ne odgovar,ali pošto čak i neznaš koji kanali fale onda ti to definitivno ne predstavlja problem.

Ako će mo već da idemo u sitna crevca, a šta onda ja i ko zna koliko još korisnika koji su na analognoj tv da kažu što imamo samo 59 kanala,i što mi traži da platim za digitalizaciju druga dva televizora taksu i mesečnu rentu a to isto u Beogradu,Novom Sadu i drugim digitalizovanim gradovima se dobije besplatno.
 
@bane_tech: Nema ništa subjektivno u "đ*bre" opisu MTS TV Go platforme i opisu klijent aplikacija. Ko god je prinuđen istu da koristi će ti napisati isti zaključak... uopstalom ima ovde na forumu MTS TV Go tema pa čitaj komentare.
I sama po sebi kad se gleda aplikacija je đ*bre a još trostruko kad se uporedi sa Eon platformom i aplikacijama. Mislim da ti sliku dovoljno sumira ako ti napišem da i pored toga što imam nalog za korišćenje iste sam u 95% sitaucija kad želim da gledam nešto na Arena kanalima koristeći sajt na kompu ili Android app (na boxu povezanom na TV) bio prinuđen da jurim piratski stream jer se Telekom aplikacija i Telekom serveri raspadnu svaki put kad je malo popularniji sportski prenos. O čemu onda dalje da pričamo? Kad se neko požali na takvo činjenično stanje dođe po pravilu neki drveni advokat sa 10, 20 ... 30 komentara i napiše čuvenu frazu "šta hoćete dobili ste to besplatno?"... a ignoriše se činjenica da bi identična situacija bila i da si platio X dinara mesečno za tu funkcionalnost.

I gledanje Eon na kompu ili mobilnom ili Android boxu sam dobio "besplatno" uz glavnu TV uslugu koju plaćam pa se ne raspada svaki put kad bih nešto da pogledam. Nije ni Eon platforma apsolutno savršenstvo ali postoji ogromna razlika između "joj bre opet kasni zvuk 2s za slikom" (= Eon) i "jao bre opet im je prso login server"/ "opet je preopterećen server i baferuje mi svakih 2s" / "opet app ne radi na najnovijoj verziji Android koja je izašla pre 'samo' 6 meseci" / "ne mogu da gledam ništa" (= MTS TV Go)


Srećom izbor postoji i niko nikome ne brani da kombinuje usluge 2 ili više provajdera (i makar SBB TV ponudu kanala može da dobije svako bilo gde u Srbiji i to nezavisno tj neuslovljeno korišćenjem i njihove internet usluge), ali to naravno uvek košta više nego "box" usluga kod jednog provajdera. Kome vredi taj će platiti razliku, kome je jedino bitan minimalni moguć račun on će na osnovu toga da bira provajdera i "kvalitet" usluge. Ja lično koristim kombinaciju Telekom VDSL + SBB Eon van mreže usluga (+ Telenor za mobilni)... što je bilo najbolje od onoga što mi je do sad bilo dostupno na mojoj lokaciji. U međuvremenu se pojavio Orion FFTH tako da ću da menjam internet provajdera čim mi istekne UO za VDSL.

Sve su ovo korisne informacije za one koji se razmisljaju sta da rade, da li da menjaju provajdera ili ne. Ja licno nikad televiziju ne gledam van sobe i TVa - sto manje televizije u mom zivotu, zivot lepsi - ali nekome ko to radi to ce biti veoma bitna stavka. Kao doskorasnji predsednik skupstine stanara ja sam licno potpisivao uvodjenje Radijus vektora nekada, kasnije SBBa i nedavno MTSa. Protivno je regulativi, ali takva nam je zgrada i "sloga" da nikad ne bi imali ni interfon a kamoli internet i kablovsku. Cak sam skoro zvao Orion da pitam da li ima tehnickih mogucnosti da dovuku optiku u zgadu. Sto vise izbora, to bolje, sta kome vise odgovara.

Orion ima zanimljivu ponudu interneta. Recimo samo internet na optici 200 Mbps/? je 1700 din mesecno (za nove, prvih 5 meseci bespaltno), pa uzmes Eon Full TV SBB van mreze, recimo, za 2000 mesecno, sto je ukupno 3700, i opet je jeftinije nego Eon Full paket 150/10 za 4000 mesecno. Apsurd, ali to je cinjenica.
 
Upoznat sam sa Orion ponudom pošto samo čekam maj mesec da pređem kod njih :) A inače trenutno plaćam VDSL 50/8 paket 1.399 din + Eon Light van mreže 1090 din :D [= promo cena za bivše D3i korisnike] (+ b*đavi Telekom fixni 660 din, ali to matoci ne daju da se odjavi ni sad kad može jer prelazim na Orion FTTH... tj neće čak ni da prebace broj u Orion... baksuzi matori :D :D). Od toga jeftnije a bolje može da bude samo tamo gde postoji ExeNet.
Ovde kod mene dok se totalno neočekivano nije pojavila Orion optika što se interneta tiče izbor je bio "hoćeš DSL ili hoćeš DSL?". Ili lokalni pilićarski WiFi internet za one koji su mazohistički nastrojeni...
 
Тај "вишак" пинк канала на еон боксу не може да се гледа преко д3 рисивера је зато што су у питању ип канали, нису двб-ц. Има још неколико таквих канала тј сви они којих нема на д3 а има на еон боксу.

U redu, ali na kraju krajeva sta mene briga kako i sta oni emituju. Ja imam tu opciju (D3 kuca) i morao bih da imam istu ponudu na oba tv-a.

Tvoj problem je bar rešiv jednostavno otkažeš D3 kuca uslugu ako ti ne odgovar,ali pošto čak i neznaš koji kanali fale onda ti to definitivno ne predstavlja problem..

Ne lupaj, molim te. Al' stvarno. To da li znam koji kanali su u pitanju, (evo sad' cu specijalno za tebe da trazim koji su, jer, jelte, moram tebi da se pravdam :D), ili da li ja gledam neke kanale ili ne, uopste nije bitno. Ono sto je bitno je da imam opciju u ugovoru koju ne mogu da koristim.
 
Слажем се, треба имати истих могућности на сваком тв. Док сам био на сбб платио сам "инсталацију" два додатна рисивера са могућношћу премотавања да бих на три тв имао могућност да погледам пропуштено. Када су увели еон и само на том боксу омогућили све канале седам дана уназад, уз то додатне канале којих нема на додатним уређајима... цела еон платформа као полупроизвод, тврдоглави останак на коакс технологији... помогли су у одлуци за промену провајдера.
 
Слажем се, треба имати истих могућности на сваком тв. Док сам био на сбб платио сам "инсталацију" два додатна рисивера са могућношћу премотавања да бих на три тв имао могућност да погледам пропуштено. Када су увели еон и само на том боксу омогућили све канале седам дана уназад, уз то додатне канале којих нема на додатним уређајима... цела еон платформа као полупроизвод, тврдоглави останак на коакс технологији... помогли су у одлуци за промену провајдера.

Ma naravno. Al' zamisli koliko su bezobrazni, njihovo resenje je bilo...pa dobro, uzmite jos jedan eon box, po punoj ceni naravno plus mesecna renta, i imacete D3 kucu. :D He, nema veze, optika je stigla blizu mene, bice cao djaci, daleko vam lepa kuca.
 
Па да, тај рад... хтели да ми изађу у сусрет и замене два додатна 4682 за два еон бокса за само 13к дин. За два андроида... еј бре... Да не набрајам шта није радило, има тема на сбб форуму. Не знам дал нешто промењено од фебруара.
 
Ne znam da li samo kapirate da verovatno i vise od 90%ljudi nema potrebu za bilo kakvom optikom i brzinama koje navodite. Bukvalno ne poznajem zensku osobu kojoj 20mbps ne bi zadovoljilo sve potrebe. Trenutno na grupi na fejsu devojka trazi preporuku za net. Bukvalno ne vidim drugi odgovor sem SBBa, sa kritikama i Supernove i Oriona. E zato SBB boli patka za optiku, famozni upload koji toliko spominjete a koji vecina od tih 90 % ne bi znala ni da vam objasni sta je. Oni plivaju na racun stare slave ali bez ikakve potrebe da se makar trenutno i u nekom blizem periodu bilo sta upgradeuje. I dzabe to sto su 4k televizori povoljniji nego ikada, znam gomilu porodica koji jos uvek koriste tv sa "zadnjicom". E takvi donose kesh, vi ostali profesionalci slobodno predjite kod onoga ko vam zadovolji apetite.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Јесте, зато у Нишу овде на згради залепљено сбб акција 10 месеци за 1 дин.
 
U redu, ali na kraju krajeva sta mene briga kako i sta oni emituju. Ja imam tu opciju (D3 kuca) i morao bih da imam istu ponudu na oba tv-a.



Ne lupaj, molim te. Al' stvarno. To da li znam koji kanali su u pitanju, (evo sad' cu specijalno za tebe da trazim koji su, jer, jelte, moram tebi da se pravdam :D), ili da li ja gledam neke kanale ili ne, uopste nije bitno. Ono sto je bitno je da imam opciju u ugovoru koju ne mogu da koristim.

E što volim ove što kad ne mogu da isteraju svoju priču odmah idu na uvredu.
 
Ako ovo cita neki SBB promoter koji radi u blokovima, nek se javi :)

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Istekao mi je SBB ugovor, i pomalo sam nezadovoljan odnosom prema meni kao korisniku. Istekao je sigurno ima par godina. Imam trip gold. Najvise su me iznervirali kad su mi uporno slali da sam nesto duzan od ranije na racunu, a na moj sbb portalu nista... Za 4800 din...
Danas Orion dosao, nude svasta nesto, razmisljam da predjem.
 
Ne znam sta je konkretno poenta tih postova, ja sam korisnik, nezadovoljan sam hocu da idem... mislim da te niko ne drzi ako si nezadovoljan... ja sam zadovoljan, ali to je isto moja stvar...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
10meseci daje i mts za mnogo vecu uslugu tako da msm da je jasno ko je u vecem problemu :))

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

Телеком навлачи што већи број корисника, са свим купљеним фирмама, ради што боље продаје.

СББ има неку своју чудну политику одбијања захтевнијих корисника. Убацили сте еон, нека ради како треба. Пустиш испочетка нема 5.1 звук а уживо има а на д3 има. Хоћу на више тв, траже неке нереалне цене. Хоћу уплоад, хоћу стабилну везу, нећу струју кроз коакс кабл и сл. Има ту свакаквих ситница. Модул третирају као додатни уређај... дај... сви живи ће делити са комшилуком, како да не... Такве ствари треба да реше ако желе да остану на врху.
 
Pisao sam o tome pre, podneo sam zahtev za raskid ugovora i nisam dobio nikakav poziv sa nekim super ponudama.

Na kraju se odlucim da potpisem kao novi korisnik preko druge osobe i zbog prebacivanja fiksnog dobijem 8 meseci po 1 dinar, eon trio full.
 
Odobren i meni raskid ugovora, nakon pisanja tržišnoj inspekciji.
Kakvi muljatori...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ja sam se juce posvadjao sa njima.
Dosao da raskinem ugovor i prilikom prelaska sa trio gold na eon full ja sam zahtevao samo jedno ne zelim ugovornu obavezu i to sam dobio.
Kada je ova krenula da gleda pocela je da me smara kako je to moguce. Da bi otisla kod sefice i pitala dal sme da raskine ugovor. Posle nekog natezanja rekao sam im da cu ih vrlo rado tuziti jer znam sta sam potpisao.
U svakom slucaju kao kao dugogodisnji korisnik, nikada se nisu udostojili da ponude bilo sta prilikom obnove ugovora. Cak i sada prilikom raskida....jedina opcija je bila da sacekam otkazni rok pa da se prijavim opet na sta sam se lagano zahvalio.
Cak i uredjaj koji sam ja uredno platio traze da se vrati, ali pronaci cu ugovor gde sam ga ja uredno platio. Mada nije ni bitno previse....
Generalno i dalje bi preporucio svima SBB, nisam imao prevelikih problema...kao i svaka podrska automatizovana pa za neke malo jace probleme moras vise cimati.
Zalosno je sto ih boli uvo za postojece korisnike pogotovo one koji koriste najjaci paket.
 
Ni ja nikad nisam do kraja razumeo loš odnos prema postojećim korisnicima, posebno na lokacijama gde je više provajdera pa su korisnici uvek kod nekog novi i ne šale se ako podnesu zahtev za raskid. S druge strane, radnica u jednoj poslovnici mi je objasnila da je njima to normalna stvar i da su "migracije" u oba smera, odlazne i dolazne, sasvim uobičajene. Zanimaju ih samo ogromni potresi i masovni odlasci, a toga svakako nema. Npr. broj korisnika koji napušta ovih meseci SBB uporedi se s brojem onih koji prelaze na SBB zbog gubljenja kanala UM grupe kod Pošta neta i Supernove. Naprave periodičan presek stanja pa prilagođavaju ponudu i popuste ako su u problemu. Izgleda da nisu očigledno...
 
Ja sam se juce posvadjao sa njima.
Dosao da raskinem ugovor i prilikom prelaska sa trio gold na eon full ja sam zahtevao samo jedno ne zelim ugovornu obavezu i to sam dobio.
Kada je ova krenula da gleda pocela je da me smara kako je to moguce. Da bi otisla kod sefice i pitala dal sme da raskine ugovor. Posle nekog natezanja rekao sam im da cu ih vrlo rado tuziti jer znam sta sam potpisao.
U svakom slucaju kao kao dugogodisnji korisnik, nikada se nisu udostojili da ponude bilo sta prilikom obnove ugovora. Cak i sada prilikom raskida....jedina opcija je bila da sacekam otkazni rok pa da se prijavim opet na sta sam se lagano zahvalio.
Cak i uredjaj koji sam ja uredno platio traze da se vrati, ali pronaci cu ugovor gde sam ga ja uredno platio. Mada nije ni bitno previse....
Generalno i dalje bi preporucio svima SBB, nisam imao prevelikih problema...kao i svaka podrska automatizovana pa za neke malo jace probleme moras vise cimati.
Zalosno je sto ih boli uvo za postojece korisnike pogotovo one koji koriste najjaci paket.

Kako mogu da ti traže uređaj koji su uredno platio? Nemoj to da dozvoliš!
 
Mene su zvali da pitaju sto raskidam al nisu ponudili nista. Pre toga kad su zvali, posto mi je UO bila istekla 3-4 meseca, nudili mi neke smeske. Ja im kazem zasto bi se ja obavezao na novih 24 meseci bez ikakvih benefita kad mogu nesmetano da nastavim da koristim vase usluge. Da bi potpisao novu UO morate da ponudite najmanje iste uslove kao za nove korisnike. Inace koristio sam preko 8 godina sbb na toj adresi i preko koristim na drugoj idalje ali ce intamo da se pozdravimo cim istekne UO ukoliko se ne opamete.
 
Tebi hvala zaista. Da nije bilo tebe ne bih se ni setio da se obratim tržišnoj.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Vec par godina imam problem sa online igranjem (visok ping) i probao sam da izguglam sta bih mogao da probam.
Navodno, razlog za to je visok bufferbloat.
Ovo su moji rezultati sa http://www.dslreports.com/speedtest :

59776802.png


DL bufferbloat je 51ms, UL je 174ms.

Da li neko dobija primetno bolje vrednosti?
Razume li se iko u ovo i da li bi kupovina boljeg routera pomogla?
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno