Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A sta si od papira i dokumenata poneo? Obe licne karte i oba ugovora?
 
I supruzi se automatski za tih 50% podigao paket? Ili ste isli i u Telenor?

Jel zna neko dal EON radi na IKOMu? Tacnije da li kanali koji su ekskluzivno SBBovi rade na EONu preko IKOM mreze?

Ili se zove eos, nebitno pitanje je isto.
 
Eon radi ako ste presli na Sbb ugovor sa ikoma,onda imate i kanale zavisno koji paket uzmete,sve radi i bez integracije samo treba preci na Sbb ugovor
 
Hvala lepo na informacijama

P.S. da li ovaj EON radi samo na smartovima iz 2017 ili radi i na starijim? Na sajtu stoje preporuceni modeli Samusng i Sony iz 2017. Kod mene samsunzi ali jedan 2012 drugi valjda 2016.
 
Poslednja izmena:
Na tom 2016 vervatno će da radi i to će ti biti to pošto na drugom nebi ni mogo da aktiviraš sve i da može eon smart tv dobijaš tek od Gold Extra paketa i to za samo jedan televizor.
 
Zbog poskupljenja mesecnog odrzavanja moguce je raskinuti ugovor. Da li je neko raskinuo ugovor i potpisao novi a da je dobio varijantu prvih 6 meseci da placa 990 din?
 
Poslednja izmena:
Ljudi, što se tiče HBO OD, mogu da gledam koji god film/seriju do 15. januara? Neće mi ništa dodatno naplatiti?
Bivši sam korisnik Ikoma, pa nisam baš upućen.
 
Zbog limitiranosti platforme nije moguće imati opciju "72 sata unazad" na "Cinestar Fantasy" kanalu- odgovor operatera SBB-a na fejsu na moje pitanje zašto mi ne radi ta opcija na pomenutom kanalu, dok je na HBO kanalu imam...

A u opisu paketa lepo stoji pored svega ostaloga i ta opcija.
 
Obzirom na poskupljenje koje nam sleduje od nove godine, zanima me šta mislite da li bi mi prošlo ako bih zahtevao od SBB-a da (na konto poskupljenje održavanja) mi povećaju paket sa trenutnog Duo Gold na Duo Gold Extra, ali da ostane ista pretplatna cena (3200 tj 3300din). Podrazumeva se da bih potpisao aneks ugovora koji mi inače ističe negde sredinom juna sledeće godine.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Iz mog ranijeg iskustva sa vektorom (od septembra sam kod SBBa), mrka kapa.. Kontam da možeš da dobiješ raskid ugovora bez penala, ako ti to uopšte znači, ali da im izvučeš nešto za dž, teeeško.

Sent from my A0001 using Tapatalk
 
Ja mislim da bi proslo. Sto ne bi to uradili, nista ih ne kosta, a obavezu korisnika na 2 godine. Ja da sam firma dao bih, e sad...
 
... e sad to je SBB koga, već više puta je dokazano i pokazano, baš briga za korisnike pa čak i po cenu da i zaradi - jer su tako u "mo gućnosti"...
 
04.12 pošaljem mejl SBB-u sa zahtevom za raskidanje ugovora zbog povećanja održavanja. 05.12. dobijam mejl da ću biti kontaktiran telefonom. 06.12. dobijam poziv iz SBB-a. Posle dužeg ubeđivanja da ostanem korisnik, dobio sam pitanje koji paket želim da uzmem po sadašnjoj ceni (inače plaćam gold duo, a koristim gold duo extra, jer sam se već natezao sa njima prilikom isteka ugovora). Rekao sam da neću ni jedan paket, neću više SBB-u da plaćam skoro 40.000 dinara godišnje. Pitala me gospođica/gospođa šta bi me zadržalo, ja sam rekao da mogu da mi ponude jedino samo internet bez analogne televizije, tj. bez dodatnog održavanja. Naravno, nisu u mogućnosti da mi to ponude.
Nakon bezmalo pola sata ubeđivanja, ostao sam pri svom stavu da raskinem ugovor, a onda KEC iz rukava: "Ali gospodine, vi ste uzeli uređaj na rate, ne možete da raskinete ugovor". Na moj zahtev da mi šalju račun za uređaj na kućnu adresu i da ću ga i dalje normalno plaćati, rekla je da nisu u mogućnosti da to urade, jer nemaju račun od uređaja sa čim da vežu.
Zahvalio sam se na razgovoru i obećao raskid ugovoara čim u junu otplatim uređaj. Na pitanje kako to mislim, odgovorio sam da će oni neki kanal izbaciti iz svoje ponude, bilo u analognoj ponudi, bilo na D3 i da će mi baš taj kanal biti razlog, kao svima onima koji su na konto ultre/mini ultre raskinuli ugovor.

Inače, od 01.01.2018. ukidaju Eurosport News.
 
Iz koje godine je ovaj model tv Toshiba 32W1753DG sto daje sbb gratis novim korisnicima?
 
Nakon bezmalo pola sata ubeđivanja, ostao sam pri svom stavu da raskinem ugovor, a onda KEC iz rukava: "Ali gospodine, vi ste uzeli uređaj na rate, ne možete da raskinete ugovor".
To je njihov problem, a ti si prihvatio to kao tipican korisnik koga predju samo smaranjem :)
Zovi opet, kazi to je njihov problem ako ne mogu rate da odvoje, ako ne prihvate, lepo prituzbu odmah, nemoj da gubis vreme i zivce.
 
Drugu dali toshibu gratis uz ugovor na 2 godine a daju i vox
 
Nije to gratis, vec umesto 6 meseci po dinar. A ti televizori toliko i vrede.
 
@salacue,

Internet bez kablovske TV ili telefona ćeš teško naći. Čak i jedan Vodafon u zemljama EU nudi TV bez interneta, telefon bez TV i interneta ali ne i internet bez TV i/ili telefona. Juće sam to pročitao na njihovom sajtu. Smisao svake investicije iole ozbiljne kompanije je da uvede i naplati dodatne usluge a ne da se odrekne od zarade za postojeće usluge. Svojevremeno je Nikola Tesla pokušao da ubedi Morgana da uloži pare u prijem i distribucije jeftine energije a ovaj mu je odgovorio "Momak, ja zarađujem od prodaje električne energije iz svojih elektrana a ti bi da uložim pare u nešto nakon čega bi morao da srušim elektrane i da umesto njih prodajem antene za prijem energije ...". Uglavnom kada na Google-u napravim upit "Internet without phone" dobijem sugestiju "Cable + NET" a ako napravim upit Internet without Cable dobijem sugestiju: "IPTV + NET", a ako napravim upit "Internet without phone and cable" odgovor je "Satelitte". Koliko je meni poznato jedino AT&T u SAD nudi internet bez fiksnog telefona. Targo je pokusao nešto slično na Novom Beogradu i pukao jer prilično jer je kupovna moć građana ograničena a neisplativo je kod dva različita operatera biti pretplaćen na Internet i TV.

Nadam se da ćeš naći ono što tražiš. Ja sam na SBB prešao zbog televizije odnosno očajnog izbora kanala, izbacivanja bez najave i smanjenja cene pretplate. U proseku tri puta godišnje sam pisao prijave Ratelu. Od kako sam kod SBB-a (početak avgusta), dobio sam desetak kanala od kojih cu 3-4 veoma interesantni za mene a izgubio jedan (CBS Drama), EON umesto D3GO koji mi je bio neupotrebljiv na Smart televizoru, itd. Sve u svemu, vredi 100 RSD. Kod prethodnog operatera internet je bio deset puta sporiji ali mi je i takav bio dovoljan.

Ako jednog dana Telekom bude prodat, optika dodje do mene a TV ponuda i napredne funkcije bude približno iste kao kod SBB-a, možda opet promenim operatera.
 
Poslednja izmena:
@salacue,
Sve i da ti daju bez mesečnog održavanja internet koji ti koristiš bi bio 2.990 din što je baš mnogo
cenovnik za internet im je preteran za najniži paket 40/2 Mb/s treba izdvojiti 2985 din (1.590+1.395)
 
Orion daje bežični internet i ima ga u UE, ali na žalost ne i u Sevojnu gde ja živim.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
A šta u Užicu konkretno imaš od opcija jesu li vama poče li da uvode optiku.
 
Poslednja izmena:
A šta u Užicu konkretno imaš od opcija jesu li vama poče li da uvode optiku.
SBB i mts, a od skora i orion wireless. I to je to. Za optiku nemam pojma. Ne verujem da je ima.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
stigao mi je racun povecan za cenu EON-a 210din a d3go sam imao besplanto u okviru paketa. zovem da se zalim, operatorka me ubedjuje da nikada nisam imao d3go u cenu paketa jer silver paketi nemaju d3g0. ja joj kazem da imam FIBER silver paket, da pogleda malo bolje moje prosle racune i da li sam ga nekada placao posebno i onda ona kaze jeste ali posto vas paket vise ne postoji sada se placa. ja kazem da necu da platim jer mi je stigao mail od njih da EON u poptunosti zamenjuje d3go, da svi koji su imali d3go sada imaju EON, d3go aplikacija se na pametnim uredjajima automatski azurira na EON, u svim njihovim obavestenjima je pisalo tako i zasto bih ja sada platio. operatorka cuti i posle desetak sekundi kaze "ne znam ni ja sta da vam kazem, mozda je to sada tako"!? ja se zahvalim i prekinem razgovor jer vidim da nema smisla pricati a imao sam otvoren mojsbb.rs i kada sam zavrsio razgovor ja uradim refresh i vidim da su mi u toku razgovora sa operatorom ukljucili EON (sada mi pise na mojsbb.rs da mi je ukljucen u paket a re razgovora mi je pisalo da nije) ali je racun ostao isti - veci za 210din. ja im posaljem mail (u ponedeljak, a u petak sam ih zvao) i jos ne odgovoraju. juce mi komsija kaze (on ima neki veci paket za svim zivim kanalima na dva box-a) da mu je racun stigao 400din veci i da ih je zvao i rekao "ja cu da platim, samo mi recite da znam zasto je veci za 400din. operatorka mu je rekla "ne znam sta da vam kazem, promenili su nam neki software i sada ne mozemo da se ulogujemo i da vidimo vase podatke".
danas na poslu pricam i dvojici kolega normalan racun a jednoj koleginici (ima u okviru jednog racuna: duo gold extra i trio gold premium) 400din veci ali ih nije zvala da pita zasto se to desilo
 
Ništa to čudno nije.

Mene tašta ovlasti da raskinem ugovor za Silver duo. Odem i raskinem 04.11.2017., platim oktobar i tih par dana u novembru nešto preko 3200din. (mesečno je bilo 2990din).

Sad u decembru stiže račun za period od 01.11-30.11 i traže da tašta plati 1800+ din uz smanjenje za preplatu od nekih 350din, tako da im je dužna nekih 1450 din. Zovem operatera ona mi kaže kako to duguje za dane u novembru pre otkazivanja. U tom trenutku nisam se još setio koji je bio datum kad sam otkazao i poverujem. Ali, me kopkalo. Nađem ja dokument kad lepo piše raskid ugovora 04.11. sa sve računom što sam platio, i piše u dokumentu da je uvidom u karticu plaćanja korisnika utvrđeno da nema nikakvih dugovanja.

Zovem ponovo i napravim reklamaciju. Što bi voleo da dođe do parnice pa da ja njima naplatim papreno pokušaj otimanja novca jer imam dokaze crno na belo.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno