Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

UPDATE ZA S24 Ultra:

Kako sam telefon kupio preko KP sa Yettel garancijom, da bi se uradila ZAMENA uredjaja mora da ide vlasnik ugovora u poslovnicu, sto ja nisam.

Sa druge strane, ja sa racunom i garancijom mogu da idem u ProMobi da trazim popravku/zamenu ekrana, sto cu na kraju vrv i da uradim.

Sta Vi mislite i imate li iskustva sa ugovorima na tudje ime, znam da je ovo mozda malo off tema?
Ako imas ugovor, pogledaj samo ko je vlasnik pa ga kontaktiraj. Potrebno je da odete kod notara, da vlasnik potpise saglasnost kako bi mogao da preuzmes nov telefon umesto njega. To je po meni bolja opcija nego da ti otvaraju telefon i da menjaju ekran.
 
To je odavno poznato da je u Yettelu prilikom reklamacije potrebno da telefon nosi vlasnik ugovora.

U ovom slučaju mnogo bolje rešenje je ići preko Yettela, da oni šalju telefon u servis umesto da se nosi lično jer je zamena telefona najbolje rešenje a to je moguće samo preko Yettela s obyirom da je telefon debelo u garantnom roku.

E sad, pitanje je i koliko je vlasnik ugovora koji je prodao telefon spreman da se cima oko rešavanja problema tako da to jeste bolja opcija ali je pitanje i koliko realna...
 
Mislim da ako već kontaktira vlasnika, manje cimanje je da vlasnik ode i uradi zamenu nego zezanje sa notarima. Ako je voljan, naravno.
Mislim da će to svako odraditi. Ako je daleko osoba može se uvek počastiti.
 
Stigla mi je karbon aramid fiber maskica sa alija za s24+ , težina je 10 grama bez magsafe-a , pa ko hoce sto laksu i tanju masku za s24 za oko 2k din preporuka . Brendirani skroz isti kineski ekvivalenti su ovako 50 ,60 evra + carina. ( Letercase koji je isto 10 grama i itd.). Jurio sam najtanju i najlaksu gramazu koja postoji 😀
 
Kad se očekuje sledeća akcija za S seriju? Prelomio sam da uzmem definitivno Ultru al ne po ovim cenama. Nadam se da će do tada stići novi batch koji nema graining na ekranu
 
Mislim da će to svako odraditi. Ako je daleko osoba može se uvek počastiti.
Pa ovako telefon sam uzeo kolko sam skontao na kraju iz 3. ruke. Da napomenem jos jednom bio je neotpakovan.

Vlasnika ugovora ne znam :(

S druge strane kontam da ovlasceni servis mora da stavlja original delove i da telefon ne gubi vodootpornost i to, ali nekako ne bih da mi se telefon otvara.
 
Pa ovako telefon sam uzeo kolko sam skontao na kraju iz 3. ruke. Da napomenem jos jednom bio je neotpakovan.

Vlasnika ugovora ne znam :(

S druge strane kontam da ovlasceni servis mora da stavlja original delove i da telefon ne gubi vodootpornost i to, ali nekako ne bih da mi se telefon otvara.
Ovo je najerovatnije i moj slucaj, samo da molim Boga da mi ne zatreba reklamacija. U sustini, poenta je da nema reklamacije sa KP i ako ti prodavac legalno da ugovor operatora, sem ako ne nadjes nosioca ugovora.
 
Pa ovako telefon sam uzeo kolko sam skontao na kraju iz 3. ruke. Da napomenem jos jednom bio je neotpakovan.

Vlasnika ugovora ne znam :(

S druge strane kontam da ovlasceni servis mora da stavlja original delove i da telefon ne gubi vodootpornost i to, ali nekako ne bih da mi se telefon otvara.
Pa pazi, ovlašćeni servis može da ti zameni ekran ali pitanje je šta sve mora da uradi da bi to uradio...

Iskreno, bez obzira što grain nikako ne bi smeo da bude prisutan ja za onaj problem koji je prisutan kod tebe apsolutno nikako ne bih menjao ekran da ne ispadne na kraju skuplja dara nego mera.
Vraćanje telefona prodavcu i zamena telefona novim je već druga priča i to bih sigurno uradio ali tvoja situacija je baš specifična i svestan si da to ne samo da neće ići lako nego neće ići nikako ali i to je rizik kupovine preko KP za manje novca nego u nekoj od zvaničnih prodavnica gde su cene veće.
 
Pa ovako telefon sam uzeo kolko sam skontao na kraju iz 3. ruke. Da napomenem jos jednom bio je neotpakovan.

Vlasnika ugovora ne znam :(

S druge strane kontam da ovlasceni servis mora da stavlja original delove i da telefon ne gubi vodootpornost i to, ali nekako ne bih da mi se telefon otvara.
Ne možeš i ovo i ono. Ovlašćeni servis definitivno stavlja original delove i mora da ispoštuje vodootpornost (izgubili bi licencu i pravo rada da je drugačije), pa sad ili ćeš da se pomiriš sa time da imaš nov telefon koji je popravljan ili da cimaš i sebe i vlasnika ugovora (+ verovatno i častiš) da ide tamo i završava to za tebe.
Zilion puta sam pomenuo, telefon na ugovor uzimati samo ako lično znate vlasnika i imate ok odnose sa istim!
 
Pa ovako telefon sam uzeo kolko sam skontao na kraju iz 3. ruke. Da napomenem jos jednom bio je neotpakovan.

Vlasnika ugovora ne znam :(

S druge strane kontam da ovlasceni servis mora da stavlja original delove i da telefon ne gubi vodootpornost i to, ali nekako ne bih da mi se telefon otvara.
Uglavnom promobi ima sve delove i do sada koliko znam uvek su menjali i vodoootpornost opet vredi. Nisam čuo do sada da su nekom menjali ceo uređaj. Ali ako do toga dođe pozove se vlasnik ugovora i zamoli a na kraju krajeva malo počasti. Ako se ne zna vlasnik može se preko prodavnice od operatera dobiti uz neku čokoladu. Ja sam tako dobio garanciju od telefona koja je zagubljena.
 
Da je jedan vlasnik ugovora to bi bilo relativno lako, ali čovek kaže da je to već treća ruka a da neko ko je na početku lanca i prvi kupac od operatera ide da nosi telefon posle kog je isti prošao kroz još nekoliko ruku dok nije došao do trenutnog vlasnika - nisam baš optimista.
 
Pa ako čovek nekako može da dođe do nosioca ugovora,ne vidim razlog da ne popriča sa čovekom oko reklamacije. Ako je vlasnik ugovora iole normalan,kapiram da neće biti problem da se priča završi.
 
Ako može - super. I ako nosilac ugovora hoće da se angažuje - još bolje... To je mnogo bolja opcija nego zamena ekrana.
 
Kod Samsunga i Huaweia se menja kompletan ram sa sve displejom i baterijom tako da će ti telefon biti kao nov ali razmisli da li je to pametno jer šta ako i zamenski displej ima isti problem?
 
Što čudno? To je redovna pojava. Što bi ga neko otpakivao ako misli da ga proda, jer otpakivanjem ode par stotina evrića
 
Imam ja sve podatke o vlasniku ugorova, ali ne znam coveka, sto kaze neko nista mi ne garantuje da on nece da zapali sa novim telefonom, a na sve to ne zivimo u istom gradu :(

Idem danas u ProMobi pa Vam javljam...
 
Što čudno? To je redovna pojava. Što bi ga neko otpakivao ako misli da ga proda, jer otpakivanjem ode par stotina evrića
Pa čudno je da 3 čoveka kupe telefon koji ne planiraju da koriste već ga samo preprodaju. Ajde taj prvi ok, ali ove dalje ne razumem. Pogotovo što je bilo slučajeva ovde na forumu gde je kolega kupio nov a dobio korišćen samo prelepljene nalepnice
 
Pa čudno je da 3 čoveka kupe telefon koji ne planiraju da koriste već ga samo preprodaju. Ajde taj prvi ok, ali ove dalje ne razumem. Pogotovo što je bilo slučajeva ovde na forumu gde je kolega kupio nov a dobio korišćen samo prelepljene nalepnice
Aj da ne tupimo dalje pošto odosmo u off, ali da probam da razjasnim. Uzmem s24 ultra od operatera na rate uz paket. Hitno mi treba novac, gori pod nogama, keš, lihvari već zvone na vrata. Prodam ga za keš za 950 prvom preprodavcu koji naleti. Taj sutradan zakači telefon na KP za 1100 evra, javi se neko i uzme ga i sutra stavi nao oglase za 1150, ima brzu zaradu od 50 evra, ti se javiš i uzimaš, jer razmišljaš da si uzeo telefon koji je preko operatera 400-500 evra skuplji, a imaš istu tu garanciju za ne daj Bože i eto ti 4. ruke, a niko nije otpakovao fon do tvojih ruku.
 
Tom tvojom logikom svaki sledeći kupac ga preproda za po 50-100 evra više i tako u nedogled. Jer lihvari zvone na vrata a telefon se prodaje sam od sebe. Poenta pisanja je bila da pokušamo da pomognemo čoveku koji ima telefon iz naslova teme. Jedna slična priča je jako uspešno rešena na temi Magic5 Pro. Ne mora se pričati samo o SOT-u i maskama. Ali evo, koju ti foliju koristiš za ekran?
 
Nazad
Vrh Dno