Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

^
To mi je poslednja opcija, iz mnogo razloga. Vidim da se po internetu pojavljuje sve više ovaj problem, na raznim Samsung modelima (S23, S24, Fold...), a nekima ni vraćanje na fabričko nije rešilo problem. Šta više, uopšte nisam siguran da je sinhronizacija problem, deluje kao da ta sistemska aplikacija (Contact storage) iz nekih razloga non-stop ponekad radi nešto u pozadini i srče bateriju. Zanimljivo je da S25 nema taj problem, bar ja nisam naišao na to.
 
Sad gledah meni na s24 u, Contact storage nije u ni u prvih 20 app a stigoh do 0.1% upotrebe...
 
^
Tako je, nemaju svi taj problem, meni je do februarskog ažuriranja isto bilo dnevno do 0,5%, proveravao sam.
 
Sve odrađeno još prvih dana, bez rezultata. Sumnjam najviše na ovaj WhatsApp posle sistemskog ažuriranja, ali ne mogu mu ništa.
1) Ugasi pristup/permisije kontaktima Google Play
2) Obriši iz aplikacije Google Contact data i cashe.
3) Restart telefona
 
Pre tri nedelje su mi stigli pokloni iz promocije, ali je tablet (ekran) stigao polomljen. Prijavio sam preko mejla i dobio odgovor da proveravaju o čemu se radi, ali posle toga ništa. Da li neko ima broj telefona na koji logu da pozovem, ne uspevam da ga pronađem?
Posle 2 meseca, problem jos uvek nije rešen. Xyz me uverava da rade na rešenju problema i da je potrebno još strpljenja. Da li je neko imao sličnu situaciju? Zaista sam razočaran u ovu marketinšku firmu...
 
Posle 2 meseca, problem jos uvek nije rešen. Xyz me uverava da rade na rešenju problema i da je potrebno još strpljenja. Da li je neko imao sličnu situaciju? Zaista sam razočaran u ovu marketinšku firmu...
Uzmeš malo i uputiš se u zakon, do 8 dana su morali da ti jave da li se usvaja reklamacija ili ne i da ti kažu pod kojim brojem ti je zavrdena reklamacija generalno, a do 15 (30 uz neke naše začkoljice) da ti zamene uređaj za novi. To što si ti fin (i neinformisan) oni samo koriste u svoju korist i ti ništa nemaš od toga (osim te razočaranosti). Tu su odma efektiva, advokat, tužba pa da vidiš kako se sve reši odma i u roku i kako još dobiješ i poklone...npr uvek volim da pratim kolegu @milke86 kako se bori za svoja prava...mada bilo je nekih i u z fold 4 temi ☺️
 
Ne znam da li poklon podliježe tom zakonu 😉
 
1) Ugasi pristup/permisije kontaktima Google Play
2) Obriši iz aplikacije Google Contact data i cashe.
3) Restart telefona
Hvala na trudu i savetima! Nažalost, sve sam to već uradio, ali ne pomaže. Pristup kontaktima imaju samo aplikacije koje suštinski moraju da ih koriste, evo šta je pristupalo od juče ujutru do malopre, uključujući i sistemske aplikacije:
Screenshot_20250323_092113_Permission usage.jpg
Screenshot_20250323_092126_Permission usage.jpg

Juče za ceo dan Contact storage potrošio "samo" 10,9% baterije, uveče se malo smirilo, pa zbog toga. I to je najgore, potpuno se random ponaša, nekad u istoriji za dva sata potroši npr. 0,2% baterije, ali se uglavnom kreće oko 1-2% na sat, šta god ja radio i kako god koristio telefon... A nemaju svi taj problem, kao što se vidi i ovde, kod nekoga se ponaša kao kod mene pre desetak dana, manje od procenta dnevno. Tražim i dalje rešenje ili neki fix od Samsunga / Googla...
 
Evo u proteklih manje od sat vremena, ništa sa telefonom nisam radio, jedan poziv, dva minuta Chrome i par Viber poruka :( :
Screenshot_20250323_101112_Device care.jpg

Update: nije bilo ažurirano, 1,7% baterije za manje od sat vremena... :(
 
Svi što imate problema sa " contacts storage " proverite šta google sinhronizuje u pozadini na vašem telefonu - settings/ google services. Tu ima milion stavki da se uključi/isključi a sa svakim apdejtom ih je sve više. Contacts storage je samo izvršilac a morate naći šta ga trigeruje , najbolje pogasiti sve sinhronizacije pa eventualno vratiti posle samo neophodne.
 
Evo u proteklih manje od sat vremena, ništa sa telefonom nisam radio, jedan poziv, dva minuta Chrome i par Viber poruka :( :
Pogledajte prilog 485470

Update: nije bilo ažurirano, 1,7% baterije za manje od sat vremena... :(
Probaj da napravis backup liste poziva na samsung cloud ( podesavanja > samsung account > samsung cloud > back up data > i odaberi samo call logs i dole stisni back up )

Nakon toga ides u podesavnja > apps > contacts storage > i obrises i data i cache aplikacije. Videces da se posle toga nece prikazivati ni jedan lista poziva u telefonu, zato ides opet podesavnja > samsung acc > samsung cloud > restore data i odaberes tvoj telefon i vratis backup.

Ja sam isto imao problem sa tim contact storage ali nije toliko puno trosio, i zato sad posle toga sto sam uradio ni ne pojavljuje se u dnevnoj potrosnji

I da, obavezno proveri da li ima novo azuriranje za google security ( podesavanja > security and privacy > updates > google play system updstes
 
Svi što imate problema sa " contacts storage " proverite šta google sinhronizuje u pozadini na vašem telefonu - settings/ google services. Tu ima milion stavki da se uključi/isključi a sa svakim apdejtom ih je sve više. Contacts storage je samo izvršilac a morate naći šta ga trigeruje , najbolje pogasiti sve sinhronizacije pa eventualno vratiti posle samo neophodne.
Pogasio sve sinhronizacije (osim WhatsApp koji se sam vrati, pisao sam).
 
Uzmeš malo i uputiš se u zakon, do 8 dana su morali da ti jave da li se usvaja reklamacija ili ne i da ti kažu pod kojim brojem ti je zavrdena reklamacija generalno, a do 15 (30 uz neke naše začkoljice) da ti zamene uređaj za novi. To što si ti fin (i neinformisan) oni samo koriste u svoju korist i ti ništa nemaš od toga (osim te razočaranosti). Tu su odma efektiva, advokat, tužba pa da vidiš kako se sve reši odma i u roku i kako još dobiješ i poklone...npr uvek volim da pratim kolegu @milke86 kako se bori za svoja prava...mada bilo je nekih i u z fold 4 temi ☺️
Tako je brat ..to sto se čeka 2 meseca je generalno on kriv sto je dopustio..zakonski rok je od 15 do 30 dana ...Ali ovo je previše...ja tu ne bi čekao ni sekunde advokat i rešeno..
 
Pogasio sve sinhronizacije (osim WhatsApp koji se sam vrati, pisao sam).
Pa očigledno nije sve ugašeno , neka sinhronizacija koristi contacts storage a ne može da se uspešno završi - odatle tolika potrošnja. I samsung cloud može biti uzrok.
 
Tu je nema, ne postoji (da, čekirano da se prikazuju i sistemske aplikacije)

Mislim da sam odradio, ali probaću ponovo, hvala!
Cudno kako ne mozes da vidis tu aplikaciju, ja kad stavim show system files uredno mi stoji aplikacija i mogu da udjem u njen info. Probaj prebaci telefon na engleski pa mozda se bude pojavilo, nemam pojma :D
 
1000009325.jpgjel ovo prevelika potrosnja baterije za 2 sata od punjenjenja?
 
imas sat vremena sot sto (pola sata fb koji je poprilican potrosac). sve ukazuje da je potrosnja regularna, ne bi valjalo da je veca.
 
Pa očigledno nije sve ugašeno , neka sinhronizacija koristi contacts storage a ne može da se uspešno završi - odatle tolika potrošnja. I samsung cloud može biti uzrok.
Ne znam šta da ti kažem, sve pogašeno, Samsung cloud takođe. Osim WhatsApp, sam vrati sinhronizaciju, pisao sam... Eno čovek u S23 temi izgleda rešio tako što je obrisao WhatsApp, ja nažalost ne mogu da ga brišem, treba mi.
 
Napravi backup WhatsApp-a, obrisi ga, isprati telefon, vidi kako se ponasa, ako opret zeza onda nije do njega, ako ne zeza, instaliraj ponovo WhatsApp, vrati backup i opet isprati.
 
Možda samo da se iskuljuči bekap reši problem? Ja imam whatsupp oduvek ali mi nije dignuto bekapovanje poruka na google drive, i nikad ovo sa kontaktima. možda je do toga.
 
Cudno kako ne mozes da vidis tu aplikaciju, ja kad stavim show system files uredno mi stoji aplikacija i mogu da udjem u njen info. Probaj prebaci telefon na engleski pa mozda se bude pojavilo, nemam pojma :D
Pojavila se, nemam pojma kako. Probao sad brisanje cache i data i ukinuo joj pristup podacima u pozadini. Pa da vidimo...
 
Nazad
Vrh Dno