Šta je novo?

Samsung Galaxy Z Fold 5/Flip 5

Odneo sam "konačno" u subotu ženin telefon na zamenu prve folije za Z Flip 5 u Promobi.
Jutros su me zvali i rekli da će o trošku garancije zameniti ceo ekran, jer se već pojavilo malo ulegnuće na pregibu pa bi se nova folija brzo odlepila.
I upravo mi je stigla poruka da je završeno, tako da sve pohvale za Promobi ovaj put.
Druga stvar je da će morati da urade kompletno brisanje telefona jer moraju da ubace novi firmvare zbog zamene ekrana, ne znam da li tako mora ali ajd', ionako sam sve prebacio na drugi telefon. Takođe nije mi baš najjasnije kako mogu da urade kompletno brisanje kada je telefon stavljen u maintenance mode?
U svakom slučaju sam zadovoljan, jer bolje mi je zamena celog ekrana nego često menjanje tih zamenskih folija kao što su neki članovi pisali u svojim iskustvima.
 
Poslednja izmena:
Pošto je juče preuzet telefon, kaže supruga da je sada stvarno ulegnuće dosta manje nego što je bilo.
Zamenili su iz nekog razloga i bateriju, a supruga je preuzimala telefon pa nije pitala zbog čega i koju, jer ima dve baterije.
 
Pošto je juče preuzet telefon, kaže supruga da je sada stvarno ulegnuće dosta manje nego što je bilo.
Zamenili su iz nekog razloga i bateriju, a supruga je preuzimala telefon pa nije pitala zbog čega i koju, jer ima dve baterije.
I kod obicnih monoblok telefona se menja baterija uz ekran, zalepljena valjda. Zato ja uvek pred istek garancije odem i zamenim ekran jer uvek ima neki tip burn ina :D
A ne moraju da resetuju telefon, menjali su mi na fold 4 sve od ekrana do baterija i lajsne, sve sto ide uz to, pise upisan novi software, ja palim telefon ono sve tu, a na njemu folije od novih delova. Ne znam samo kako su napisali da je formatiran telefon i upisan softver ako nije resetovan skroz.

To sto ti je u maintenance mode sluzi samo da ne moze neko da upali i da ti cita poruke, a verovatno si i pattern ostavio ili pin (meni trazili da nacrtam). Svakako, i sam mozes da formatiras telefon bez pina ako udjes u recovery, a kamoli servis koji ima sve moguce uredjaje za te telefone, moze da radi sta god hoce.
 
ˆ
Resetovan je skroz i verovatno su uradili kroz recovery. Nisam im ostavio pin mada su pitali kada sam ga ostavljao. A zamenjene su i lajsne, jer koliko sam video na netu ekran ide sa njima i sa dobrim delom elektronike.

Tako da koliko vidim ostala su samo stara leđa i kamere :)
 
Poslednja izmena:
Hvala Vam puno, spontano sam reagovala i odnela u radnju u kojoj sam kupila telefon. Iscitacu ceo forum. Sve najbolje
Koja radnja je u pitanju?
Moze i inicijali,da ne reklamiramo...
Ti si dobila mejl od te korisnicke podrske radnje ili od ovlascenog servisa?
 
ˆ
Resetovan je skroz i verovatno su uradili kroz recovery. Nisam im ostavio pin mada su pitali kada sam ga ostavljao. A zamenjene su i lajsne, jer koliko sam video na netu ekran ide sa njima i sa dobrim delom elektronike.

Tako da koliko vidim ostala su samo stara leđa i kamere :)

Tako je kod svih telefona u poslednjih skoro 10 godina, cak i kod HUawei sam dobio sve novo uz ekran, lajsnu, bateriju, a cak i promenili usb port, ne znam zasto.

Koja radnja je u pitanju?
Moze i inicijali,da ne reklamiramo...
Ti si dobila mejl od te korisnicke podrske radnje ili od ovlascenog servisa?
MIslim da nije problem do radnje, nego do stava Samsunga da za svaki problem napisu "fizicko ostecenje" kao i meni. Dakle, nije radnja nista uradila, nego ako ima neku tackicu na lajsni ili nesto, napisace da je fizicko ostecenje. Ma i bez toga idu na tu foru. Ako zaista nije fizicko ostecenje i nije ti ispao, onda angazuj advokata kao i ja. Mene su zbog ogrebotina odbili a ispala lepljiva traka iz njega, sve je radilo samo zbog te trake nije mogao da se zatvori. Elem, ako zaista nisi ispustila telefon (makar bio i u futroli) posalji reklamaciju na samsung email, pa ako odbiju, onda ces morati advokata. @BIP Nadji nekog za 50e da ti to napise, Ja sam platio 100 jer nisam hteo da gubim vreme nego da resim.
 
TC USCE, poruku sam dobila od brandmanagera te radnje. Odnela sam telefon u radnju u kojoj sam kupila.
Uspela sam da resim problem. Naime, posto pri predaji nije notirano fizicko ostecenje, jer ga nije ni bilo ( niti mi je ispao telefon nekada) , poslala sam email doticnom brandmanageru koji me je emailom obavestio o odbijenoj reklamaciji. Posto su telefon dobili neostecen, tvrdili da je fizicki ostecen, znaci da su ga oni ostetili. Bila sam spremna da idem na visi nivo , idem do kraja, konsultovala i advokata cak... Doticni BM se naravno, vadio, da je u pitanju nesporazum, da sam ih pogresno razumela i da ce uvaziti reklamaciju. Kako se moze pogresno razumeti i biti nesporazum recenica " obavestavamo Vas da je Vasa reklamacija odbijena jer je telefon fizicki ostecen"?!
Tako da su zamenili ekran, ali nazalost, niko me nije obavestio da prebacim slike , te mi je sve izbrisano... Cak je i to njihova krivica, trebalo je da mi predoce to, a ne samo izbrisu bez konsultacije!
 
Tuži ih i za to. Uvek moraš da imaš backup bar na 2 lokacije u slučaju da se desi nešto slično. Sramota šta rade i ko radi tamo.
 
U dokumentu koji se potpisuje (i dobija od servisa) navodi da će svi podaci biti obrisani, odnosno da se za podatke ne garantuje.
 
^ tako je. Samo niko ne čita šta potpisuje.
Ne znam da li je neko imao dobro iskustvo sa tom pomenutom radnjom, oni su katastrofa. I nije "Samsung" politika vađenje na fizičko oštećenje već konkretno politika tog servisa i posebno te radnje.
 
Kako sam ja razumeo prvo su odbili pa onda posle reklamacije prihvatili. Mogli su u tom momentu da pomenu da će podaci biti obrisani. Moguće da sam ja permutovao.
 
Kako sam ja razumeo prvo su odbili pa onda posle reklamacije prihvatili. Mogli su u tom momentu da pomenu da će podaci biti obrisani. Moguće da sam ja permutovao.
Da, prvo su odbili, ali kada sam rekla da ću sve javno objaviti sa konkretnim imenima i sa advokatom, onda su se vadili na nesporazum.
Inače, potpisala sam samo priznanju da je telefon ostavljen na reklamaciju, bez ikakvog obaveštenja o brisanju podataka
Da, prvo su odbili, ali kada sam rekla da ću sve javno objaviti sa konkretnim imenima i sa advokatom, onda su se vadili na nesporazum.
Inače, potpisala sam samo priznanicu da je telefon ostavljen na reklamaciju, bez ikakvog obaveštenja o brisanju podataka
 
Znam da boli, al čisto da vidite koliko trenutno u USA samsung vrednuje trade in raznih modela ukoliko bi hteo npr fold 6 da uzmem uz pomenutu zamenu...
 

Prilozi

  • Screenshot_20241112-212007.png
    Screenshot_20241112-212007.png
    120.2 KB · Pregleda: 58
  • Screenshot_20241112-212135.png
    Screenshot_20241112-212135.png
    124.6 KB · Pregleda: 54
Nije ludilo nego normalna zemlja gde imaš izbor da prodaš sam i doplatiš od tih para ili da jednostavno rešiš na ovaj način ako te mrzi da se cimaš.
 
Taj program zaneme pod takvim uslovima funkcioniše samo u US. Može se na netu pronaći dosta pitanja na temu zašto u Evropi nije tako. Odgovori uglavnom bez nekog smisla.
Smatram da bar ovog puta nije faktor "normalna zemlja", već nešto drugo. Ima dosta "normalnih zemalja" u EU gde nema takvih pogodnosti.
 
Neko S Pen maskicu viska na prodaju..?
Stanje ne mora da bude odlicno, posto zbog prirode posla, vec sutradan nece biti kao nova. 😁
 
Nazad
Vrh Dno