Auf, tek to nemam pojma kako ces da resis ako ti ne prodje to, malo je komplikovanija situacija zbog BOXa 😄
Uglavnom, evo obavih sta sam mogao, a evo i sta treba uraditi.
Saljete email na
[email protected] u kom objasnite da zelite da narucite telefon u pretprodaji, ali vam aplikacija ne dozvoljava zbog tekuce UO.
Ja sam sve ovo poslao od podataka (nesto su mi rekli kad sam pricao sa podrskom na 0800 100 100, a nesto ovi preko emaila, pa ne znam da li je nesto visak, ali svakako resava pricu):
Ime i prezime: ***
JMBG: ***
Kontakt telefon: ***
Adresa za dostavu: ***
Zeljeni telefon:
Samsung S23 Ultra 512GB (ili koji zelite)
Boja:
Crna (ili koju zelite)
Broj rata:
24 (ili drugo od ponudjenih sa sajta)
Ponuda:
Top ponuda - moze da se kaze i osnovna ponuda, ali ne znam ko je lud da to napise 😄
Tarifa: ***
Nakon ovih podataka, dobio sam povratni email gde izmedju ostalog kaze
Kod:
Zahtev koji ste podneli putem maila je uspešno evidentiran i prosleđen nadležnoj službi na proveru. Posle obrade podataka bićete obavešteni ukoliko Vaša porudžbina bude odbijena.
U slucaju da je sve ok ne javljaju nista, samo se ceka isporuka.