Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

UPDATE za S24 Ultra grain problem.

Telefon bio u ProMobi servisu uz detaljan opis problema pri ostavljanju telefona.

Stize poruka ubrzo kako je gotov "Servisni pregled" dolazim po telefon, oni samo uradili hard reset i nalisali da mi savetuju opreznost prilikom koriscenja aplikacija koje nisu razvijene od strane Samsunga. Ja im pokazem problem, decko koji radi na saleru odnese telefon u mrak, pogleda, vidi i on. Ode nakon toga na sprat kod servisera i vraca se posle.10min sa odgovorom: "Mi vidimo problem, ali to je tako, nemamo test kojim to mozemo da dokazemo, zvanicno po Samsungu taj problem ne postoji". Tu meni padne klapa i vec agresivnijim tonom pocinjem da pitam sta da radim i lik mi ladno kaze: "Svakako retko ko koristi osvetljenje ispod 5%" i da oko hocu nesto da se obratim direktno Samsungu. Tu sam poludeo totalno i samo izasao napolje.

Pozovem Samsung, objasnim problem, dobijem info da odem u Begram servis na Zelenjaku. Odem tamo, zamolim da dodje serviser da popricam sa njim. Dosao covek, maksimalno korektan, kaze da zna da Ultre imaju taj problem da mu je vec bilo par komada i da on po proceduri ovlascenog servisa ne moze to da zavede mao problem. I da je u sustini zvanican stav kompanije Samsung da je to normalno. Nakon toga mi kaze da se on licno nada, da ce to Samsung da resi nekom softverskom nadogradnjom u narednom periodu i to je to. Covek prema meni ispao max ok, objasnio mi da ne moram bez veze da ostavljam telefon.

Odlucio sam da je moj sledeci korak da, kao novinar, napisem mejl svim kancelarijama Samsunga u Evropi i nekoj globaloj, da cujem sta je zvanican stav i njihovo misljenje.

U sustini Grain je tu, nisu resili, nadam se softveru, iako nemam veliku nadu :(
Boli te uvo, na kraju godine ces imati “telefon godine” posto ce sve tvoje kolege novinari da ga nahvale kako je to cudo od telefona, ludnica… Ja kad sam pre skoro 2 meseca pljuvao i zalio se da mi je u preorder-u stigao krs sa grainom i color bandingom vecina mi se smejala, nije me mrzelo i otisao do prodavnica da vidim jos 7-8 primerka isto, pre 10tak dana ponovo svratio do Saturn-a da vidim dal se promenilo nesto, naravno da nije, ko ima oko vidi i na normalnom svetlu… Predjoh ja na 15PM, vec se navikao… posle 7 godina Samsunga, velika bruka za Samasung…
 
Majke mi lakse bi svario tu manu na samsungu, realno nikad mi nije ostvetljenje toljko nisko, nego sto bi svario apple logiku i apple sistem. I ja sam mislio da cu prelaskom na ios resiti muke. Ali ne lezi vraze 😄 Uzeo 15 pro max, posle nedelju dana prodao. Pola aplikacija mi losije izgleda nego na androidu, neke su bagovite. Geste za navigaciju su uzas, nikad jedna ruka nije dovoljna. Ekran, kamere, face id to je sve super, ali svakodnevno koriscenje katastrofa.
 
Na stranu to što smatram da takve stvari kao što je grain ne smeju da se dešavaju ni na jeftinijim telefonima ali mislim da nikad nisam koristio osvetljenje na manje od 15% tako da ja vrlo moguće da ne bih ni primetio to ili mi ne bi smetalo (osim ako se baš izrazito ne vidi i na jačem osvetljenju ekrana).

Sa druge strane siguran sam da ne bih mogao da ostanem dugo na ip jer ne bih mogao da svari taj nedostatak podešavanja (da ne kažem kastomizacije) na koji sam navikao na androidu, brisanja bloatwera i još neke stvarčice.
 
Boli te uvo, na kraju godine ces imati “telefon godine” posto ce sve tvoje kolege novinari da ga nahvale kako je to cudo od telefona, ludnica… Ja kad sam pre skoro 2 meseca pljuvao i zalio se da mi je u preorder-u stigao krs sa grainom i color bandingom vecina mi se smejala, nije me mrzelo i otisao do prodavnica da vidim jos 7-8 primerka isto, pre 10tak dana ponovo svratio do Saturn-a da vidim dal se promenilo nesto, naravno da nije, ko ima oko vidi i na normalnom svetlu… Predjoh ja na 15PM, vec se navikao… posle 7 godina Samsunga, velika bruka za Samasung…
Šta da se radi brate, nadam se da se priča neće ovako na kraju zavšiti.

Čekamo na odgovor Samsunga...
 
Šta da se radi brate, nadam se da se priča neće ovako na kraju zavšiti.

Čekamo na odgovor Samsunga...
Nema tu šta...ako su ti serviseri rekli da Samsung taj problem zvanično ne pokriva garancijom,to je to,mrka kapa. Jedino da bude masovnih pritužbi iz celog sveta,pa da se napravi pritisak,tako bi možda i popustili,ovako teško.
 
Ja sam moj vratio manje od 24h posle otvaranja kutije, imao sam rok 14 dana zato sto sam uzeo online… Nece Samsung nista da uradi, pravice se blesav, kao i do sada. Ocigledno da premium telefone ne kupuju kao pre 10-15god, vecinom, da se tako izrazim “power useri” tako da se fusari na sve strane… Ali Samsung se ovog puta bas zavozao…
 
Rezime nakon 10+ dana.

AI funkcije lično do sada koristio 10 minuta.
Za Srbiju i region skoro da nema nikakve poente sem eto photo AI editora.
Telefon odličan, jedini problem sa dual sim imam, baguje, izgubi mogućnost telefoniranja, definitivno softver, valjda štede.
Telefon je savršen, kamera sjajna, baterija takođe, hladan, signal dobar, 4g autonomija duplo bolja nego na Exy.
Ko stavi routine mode ispod 25% da ide na light mode nema načina da potroši za jedan dan bateriju.
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao burn in na S9+ otisao u ProMobi da mi zamene ekran, znate Samsung rekao da se vise ne menja vec se radi neka "kalibracija" i manje se vidi "burn in", ahha, to se radi, da se opkladimo da cete menjati ekran, napisao mail Samsungu inace Hrvatski Samsung je zaduzen za nas, nekad bio Madjarski. Iznapusavao ih malo zesce, da cu poslati pricu svim novinarima kako hrvatski Samsung posluje u Srbiji i da mi nemamo ista prava kao i oni, jer smo mi stoka a oni su gospoda i rekao da imaju 24h da posalju nalog u ProMobi da zamene ekran, stize mail, odnestite telefon u servis bice vam zamenjen ekran.
Sa njima samo tako. Naravno da bi poslao pricu novinarima i svim mogucim organizacijama, da dam za nesto 1k evra a dobijem smece, to mami svojoj neka uvale, svuda preko menjaju samo smo mi debili da gutamo njihova ...
 
Rezime nakon 10+ dana.

AI funkcije lično do sada koristio 10 minuta.
Za Srbiju i region skoro da nema nikakve poente sem eto photo AI editora.
Telefon odličan, jedini problem sa dual sim imam, baguje, izgubi mogućnost telefoniranja, definitivno softver, valjda štede.
Telefon je savršen, kamera sjajna, baterija takođe, hladan, signal dobar, 4g autonomija duplo bolja nego na Exy.
Ko stavi routine mode ispod 25% da ide na light mode nema načina da potroši za jedan dan bateriju.
Ja sam iskreno stavio light mode sve vreme. Ne znam zasto da me pitas. Valjda uticu milioni pregledanih klipova na yt. Ne znam ni zasto ih gledam
 
Ja sam iskreno stavio light mode sve vreme. Ne znam zasto da me pitas. Valjda uticu milioni pregledanih klipova na yt. Ne znam ni zasto ih gledam
Jedino gde sam skapirao da je sporiji odziv pri light mode je kada koristim kameru, sve ostalo što koristim (mail, social, vnc,...) nema razlike.
 
Ja sam imao burn in na S9+ otisao u ProMobi da mi zamene ekran, znate Samsung rekao da se vise ne menja vec se radi neka "kalibracija" i manje se vidi "burn in", ahha, to se radi, da se opkladimo da cete menjati ekran, napisao mail Samsungu inace Hrvatski Samsung je zaduzen za nas, nekad bio Madjarski. Iznapusavao ih malo zesce, da cu poslati pricu svim novinarima kako hrvatski Samsung posluje u Srbiji i da mi nemamo ista prava kao i oni, jer smo mi stoka a oni su gospoda i rekao da imaju 24h da posalju nalog u ProMobi da zamene ekran, stize mail, odnestite telefon u servis bice vam zamenjen ekran.
Sa njima samo tako. Naravno da bi poslao pricu novinarima i svim mogucim organizacijama, da dam za nesto 1k evra a dobijem smece, to mami svojoj neka uvale, svuda preko menjaju samo smo mi debili da gutamo njihova ...
To je mozda nekad uspevalo, sada su provalili i svim novinarima po telefon i “par lila kicanka” i hvali bato, a mi ovce kupujemo… Nije li ovo cudno, koliko se samo ljudi javlja na netu sa problemom to je cudo, a skoro ni jedan review pravi da primeti manu, a svi se hvale da su strucnjaci… Posle ovog sa S24U Samsung je mrtav za mene, pa cak i da se vratim na Android za par godina kad mi dosadi iOS…
 
Nije nama kriv Samsung što smo banana teška. Osnovna prava kao kupci nemamo, zavlače nas operateri, prodavnice kao da smo ovce. U normalnim uslovima kao kupac imaš prava bez obzira na problem da vratiš uređaj prodavcu. Ovde nas razni stručnjaci uče našim pravima što je apsurd. Nije ni čudo što jače firme neće da posluju sa nama oficijalno kad imaju prodavače magle.
 
Stavio sam ESR zaštitno staklo, ovo je četvrta marka koju probavam, do sada najbolje što sam probao, staklo ide od ivice do ivice, otisak radi najbolje od svih probanih (nilkin, spigen, i neko no brand) i lagana instalacija. Ko se muči sa drugim preporuka za ovo.
 
Jedino gde sam skapirao da je sporiji odziv pri light mode je kada koristim kameru, sve ostalo što koristim (mail, social, vnc,...) nema razlike.
Ista prica kao na S23U. Light mode je definitivno za sve osim turbo hardkor korisnike i ljude koji su u camera appu konstantno. Mozda najbolji 'feature' (mada ovoga ima jos od cyanogenmod dana) koji je Samsung uveo, kad su i krstene procesore naravno.
 
Чему коришћење light mode - а на телефону од 170К? Нек свако користи свој телефон како жели, али не могу да се начудим томе да на телефону који изгура 7,8,10 сати SOT дневно треба још light mode...
 
Nema veze koja je marka telefona, da li je to Samsung, Apple, Xiaomi, Honor itd, u Srbiji imate garanciju 2 godine za telefone koje su kupljeni kod operatera ili u radnjama koje izdaju fiskalni racun!
Svako ko ima legalno kupljen telefon, prvo treba da ulozi REKLAMACIJU! Rok za odgovor je 8 dana od dana kada je predat telefon.
U slucaju da Vam odbiju reklamaciju kao neosnovanu, prvo sto treba da uradite je da se obratite nekom od najblizih Centra za zastitu potrosaca. U slucaju da ni oni ne mogu da Vam pomognu, odete na sajt https://vansudsko.must.gov.rs/ i pokrenete spor vansudskim putem (postupak je besplatan i traje do 90 dana).
Ukoliko je telefon star do 6 meseci, teret dokazivanja da je telefon ispravan je na teret prodavca, u slucaju da je telefon stariji od 6 meseci teret dokazivanja da je telefon neispravan je na teret kupca.
Ja licno sam pokretao postupke za patike (odlepile se posle 5 meseci), laptop (vidi se ona zuta boja na crnoj pozadini) itd. i dobio sam pare nazad.
Oni koji ne uspeju da dobiju pravdu vansudski i dalje imaju prava da to urade sudski!
 
Poslednja izmena:
Чему коришћење light mode - а на телефону од 170К? Нек свако користи свој телефон како жели, али не могу да се начудим томе да на телефону који изгура 7,8,10 сати SOT дневно треба још light mode...
Ja iskreno ne znam zasto sam to upalio. Valjda pregledao milion klipova na yt i svi redom savetuju to, ne znam zasto.
 
Rok za odgovor je 8 dana od dana kada je predat telefon.
Mali dodatak samo za sve koji se zbune oko ovoga, u najvecem broju slucajeva odgovore za 8 dana i uvek je odgovor da je reklamacija odbijena ali da u duhu dobrog poslovanja salju uredjaj na dalje testiranje. Znaci u tih 8 dana ga nisu ni pogledali ali moraju da odgovore i ovo im je genericki odgovor.
 
Аутоматски режим озбиљно унапређен...
 
Koristio u jednoj prodavnici 24U i ima jako slab brightness na 100%. Izvadim Xiaomi 13 koji u startu ima los brightness, i vidim najmanje 20% bolji rezultat kod kineza.

Udjem u opcije, podesim ponovo na 100%, ali ista stvar. Stavim na automatic i jedva nesto vidim. Xiaomi 13 mi pravi problem jer u polumracnoj sobi mi je brigtness na 80%. Vani je katastrofa ako nije sunce diretktno jer se kao u tom slucaju pojaca na 1900 nits. Znaci s24u nema ni u ludilu 2600 nits u normalnim uslovima ako ovi u radnji nisu imali izlozen los model. Ili je to max samo za HDR filmove.

Igrao sam se i sa S24+ i savrsen telefon. Uzeo bih ga bez razmisljanja ali steta sto ne dolazi sa snapdragonom. S24U sa onim ostrim ivicama ne dolazi u obzir. Naporno mi bilo koristiti nakon min-dva i ako sam u potraznji za vecim telefonom. Kocka od skoro 7" jednostavno trazi da se koristi sa obe ruke.
 
Koristio u jednoj prodavnici 24U i ima jako slab brightness na 100%. Izvadim Xiaomi 13 koji u startu ima los brightness, i vidim najmanje 20% bolji rezultat kod kineza.

Udjem u opcije, podesim ponovo na 100%, ali ista stvar. Stavim na automatic i jedva nesto vidim. Xiaomi 13 mi pravi problem jer u polumracnoj sobi mi je brigtness na 80%. Vani je katastrofa ako nije sunce diretktno jer se kao u tom slucaju pojaca na 1900 nits. Znaci s24u nema ni u ludilu 2600 nits u normalnim uslovima ako ovi u radnji nisu imali izlozen los model. Ili je to max samo za HDR filmove.

Igrao sam se i sa S24+ i savrsen telefon. Uzeo bih ga bez razmisljanja ali steta sto ne dolazi sa snapdragonom. S24U sa onim ostrim ivicama ne dolazi u obzir. Naporno mi bilo koristiti nakon min-dva i ako sam u potraznji za vecim telefonom. Kocka od skoro 7" jednostavno trazi da se koristi sa obe ruke.
Ниједан телефон нема 2000+ нита као што произвођачи рекламирају, конкретно они који су мерили S24U кажу да иде до 1600 макс. Тако и остали произвођачи који рекламирају 3000,4500,нема везе са везом. Али да, има их светлијих од Самсунга по тестовима које сам пратио.
 
Koliko sam skontao, najbolje rezultate vani daje iPhone. A ovo na 100% na samsungu je, nadam se, opet neki dinamicki automatski brightness koji je jaci mozda vani. Samo moj kinez nije sreca a razocara me da je s24U jos gori. Kada poredim svoj stari xiaomi 12T i 13. 12t daje isti brightness na nekih 70%. A onda ako bi poredio samsunga, ispade ima skoro upola jaci ekran. Nema mi neke logike.

E da, kontrast na s24U je katastrofa. Sve slike su spaljene. Zaboravio sam da udjem u opcije i podesim boje i filtere ali same boje kao boje su ok, nisu sad da kazes over the top. Ali su spaljene. Gube detalje. Jedino postoji mogucnost da je neko spalio slike sa pretjerivanjem u photoshopu pa ih ubaci oda izreklamiraju samsung. Ali mi je to sve opet...
 
Zanimljiva mi je ova prica oko ekrana na s24 , očigledno je da je Samsung tu nesto debelo muljao sa ekranima barem na ultri, ja ovih par nedelja koliko koristim s24+ meni je ekran cak previse svetao u kucnom rezimu i na automatskom brightness-u. Sad sam proverio i to je na 8% bez extra dima i to u poluosvetljenom prostoru. U skroz mračnoj sobi na tih 8% često palim extra dim koji nikad nisam ni znao da postoji pre.
 
Koliko sam skontao, najbolje rezultate vani daje iPhone. A ovo na 100% na samsungu je, nadam se, opet neki dinamicki automatski brightness koji je jaci mozda vani. Samo moj kinez nije sreca a razocara me da je s24U jos gori. Kada poredim svoj stari xiaomi 12T i 13. 12t daje isti brightness na nekih 70%. A onda ako bi poredio samsunga, ispade ima skoro upola jaci ekran. Nema mi neke logike.

E da, kontrast na s24U je katastrofa. Sve slike su spaljene. Zaboravio sam da udjem u opcije i podesim boje i filtere ali same boje kao boje su ok, nisu sad da kazes over the top. Ali su spaljene. Gube detalje. Jedino postoji mogucnost da je neko spalio slike sa pretjerivanjem u photoshopu pa ih ubaci oda izreklamiraju samsung. Ali mi je to sve opet...
Не знам да ли си пробао својим телефон да упалиш блиц па да натераш Самсунг да уђе у пик осветљење, јер је озбиљна разлика у нитима између пика и мануелног слајдера. Самсунгов кец у рукаву, што се тиче осветљења екрана, је тај екран који одбија рефлексије па изгледа као да гледаш у папир чак и по најјачем сунцу. Наравно све то пада у воду ако ставиш заштиту на екран🫠🤣.
 
Mali dodatak samo za sve koji se zbune oko ovoga, u najvecem broju slucajeva odgovore za 8 dana i uvek je odgovor da je reklamacija odbijena ali da u duhu dobrog poslovanja salju uredjaj na dalje testiranje. Znaci u tih 8 dana ga nisu ni pogledali ali moraju da odgovore i ovo im je genericki odgovor.
I za to sledi kazna. Napomenuti pri predaji telefona da ako se odbije reklamacija u roku od 8 dana, da zelis telefon da pokupis 9-og dana, eventualno u duhu dobrih odnosa 10-og dana, posto nema razloga da stoji telefon kod njih kad je odbijena reklamacija. Onda ide, e pa znate gospodine to je genericka poruka, bice uvazena reklamacija, super hocu to napismeno, e pa ne mozemo napismeno, e pa onda hocu da mi se stvori telefon (ili sta vec reklamirate). Kad dodje telefon, onda lepo tuzite (posto je telefon defakto pokvaren ili sta vec), pa se naplatite.
 
Nazad
Vrh Dno