shamanNS
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 11.08.2007
- Poruke
- 11,331
- Poena
- 1,155
Opet ti vrtiš istu priču u krug. To što je neko znao za nešto i ipak uzeo uslugu ne znači da ne sme da izrazi nezadovoljstvo stanjem i funkcionisanjem usluge. Nisam zadovoljan ni kvalitetom komentatora na SportKlubu pa ipak gledam jer bolje nemam.
Drugo što eto npr ja kad sam uzimao uslugu bilo je brisanje uređaja za 24h a sad jednom mesečno. Sad su promenili na još gore, šta sad da odmah raskidam ugovor? Tako mogu laganica da blokiraju još polovinu kanala u narednih pola godine.
SBB ne igra u duhu fer pleja, naročito prema D3i korisnicima. Ovo im prolazi uz gunđanje samo iz razloga što kao ne plaćaju uslugu, pa kao nije smak sveta što je usluga praktično neupotrebljiva. Čim se bude naplaćivalo ja prvi otkazuje D3Go. 72h u nazad ću verovatno da zadržim iako to koristim 3 puta mesečno u proseku, bar radi koliko toliko potpuno (jeste loš sistem za premotavanje, pogotovo u nazad).
Drugo što eto npr ja kad sam uzimao uslugu bilo je brisanje uređaja za 24h a sad jednom mesečno. Sad su promenili na još gore, šta sad da odmah raskidam ugovor? Tako mogu laganica da blokiraju još polovinu kanala u narednih pola godine.
SBB ne igra u duhu fer pleja, naročito prema D3i korisnicima. Ovo im prolazi uz gunđanje samo iz razloga što kao ne plaćaju uslugu, pa kao nije smak sveta što je usluga praktično neupotrebljiva. Čim se bude naplaćivalo ja prvi otkazuje D3Go. 72h u nazad ću verovatno da zadržim iako to koristim 3 puta mesečno u proseku, bar radi koliko toliko potpuno (jeste loš sistem za premotavanje, pogotovo u nazad).