Жена ми каже да пуно плаћамо сбб, па одлучим да погледам и остале понуде у Србији. Приметим да на мом пакету Dual gold, значи без телефона, се добија бољи рутер него што на ја имам!?
Нисам ни знао то. Рекох данас ћу да позовем 19900 да видим што ја то нисам добио. Прешао сам на тај пакет пре две године. По цео дан имам више уређаја на бежичну мрежу и уби ме ограничење од 56mbs!
Позовем их јутрос и сморе ме оне њихове информације. Јави се девојка и каже ми да ја немам право на то јер сам њихов дугогодишњи корисник и да бољи рутер добијају искључиво нови корисници!? Што у преводу значи, ко вас је.е! Каже она мени, ако имам неки приговор, да им се обратим електронским путем, јер она даје само информације.
Обратим им се ја електронским путем следећим текстом:
Ime i prezime: Александар Ј.......
Email:
[email protected]
Poruka: Видим да у понуди за dual gold пакет нудите квалитетнији модем-рутер него што ја имам на свом налогу, па ме интересује да ли је вама у интересу да корисници буду задовољни са вашом услугом, па бисте тиме дали максимум од себе? Моје друго питање, зашто мени који сам узео већи пакет пре две године нисте дали квалитетнији модел-рутер него сте ми оставили мање квалитетнији уређај? Само ми немојте речи да дајете само новим корисницима боље уређаје, јер тиме само терате постојеће кориснике од себе!
Pitanje se odnosi na: Primedbe i sugestije
Grad: Novi Sad
--------
После пар сати добијем поруку од њих. Не могу да верујем! Који аматеризам!
Pogledajte prilog 241131
Послато са K013 уз помоћ Тапатока