Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li postoji neka fora da se raskine ugovor bez penala?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Da li postoji neka fora da se raskine ugovor bez penala?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

Postoji, da šalješ dopis i tražiš raskid ugovora. Ja sam dobio raskid ugovora i 30% umanjenje računa za februar i mart. Ali kod mene brzina nije ta koju imam predviđenu ugovorom, eon premium, uveče je padala na 30Mbps.

Kad sam dobio raskid ja odem u telekom poslovnicu i kažem da hoću paket box 3 250/30 i da odmah ponesu stb za tri tv-a jer imaš pravo na to. Dođu oni neke subote, pitaj Boga koja firma, donesu samo za jedan, moj ćale poludi i vrati ih iz stana jer nisu doneli za tri kao što smo se dogovorili. Onda zovem call centar, oni se isto prave ludi i ja im kažem da više uopšte ne dolaze i da neću preći kod njih. I naravno odustanem od raskida sa SBB-om.

I tako SBB tehničari tvrdili da je problem sa čvorištem. Pustili u rad novo čvorište, u susednoj zgradi j, nema 50 metara i dalje je isto. Ja se žalim, tehničar kaže dolazim sutra sa kako on kaže "testnim" laptopom. Dođe i poveže, izmeri i brzina isto ne valja. Te večeri ja krene po komšiluku da se raspitam kod ljudi koji imaju SBB EON i da vidim dal je samo do mene. Komšija ispod ima eon full paket i njemu meri 30Mbps, juče ga sretnem kaže da je padalo na 11. Komšija preko puta, ugradio pre neki dan eon full i kod njega 60Mbps a ping 51ms. I to sve merimo na mts Beograd serveru jer je na speed testu SBB server nestao. Jednostavno ga nemamo više tamo u izboru servera.

Juče mi donese kako tehničar kaže "testni" modem/ruter a to je u stvari cisco epc3928 koji je podešen na 300/20. Meri isto ako ne čak i slabije od ovog novog technicolor belog što sada postavljaju. Sada imam povezana dva modema/rutera i samo menjam lan kabl i merim brzine do ponedeljka.

Uglavnom tada kad je video on to, reče da stvarno ne zna šta je. Priznade da u celom gradu postoji neki problem. Da oni u Boru imaju zakupljene portove kod telekoma i da ih možda oni sabotiraju. Čak sin od komšije ispod mene koji živi u zgradama preko puta ulice ispod i koji je na drugom čvorištu, on je isto merio i njemu je uveče 30Mbps. I tehničar kaže da pojma nema šta se dešava i da će prosleiti dalje. Ja ću pisati verovatno dopis u ponedeljak i tražim da mi umanje račun jer ne mogu da isporuče brzinu predviđenu ugovorom i da pošalju nekog ko je kompetentan da otkloni ovaj kvar.

Ovo mi je brzina sa tog testnog sada

8168079151.png

Zanima me Vi u drugim gradovima sa eon paketima, dal imate konstantnu brzinu koje ste tražili i koja je predviđena ugovorom?
 
Poslednja izmena:
Pogledajte prilog 268296

Zanima me Vi u drugim gradovima sa eon paketima, dal imate konstantnu brzinu koje ste tražili i koja je predviđena ugovorom?

Meni ne prelazi 95 nikada jer mi ostavili stari sisko ruter koji sam imao, niko me nista nije pitao, dosli kad je mama bila tu sama i samo doneli eon resiver a sto se neta tice sisko i tp link ostali tu

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Eon premium duo

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Pa što se ne žališ? Nemoj da čekaš, nisi valjda lud da plaćaš brzinu koju predviđenu ugovorom nemaš? Žali se, meri na speed testu, šalji im rezultate merenja. Neka ti zamene modem, možda je kod tebe do toga ili ako nije traži da ti umanje račun. Oni se opasno prave ludi i samo nalaze razne izgovore da nije do njih a baš je do njih.
 
Druze ovo nema sanse da se dobije..

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
Može da se dobije, samo im treba tražiti. Za jedan ugovor sam dobio to a za drugi su mi dali samo standardnu ponudu, 6 meseci stara cena i onda puna pretplata.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ljudi jel ima neko informaciju sta se desava ako krenem da ih bojkotujem sto se placanja racuna tice? Zestoko su me prevarili i ne mogu da predjem preko toga. Podrazumeva se da ce da mi ugase signal.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
A mogu i da ti ne ugase pa da angažuju advokata, on izvršitelja, pa da platiš 5, 6x više od osnovnog duga.
 
Ok, ćeraćemo se...

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Mislim da je najpametnije da kazes u cemu je problem pa da ti se predlozi resenje. Koji god da je problem, dobra je sansa da mozes proci bez penala, normalno, zakonski.
Ok, ćeraćemo se...

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

Послато са Pixel 2 уз помоћ Тапатока
 
Ja sam svakog dana merio na speed testu, brzina je bila uvece 30Mbps a ja placam eon premium 300/15. Onda sam trazio raskid ugovora i pozovu me i kazu da napisem dopis u kom trazim raskid ugovora i odnesem u poslovnicu. Napisem ja dopis da trazim raskid ugovora bez placanja penala jer su u nemogucnosti da mi isporuce brzinu predvidjenu ugovorom, napisem sve kako je bilo, link ka rezultatima merenja, razgovori sa twiter podrskom, kazem i da tehnicari dolazili non stop, menjali modeme i nista. Odnesem u poslovnicu i posanjem im na onaj info mail. Naravno u poslovnicu odneses dve kopije, jedna njima, jedna tebi i trazis da ti lupi pecat i napise datum. Za mozda nedelju dana stigne mi pismeni odgovor da mi odobravaju raskid ugovora i smanjuju racun za februar i mart ali posle toga lose prodje ovo sa mts-om i povukao sam zahtev za raskid.

Sada su stavili novo cvoriste i problem i dalje ostaje. I ispostavilo se da nije kod mene problem nego izgleda u celom gradu. Sad vise ni tehnicar nije znao sta da kaze ili slaze pa kaze da je problem u celom gradu a do tog momenta non stop da je do mene. E sad kad ce i ostale komsije da podnose reklamaciju i traze smanjenje racuna oni ce morati da poprave ili da svima smanje racune dok ne poprave.

Snimaj sve, hvataj screenshotove, salji im na twitter support ali samo fino. Drcno ali kulturno. *mjau**mjau**mjau**mjau*ga mora se za ove zaebancije imati čelične živce.
 
Mislim da je najpametnije da kazes u cemu je problem pa da ti se predlozi resenje. Koji god da je problem, dobra je sansa da mozes proci bez penala, normalno, zakonski.

Послато са Pixel 2 уз помоћ Тапатока
Problem je sto me je operaterka sbb-a slagala i sad placam 1300din skuplji paket, i nikako ne mogu da dobijem snimak razgovora. Bio sam u poslovnici, zvao ih x puta, slao mailove i njima i ovima za zastitu potrosaca. Nisu problem pare, problem je njihov bezorazluk.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Meni ne prelazi 95 nikada jer mi ostavili stari sisko ruter koji sam imao, niko me nista nije pitao, dosli kad je mama bila tu sama i samo doneli eon resiver a sto se neta tice sisko i tp link ostali tu
Хм, имаш и циско рутер и тп-линк рутер? Који модели?
 
Idi u poslovnicu i raskini ugovor (ne preko telefona) i insistiraj da to bude bez penala. Moras da platis poslednji racun i razliku izmedju popusta koji si ostvarivao (ako jesi). Tipa ako si 3 meseca placao polovinu racuna, moras platiti do pune cene te mesece + zadnji racun. To je na osnovu Zakona o obligacionim odnosima i to je mislim resenje sa najmanje cimanja.
Problem je sto me je operaterka sbb-a slagala i sad placam 1300din skuplji paket, i nikako ne mogu da dobijem snimak razgovora. Bio sam u poslovnici, zvao ih x puta, slao mailove i njima i ovima za zastitu potrosaca. Nisu problem pare, problem je njihov bezorazluk.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

Послато са Pixel 2 уз помоћ Тапатока
 
Problem je sto me je operaterka sbb-a slagala i sad placam 1300din skuplji paket, i nikako ne mogu da dobijem snimak razgovora. Bio sam u poslovnici, zvao ih x puta, slao mailove i njima i ovima za zastitu potrosaca. Nisu problem pare, problem je njihov bezorazluk.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока


Ako ti ne prodju te stvari koje si naumio probaj sa pricom preseljenja, kazi da se selis na neku vrsku cuku i da tamo nemaju servis.Verovatno ceti ponuditi total naravno to nisi duzan da prihvatis, mozda je i ovo nacin, budi mudar.
 
Pa fora je sto ja i nemam neku alternativu osim adsl-a 20/2 max i iptv.. Videcu sta cu.. Ja im jos kazem, Alo dajte mi eon premium kao za novog korisnika i sve zaboravljam.. I nece barabe..

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Kad ode u poslovnicu rećiće mu da napiše dopis u kome traži raskid ugovora i da navede razloge. I onda mora da čeka da mu odgovore pismenim putem. Ništa mu neće pomoći ta u poslovnici jer ona nema pojma i nema ovlašćenja da daje raskide ugovora.

Evo vidiš moj kraj, moj grad, Bor, svi uzeli pakete full i premium ali uveče imamo brzinu 30-15. To znači i da su nas sve slagali oko brzine ali ona se odmah vadi na tehničare da je to bio njihov posao da provere. Tehničari sad kad videli da je do njih a znali su garantujem, kažu da to moraju da pošalju ekipu koja će da reši. I naravno pričaju teorije zavere da ih telekom sabotira.

U svakom slučaju moraš da odeš i poslovnicu i da tražiš raskid ugovora i ona će to reći da napišeš dopis i da joj doneseš. Navedi šta je problem, obavezno dva primerka, jedan tebi i traži pečat i datum i njen potpis. Ja to uvek pošaljem i na mail i poštom u slučaju da se ovde prave ludi i ne pošalju.

Gledaj brzinu eon premiuma kod mene a ovi što imaju eon full, kod njih je ping x2 a download sa /2.

8168909803.png

E a ovo je taj testni epc3928 kako ga zove tehničar

8168915341.png

A ovako to izgleda kod mene, dva rutera i samo menjam lan kabl i merim.

IMG_20190406_200557.jpg
IMG_20190406_200602.jpg
 
Poslednja izmena:
Zato te i zezaju jer znaju da nemaš alternativu, nemaš mnogo prostora za natezanje sa njima. Gde postoji optika od drugih tipa MTS, Orion,... tu su fleksibilni. Ne znam da li si pod UO ili nisi, da li si potpisivao nešto. Taj snimak razgovora će jako teško da ti daju, jedino da ideš preko advokata da pokreneš postupak onda su dužni da daju, ali to ti se ne isplati.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Pa ja u zgradi imam mts instalaciju i sbb instalaciju i sbb tehničar kaže da je moguće da ih telekom sabotira pa zato svi imaju loše brzine jer su im portovi zakupljeni kod telekoma. Ne znam kako je u Beogradu ali ovde se žale na mts, kažu da je katastofa takođe.
 
Pre četiri meseca sam usled poskupljenja izdejstvovao duo net extra po ceni duo net golda na novu UO od 24 meseca. Sad sam shvatio da sam se zeznuo što nisam tražio eon premium 12 meseci po 2.000 plus 12 meseci po 5.000. U globalu bi izašlo na isto a imao bih više kanala, brži net... Da li ima nekih mogućnosti da sad izbokusujem ovo gore i kako?

Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
 
Druze i ja pokusavam isto..

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Evo vidiš moj kraj, moj grad, Bor, svi uzeli pakete full i premium ali uveče imamo brzinu 30-15. To znači i da su nas sve slagali oko brzine ali ona se odmah vadi na tehničare da je to bio njihov posao da provere. Tehničari sad kad videli da je do njih a znali su garantujem, kažu da to moraju da pošalju ekipu koja će da reši. I naravno pričaju teorije zavere da ih telekom sabotira.
Mislim da je Bor jedan od poslednjih gradova gde je došla D3 digitalna televizija. Sasvim je moguće da zbog stare infrastrukture ili čega već ni internet ne može dobro da radi.
 
Mislim da je Bor jedan od poslednjih gradova gde je došla D3 digitalna televizija. Sasvim je moguće da zbog stare infrastrukture ili čega već ni internet ne može dobro da radi.

Moguće je ali oni sada isprodavali svima eon full i eon premium umesto da su prvo proverili dal može uopšte da funkcioniše. Baš sam i večeras prošao po komšiluku i isto kao juče. Ljudi koji imaju 150 paket, ping je 50, download pada do 10, meni sa premium paketom uveče padne na 15. I još nešto što mene kod njih jako nervira je to što me ubeđuju da je problem kod mene. Ja prijavljujem i njima i preko sbb supporta i prvo tehničar kaže čvorište. Zamene novo čvorište, u susednoj zgradi nema 50 metara, meni isto. Onda kaže možda ti je loš računar, doneću je "testni" laptop. Ajde reko donesi. Dođe i donese ga, običan hp sa windows-om 7 i isto i on meri. Onda sad ovaj "testni" epc3928 koji je podešen na 300/20 i on meri još gore nego ovaj beli technicolor. I eto on na kraju više nestalo izgovora, kad sam mu rekao da i komšiluk i ostale zgrade u blizini na drugom čvorištu imaju isti problem, on jednostavno kaže do nas je problem i da ne zna šta je. Mene nervira koj moj ne priznaš odmah nego me zahebavaš pola godine i pravi se da zna a pojma nema, još o 8.11.2018 to tako radi i ja prijavljujem. Pa bar da je nekog matorca našao da obrađuje tim pričama nego mene koji to pratim i ne može da mi promakne. Neverovatno je da uopšte nisu proverili dal to može da funkcioniše pre nego što počeli da uvaljuju ljudima i sad da se prave ludi dok ih sad ja sa komšijama nisam utvrdio da je kod njih problem.
 
300/15 ali meni je da bi kao testirali stavili dva modema. Jedan je 300/15 a ovaj "testni" 300/20 mada ne moze ni 150 da izvuce.
 
Opet ja, dosadan ali evo samo da pokažem brzinu eon premiuma u Boru.

Prva slika je beli technicolor modem, ovaj najnoviji što daju sada a druga slika je cisco epc3928 koji mi je postavio tehničar jer reče da im je to testni i podešen na 300/20Mpbs.


Technicolor
8170857815.png


Cisco EPC3928
8170859856.png


Tako vam to SBB internet funkcioniše u Boru.
 
danas sam saznao da je sbb dostupan i u mojoj zgradi od skoro, nisam dobio nikakvo obavestenje nego sam ih pozvao... posto mi se provajder prodao (RV) razmisljam gde da potpisem novi ugovor...
SBB ima ocajne pakete, barem sto se mene tice, televizija i telefonija me ne interesuju ali naravno da uopste i nemaju u ponudi samo internet...

posto trenutno imam kombo paket (tv sa valjda 160 kanala) + net 100/5, jedina malo bolja alternativa kod sbb-a mi je ovaj eon full paket gde dobijam 150/10 i placao bih ga posle godinu dana skoro 4.000?

da li je neko uspeo da dobije neki "custom" paket i izvuce bolji net po povoljnijoj ceni jer ne bih da placam ono sto ne bih koristio, mislim na tv i fiksni.
kod konkurencije imam paket sa skoro istim netom za manje para.
 
Pa ja u zgradi imam mts instalaciju i sbb instalaciju i sbb tehničar kaže da je moguće da ih telekom sabotira pa zato svi imaju loše brzine jer su im portovi zakupljeni kod telekoma.
Какви су то портови закупљени код Телекома? У питању је СББ коаксијална мрежа или нешто друго?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno