Problem sa SBB ADSL,
poslali su mi pogresan ruter, trebalo je da mi posalju ruter za ISDN liniju,
na pocetku sam im izricito rekao da sam na centrali na kojoj je opticki kabl i da mi treba taj ruter,
dalje, cekao sam dugo da mi posalju ruter, rekli su da ce biti 3-4 dana a poslali su posle 10 dana.
Sada mi traze da im saljem nazad postom ruter da bi mi oni poslali odgovarajuci ruter, u Beogradu sam i rekao sam da mi ne pada napamet da se smaram da saljem postom i da cekam jos nekoliko dana da im stigne, kad mi je poslovnica tu na par minuta,
sada mi kazu da nemaju rutere ni u jednoj poslovnici da podignem licno, tako velika firma nema ni jedan ruter?
da li je moguce da nemaju ruter ili su samo bezobrazni?
Ne zelim da cekam jos 10 dana da bi mi poslali odgovarajucu opremu,
i da zbog njihove greske budem bez usluge,
i kada sam se zalio prvo su mi rekli da ce poslati svoje tehnicare, pa onda da nece da salju tehnicare nego da im sam saljem ruter nazad.....
kad su napravili gresku mogli su da se potrude da je isprave, ali to ih ocigledno uopste ne zanima,
vec bezobrazno svaljuju sve na korisnika, treba da cekam u nedogled dok oni nabave jedan ruter.....
da li mogu da izguram raskidanje ugovora, ako se zalim trzisnoj inspekciji?
poslali su mi pogresan ruter, trebalo je da mi posalju ruter za ISDN liniju,
na pocetku sam im izricito rekao da sam na centrali na kojoj je opticki kabl i da mi treba taj ruter,
dalje, cekao sam dugo da mi posalju ruter, rekli su da ce biti 3-4 dana a poslali su posle 10 dana.
Sada mi traze da im saljem nazad postom ruter da bi mi oni poslali odgovarajuci ruter, u Beogradu sam i rekao sam da mi ne pada napamet da se smaram da saljem postom i da cekam jos nekoliko dana da im stigne, kad mi je poslovnica tu na par minuta,
sada mi kazu da nemaju rutere ni u jednoj poslovnici da podignem licno, tako velika firma nema ni jedan ruter?
da li je moguce da nemaju ruter ili su samo bezobrazni?
Ne zelim da cekam jos 10 dana da bi mi poslali odgovarajucu opremu,
i da zbog njihove greske budem bez usluge,
i kada sam se zalio prvo su mi rekli da ce poslati svoje tehnicare, pa onda da nece da salju tehnicare nego da im sam saljem ruter nazad.....
kad su napravili gresku mogli su da se potrude da je isprave, ali to ih ocigledno uopste ne zanima,
vec bezobrazno svaljuju sve na korisnika, treba da cekam u nedogled dok oni nabave jedan ruter.....
da li mogu da izguram raskidanje ugovora, ako se zalim trzisnoj inspekciji?