sakiboj
Slavan
- Učlanjen(a)
- 27.10.2008
- Poruke
- 974
- Poena
- 320
A u kom gradu? U Boru je isti takav slučaj.Kontaktiram ih ja prekjuce da vidim sta je sa kablovskom, oni hoce da otvaraju nalog da salju tehnicara kod mojih i traze broj telefona, i ako je tehnicar vec bio pre 2 nedelje, zamenio sve kablove i rekao da problem nije kod mojih u stanu, vec do SBB. Naravno, curka insistira da se dodje u stan i kad god je pitam da li to znaci da tehnicar koji je bio prosli put nema pojma, pa ne veruju tome sto je ustanovio i sta moze da se promeni u odnosu na tad, ona samo izignorise. Jer znate, oni mogu da otvore samo nalog za dolazak u stan. Tako da ocigledno se kod njih nista ne dokumentuje, nikakvi izlasci na teren i sta je uradjeno, a sta nije. Kao kada se ja 2 godine zalim na internet, a oni kazu da sam zadnji put zvao pre 8 meseci. Mojima je preko glave da im neko stalno dolazi da "sredjuje" nesto, a na kraju nista ne sredi, da otac mora da izadje sa posla da ih doceka, a oni ne dodju i ako su se najavili i slicne *******cije...
Toliko su nezadovoljni uslugom da razmisljaju da predju na bilo sta drugo osim sbb, cak i na mts... Ja u svojoj zgradi imam infrastrukturu samo za sbb, tako da sam osudjen na njih i eventualno neki internet od mobilnog operatera... Doduse sad nemam nekih problema kao sto obicno imam.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk