Ima li neko info kada će početi da dele te nove ac rutere?
Znaci zelena je brza? Sorry na noob pitanju
Шта ту има да се размишља, октобра-новембра истиче велика већина уговорних обавеза које су склопљене код последње велике промене пакета и за ту прилику морају да спреме доста тога новог да се корисници који су разочарани рутерима, Д3 пријемницима (нарочито новим без дуплог тјунера, сата, додатног мрежног прикључка), лошим чвориштима, лошом пословном политиком према старим верним корисницима ... ипак приволе да потпишу нове. Као и увек, извући ће неке адуте које чувају све време и углавном ће сви да продуже уговоре. Да ли ће то да буду нови рутери, нове брзине, мобилна телефонија ... смислиће нешто.
Шта ту има да се размишља, октобра-новембра истиче велика већина уговорних обавеза које су склопљене код последње велике промене пакета и за ту прилику морају да спреме доста тога новог да се корисници који су разочарани рутерима, Д3 пријемницима (нарочито новим без дуплог тјунера, сата, додатног мрежног прикључка), лошим чвориштима, лошом пословном политиком према старим верним корисницима ... ипак приволе да потпишу нове. Као и увек, извући ће неке адуте које чувају све време и углавном ће сви да продуже уговоре. Да ли ће то да буду нови рутери, нове брзине, мобилна телефонија ... смислиће нешто.
@Alex, kako ih naterati da reše ovo? I meni uporno šalju tehničare na adresu, a napredna podrška je rekla kako postoje globalne smetnje na mom delu mreže. Napredna podrška to prosledi tehničkoj službi, a tehnička služba me zove i pita da li sam kući, da sam prijavio da mi NE RADI Internet! Nisam prijavio da mi ne radi Internet, već da mi loše radi u kasnim popodnevnim i večernjim satima. Očigledno ne žele da reše problem. Bili su, ništa nisu uradili, a u prethnom periodu su promenili sve što se može promeniti u mom stanu. I šta sad? Lakše im je da pošalju tehničare kod tebe i mene nego da urade nešto konkretno što bi rešilo problem, npr. da ulože novac u opremu.
@calexx budi srećan što nemaš ove probleme. SBB je čista kocka, kvalitet usluge varira od čvorišta do čvorišta.
Не мислим али нешто сигурно хоће. Најављени су нови рутери, за брзине имају луфт да повећају јер то нити ће да их кошта нити да штети мада то можда они не разумеју, могу да пусте и стварни флет за фиксну јер ни то неће да их кошта, додаће неке нове канале које могу да довуку фрај а који никога неће да занимају али ће да буде јака реклама, можда крене и мобилна мада то више нико не помиње. А можда крену и са оптиком мада нисам сигуран да ми цена и брзина одговарају. За 400 кинте већу цену да добијем +4Mbps и није нека понуда. Да је 60/30 или бар 60/20 па да размислим.Veruješ da će od svega ovog što si nabrojao SBB uraditi bar nešto?
Pa sada u toku aprila imas akciju da prva 4 meseca placas staru cenu paketa, a koristis novi paket za koji se odlucis!
Jel to u panonskoj?Na kraju sam sredio sve bez puno peripetija.
Preneo ugovor na drugog korisnika. Pošto mi nije padalo na pamet da plaćam prebacaj 4000 dinara iz stana u kuću. Ovako sam preneo na ovog čiji je stan, a ja potpisao kao novi korisnik po dinar za 4 meseca. Dobijam modem + ruter, rekli nema problema.
Ja zadovoljan.
A inace tačno sam se preselio pored SBB-ove zgrade gde su tehničari i servis. Tako da nema da fali bilo šta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari