saleanddeki
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 02.01.2015
- Poruke
- 399
- Poena
- 70
Nemaju na stanju taj uređaj i ne znaju kada će ga dobiti.
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Izgleda da razmišljaju unapred, box-ovi sa EON-om.
Nemaju na stanju taj uređaj i ne znaju kada će ga dobiti.
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
U EON aplikaciji (browser, Android), moguće je podešavati kvalitet videa. Opcije su:
Visok (do 4Mbps)
Srednji (do 2Mbps)
Nizak (do 1 Mbps)
Automatski
Da li ima jos nekoga na podruciju Zarkova u Trgovackoj i okolini te ulice? Vec preko mesec dana mi internet ne radi kako treba, a samim tim i telefon. Svake nedelje pozovem i samo kazu da je na toj lokaciji i u okolini "kvar vec poznat i prijavljen" i da je "nalog prosledjen tehnickoj sluzbi" i tako vec preko 4 nedelje. Ne znam kakva je to intervencija koja traje mesec dana, ali znam da racun uredno stize i ako mozda samo 20% vremena imam uslugu kako treba, a ostatak ili nemam ili mi ucitava sajt po 5 minuta, download mi je nenormalno mali, ping do 1000 i upload gotovo da uopste nemam. Onda sve radi besprekorno jedno 1-2 dana i posle sve ispocetka. Takodje, ne dao bog da se odaljim vise od 2 metra od rutera, jer onda na racunaru pokazuje pun signal, ali se sajtovi otvaraju ili po nekoliko minuta ili nikad i ako onih dana kada sve radi kako treba nemam takvih problema. Cak se desava da mi internet radi dobro i odjednom je connected, no internet i onda dodje kad dodje. Kada sam se tek uselio isto nisam imao problema, ruter je doduse smece, pa sam morao da ekstendujem signal, ali od tada ni jedan problem do pre par meseci. Od tada me svako malo neko zajebava, a poslednjih mesec dana konstantno.
У таквим ситуацијама најбитније јесте да налог за интервенцију буде отворен, све до решавања проблема. Како је неко рекао овде "мораш са њима да будеш дрчан и безобразан", јер другачије неће реаговати, него само затварати налоге и писати "проблем решен". Ако је групни проблем тј. захвата веће подрчује онда нема затварања налога, ако је појединачни проблем такође нема затварања налога, све док проблем не буде решен. У сваком случају само зови и буди упоран, успут тражи умањење рачуна, сами неће умањити, само ако тражиш
Znači ja da budem zadovoljan sa Ciletom još sam prešao na duo gold ,a dobio njega koji ide u silver paketu.Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
Meni su rekli pre jedno 15 dana da će me kontaktirati i naravno nisu. 2 broja su u pitanju.Istekao mi je ugovor i danas sam ih zvao da vidim sta ce mi ponuditi. Nudila mi ona nesto sto necu, pa je uzela broj mobilnog i rekla da ce me kontaktirati. Recite mi kad mogu otprilike da ocekujem poziv? I koji mi je sldeci korak ako me ne nazovu?
Istekao mi je ugovor i danas sam ih zvao da vidim sta ce mi ponuditi. Nudila mi ona nesto sto necu, pa je uzela broj mobilnog i rekla da ce me kontaktirati. Recite mi kad mogu otprilike da ocekujem poziv? I koji mi je sldeci korak ako me ne nazovu?
Nešto kod tebe nije u redu.Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
To ti je na 5ghz? Probaj na 2.4Nešto kod tebe nije u redu.
Ubee paket 100/6
Pre neki dan mi je u SBB poslovnici ponuđen Gold Extra paket po ceni Gold paketa za obnovu ugovora koji je istekao. Radije bih prešla na optički internet nego obnavljala ugovor sa SBB-om, ali nema nikakvih radova na optici čak ni u najavi u mojoj okolini. Zanima me kako u praksi funkcioniše ta SBB ponuda, viši paket po ceni nižeg. Kako stoji na Moj SBB portalu, da li se korisnik vodi kao da ima paket koji je ranije koristio ili viši? Šta piše u ugovoru, za koji paket se potpisuje i da li je eksplicitno navedeno da se uzima viši paket po ceni nižeg? Kada istekne 24 meseca koji paket ostaje aktivan, viši ili niži po ceni? To mi je najbitnije, šta će biti posle 2 godine, koji paket ću tada plaćati, Gold Extra ili Gold koji sada koristim. Znam da ima nekoliko forumaša koji koriste ovu ponudu, molim nekoga od njih da podeli svoja iskustva.
Uz ugovor od 24 meseca, u ugovoru stoji "po akcijskoj ponudi", mislim da ne pišu detalji:
- Trio Gold 12 meseci po ceni prethodnog paketa Duo Gold
- HBO paket free 24 meseca
Nakon isteka 24 meseca ostaje samo Trio po regularnoj ceni. Korisnik se na portalu vodi da ima viši paket.
Gde ima ta ponuda?
Iz ličnog iskustva mislim da je to rekla kazala.
Ja se ubi da sa njima bilo šta ispregovaram pod raznim ucenama i opet mrka kapa
Ima na sajtu evo ovde akcija za postojeće korisnike
https://sbb.rs/paketi/akcije-za-sbb-korisnike
Gde ima ta ponuda?
Iz ličnog iskustva mislim da je to rekla kazala.
Ja se ubi da sa njima bilo šta ispregovaram pod raznim ucenama i opet mrka kapa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari