Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
U EON aplikaciji (browser, Android), moguće je podešavati kvalitet videa. Opcije su:
Visok (do 4Mbps)
Srednji (do 2Mbps)
Nizak (do 1 Mbps)
Automatski

S tim da "Automatski" ide preko 7 Mbps na HD kanalima, a 4 Mbps na SD, a i golim okom je npr. na potpisima i logotipima uočljiva oštrija slika nego na visokom kvalitetu.
 
Da li ima jos nekoga na podruciju Zarkova u Trgovackoj i okolini te ulice? Vec preko mesec dana mi internet ne radi kako treba, a samim tim i telefon. Svake nedelje pozovem i samo kazu da je na toj lokaciji i u okolini "kvar vec poznat i prijavljen" i da je "nalog prosledjen tehnickoj sluzbi" i tako vec preko 4 nedelje. Ne znam kakva je to intervencija koja traje mesec dana, ali znam da racun uredno stize i ako mozda samo 20% vremena imam uslugu kako treba, a ostatak ili nemam ili mi ucitava sajt po 5 minuta, download mi je nenormalno mali, ping do 1000 i upload gotovo da uopste nemam. Onda sve radi besprekorno jedno 1-2 dana i posle sve ispocetka. Takodje, ne dao bog da se odaljim vise od 2 metra od rutera, jer onda na racunaru pokazuje pun signal, ali se sajtovi otvaraju ili po nekoliko minuta ili nikad i ako onih dana kada sve radi kako treba nemam takvih problema. Cak se desava da mi internet radi dobro i odjednom je connected, no internet i onda dodje kad dodje. Kada sam se tek uselio isto nisam imao problema, ruter je doduse smece, pa sam morao da ekstendujem signal, ali od tada ni jedan problem do pre par meseci. Od tada me svako malo neko zajebava, a poslednjih mesec dana konstantno.
 
Da li ima jos nekoga na podruciju Zarkova u Trgovackoj i okolini te ulice? Vec preko mesec dana mi internet ne radi kako treba, a samim tim i telefon. Svake nedelje pozovem i samo kazu da je na toj lokaciji i u okolini "kvar vec poznat i prijavljen" i da je "nalog prosledjen tehnickoj sluzbi" i tako vec preko 4 nedelje. Ne znam kakva je to intervencija koja traje mesec dana, ali znam da racun uredno stize i ako mozda samo 20% vremena imam uslugu kako treba, a ostatak ili nemam ili mi ucitava sajt po 5 minuta, download mi je nenormalno mali, ping do 1000 i upload gotovo da uopste nemam. Onda sve radi besprekorno jedno 1-2 dana i posle sve ispocetka. Takodje, ne dao bog da se odaljim vise od 2 metra od rutera, jer onda na racunaru pokazuje pun signal, ali se sajtovi otvaraju ili po nekoliko minuta ili nikad i ako onih dana kada sve radi kako treba nemam takvih problema. Cak se desava da mi internet radi dobro i odjednom je connected, no internet i onda dodje kad dodje. Kada sam se tek uselio isto nisam imao problema, ruter je doduse smece, pa sam morao da ekstendujem signal, ali od tada ni jedan problem do pre par meseci. Od tada me svako malo neko zajebava, a poslednjih mesec dana konstantno.

У таквим ситуацијама најбитније јесте да налог за интервенцију буде отворен, све до решавања проблема. Како је неко рекао овде "мораш са њима да будеш дрчан и безобразан", јер другачије неће реаговати, него само затварати налоге и писати "проблем решен". Ако је групни проблем тј. захвата веће подрчује онда нема затварања налога, ако је појединачни проблем такође нема затварања налога, све док проблем не буде решен. У сваком случају само зови и буди упоран, успут тражи умањење рачуна, сами неће умањити, само ако тражиш :)
 
Poslednja izmena:
У таквим ситуацијама најбитније јесте да налог за интервенцију буде отворен, све до решавања проблема. Како је неко рекао овде "мораш са њима да будеш дрчан и безобразан", јер другачије неће реаговати, него само затварати налоге и писати "проблем решен". Ако је групни проблем тј. захвата веће подрчује онда нема затварања налога, ако је појединачни проблем такође нема затварања налога, све док проблем не буде решен. У сваком случају само зови и буди упоран, успут тражи умањење рачуна, сами неће умањити, само ако тражиш :)

Najbolje je da napišeš poruku na SBB forumu, moje isklustvo govori da je tako najefikasnije. Naravno, nema potrebe da budeš "drčan i bezobrazan", već kulturan i uljudan :)
 
Kolika je na ovom cisko ruteru preko wifi brzina? Meni na N standardu mobilni ne može da prebaci 50mb/s na speed testu paket 60/4

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
 
Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
Znači ja da budem zadovoljan sa Ciletom :) još sam prešao na duo gold ,a dobio njega koji ide u silver paketu.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?

Ja kao novi korisnik SBBa mogu da kažem da preko Wifia mogu da izvučem do 50 umesto 60 MB/s, a na staroj optici kod Targa umesto 24 izvlačio sam često 30 i više MB/s.
 
Istekao mi je ugovor i danas sam ih zvao da vidim sta ce mi ponuditi. Nudila mi ona nesto sto necu, pa je uzela broj mobilnog i rekla da ce me kontaktirati. Recite mi kad mogu otprilike da ocekujem poziv? I koji mi je sldeci korak ako me ne nazovu?
 
Istekao mi je ugovor i danas sam ih zvao da vidim sta ce mi ponuditi. Nudila mi ona nesto sto necu, pa je uzela broj mobilnog i rekla da ce me kontaktirati. Recite mi kad mogu otprilike da ocekujem poziv? I koji mi je sldeci korak ako me ne nazovu?
Meni su rekli pre jedno 15 dana da će me kontaktirati i naravno nisu. 2 broja su u pitanju.
Mislim da ne mogu da se odluče [emoji1]

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
i to sto dogovoris ako dogovoris usmeno (cekam i ja isto da me zovu vec par dana istim povodom), da se posle i pismeni potvrdi, kako ne bi bilo - pa nismo se tako 'dogovorili' ..
 
Istekao mi je ugovor i danas sam ih zvao da vidim sta ce mi ponuditi. Nudila mi ona nesto sto necu, pa je uzela broj mobilnog i rekla da ce me kontaktirati. Recite mi kad mogu otprilike da ocekujem poziv? I koji mi je sldeci korak ako me ne nazovu?

Nemoj da očekuješ, već se uputi u neku od poslovnica i dogovori na licu mesta.
 
A koja druga opcija osim sbb? Bio sam u Mts-u mogu reći da je patnja imaćete pink u svim varijantama, nema se šta gledati žali bože bačeni para na pretplatu.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Meni preko WI-FI UBEE EVW32C jedva izvuce 70Mbit od 150Mbit ****** nevidjeno... Ima li neko preporuku koji ruter da uzmem da bih mogao da izvucem maximum preko wifija?
Nešto kod tebe nije u redu.

Ubee paket 100/6

b61076a668deb86e9b59b6e0ada4983d.jpg
 
Ne koristim 5ghz zbog mreža okolo. Kad sam imao manji paket sam gubio nekih 15-ak mbits, tako da ne vidim zašto kad ruter podržava, ako neko hoće veću brzinu, ne koristi 5ghz.
 
Takodje imam paket 100/6 i ubee32c. Sa Op3t na 5ghz wifi oko 96.5 na 2.4ghz 60 i nešto. Dok ženin p9 Lite podržava samo 2.4ghz i oko 50 izvlači.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Kod mene sam isključio wifi na Cisku ukljucio u njega moj Netgear i sad ide 58 na telefonu itd. Na Cisku ne može preko 50. Paket 60/4

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Pre neki dan mi je u SBB poslovnici ponuđen Gold Extra paket po ceni Gold paketa za obnovu ugovora koji je istekao. Radije bih prešla na optički internet nego obnavljala ugovor sa SBB-om, ali nema nikakvih radova na optici čak ni u najavi u mojoj okolini. Zanima me kako u praksi funkcioniše ta SBB ponuda, viši paket po ceni nižeg. Kako stoji na Moj SBB portalu, da li se korisnik vodi kao da ima paket koji je ranije koristio ili viši? Šta piše u ugovoru, za koji paket se potpisuje i da li je eksplicitno navedeno da se uzima viši paket po ceni nižeg? Kada istekne 24 meseca koji paket ostaje aktivan, viši ili niži po ceni? To mi je najbitnije, šta će biti posle 2 godine, koji paket ću tada plaćati, Gold Extra ili Gold koji sada koristim. Znam da ima nekoliko forumaša koji koriste ovu ponudu, molim nekoga od njih da podeli svoja iskustva.
 
Pre neki dan mi je u SBB poslovnici ponuđen Gold Extra paket po ceni Gold paketa za obnovu ugovora koji je istekao. Radije bih prešla na optički internet nego obnavljala ugovor sa SBB-om, ali nema nikakvih radova na optici čak ni u najavi u mojoj okolini. Zanima me kako u praksi funkcioniše ta SBB ponuda, viši paket po ceni nižeg. Kako stoji na Moj SBB portalu, da li se korisnik vodi kao da ima paket koji je ranije koristio ili viši? Šta piše u ugovoru, za koji paket se potpisuje i da li je eksplicitno navedeno da se uzima viši paket po ceni nižeg? Kada istekne 24 meseca koji paket ostaje aktivan, viši ili niži po ceni? To mi je najbitnije, šta će biti posle 2 godine, koji paket ću tada plaćati, Gold Extra ili Gold koji sada koristim. Znam da ima nekoliko forumaša koji koriste ovu ponudu, molim nekoga od njih da podeli svoja iskustva.

Uz ugovor od 24 meseca, u ugovoru stoji "po akcijskoj ponudi", mislim da ne pišu detalji:
- Trio Gold 12 meseci po ceni prethodnog paketa Duo Gold
- HBO paket free 24 meseca

Nakon isteka 24 meseca ostaje samo Trio po regularnoj ceni. Korisnik se na portalu vodi da ima viši paket.
 
Uz ugovor od 24 meseca, u ugovoru stoji "po akcijskoj ponudi", mislim da ne pišu detalji:
- Trio Gold 12 meseci po ceni prethodnog paketa Duo Gold
- HBO paket free 24 meseca

Nakon isteka 24 meseca ostaje samo Trio po regularnoj ceni. Korisnik se na portalu vodi da ima viši paket.

Gde ima ta ponuda?
Iz ličnog iskustva mislim da je to rekla kazala.
Ja se ubi da sa njima bilo šta ispregovaram pod raznim ucenama i opet mrka kapa
 
Da li još kome radi i dalje HBO iz novogodišnjeg poklona preko EON?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Gde ima ta ponuda?
Iz ličnog iskustva mislim da je to rekla kazala.
Ja se ubi da sa njima bilo šta ispregovaram pod raznim ucenama i opet mrka kapa

Nakon što mi je istekla prethodna ugovorna obaveza nisam je produžio pa su me zvali nekoliko puta u narednih nekoliko meseci. Kad su ovo ponudili pristao sam, nisam ništa posebno pregovarao.

I nije HBO Premium, samo HBO paket.
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se na upad, ali vidim da SBB ima i 0800 broj (0800-444-997) - jel' se on moze koristiti i za tehnicku podrsku sada?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno