Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel vam je jos uvek aktuelan problem ad iz (duzeg) standy startovanje traje 5-15 sekundi?
Kod mene na 3121 i dalje pristuno. Nikakav novi fw, bar ne potpisan kao novi, nije pristigao.
Ne samo to, već posle cele novu kada je ugašen, ne može da se upali preko daljina, već samo čupanje kabla i ponovo priključenje pomaže.
Prijavio, kažu softverski problem, kao biće rešen nekim narednim updateom.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Jedno pitanje, ističe mi ugovor za internet 14.5, zanima me koja je procedura da ga raskinem?

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
@Agent Orange
Da, nisam to primetio, mozda jednom, ali da je software su priznali pre mesec ipo, mozda i dva i nista za sada.
Imam jos jedan problem za koji mislim da je povezan sa ovim, povremeno se desi "not receiving any signal" i samo hard reset (power off/on - cupanje kabla) pomaze ... Nemam dovoljno uzoraka da kazem da se to desi samo onda kad se sporo vrati iz standby, ali ne uvek. Inace mi stoji da ode u standby nakon 2h neaktivnosti. Tako provede 20ak sati dnevno ...
 
Prilično sam siguran da su problemi sa d3 uređajima počeli kada su promenili raspored kanala. I meni se skoro redovno dešava da uređaj neće da se probudi iz stendbaja, ali više mi smeta lag prilikom kretanja kroz menije, sigurno ga nije bilo ranije.
 
Jedini problem koji se meni pojavio na d3 mini je da je jako usporio kada premeštam kanale prilikom kreiranja svoje liste omiljenih. To je počelo posle update-a firmware-a u februaru-martu, kad već beše...
 
@Agent Orange
Da, nisam to primetio, mozda jednom, ali da je software su priznali pre mesec ipo, mozda i dva i nista za sada.
Imam jos jedan problem za koji mislim da je povezan sa ovim, povremeno se desi "not receiving any signal" i samo hard reset (power off/on - cupanje kabla) pomaze ... Nemam dovoljno uzoraka da kazem da se to desi samo onda kad se sporo vrati iz standby, ali ne uvek. Inace mi stoji da ode u standby nakon 2h neaktivnosti. Tako provede 20ak sati dnevno ...

Mislim da je to šablon i meni se dešava isto to i samo hard reset pomaže. Isto tako internet mi radni "mnogo lenje" od marta...
 
SBB je poskupeo usluge i sad mi je racun veci za 450din. Da li mogu da trazim raskid ugovora zbog toga, ili prelazak na drugi paket? da li je neko to uradio u zadnje vreme?
 
Svakako da jednostrana promena cene predstavlja osnov za raskid ugovora.
 
SBB je poskupeo usluge i sad mi je racun veci za 450din. Da li mogu da trazim raskid ugovora zbog toga, ili prelazak na drugi paket? da li je neko to uradio u zadnje vreme?

Kad je poskupeo? I sta je tacno poskupelo, jer 450RSD je znacajno poskupljenje za najveci deo SBB usluga?

Pozdrav
 
Ako se ne varam (treba proveriti) mislim da možeš raskinuti ugovor bez plaćanja penala u onih 30 dana pre primene nove cene. A oni su dužni da obaveste potrošača 30 dna pre primene.
 
SBB je poskupeo usluge i sad mi je racun veci za 450din. Da li mogu da trazim raskid ugovora zbog toga, ili prelazak na drugi paket? da li je neko to uradio u zadnje vreme?

SBB nije poskupeo, zadnji put je promena bila od januara 2017, vec bi se odavno znalo da ima neko poskupljenje, pogotovo na njihovom forumu. Proveri racun. Stave oni vest o poskupljenju uvek u odeljku vesti i inofmarcije kod njih na sajtu, a tamo nema nista. Takodje, dobijes obavestenje i na racunu da ce usluge poskupeti. Da li imas fiksni, mozda si potrosio nesto ili si aktivirao neku uslugu?
 
Мени је овај месец већи рачун за неких 50 динара, још сам у промо периоду од 6 месеци по 990 динара, али је сад стигло мало више. Није проблем у 50 динара, али ми није јасно што, и још битније, да ли ће се нешто мењати када почне отплата по пуној цени. Јел се десило још неком то можда?

1.JPG

2.JPG

п.с. Теленор суперстер је активан од почетка, само је сада први пут овако написано у називу услуге.
 
@psaras
Ovaj not receiving any signal je bio od ranije sigurno. Mozda je sad izrazeniji, nisam vodio racuna. Sad sam u skorije vreme belezio kad i kako se desi da bi video u cemu je problem.
Bio je i tehnicar, kao nisu signali na nekim frekvencijama oko 600MHz bili ok, zamenio kabl i sliptter. Gubitak se smanjio za 4-5dB ali to nije bilo kljucno, opet se desava isto.
Glavni problem je sto oni nemaju pojma sta je. Zato im i ne dam da dolaze ponovo, necu da gubim vreme dok ne napisu sta tacno proveravaju, kako, koji su ocekivani rezultati. Test lab nemaju, to znam iz insider informacija. Da zamene uredjaj mi takodje ne odgovara dok ne prenesem snimljen materijal. O opciji da traze drm key da bi mu uradili decode i vratili materijal nemaju pojma.
Sve u svemu, software koji sami dopravljaju/pisu nije na produkcionom nivou. Ovo sto imaju od nove godine bi mogla biti smao teska beta.
U prepisci sam sa njima. Odgovaraju na emailove promptno, to stoji, ali ja ne stizem da pratim, nemam kad a i ne placaju. Ne mogu da ubace full reset iz softvera jer nemaju privilegije (to je moj zakljucak, "razmatraju sugestiju"). Full restart im treba jer uredjaj ne moze da se ooporavi od noise bursta bez full restarta (to su sami rekli - ne vidim zasto ne moze). Zato samo power off/on pomaze. Moraju "dublje da kopaju". Nije restart resenje vec core procesi koji mogu da handluju sta god da se desi. Nalet suma na signalu je vlajda glavna stvar. Dodali su na high level ono da 72h ti ponudi sledeci event nakon kraja prethodno gledanog komada.

Sve u svemu, pitanje je onda sta placam. Platforma kakva jeste je za neke lite usere, koji se ne upustaju previse i ako nesto ne radi, power off/on i toliko. Gde god malo vise procackas, iz jedne u drugu zahtevniju opciju uredjaj cesto "stalluje". Kvlaitet slike katastrofalan, kompresija prevelika. I tako oduvek. Ako gledas sa pet metara onda ni ne vidis. Na streamu gledam kvalitetniji HD, sport live, nekad sky i sl, nego sto oni imaju recimo na svom N1 kanalau. Sve to sa 3 god starim android boxom na istom TV.
 
^Jer imaš i fiksni telefon? Možda si pričao za te pare.

Немам фиксни, зато ми је и чудно.

Једино што сам био ван земље у периоду када се увео овај унифи травел, и када се апдејтовала апликација, мада нисам је користио уопште, не знам јел за то нешто скинуо.
 
SBB nije poskupeo, zadnji put je promena bila od januara 2017, vec bi se odavno znalo da ima neko poskupljenje, pogotovo na njihovom forumu. Proveri racun. Stave oni vest o poskupljenju uvek u odeljku vesti i inofmarcije kod njih na sajtu, a tamo nema nista. Takodje, dobijes obavestenje i na racunu da ce usluge poskupeti. Da li imas fiksni, mozda si potrosio nesto ili si aktivirao neku uslugu?

Poskupeo je. prosli racun mi je bio 2760 a sada 3200. Nemam ni fiksni ni bilo sta dodatno.

Da li je neko raskinuo ugovor zbog povecanja cena?
 
Није исто поскупео је и мој рачун је већи. Погледај рачун па упореди детаље са претходним и биће вероватно све јасније.

Раскид уговора без пенала је могућ у периоду од 30 дана од најаве поскупљења до самог поскупљења, ко тада не раскине прихватио је нове цене.
 
Meni je ista cena, kao što stoji na sajtu. Trio Gold

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
 
Мени је овај месец већи рачун за неких 50 динара, још сам у промо периоду од 6 месеци по 990 динара, али је сад стигло мало више. Није проблем у 50 динара, али ми није јасно што, и још битније, да ли ће се нешто мењати када почне отплата по пуној цени. Јел се десило још неком то можда?

Pogledajte prilog 228778

Pogledajte prilog 228779

п.с. Теленор суперстер је активан од почетка, само је сада први пут овако написано у називу услуге.

Zali se, nigde ne pise da se Telenor SBB Gold placa, sta god to bilo u praksi.
 
Није исто поскупео је и мој рачун је већи. Погледај рачун па упореди детаље са претходним и биће вероватно све јасније.

Раскид уговора без пенала је могућ у периоду од 30 дана од најаве поскупљења до самог поскупљења, ко тада не раскине прихватио је нове цене.

Meni je ista cena, nema poskupljenja. Pogledajte racune i stavke, nesto je aktivirano garant. Ne moze se raskinuti ugovor ukoliko cene nisu stvarno povecane. U sekciji vesti i informacije nema obavestenja (moraju, kao sto su i uvek, da stave obavestenje 30 dana PRE pocetka poskupljenja).

@Ivan7 nisi napisao koje usluge koristis... paket i ostalo.

Ako je vest o povecanju cena objavljenja i ako nije proslo 30 dana mozes raskinuti ugovor, raskidali su ljudi bez problema.

Uporedio sam cenovnike od februara i sad, nema razlike.
 
Poslednja izmena:
Nisam video to sto su sitnim slovima napisali na racunu, drugi ukucanin je platio racune.
 
Kod mene ubee na 5ghz bezicno izbacuje izmedju 100-110/8 megabita i to mereno preko telefona, speedtest aplikacija MTS server, jer kod mene jedino mts-ov server prikazuje realnu brzinu i download sa google drive servera.

wireless podesavanja
802.11 mode A/N/AC-mix,
wmm ON,
kanal 160/80,
Bandwidth 80MHz,

Nisam ni napisao da 5GHz ima problem nego 2.4GHz odnosno brzina na 2.4GHz ne moze preci 48mbps dok na 5GHz ide preko 100mbps bez problema. Inace mi je ovaj Ubee modem/home gateway puno bolji od Cisca, jedino to sto 2.4GHz ide "sporije".

BTW. Kod mene uopste nema kanala 160/80, ja sam 40/80 i leti.
 
Poslednja izmena:
Nisam video to sto su sitnim slovima napisali na racunu, drugi ukucanin je platio racune.
Сигурно није ништа писано ситним словима него постоји нека ставка повећане потрошње а шта је, једино можеш да видиш на рачуну. Да ниси имао неку акцију са бесплатним каналима или слично па је истекла а ниси одјавио? Неки додатни пакет са телевизијом или интернетом? А можда би коначно могао и да погледаш рачун па да сви сазнамо где је проблем.
Који пакет тачно користиш и колики је био прошли а колики (тачно) овај рачун?
 
Vidi stvarno, onaj prvi je bio jedan dan a onaj drugi preostali deo meseca... U suštini njemu je jedan dan računato pi ceni gold paketa a ostatak meseca po nekoj promo ceni od 1 dinar...
 
Сигурно није ништа писано ситним словима него постоји нека ставка повећане потрошње а шта је, једино можеш да видиш на рачуну. Да ниси имао неку акцију са бесплатним каналима или слично па је истекла а ниси одјавио? Неки додатни пакет са телевизијом или интернетом? А можда би коначно могао и да погледаш рачун па да сви сазнамо где је проблем.
Који пакет тачно користиш и колики је био прошли а колики (тачно) овај рачун?

Sigurno jeste napisano sitnim slovima na racunu i nigde drugo, nijedno obavestenje osim toga nisam dobio. Da si pazljivo procitao sta sam napisao video bi da sam vec napisao da li imam nesto od dodatnih usluga. Takodje da si pazljivo citao napisao sam koliki mi je predzadnji racun a koliko zadnji. Ne znam zasto bih tebi prepisivao nesto sto je napisano samo 4-5 postova ranije.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno