Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ni sbbu ne radi ono prebacivanje na eracun preko aplikacije,pisao podrsci oni mi poslali mejl al opet kad kliknem u mejlu otvara aplikaciju i tu naravno kad odradim ono sve ne radi,pise da ce biti aktivirano al opet kad udjem stoji da kucam mejl ko da nista nisam radio i tako vec 5 dana ista prica.
 
Potpuno ista priča i kod mene. 1000 puta te usmeravaju da uradiš to na isti način i naravno 1000 puta bude neuspešno. I ne može im se dokazati. Odustao sam.
 
Da li ima svrhe podnositi zahtev za raskid da bih dobio neke mesece za 1din, u ulici imam jos optiku telekoma? Ugovor mi je istekao pre mesec dana
 
Ni sbbu ne radi ono prebacivanje na eracun preko aplikacije,pisao podrsci oni mi poslali mejl al opet kad kliknem u mejlu otvara aplikaciju i tu naravno kad odradim ono sve ne radi,pise da ce biti aktivirano al opet kad udjem stoji da kucam mejl ko da nista nisam radio i tako vec 5 dana ista prica.
Hoce to da stoji prazno u aplikaciji i kad je uspesno aktiviran eracun, tako je kod mene... U tom slucaju jedini nacin da znas je da cekas da vidis da li ce da stigne racun na mejl, sledeci mesec.
 
Ja čekam od novembra prošle god i redovno dobijam papirni račun svakog meseca. A intervenisao na više strana (CC, Twitter, mejl). Uvek mi slali isti link, na isti način i nikad nije delovalo. Izgleda da ću da čekam do kraja ugovorne obaveze. 😋
 
Def imaju problem sa tim. Meni poslednji račun nikako da stigne i nazovem korisnički. Kaže Gospođa, sad vam šaljem na mail. Dobio mail na sbb mail, umesto na onaj koji je prijavljen za eračun od kad postoji kod njih. U istom stoji pisanim tekstom dugovanje, a u atačmentu račun za prethodni mesec. To je bilo juče, pre sam račun dobijao 5-og u mesecu, godinama.
 
Ne radi ta opcija na mobilnoj aplikaciji, ali radi na vebu, probajte tamo. Znači ovde, ali baš sa računara, jer će vas na telefonu preusmeriti na aplikaciju. Čudan bag, ali eto, makar nekako može, za razliku od MTS-a (uključuje Supernovu), gde prikaže kao da je prijava uspešna (i na vebu i na aplikaciji), ali se zapravo priznaje samo prijava u poslovnici ili na neki drugi način.
 
Ne radi ta opcija na mobilnoj aplikaciji, ali radi na vebu, probajte tamo. Znači ovde, ali baš sa računara, jer će vas na telefonu preusmeriti na aplikaciju. Čudan bag, ali eto, makar nekako može, za razliku od MTS-a (uključuje Supernovu), gde prikaže kao da je prijava uspešna (i na vebu i na aplikaciji), ali se zapravo priznaje samo prijava u poslovnici ili na neki drugi način.
Evo sad sam pokusao ista prica,mozda promeni kasnije,videcemo.
 

rovello

Probao i pre par dana nema računa. Ko zna šta se dešava sa portalom i aplikacijom. I čemu spominjanje drugih provajdera u vezi ovog???
 
Pfff, bez veze, dosad je tako funkcionisalo. Doduše, ima tu očigledno nekih problema. Postavio sam baš skorije jedno povezano pitanje, i to je baš bilo inspirisano konverzacijom sa Milošem, ali nisam tad dobio odgovor. Pitanje se konkretno odnosilo na popust na elektronski račun, ali videćete kako je povezano. Da se citiram...

E, da, kad to pomenu, podsetio si me da bih imao jedno pitanje u vezi s tim. Koliko sam upućen, zvanično su ukinuli taj popust za nove korisnike. Ali šta se dešava sa starim, ostaje im ta pogodnost do kraja ugovorne obaveze ili ipak ne? Zašto pitam, pa znam jedan slučaj gde je februarski račun za EON Light Duo stigao sa iznosom 3499 (to očigledno uključuje popust), dok je martovski stigao sa iznosom 3599 (to je trenutna puna cena). Postoji specifična okolnost da je korisnik u martu promenio mejl adresu za prijem elektronskog računa. Da li je to razlog što mu je ukinuta ta pogodnost (u smislu, računaju kao da je otkazao elektronsku dostavu, čime je izgubio benefit, pa je opet prijavio) ili su možda sad baš svima ukinuli to?

Pomenuta promena adrese upravo je bila preko veba, jer je tako jedino prihvaćena. I izgleda da je stvarno to bio razlog ukidanja popusta, ali da se nije desilo namerno, nego da je isto posledica baga. Kako znam, pa taj korisnik je i martovski i aprilski račun platio po punoj ceni, ali onda mu je bez veze palo na pamet da popuni anketu koju uvek nude uz plaćanje karticom. Anketa se sastoji iz toga što prvo ocenjuješ koliko je verovatno da bi preporučio SBB porodici i prijateljima na osnovu usluge elektronskog računa, i to se radi tako što odabereš između jedne i deset zvezdica. On je izabrao samo jednu. Usledilo je pitanje koji je razlog nezadovoljstva, a on je naveo ukidanje popusta. Da li su oni to pročitali ili šta već, njemu se neki dan kasnije pojavila pretplata od 200 dinara, taman za ta dva popusta. Računi su i dalje uvećani, nije bilo nikakve korekcije, samo se, eto, pojavila ta pretplata.
 
Sbb mejl podrska support at sbb.rs moze da unese mejl za eracun manuelno ako zahtevate, jednom sam tako zavrsio jer promena adrese preko app nije radila. Treba uz zahtev napisati sve podatke, id korisnika, br. ugovora.
 
I to sam pokušavao, pisanjem mejla podršci. I oni su isto slali linkove koji ne rade, uvek na isti način. Niko se nije setio, a ja sam predlagao, da mi ručno, sa njihove strane, ubace željeni mejl. Oni su i na taj zahtev opet poslali isti link koji ne radi.🤦🏻‍♂️
 
Meni od pocetka ugovora stize e racun. No, na samo dinar. Zar vam nije ponudjeno prilikom sklapanja ugovora?
 
Meni nije ponuđeno, ali sam ja tražio odmah, kod sklapanja ugovora, da želim e-račun i devojka sa šaltera je zapisla mejl. Ništa od toga, od samog početka. Ali dobro je. Bar znam da nisam jedini sa tim "problemčićem" i da zbog toga nemam popust.
 
Nazad
Vrh Dno