Pisao sam ranije, kada su pustili Pinkove, neki, zaboravio sam koji, nisu mogli da se gledaju na D3. Posto imam EON premium i D3 kuca, na tv-u gde je EON box sam imao sve kanale a na drugom, gde je D3, tih par kanala nema. Zalio sam im se, nista, zalio sam se i Ratelu. Ratel nista nije mogao da uradi. Na kraju, Ratel mi je dostavio njihovu prepisku sa SBBom, i otprilike su napisali da imam pravo da zahtevam na oba tv-a iste kanale ali posto su oni samo medijatori nemaju mogucnost da na neki nacin "nateraju" sbb da mi isporuci ono sto mi sleduje ugovorom i da potrazim pravdu na sudu.
Pisao sam ranije, kada su pustili Pinkove, neki, zaboravio sam koji, nisu mogli da se gledaju na D3. Posto imam EON premium i D3 kuca, na tv-u gde je EON box sam imao sve kanale a na drugom, gde je D3, tih par kanala nema. Zalio sam im se, nista, zalio sam se i Ratelu. Ratel nista nije mogao da uradi. Na kraju, Ratel mi je dostavio njihovu prepisku sa SBBom, i otprilike su napisali da imam pravo da zahtevam na oba tv-a iste kanale ali posto su oni samo medijatori nemaju mogucnost da na neki nacin "nateraju" sbb da mi isporuci ono sto mi sleduje ugovorom i da potrazim pravdu na sudu.
Kolegi si ispo da botuješ pošto si potpuno isti post postavio u više tema.
@bane_tech: Nema ništa subjektivno u "đ*bre" opisu MTS TV Go platforme i opisu klijent aplikacija. Ko god je prinuđen istu da koristi će ti napisati isti zaključak... uopstalom ima ovde na forumu MTS TV Go tema pa čitaj komentare.
I sama po sebi kad se gleda aplikacija je đ*bre a još trostruko kad se uporedi sa Eon platformom i aplikacijama. Mislim da ti sliku dovoljno sumira ako ti napišem da i pored toga što imam nalog za korišćenje iste sam u 95% sitaucija kad želim da gledam nešto na Arena kanalima koristeći sajt na kompu ili Android app (na boxu povezanom na TV) bio prinuđen da jurim piratski stream jer se Telekom aplikacija i Telekom serveri raspadnu svaki put kad je malo popularniji sportski prenos. O čemu onda dalje da pričamo? Kad se neko požali na takvo činjenično stanje dođe po pravilu neki drveni advokat sa 10, 20 ... 30 komentara i napiše čuvenu frazu "šta hoćete dobili ste to besplatno?"... a ignoriše se činjenica da bi identična situacija bila i da si platio X dinara mesečno za tu funkcionalnost.
I gledanje Eon na kompu ili mobilnom ili Android boxu sam dobio "besplatno" uz glavnu TV uslugu koju plaćam pa se ne raspada svaki put kad bih nešto da pogledam. Nije ni Eon platforma apsolutno savršenstvo ali postoji ogromna razlika između "joj bre opet kasni zvuk 2s za slikom" (= Eon) i "jao bre opet im je prso login server"/ "opet je preopterećen server i baferuje mi svakih 2s" / "opet app ne radi na najnovijoj verziji Android koja je izašla pre 'samo' 6 meseci" / "ne mogu da gledam ništa" (= MTS TV Go)
Srećom izbor postoji i niko nikome ne brani da kombinuje usluge 2 ili više provajdera (i makar SBB TV ponudu kanala može da dobije svako bilo gde u Srbiji i to nezavisno tj neuslovljeno korišćenjem i njihove internet usluge), ali to naravno uvek košta više nego "box" usluga kod jednog provajdera. Kome vredi taj će platiti razliku, kome je jedino bitan minimalni moguć račun on će na osnovu toga da bira provajdera i "kvalitet" usluge. Ja lično koristim kombinaciju Telekom VDSL + SBB Eon van mreže usluga (+ Telenor za mobilni)... što je bilo najbolje od onoga što mi je do sad bilo dostupno na mojoj lokaciji. U međuvremenu se pojavio Orion FFTH tako da ću da menjam internet provajdera čim mi istekne UO za VDSL.
Тај "вишак" пинк канала на еон боксу не може да се гледа преко д3 рисивера је зато што су у питању ип канали, нису двб-ц. Има још неколико таквих канала тј сви они којих нема на д3 а има на еон боксу.
Tvoj problem je bar rešiv jednostavno otkažeš D3 kuca uslugu ako ti ne odgovar,ali pošto čak i neznaš koji kanali fale onda ti to definitivno ne predstavlja problem..
Слажем се, треба имати истих могућности на сваком тв. Док сам био на сбб платио сам "инсталацију" два додатна рисивера са могућношћу премотавања да бих на три тв имао могућност да погледам пропуштено. Када су увели еон и само на том боксу омогућили све канале седам дана уназад, уз то додатне канале којих нема на додатним уређајима... цела еон платформа као полупроизвод, тврдоглави останак на коакс технологији... помогли су у одлуци за промену провајдера.
U redu, ali na kraju krajeva sta mene briga kako i sta oni emituju. Ja imam tu opciju (D3 kuca) i morao bih da imam istu ponudu na oba tv-a.
Ne lupaj, molim te. Al' stvarno. To da li znam koji kanali su u pitanju, (evo sad' cu specijalno za tebe da trazim koji su, jer, jelte, moram tebi da se pravdam), ili da li ja gledam neke kanale ili ne, uopste nije bitno. Ono sto je bitno je da imam opciju u ugovoru koju ne mogu da koristim.
Iiii sta hoces da kazes? [emoji3526]Јесте, зато у Нишу овде на згради залепљено сбб акција 10 месеци за 1 дин.
Iiii sta hoces da kazes? [emoji3526]
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
10meseci daje i mts za mnogo vecu uslugu tako da msm da je jasno ko je u vecem problemuПригустило им па нуде више него другде.
10meseci daje i mts za mnogo vecu uslugu tako da msm da je jasno ko je u vecem problemu)
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
Ja sam se juce posvadjao sa njima.
Dosao da raskinem ugovor i prilikom prelaska sa trio gold na eon full ja sam zahtevao samo jedno ne zelim ugovornu obavezu i to sam dobio.
Kada je ova krenula da gleda pocela je da me smara kako je to moguce. Da bi otisla kod sefice i pitala dal sme da raskine ugovor. Posle nekog natezanja rekao sam im da cu ih vrlo rado tuziti jer znam sta sam potpisao.
U svakom slucaju kao kao dugogodisnji korisnik, nikada se nisu udostojili da ponude bilo sta prilikom obnove ugovora. Cak i sada prilikom raskida....jedina opcija je bila da sacekam otkazni rok pa da se prijavim opet na sta sam se lagano zahvalio.
Cak i uredjaj koji sam ja uredno platio traze da se vrati, ali pronaci cu ugovor gde sam ga ja uredno platio. Mada nije ni bitno previse....
Generalno i dalje bi preporucio svima SBB, nisam imao prevelikih problema...kao i svaka podrska automatizovana pa za neke malo jace probleme moras vise cimati.
Zalosno je sto ih boli uvo za postojece korisnike pogotovo one koji koriste najjaci paket.
Odobren i meni raskid ugovora, nakon pisanja tržišnoj inspekciji.
Kakvi muljatori...
Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari