Šta je novo?

Samsung PS50C530 problem

micicss

Slavan
Učlanjen(a)
04.06.2007
Poruke
502
Poena
330
Zanima me da li je neko imao slican problem na plazmi generalno..Televizor je nov Samsung PS50C530 kupljen pre nesto vise od dve nedelje i dosad je radio nekih 230 sati od cega nekih desetak sati hd ripova i 220 sati je pustan break in dvd materijal sa plejera.Problem je najvise izrazen kada je na ekranu bela pozadina tada se vidi da sa leve strane u gornem uglu ima pa ajde da nazovem to probijanje roze boje(nesto sto me podseca na probijanje pozadinskog osvetljenja kod TN panela na LCD monitorima).Znam da da je kod plazma televizora druga tehnologija i da nema pozadinskog osvetljenja ali ne znam kako drugacije da opisem to sto se vidi na ekranu i najizrazenije kad je svetla pozadina,tada je taj deo ekrana roze boje.Primetio sam to jos prvi dan ali mislio sam da ce se sve to povuci posle nekih 200 sati razradjivanja panela.Hteo sam prvo da vidim da li je neko video nesto slicno na svojoj plazmi a potom i da zovem servisere pa da vidim sa njima sta ciniti.
 
Isti tv,trenutno je u toku break in period... Istu stvar sam primetio i kod mene na tv-u,ali recimo dok je cisto bela ili neka svetlija slika na ekranu...mada u normalnom gledanju cini mi se da toga nema,bas sam sad pustio ice age i trazio scene sa puno snega i ne mogu da primetim da se to desava,ali to je sve sto mogu da kazem za sada :S:
'Ajde,molim te,javi sta je bilo na kraju ako budes isao kod servisera :wave:
 
Anti Reflective premaz nije ravnomerno nanesen na spoljasnju stranu ekrana.


Postoji i tumacenje da je u pitanju napon struje ali u vecini slucajeva PINK HUE jeste problem koji izaziva taj zastitni sloj koji sprecava refleksiju!

Reci da je greska u proizvodnji i pokusaj da zamenis tv ili u koliko to nije tako izrazeno pokusaj da nastelujes na tvu belu boju tako da ne dolazi do izrazaja.


NARAVOUCENIJE INSPEKCIJA BELE POZADINE OBAVEZNO PRE KUPOVINE!
 
@micicss
Kakva je situacija sa zujanjem tv-a kod tebe?
Vise ne znam da li se tripujem da cujem jer znam da ima zujanja ili stvarno cujem... :wall: :S:
 
Ja imam isti TV i nemam za sada ni zujanje ni "probijanja" roze. Kupljen 2 dana pre pocetka prvenstva. NEgo sto si cekao da prodje vreme? Koliko znam u prvih 7 dana mozes da menjas bez da bilo sta objasnjavas (da li je to zakonski ili samo fazon tehnomanije ne znam).
U svakom slucaju probaj da menjas a ne da nosis u servis.

btw: jel ima negde da se pogleda na TV-u koliko je sati do sad radio?
 
Kupljen je u Tehnomarketu,videcu ovih dana da odem do njih pa javljam.Sto se zujanja tice nije da ga nema ali mi ne smeta u tolikoj meri kao ova sa AR premazom.U prodavnici kad smo ga izvadili iz kutije i prikljucili Avatara prvo sto sam trazio je bilo da se zvuk stavi na mute, da cujem imali kakvog zujanja i koliko god sam se trudio da nesto cujem tv je bio tih a ja zadovoljan.E,sad kad sam ga kuci prikljucio nisam mogao da verujem koliko se glasno cuje zujanje,da nema slucajno neke veze sa naponom(planiram da u skorije vreme kupim stabilizator napona pa cu javiti ima li kakvih promena).Ima li neko savet kako se postaviti u prodavnici kad budem isao da reklamiram tv,da li biti ljubazan ili nesto drugo.

Trazio sam neka podesavanja slike na netu za ovaj model i nisam nasao nista,moze pomoc?
 
Poslednja izmena:
Licno mislim da svi oni zuje i da svi imaju odredjene falinke,samo je pitanje kakvu moc zapazanja imas i koliko se trudis da nadjes da nesto ne valja,a pogotovo sto u radnji ne moze da se sagleda ceo tv i proveri kako treba jer ce se nesto uvek propustiti... Sto se tice zapazanja,eto kako neko dodje da vidi tv i kada pitam da li cuju zujanje ili da li vide taj roze odsjaj niko nista ne primeti... :S:
Ako si uzeo u tehnomarketu tesko da ces dobiti novi tv jer nemaju vise tih modela,a i to je kocka...ko zna sta ce na sledecem da bude falicno. Zivimo u takvoj zemlji gde se ne ceni kupac i ona koji placa,vec su prodavci oni koji su neupuceni u proizvode koje prodaju,bezobrazni,bahati i rade sta im se prohte...

Nasao sam neka podesavanja i cine mi se sasvim ok. Probaj i vidi da li ti odgovaraju:

Standard Mode

Ilumin cell: 18
Contrast: 90
Brightness: 50
Sharpness: 50
Color: 40
Matiz (V / R): V45/55

Advanced Settings: The darker
Dynamic: disabled
Gamma: +2
Only RGB mode: Off
Color Range: Original
White Balance
Red -: 20
Green -: 18
Blue -: 30
Red +: 20
Green +: 20
Blue +: 24
Skin Tone: 0
Edge Enhancement: On

Image Options

Color Tone: Normal
Noise Filters: Offline
Mode: Auto 1

Movie Mode

Ilumin cell: 18
Contrast: 95
Brightness: 55
Sharpness: 50
Color: 50
Matiz (V / R): V50/50

Advanced Settings: The darker
Dynamic: disabled
Gamma: +1
Only RGB mode: Off
Color Range: Original
White Balance
Red - 31
Green -: 29
Blue -: 34
Red +: 30
Green +: 17
Blue +: 25
Skin Tone: 0
Edge Enhancement: On

Image Options

Color Tone: Warm 2
Noise Filters: Automatic
Movie Mode: Off
 
Tv se nalazi u servisu tacno 22 dana panel je u pitanju i ceka se odgovor iz Samsunga.Par puta sam zvao servis i uvek dobijam isti odgovor da se strpim jos malo da ovi iz Samsunga odgovore i najverovatnije posalju drugi panel koji ce biti zamenjen umesto starog defektnog.Sad sam u dilemi da li da se pravim ne zainteresovan i sacekam da prodje 40 dana a onda odem i trazim pare nazad.Mislim da sam procitao u garantnom listu a ne mogu sad da proverim jer je isti u servisu da ukoliko serviseri ne otklone kvar u zakonskom roku od 40 dana imam pravo da trazim novi tv.U slucaju da nema istog modela a ne zelim drugi trazim pare nazad.Ima li neko iskustva oko ovog ili neku ideju sta da radim?
 
Ako ne stigne panel u roku dobices vaucer za zamenu.
 
Ako dodje do zamene za novi,jesam li osudjen na isti model ili postoji mogucnost da uz moju doplatu uzmem drugi model?Ima li sanse da ga menjam za neki Panasonic ili mora biti Samsung?
 
Koliko ja znam, dobićeš nazad iznos novca koliko je dotični TV koštao u maloprodaji poslednji put kada su ga imali na stanju. Sa tim iznosom možeš da radiš šta hoćeš, pa i da kupiš drugi (bolji :p ) TV...
 
@outlaw
Trenutno ga imaju i kosta osam hiljada vise nego sto sam ga platio.Interesuje me ako dobijem vaucer za zamenu mogu li traziti novac nazad,odrekao bih se i ovih osam hiljada neka mi samo vrate koliko sam ga platio 92.000din.
 
Trebalo bi onda da ti vrate onda novac u iznosu koliko si ga platio, ukoliko ne želiš u zamenu isti takav nov...

Doduše, ja ti pričam šta bi TREBALO da bude, a verujem da će tako i da urade, javi ishod u svakom slučaju ;)
 
Ako ga nema na stanju dobija koliko je platio na fiskalnom racunu ili za taj iznos koji je platio moze da bira neki drugi TV.
Nekada da ne bi vracali dinarski obaraju cak za 5% vrednost tog novog TV-a ako je slucajno skuplji od onog sa fiskalnog racuna, stim da je ovde veliki problem sto je dinar devalvirao, te bi trebalo da se obracuna stepen devalvacije!!!
Pitanje je da li imas nekog u privrednom savetniku da ti obracuna stepen devalvacije i da ti izda potvrdu, sa tom potvrdom ces imati tacnu svotu koliko vredi tvoj fiskalni racun.
U sustini je jednostavno i bez devalvacije, pogledaj datum na fiskalnom, pogledaj kurs u arhivi narodne banke na taj dan, pogledaj danasnji, te obracunaj razliku i to je to.
 
U koji si servis odneo tv? I zakonski rok nije 40 vec 45 dana :)
 
@celavii

Servis je u Subotici,pise u garantnom listu 40 dana.
 
A oni rade preko BG elektronika. Nacekaces se ti punih 45 dana
 
@celavii ajde napisi nesto ako vec imas neka iskustva sa njima.Ne razumem da i posle punih 28 dana ne dobijam nikakav odgovor sta ce biti sa plazmom.:mad:
 
Zovi ih i pitaj dal su narucili panel, i trazi kad su porucili. Malo moras ostrije prema njima. Ako su porucili deo na vreme a nije stigao posle 30tog dana, mozes traziti potvrdu, samsung to odobrava.
Naravno oni ce se pozivati na 45 dana, al budi drcan, jedino to u srbiji uspeva. Bolje da si odneo u AVC, oni su izuzetno azurni.
 
Kako se ulazi u servisni meni i proverava koliko je panel radio,Samsung plazma C530 je u pitanju.Ima li nacina da ga serviser vrati na nula radnih sati?
 
Poslednja izmena:
dok je tv ugasen pritisnes brzo Info+Menu+Mute+Power. Onda negde tamo pise. Ne postoji mogucnost da se vrati na nulu osim ako se ne promeni osnovna ploca.
 
Stigao mi je televizor iz servisa pre 6 dana.U servisu je bio 40 dana,kazu da je zamenjen stari defektni panel za novi.Upravo sam usao u servisni meni i vidim u opcijama da je panel radio 718 sati (Time Displey Panel 718 Hr) pretpostavljam da je to.E sad se pitam kako je moguce da je za ovih 6-7 dana koliko je kod mene panel "nagurao" 718 sati,napominjem da mi je u servisu receno da je stavljen nov panel!Da li je ovo dovoljan razlog za reklamaciju.Je su li bili duzni u slucaju kada ne mogu da otklone kvar da zamene za potpuno nov panel?Nisam cak nista ni na papiru dobio sta je radjeno na TV-u,je li to OK?Da li je trebalo neki papir da dobijem?Molim za pomoc.
 
... ili je na memoriji koja nije u sklopu panela ostao broj radnih sati od prethodnog pa zbirno sa brojem radnih sati sa novog daje cifru od sada vec 718 sati.:S:
 
Upravo sam to hteo da kazem. Broj radnih sati ostaje u memoriji televizora, ne resetuje se kada mu skines panel i stavis novi. Jedini nacin da vratis broj sati je da se uradi Restore to factory values, tada se resetuje brojac, ja to slucajno uradio jos odavno kad sam kupio televizor. Uso u servisni meni posle toga vidim stoji 0 sati. Trebali su to tebi da urade, ali ocigledno nisu pa je ostala stara cifra.
 
@gizmor
To mi je sinulo nocas nisam mogao da spavam,sad mi je lakse.Voleo bih kad bi jos nekao potvrdio ovo npr. celavii,trebalo bi da zna ako radi u servisu.:wave:
 
Nisu ti resetovali, zamenom panela ostaju ti radni sati koje je imao prethodni panel.
Samo resetovanjem il zamenom osnovne ploce ti se brisu radni sati. Panel je 100% nov, tj trebalo bi. Servisu ne ide u korist da ti drze tv 40 dana bzv. da bi naplatili svoje usluge od samsunga.
 
Nazad
Vrh Dno