Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zasto nema RTL hrvatski na digitalnoj tv, a na analognoj je bio?
 
Ima li neki univerzalni reset za Cisco D3 daljinski? Odjednom ne reaguje ni na jednu komandu, koje god dugme da stisnem samo trepce zeleno TV dugme u gornjem levom uglu, ne znam vise sta da radim a da izbegnem poziv nesposobnjakovicima


Treba da svetli crveno,pritisni stb ili tv, ne secam se tacno.
 
:)
Nisu nesposobnjakovići (barem ne zbog onog što tebi smeta)

Prebacio si daljinac na TV mod. Vrati ga na stb.
 
Poslednja izmena:
I pored veoma oprecnih misljenja narucio sam danas EON Premium preko call centra. Ne mozete ni zamisliti kava greska je to bila sa moje strane, 45 minuta potpuno izgubljenog vremena za nesto sto je trebalo da traje 5 minuta. Retardiranost jadnih ljudi iz call centra se jednostavno granici sa genijalnoscu. Iskreno, jos uvek se oporavljam.
Videcemo sta ce biti kad dodje ''tehnicka'' ekipa strucnjaka na lice mesta, rado cu podeliti sa vama iskustvo koje mi predstoji...
 
Da li neko ima problem sa očitavanjem protoka, naime uzeo sam najjači paket u SBB ovaj sa 300mb/s , medjutim kada radim očitavanje na speedtest zakucava na 100mbps a isto toliko mi pokazuje Ubuntu za protok.

Onda sam čuo od druga da je on imao sličan problem u austriji, pre par godina sa kablovskim netom ali da je to rešeno tako sto je zamenjen kabl, taj stari kabl sto mu je dolazio do stana je imao limit na 100mbps i to su mu rekli direktno u operateru? Da li to može da bude slučaj i ovde.
Neću da im plaćam neku uslugu koju ne mogu da isporuče


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Можда ти је мрежна картица на рачунару ограничена на 100Mb. Треба ти гигабитна 10/100/1000Mb.
 
Imam gigabitnu, ploča mi je h97 asrock fatality performance, sad jedino ako treba dodatna podešavanja


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Proveri mrežnu na koliku brzinu se povezuje sa ruterom.

Ako je 100mbps možda je utp kabl od kompa do rutera nedovoljno dobar, pa bi valjalo probati sa drugim boljim/probanim/kvalitetnijim.
 
Poslednja izmena:
Moze biti da je zbog kabla. Meni se olabavila zabica ona, iako skljocne kod ubadanja, nije mogla da ostvari max protok. Zamenio sam ga drugim, proradio je.
Nisam kod sbb. Drugi provajder je u pitanju.
 
Ako je kabl cat5 on ima maksimalni protok do 100 Mbps, tako da je verovatno zato ogranicena brzina.
Potrebni su cat5e ili cat6 kablovi, oni su za protok do 1Gbps/10 Gbps.

Sent from my Nokia 8 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je pisano, ali ako neko ima problema sa brzinom neka proba da ugasi unifi.
Kod mojih roditelja u stanu je brzina bila 1-5mbps i ako imaju gold trio paket, zvao sam korisnicki servis, oni se smeju, *****avaju, nece da zamene ruter, kazu mogu da dobijem samo ruter bez wifi(jer oni kao kablovski operater ne garantuju za wifi) i ako mi po paketu pripada onaj ubee model, koji nisu doneli pri prelasku na sbb paket, nego je ostao stari cisco.
Na kraju nisam vise znao sta da radim i ugasim unifi cisto da probam. Brzina je od tad konstantno iznad 50mbps preko wifi.

Kod mene u stanu sam ugasio unifi cim sam dobio prikljucak posto mi nije trebao i u poslednje vreme primetim da mi je brzina jako spora, udjem na sajt i vidim da mi je ponovo upaljen unifi. Kada sam ugasio, brzina je opet kako treba.

Tako da reko da podelim, mozda nekom pomogne gasenje unifi.
 
...zvao sam korisnicki servis, oni se smeju, *****avaju, nece da zamene ruter, …
Prijavis to tako sto navedes tacno vreme kad se to desilo I ako si zapamtio ime toga koji ti je tako postupio (kazu ime cim se jave
a svi razgovori se snimaju).


Na kraju nisam vise znao sta da radim i ugasim unifi cisto da probam. Brzina je od tad konstantno iznad 50mbps preko wifi.
Kako si ugasio UniFi?
(UniFi ne moze da se „ugasi” od strane korisnika, na uredjaju je uvek ukljucen
btw UniFi protok nema veze sa korisnickim protokom, ima veze sa kanalom jer je na istom kanalu...)


Pozdrav!
 
Koliki je maksimalni protok preko wifi? Na kablu - PC, ide 280-290 a na telefonu - wifi ne moze da predje 150.
 
Prijavis to tako sto navedes tacno vreme kad se to desilo I ako si zapamtio ime toga koji ti je tako postupio (kazu ime cim se jave
a svi razgovori se snimaju).



Kako si ugasio UniFi?
(UniFi ne moze da se „ugasi” od strane korisnika, na uredjaju je uvek ukljucen
btw UniFi protok nema veze sa korisnickim protokom, ima veze sa kanalom jer je na istom kanalu...)


Pozdrav!

Preko sbb portala. Ulogovao sam se sa svojim nalogom i ugasio. Samim tim ni ja vise ne mogu da se kacim na unifi, ali mi to ni ne treba.
Uglavnom, od tad mi je brzina super.
 
Poslednja izmena:
Kasno videh da poskupljuju i da imam 30 dana da raskinem ugovor.......
Danas sam im pisao da želim raskid preko kontakt forme i na email (stavio sam Ratel u CC).
Mislite li da imam neke šanse ili ne ?

Da dodam najbitniju stvar:
kod mene su doveli signal sa neke bandere do mog krova i tako dobili 3 korisnika (mene i 2 iz komšiluka). Ako krenu sa odbijanjem, ja mogu da secnem kabl jer nije dobijena (moja) saglasnost za kačenje na moj dimnjak.
Na taj način oni nisu u mogućnosti da ispune ugovornu obavezu a ja ne moram da plaćam :p
Možda je neko imao ovakvu situaciju ?
 
Kada selektujem na 1.0 Gbps, iskljuci konekciju pokazuje cable unplugged
HWoKpPN.png

a kad vratim na 100 Mbps onda radi normalno
HWoIsq9.png
 
Sad sam zatrazio da raskinem ugovor i bili su jako neprijatni. Bas su korisnici duzni da prate neki njihov portal.
Promena cene je previse bitna da se ne bi dobijalo obavestenje putem sms ili emaila.
 
Vidis, nisam se setio poslovnice, probacu tamo.
Ali znas i sam, ide prica kako je to okaceno bilo na tom i tom linku i kako je stiglo uz racun.
A meni svaki drugi mesec ne stize racun na adresu, pa mi onda stignu dva ista, tako da nemam kako da vidim obavestenje sa racuna.
 
Poslednja izmena:
Ja ih već mesec dana čekam da donesu Eon Box, jeenom nedeljno ih zovem i svaki put kažu javiće se neko za par dana...

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Da li je neko uspeo da pronadje ovaj novi ziro racun za naredno tromesecje, 170-8484-73?

Ja koristim e-banking komercijalne banke, i ovaj racun se ne prikazuje kada ukucam SBB, a postoji vise od deset ziro racuna.
 
Ja nisam promenio račun sbb u aplikaciji za komercijalnu banku ne pamtim i normalno se knjiže uplate. Važan je poziv na broj.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Da li je neko uspeo da pronadje ovaj novi ziro racun za naredno tromesecje, 170-8484-73?

Ja koristim e-banking komercijalne banke, i ovaj racun se ne prikazuje kada ukucam SBB, a postoji vise od deset ziro racuna.

На званичној SBB страници се могу пронаћи информације како платити рачун:
https://sbb.rs/a12342/podrska/racuni-i-naplata/Na-koje-nacine-mogu-da-platim-racun.html

Ево и упрошћеног објашњења било да се попуњава папирна или електронска уплатница:
Уплатилац: Име и презиме носиоца уговора.
Прималац: SBB d.o.o. (када се плаћа преко eBankibga „Комерцијалне банке” адреса се не мора навести, али је потребно навести име града; у овом случају је то Београд).
Износ: Износ за уплату.
Жиро рачун: 170-300208154-85.
Позив на број: број Вашег уговора (податак на рачуну или „Moj SBB” страници).
 
Gledam sad na stranici mojsbb, da u stavci dodatne opcije stoji D3 Kuća 1 koja se tarifira sa 290 dinara mesečno.
To bi trebalo da je onaj dodatni d3 mini prijamnik koji sam uzeo kad je prošla digitalzacija.
Zanima me da li ta usluga ide u okviru osnovne cene bilo kog Eon paketa ili se plaća dodatno, pošto na računu koji sam dobio nije naznačena kao stavka?
Ako se plaća posebno, da li se može taj dodatni prijemnik vratiti i ova usluga ukinuti, jer ga praktično i ne koristim?
 
Zasto nema RTL hrvatski na digitalnoj tv, a na analognoj je bio?
 
Meni isto stoji to D3 kuća 290din za dodatni d3 mini, ali to ne naplaćuju. Valjda možeš da imaš 2 dodatna d3 minija bez ikakvog dodatnog plaćanja.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno