Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koji je smisao odluke da samo jednom mesečno može da se briše Smart TV uredjaj, resetovao TV i sad moram da čekam idući mesec, jer mi aplikacija ne da da izbrišem raniji Smart TV
 
Obrati im se, obično hoće da resetuju brojač.
 
nisam ni znao da su otključavali. možda su ti novi korisnici upali u novogodišnje otključavanje svih kanala svima (fazon od sredine decembra do sredine januara)
Bilo je to ranije, do pre možda dve godine, čak je i u mesečnom akcijskom cenovniku stajalo da novi korisnici dobijaju prvi mesec HD maksimum paket.
 
Ako ima ovde nekog sbb akvizitera molba da se javi.
Dvojicu sam kontaktirao, ne rade eon van mreze.
 
Izgleda da takvi koji rade EON van mreže, ne postoje.
 
Koji je smisao odluke da samo jednom mesečno može da se briše Smart TV uredjaj, resetovao TV i sad moram da čekam idući mesec, jer mi aplikacija ne da da izbrišem raniji Smart TV
Do skora bilo dva uredjaja mesecno. Kako su "unapredili" Moj SBB sada je jedan uredjaj. Napredak zar ne?
 
@dome Ako se ne varam i prethodno je bilo dozvoljeno 2 brisanja mesečno za ne-smart "slotove" a samo 1 mesečno za smart "slotove".
Ako se pogrešno sećam neka me neko ispravi.

@jaksa007 Ne moraš da čekaš imaš opciju da pozoveš SBB podršku telefonom (ili kontaktiraš putem chat-a, Twitter-a...) i tražiš od njih da ti obrišu taj uređaj.
 
Tako se i ja sećam, ali nije problem da ti resetuju i ako si već ispucao. Meni se desilo par puta, ja im objasnim šta je bio problem i oni reše, tj resetuju.
 
Bilo je sigurno 2 brisanja ne-smart slotova i mislim 1 smart slot. Sada je isto za sve jedno brisanje za sve slotove. Nema razlike.
 
Da li neko ima broj agenta u Nisu i sta bi mogao da ocekujem. Eon full paket. Broj na koji nailazim izlepljen svuda (062432538) se odnosi samo na sklapanje novih ugovora.
Pozdrav i hvala.
 
Ja sam dobio 8 mes, eon premium duo, za produžetak saradnje.
Promenicu na papiru korisnika, i mogu da za tog "novog" korisnika dobijem 12 mes po dinar.
Teritorija Niša je u pitanju.
 
Pa to je to, za celu Srbiju...
Nebitno iz kog grada je agent.

Što je najbolje u celoj priči SBB agent koji je meni dao 12 meseci za dinar i ne koristi SBB lično već MTS :)
 
Ja sam dobio 8 mes, eon premium duo, za produžetak saradnje.
Promenicu na papiru korisnika, i mogu da za tog "novog" korisnika dobijem 12 mes po dinar.
Teritorija Niša je u pitanju.
Uu može na pp kontakt, posle NG mi ističe ugovor
 
Ja sam dobio 8 mes, eon premium duo, za produžetak saradnje.
Promenicu na papiru korisnika, i mogu da za tog "novog" korisnika dobijem 12 mes po dinar.
Teritorija Niša je u pitanju.
Kako dobijate te ponude za nove korisnike, meni ne dozvoljavaju, jer smo na istoj adresi, a isto prezime imamo i ja i zena i roditelji?
 
Mora da se prijavi neko sa drugim prezimenom na toj adresi.
Takodje se vraća postojeca oprema i uzima nova.
 
Daj zenino devojacko i to je to.Ja sam to uradio uz pomoc akvizitera.
 
Ugovor mi isticao 24 decembra, paket Eon full . Otišao do poslovnice nude 6 meseci po dinar za produžetak. Nisam pristao nego tražio zahtev za raskid. Nakon dva dana nude 9 meseci za dinar. Pristao na ponudu tako da imate u vidu odprilike šta nude. Možda bi moglo i više da se dobije al ajde nije ni ovo loše.
 
Danas me zvali iz SBB call centra. Ugovor istice u decembru i nude isti paket (EON premium) po ceni od 5399din uz 10% popusta, sto izadje nekih 4860 din. Trenutno placam 4505 din.

Imam stari EPC 3208 modem (coax mreza) koji moze samo u teoriji da ostvari 330mbps zbog 8 downstream kanala, znaci u praksi oko 250 mbps. Pitam ih za modem novije generacije koji moze da ostvari punu brzinu paketa i nude mi novi neki Technicolor uredjaj. Posle par minuta produktivne diskusije da klasican modem nije isto sto i gateway uredjaj kojeg nude, jer jelte, ne zele da omoguce bridge mode za korisnike, ostalo je na tome da me pozovu za par dana dok provere sa "naprednom" podrskom.

Moje pitanje za vas, s obzirom da se nisam informisao u skorije vreme o ponudi SBB: Da li sada po upitu omogucavaju bridge mode i za privatna licna ili to i dalje rade iskljucivo samo za poslovne korisnike?
Imam mogucnost da uzmem biznis paket, jer na istoj adresi imam registrovanu firmu (pausal), pa to mozda gledam kao backup opciju.

Da li moze neko da mi posalje pp broj agenta za Novi Sad?
Nije mi u cilju da produzim ugovor, a da ostanem i dalje uskracen za vise od 50% download brzine po skupljoj ceni...
 
Pozdrav ljudi ,ako ima neko ovde ko moze da pomogne ili da mi bar da savet bio bih mu do neba zahvalan. Naime , pre 3 godine sam presao sa MTS-a na SBB (Internet i televizija) i sto se tice konstantnosti u radu nemam nikakve zamerke , dakle ne znam da li mi se za ove 3 godine svega 5 puta desilo da imam bilo kakve prekide interneta i televizije osim kada je rad na mrezi u pitanju pa kada ceo kraj nema internet . E sada , kako vise vremena igram online igre , primecujem da se ping u poslednjem vreme pogorsao(nista preterano ali taman toliko da se vidi razlika ) pa tako na primer umesto dosadasnjih 13-14 ms koje sam dobijao preko Speedtest-a sada imam 22-26ms i shodno tome u online igrama umesto dosadasnjih oko 28-29ms sada ide i do 40ms sto mi iskreno smeta .Par puta sam ih kontaktirao da objasnim problem gde su oni prosledili zahtev ljudima koji izlaze na teren i odgovor je bio da oni ne vide nikakav problem na mrezi i da su varijacije pinga normalne (sto je u redu , medjutim nemoguce da sam 2 godine imao konstantan ping i odjednom vise nije takav slucaj ).Mozda ih je samo mrzelo da se opterecuju sa tim pa kao nema problema .Evo ss parametara i pinga ka Google serverima , pa eto ako neko zna da li su mozda parametri losi ili je neko imao mozda slican problem pa zna kako da resim .
 

Prilozi

  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    305.3 KB · Pregleda: 42
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    153.4 KB · Pregleda: 42
Prati upstream dBmV, moze biti da je prejak. Kod mene je 41-42dBmV za upstream a downstream 0.1-0.5dBmV. Latencija do 8.8.8.8 je min/avg/max 13/14/15ms.

Ja sam tako jak upstream 51dBmV imao samo dok je downstream bio slab na -6dBmV i tad je bilo problema.

Prejak signal hoce da pravi problem kao i preslab.
 
Danas me zvali iz SBB call centra. Ugovor istice u decembru i nude isti paket (EON premium) po ceni od 5399din uz 10% popusta, sto izadje nekih 4860 din. Trenutno placam 4505 din.

Imam stari EPC 3208 modem (coax mreza) koji moze samo u teoriji da ostvari 330mbps zbog 8 downstream kanala, znaci u praksi oko 250 mbps. Pitam ih za modem novije generacije koji moze da ostvari punu brzinu paketa i nude mi novi neki Technicolor uredjaj. Posle par minuta produktivne diskusije da klasican modem nije isto sto i gateway uredjaj kojeg nude, jer jelte, ne zele da omoguce bridge mode za korisnike, ostalo je na tome da me pozovu za par dana dok provere sa "naprednom" podrskom.

Moje pitanje za vas, s obzirom da se nisam informisao u skorije vreme o ponudi SBB: Da li sada po upitu omogucavaju bridge mode i za privatna licna ili to i dalje rade iskljucivo samo za poslovne korisnike?
Imam mogucnost da uzmem biznis paket, jer na istoj adresi imam registrovanu firmu (pausal), pa to mozda gledam kao backup opciju.

Da li moze neko da mi posalje pp broj agenta za Novi Sad?
Nije mi u cilju da produzim ugovor, a da ostanem i dalje uskracen za vise od 50% download brzine po skupljoj ceni...
Ja sam ih napustio ovog meseca nakon 12 god, jer sam uveo mts optiku i podesio bridge mod na mts ont/ruteru bez ikakvih problema

Kod SBB sam koristio sve vreme taj EPC 3208 i bio sam relativno zadovoljan brzinama (izvlačio sam 350 mbps) na njihovoj HFC mreži. Nisam uzimao veći paket od 400 mbps znajući da ga na tom modemu ne mogu iskoristiti. Nikada nisu dozvoljavali, pa ni sada to ne čine, po cenu raskida, bridge mod, na njihovim "advanced modemima", za fizička lica, čak i sa zakupljenom javnom statičkom IP adresom. Jedini način je korišćenje zastarelog modema EPC 3208, jer noviji, brži, čist modem, nemaju, niti imaju nameru da ih nabavljaju. Pošto je moj jedini uslov za "produživanje saradnje" bio bridge mod, pa makar i najskuplji paket i zakupljena statička adresa, samo su izrazili žaljenje i pustili me da odem. Pravnim licima bez problema, uz zakup statičke adrese, podese bridge mod na njihovim "advance modemima".

Što se tiče SBB agenta, oni su vezani za gradove, odnosno regione. Mislim da uglavnom rade sa novim korisnicima, a stare najčešće savetuju da se obrate podršci ili radnicima u poslovnicama. Ja imam kontakt jednog za Novi Sad.
 
Prati upstream dBmV, moze biti da je prejak. Kod mene je 41-42dBmV za upstream a downstream 0.1-0.5dBmV. Latencija do 8.8.8.8 je min/avg/max 13/14/15ms.

Ja sam tako jak upstream 51dBmV imao samo dok je downstream bio slab na -6dBmV i tad je bilo problema.

Prejak signal hoce da pravi problem kao i preslab.
Hvala puno , ispraticu bas upstream pa cu ih sutra kontaktirati da im skrenem paznju na prejak signal pa da vidim na cemu sam.
 
Ugovor mi isticao 24 decembra, paket Eon full . Otišao do poslovnice nude 6 meseci po dinar za produžetak. Nisam pristao nego tražio zahtev za raskid. Nakon dva dana nude 9 meseci za dinar. Pristao na ponudu tako da imate u vidu odprilike šta nude. Možda bi moglo i više da se dobije al ajde nije ni ovo loše.

Meni ističe 28. decembra, bio danas do poslovnice i meni ponudili najviše 4 meseca po dinar, nisam naravno pristao,
čekam i ja ponudu od 9 meseci.
 
Juče me zvala seka iz SBB-a da pita da li mi treba njihova usluga na kućnoj adresi. Ugovor, koji nije na moje ime, ističe 27.01.2025. , ali oni ne umeju da provere to u sistemu.
Ako sam dobro shvatio, nudi 12 meseci po dinar. Danas će zvati da vidimo koji su detalji. Meni treba Duo Premium.
Javljam rezultate pregovora.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno