Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tako je ne mora UO samo onda ide 9000 za uvođenje, pa 6000 za uređaj, pa mesečna od ~300 za isti. Ima još stavki ne mogu ih se svih setiti, tako da da, može bez UO ali ima da ti izbiju +15k odmah iz džepa a onda ima da te dodatno deru mesečno.
 
Dva puta sam za 11 godina ušao u poslovnicu, jednom da potpišem aneks ugovoren telefonom, drugi put da probam box. Sve dogovore sam uvek završavao telefonom bez mnogo cimanja i nerviranja. Svako ima neku svoju priču.
 
Tako je ne mora UO samo onda ide 9000 za uvođenje, pa 6000 za uređaj, pa mesečna od ~300 za isti. Ima još stavki ne mogu ih se svih setiti, tako da da, može bez UO ali ima da ti izbiju +15k odmah iz džepa a onda ima da te dodatno deru mesečno.
O cemu ti pises?

Ja pisem o starim korisnicima kojima je istekla UO - nisu trenutno pod UO!

Takvi, postojeci, korisnici koji su po Ugovorom ali ne i pod UO ne moraju da potpisuju UO da bi presla na bilo koji paket iz trenutne ponude!!!

UO je aneks ugovora! Moze da sluzi za razne svrhe ali je UO / aneks najcesce koriscen za vezivanje korisnika na odredjeni vremenski period
uz odredjene povoljnosti za korisnika.

Znaci, korisnik koji je pod Ugovorom ali ne I pod UO moze da predje na bilo koji paket iz trenutne ponude bez ikakvog placanja - znaci nikakva
kinta se ne placa / doplacuje / daje mesecno za rentu... Ako je potrebno (uglavnom jeste) da dobije neki uredjaj koji ranije nije bio u okviru
paketa dobija takav uredjaj bez ikakve nadoknade jer mu sleduje u paketu koji je odabrao i potpisuje revers za uredjaj (I dalje bez ikakvog
placanja). Ako prelaze sa veceg na manji paket vraca uredjaje koji mu po novom / manjem paketu ne pripadaju i potpisuje revers razduzenja
za vraceni uredjaj. To je sva mudrost. Nikakvo placanje nema, nizasta.

I opet - o cemu ti pricas??? (da bi se znalo, da ljudi znaju za sta su te cifre koje navodis)


Pozdrav!
 
Ne, nego jednostavno hocu ponudu kao za nove korisnike, zbog cega to ne bih mogao da dobijem kao dugogodisnji korisnik.
@Djmihailo Ne zelim za dz, sve svoje racune uredno placam. Pa normalno da cu pokusati da prodjem jeftinije ako je to moguce, ta ponuda stoji kod njih sa sajtu, nisam ja nista tu izmislio da trazim za dz i slicno

Samo kazi da ti orion nudi optiku i da vidis kako se peva druga pesma - meni su na osnovu toga dali 6 meseci po dinar - EON light duo je u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Takvi, postojeci, korisnici koji su po Ugovorom ali ne i pod UO ne moraju da potpisuju UO da bi presla na bilo koji paket iz trenutne ponude!!!Znaci, korisnik koji je pod Ugovorom ali ne I pod UO moze da predje na bilo koji paket iz trenutne ponude bez ikakvog placanjaPozdrav!

Da li se u ovoj varijanti (istekla UO) prelaska na drugi paket zadrzavaju postojeci aneksi kao sto je superset ili se sve to ponistava pri novom aneksu ugovora?
 
Хоће ли поново да врате "Суперсет"? Кад год питам кажу да су преговори са Теленором у току.

Juče su mi rekli da neće više biti u ponudi.

Inače dali su mi neke "povoljnosti", na jednom ugovoru 6x 1 din, na drugom 3x 1 din, ali sam morao preći na veće pakete.
 
Meni su takođe rekli da su pregovori u toku, da to traje.
Ostao sam dužan šta sam dobio novim produženjem ugovora, Eon Full 12m x 2000din zatim 12m x 4000 puna cena + HBO 12 meseci. Za mene dobra ponuda, imam jedan uređaj za sada, kad mi stigne drugi TV za spavaću zvaću ih za drugi uređaj, nisam uzeo eon box jer nisam hteo da razvlačim kablove po stanu (neophodna konekcija sa internetom da bi eon vžbox radio i na tom insistiraju da se poveže kablom).
 
Ja sam napustio SBB paket u maju, zadržao sam samo osnnovno, ono što nazivaju održavanje. U avgustu su me zvali i ponudili Trio silver na 2 godine a prva godina po ceni održavanja. Prihvatio sam i dobio ubee modem-ruter. Još dele bežične telefone uz ugovornu obavezu.
 
Poslednja izmena:
Da li se u ovoj varijanti (istekla UO) prelaska na drugi paket zadrzavaju postojeci aneksi kao sto je superset ili se sve to ponistava pri novom aneksu ugovora?
Dva si pitanja postavio.

Ako predjes na novi paket vazi ponuda za novi paket I sve do tada vise ne vazi. (mada to sa supersetom nije bas skroz jasno jer je pocelo da
bude problem jos pre uvodjenja Eon platforme pa su nekima I ranije uskratili, nekima I dalje nisu... ja napisem ono sto je zvanicno / zakonski
a sve ostalo je stvar koju neko postigne a neko ne...)

Novi aneks ponistava stari svakako kad je rec o istoj stvari / stvarima / tackama.... Ako je u starom nesto navedeno (ma o cemu se radi) a u
novom ne onda to iz starog nemas. Znaci, ako si potpisao neki aneks u vezi superseta… ono sto ja znam niko nije potpisao nikakav aneks u vezi
superseta sto podrazumeva da SBB moze sa tom opcijom da radi sta god hocej, ona fora „moja dobra volja sto sam ti dao ali i ista ta moja volja
da ti oduzmem…”. (mozda gresim u vezi nepostojanja aneksa za superset - tako sam razumeo - ja nemam to jer nisam kod Telenora pa me ne
zanima to nesto mnogo, vise kao informacija koju letimicno uocim…)

BTW, sve te akcije su bas to - navlakusa koja je u sustini neobavezujuca za SBB. Daju nesto sitno da bi ljudi uzeli ne shvatajuci da to ne samo nije
vecno nego je potpuno druga namera u pitanju! Iasto kao sto je maestralan navlakusa ovo sa otkljucavanjem svih kanala. Nije to odraz dobrote
SBB-a nego klasicna navlakusa - masa ljudi se jako brzo navikne na sve otkljucano (kazu narocito na HBO!) pa kad to nema vise doplacuju. … .. .


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
I opet - o cemu ti pricas??? (da bi se znalo, da ljudi znaju za sta su te cifre koje navodis)

Pričam konkretno za uvođenje SBB (novi korisnik ne stari) u kuću (ne stan, za stan taksa je 6000 ako ne grešim) bez UO. Nisam ni sam imao pojma da deru toliko dok nisam video taj cenovnik u njihovoj poslovnici u Tc Merkator.
Pitanje je i da li pri raskidanju UO naplaćuju pored razlike u regularnoj ceni/preostalih meseci i sve ove takse.
 
Koliko videh uz Eon Full paket uz Eon box daju još dva d3 mini li d3cam, da li je na tim dodatnim d3mini uređajima moguće vraćanje programa unazad?
 
Moze li mi molim vas neko reci... taj Technicolor 2121 sam video samo u beloj boji, pa da li postoji i crna varijanta tog modema? Beli mi nikako ne bi odgovarao. Iako sam prilicno zadovoljan kako radi ovaj UBEE, ipak bih rado probao i nesto novo.
 
Pričam konkretno za uvođenje SBB (novi korisnik ne stari) u kuću (ne stan, za stan taksa je 6000 ako ne grešim) bez UO. Nisam ni sam imao pojma da deru toliko dok nisam video taj cenovnik u njihovoj poslovnici u Tc Merkator.
Pitanje je i da li pri raskidanju UO naplaćuju pored razlike u regularnoj ceni/preostalih meseci i sve ove takse.
Onda I napisi tako da se tacno zna. Jer si se nadovezao na moj post u kome se govori o postojecim korisnicima… pa dodje do zabune kad se cita.

Ali ni to nije tacno, nije bas skroz tacno. Naime, novi korisnik ne mora da potpise UO da bi koristio usluge SBB-a. Znam da uslovljavaju ali samo
po sistemu ako prodje prodje, jer nemaju zakonskog osnova za takvu vrstu uslovljavanja. Niti da naplacuju uredjaje koje daju na koriscenje jer
ako ne daju korisnik ne moze da koristi uslugu (jer korisnik ne moze da koristi svoje uredjaje za osnovne usluge - moze svoj ruter ali to nije za
osnovnu uslugu Internet-a...). Uobicajeno je da novi korisnik potpise i Ugovor i aneks / UO jer sa UO dobija popust... pa to koriste kao i sve druge
SBB navlakusa, akcije…

Ja sam svojevremeno sa PTT-a presao na SBB bez UO, samo potpisao Ugovor (jos dok je bio onaj neki sivi risiver...). UO sam tokom vremena
potpisao samo 2 puta. U mojoj zgradi licno znam nekolicinu koji su isto tako postali korisnici SBB-a bez UO, a opet licno znam bar dvadesetak
ortaka koji su u medjuvremenu postali SBB korisnici samo potpisujuci Ugovor bez UO (vecina od njih nikada nije potpisala UO). Jeste to mali
broj kao uzorak u statistickom smislu ali je rec o cinjenicama. Kazem, sistem je ako prodje prodje, kao sto nekome sada ostave V2 risiver a
vecini uzimaju „pod obavezno” - sto znaci da ne mora nego ako prodje prodje…

Ako postoje uslovi - znaci, na primer, u zgradi vec postoji SBB mreza onda nema naplacivanja ni za uvodjenje ni narocito za uredjaje! TO je nesto
sto je 100% tacno. (u vecini slucajeva nece naplatiti ni koaksijani kabl po metru…)


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Ali koliko su smotani. Rakinuo sam Duo Net Gold zbog poskupljenja i prešao na D3 HIT. Znači samo TV bez ugovorne obaveze. I pokušavam pre neki dan da aktiviram eon tj. d3 go i nešto neće. Pozovem 19900 i kaže pa vi ne možete sa tim paketom da aktivirate eon. Ne postoji ta opcija. Reko' OK. I evo sad se logujem na mojsbb i piše dokupljen eon za 210 din/mesečno. Hvala, gospođice, baš si mi pomogla. :d
 
E vazi hvala ti puno @Stormbringer_bg tako cu onda pokusati i ja
 
Poslednja izmena:
Moje iskustvo kao starog korisnika . Ponudilo mi 6 meseci po 1395 i 18 po 5000 pre 15 dana . Mene je mrzelo da se cimam sa njima pa sam prihvatio iako znam da mogu da potpisem raskid i da ce me nakon toga zvati i mozda ponuditi uslove kao novom korisnuku a koristio sam trio gold extra .
Danas odem sa ortakom da pokusamo da izvucrmo nesto i za njega i pocne prica :
6 meseci po istoj ceni kao do sada ili ti 3300 posle diskusije pa moze 1395 6 meseci . Ja kazem raskinucemo ugovor vratiti opremu i za 2 dana poslati ziku koji je novi korisnik stim da sam vec bio vrlo ozbiljan u nastupu. Na kraju oni njemu daju u poslovnici 12 meseci po 1999 i 12 po 5000. Da li ste sada zadovoljni ? Ja kazem sto se njega tice jesmo ali sto se mog ugovora tice ja nisam .Ona kaze samo nemojte kod mene ne zelim da trpim torturu
 
Da li ti je možda palo na pamet da ti radnici tu imaju neki target. Tako da za svaki raskinut ugovor dobijaju manje para na platu, za svaki veći popust dobiju manje para i slično. Znaci najviše bonusa na platu ide tako što korisnik uzme ono što mu se prvo nudi. A namanji bonus kada dobije najviše popusta. Eto tu leži logika ;)
 
1) to nije problem korisnika
2) "target" i bonus nek jure kad nude "specijalnu ponudu" putem telefona, pošto onaj koga nije mrzelo da ide u poslovnicu da raskida ugovor / vraća opremu je evidentno neko ko će da se inati i neće prihvatiti lošiji ponudu od one za koju zna da su drugi već dobili.
 
Ne zelim da komentarisem targete jer sam vrlo dobro upoznat sa uslovima rada u kompaniji SBB i licno smatram da bi mogli biti dosta bolji kao i u vecini firmi , posebno kod " gazda " koji iskoristavaju starije ljude koji su ostali bez posla u 40-50 godinama i znaju da ih vecina firmi nece zaposliti pa im placaju 25000 a imaju minimum godisnje cistu zaradu preko par miliona dinara pa im je mnogo da daju 10000 dinara vecu platu mesecno sto ce njega godisnje da kosta 10% svog profita a radnik ce biti zadovoljniji i radice sa 150% kapaciteta a profit ce se mozda i povecati jer ce radnik dati sve od sebe .Takve "gazde" bih ...
Izvinjavam se na gramatickim greskama u prethodnom postu jer sam kucao dok sam se vracao iz poslovnice SBB.
 
Svim forumasima Srecna Nova godina !!!!
 
Poslednja izmena:
Pokusavao sam vise puta da dobijem bolju ponudu od SBBa od one standardne za stare korisnike i corak. Ponukan iskustvima ovde mislio sam da je to standardna praksa ako zapretim raskidom da dobijem bolju ponudu. Zapretio, oni zakomplikovali proces, pravili se ludi, dopisivali se mejlom, davali netacne informacije pa kada sam se pozvao na to i preko vise izvora proverio tacnost informacija koje sam dobio opet se prave blesavi iako u mejl konverzaciji pise sta su pisali pre dve nedelje. Na mejl odgovaraju sa razmacima od pet dana, kao da da pismo stize avionom a ne preko elektricnog impulsa. Krajnje neprofesionalan odnos sa njihove strane. Mozda bi bolje prosao da sam na drugoj lokaciji, ali one koji rade na lokaciji kojoj ja ne pripadam bas nesto puno nije zanimalo da se bave mojim ugovorom a ovi ciji je to posao puno ne zanima, prave se blesavi i neuki, odlazu, zavlace i lazu. Covek iz tehnicke podrske mi se javlja i na telefon i preko mejla i preko fejsbuka, kao da imaju samo jednog u podrsci. Nisam uspeo da ga se otresem da dobijem drugo misljenje a on se bas pravi nevest i laze kao pas.
 
traži raskid, proslede te osobi koja se bavi time i ona može da ti ponudi nešto

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Poslednja izmena od urednika:
Upravo sam primetio na računu sitnim naravno slovima obaveštenje da od 1.1.2019. poskupljuje račun, kod mene za 160 dinara a kod komšije za 150. Da li neko zna o čemu se radi i zašto poskupljuju?
 
Sreća pa si se setio na vreme :) Ako si pod ugovornom obavezom, od danas ne možeš da raskineš bez penala, posto je rok od 30 dana juče istekao. Ako nisi pod obavezom naravno možeš :)
 
Sreća pa si se setio na vreme :) Ako si pod ugovornom obavezom, od danas ne možeš da raskineš bez penala, posto je rok od 30 dana juče istekao. Ako nisi pod obavezom naravno možeš :)

Nisam ni video jer račun stiže na mail i mi ne čitamo to nego platimo...videću sutra
 
Nećeš moći ništa da uradiš.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Imam biznis paket i za nekoliko meseci se selim, da li prave problem ako trazim da mi presele isti paket na novu adresu? Novi objekat je u pitanju, morala bi da izadje ekipa i poveze sve od nule. Da li je neko imao takvo iskustvo?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno