Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Taman kada sam rešio da zamenim moj s21+ za s22ultra, ušao sam na ovaj forum i čitajući ove komentare polako počinjem da se hladim, da li je stvarno toliki broj felericnih primeraka telefona na tržištu i da li se isplati ovaj rizik ili da ipak idem na ip13pro?
 
Meni se reset jednom pri dolaznom pozivu posle 3 nedelje kad sam ga uzeo i to je to, taj jedan put za evo sad jedno 4-5 meseci koliko ga imam. Nikakvih problema do sad nisam imao, main telefon, koristim za sve, uparen sa satom gw4, komunikacija od kacige za motor, povezan sa motorom, koristim ga kao navigaciju na motoru takodje i jedno 15k km sam presao sa njim u cradlu, kamera i dalje radi bez problema, ovo pisem jer sam na s20 ultra jako brzo sjebao valjda modul kamere od vibracija na motoru. To me je i najvise plasilo, ali bmk ima garanciju.
 
Meni se reset jednom pri dolaznom pozivu posle 3 nedelje kad sam ga uzeo i to je to, taj jedan put za evo sad jedno 4-5 meseci koliko ga imam. Nikakvih problema do sad nisam imao, main telefon, koristim za sve, uparen sa satom gw4, komunikacija od kacige za motor, povezan sa motorom, koristim ga kao navigaciju na motoru takodje i jedno 15k km sam presao sa njim u cradlu, kamera i dalje radi bez problema, ovo pisem jer sam na s20 ultra jako brzo sjebao valjda modul kamere od vibracija na motoru. To me je i najvise plasilo, ali bmk ima garanciju.
Nekom se gasi u par meseci, nekom svaki dan, nema pravila ali mislim da svaki ima taj neki problem.
 
Mislim da bi trebalo da napišete kada vam je proizveden telefon.
Vjerovatno su serije od februara do avgusta
Imale probleme. Kasnije su riješene.
Moj je iz Oktobra 2022 i nema nikakvih problema a i ako mi se bude restartovao jednom u pola godine baš neću pridati važnost tome.
 
Pisalo se o tome 100 puta do sad.
Pre ili kasnije svi će biti pogođeni tim glupostima, ne brinite se.
 
Upravo sam sasvim slucajno na malom servisu upoznao momka iz ProMobija, najboljeg servisera za Samsung u Srbiji, Petar se zove. Kaze da nije HW problem nego neusaglasenost mobilnih operatera i proizvodjaca oko problema sa drop-om poziva. Kaze, otidji sa tim telefonom bilo gde preko, ni jedan drop neces imati. Nije ni 5G problem nego to sto svako tera svoje. Inace kaze da je Samsung uzasno smanjio kvalitet proizvoda. Da su im ploce u odnosu na Huawei pure China.
 
Mislim da bi trebalo da napišete kada vam je proizveden telefon.
Vjerovatno su serije od februara do avgusta
Imale probleme. Kasnije su riješene.
Moj je iz Oktobra 2022 i nema nikakvih problema a i ako mi se bude restartovao jednom u pola godine baš neću pridati važnost tome.
Moj je iz prve serije tj odma sam dobio cim su krenule isporuke, ukupno do sada 2 ili 3 puta restart u toku neke funkcije i to je to
 
Proizveden 02.03.2022. godine, Made in Vietnam, ploča s5e9925 [64-bit], isporučen 24.03.2022. godine - ni jedan jedini restart, drop call, da ja ne čujem sagovornika ili on mene ili bilo šta slično.

Jedino što ne radi kako treba je Viber ovih dana što opet ne povezujem samo sa brendom/modelom telefona već sa šugavim viberom.
 
Tebi i da se restartuje ne bi priznao. 😂
 
Naravno, kako si samo provalio...
Ja inače, nikad ni u drugim temama i sa drugim uređajima nikad nisam priznavao da postoje neki problemi - zašto bih sada počeo sa time...
 
Upravo sam sasvim slucajno na malom servisu upoznao momka iz ProMobija, najboljeg servisera za Samsung u Srbiji, Petar se zove. Kaze da nije HW problem nego neusaglasenost mobilnih operatera i proizvodjaca oko problema sa drop-om poziva. Kaze, otidji sa tim telefonom bilo gde preko, ni jedan drop neces imati. Nije ni 5G problem nego to sto svako tera svoje. Inace kaze da je Samsung uzasno smanjio kvalitet proizvoda. Da su im ploce u odnosu na Huawei pure China.


Screenshot_20221210_101017_Google Play Store.jpg
Ovaj update redovno izbacuju, ispeglace ga..
 
Možda osim proizvodnje treba napisati na kojoj je mreži uređaj.
Moj je konkretno na CG Telekom i One zajedno.
A Softver mi je SEK (Ukrajina).
 
Poslednja izmena:
Kazu A1 da je najslabiji. Ko ce ga znati. Malo mi je lakse sada😁😁😁.
 
Hiz mažesti Vajber:
 

Prilozi

  • IMG_20221210_114335_edit_8668791073671.jpg
    IMG_20221210_114335_edit_8668791073671.jpg
    71.3 KB · Pregleda: 73
Upravo sam sasvim slucajno na malom servisu upoznao momka iz ProMobija, najboljeg servisera za Samsung u Srbiji, Petar se zove. Kaze da nije HW problem nego neusaglasenost mobilnih operatera i proizvodjaca oko problema sa drop-om poziva. Kaze, otidji sa tim telefonom bilo gde preko, ni jedan drop neces imati. Nije ni 5G problem nego to sto svako tera svoje. Inace kaze da je Samsung uzasno smanjio kvalitet proizvoda. Da su im ploce u odnosu na Huawei pure China.
A sta je sa random restartom mimo poziva?
Na s21 ultra mi je izgorela maticna, sto mi se nikad pre nije desilo, tako sa vrv stede na tome.
 
Random restart kaze da je do sw. Da nikako da usklade stvari.
 
Lik bulazni.
 
Da li bulazni ili ne, ne znam, ali kaze da jedino neki kvalitet koji je ostao kod Samsunga je za premium seriju uredjaja. Ostalo, haos.
 
Proizveden 02.03.2022. godine, Made in Vietnam, ploča s5e9925 [64-bit], isporučen 24.03.2022. godine - ni jedan jedini restart, drop call, da ja ne čujem sagovornika ili on mene ili bilo šta slično.

Jedino što ne radi kako treba je Viber ovih dana što opet ne povezujem samo sa brendom/modelom telefona već sa šugavim viberom.
Potpuno isti slučaj, samo kasnije isporučen (čekala se ljubičasta boja). Do sada samo Viber inicirao restart, par puta i to počevši od nekog datuma u novembru. Ultra je u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Da li bulazni ili ne, ne znam, ali kaze da jedino neki kvalitet koji je ostao kod Samsunga je za premium seriju uredjaja. Ostalo, haos.
Ne bulazdi, ja sam ovde bio pisao o tome kada mi se restart desio i to se desio kada su radili elektro remont u celoj opstini...Tacnije stubovi kada su ostali bez struje telefon mi je poceo ludeti. Tako da ima istine, ali kako kome se svidja da je cuje 🤷‍♂️
 
Oni koji su shvatili - razumeće, oni koji nisu - više sreće u sledećem izvlačenju (komentaru) ...
 
Upravo sam sasvim slucajno na malom servisu upoznao momka iz ProMobija, najboljeg servisera za Samsung u Srbiji, Petar se zove. Kaze da nije HW problem nego neusaglasenost mobilnih operatera i proizvodjaca oko problema sa drop-om poziva. Kaze, otidji sa tim telefonom bilo gde preko, ni jedan drop neces imati. Nije ni 5G problem nego to sto svako tera svoje. Inace kaze da je Samsung uzasno smanjio kvalitet proizvoda. Da su im ploce u odnosu na Huawei pure China.
I u inostranstvu postoje isti problemi.
Oni koji su shvatili - razumeće, oni koji nisu - više sreće u sledećem izvlačenju (komentaru) ...
Naravno da telefon super radi inace ne bi toliko isticao na forumu. Bas se trudis.
 
E pa ne znam onda. Ja sam baš pitao, i pričali smo jedno pola sata oko svega.
 
Potpuno isti slučaj, samo kasnije isporučen (čekala se ljubičasta boja). Do sada samo Viber inicirao restart, par puta i to počevši od nekog datuma u novembru. Ultra je u pitanju.
I moj je bronzani.
Možda uhvatimo šemu da se neki modeli ne restartuju..
 
^ imeni se juče desilo "smrzavanje" Viber-a (minut ne reaguje) ... Đubre od aplikacije. Ostalo sve perfektno radi.Screenshot_20221210_142821_Device care.jpg
 
Imao sam i ja burbundy pa je isto zabadao.
 
Naravno da se ističem, kao što se i ti naročito ističeš pokušavajući da uporno ubediš one, isto tako ne malobrojne kako na telefonu ništa ne radi...
Ja nemam sumnje da iz ovog modela dosta telefona ima problema kao što nemam preke potrebe da ubeđujem ljude u nešto što nije (meni stvarno ni iz džepa ni u džep jer ne radim ni u Samsungu, ni kod nekog operatera, ni u prodavnici, marketinškom sektoru, servisu etc) ali imam obavezu da na sopstvenom primeru iznesem da nije baš ni tako kako pojedinci pokušavaju da iskažu...

Što se tiče toga da li bih priznao ili ne bih, kredibilitet i sve oko njega se gradi godinama i oni koji poznaju moj forumaški opus i kritički osvrt za ovih 16+ godina na ovom forumu u svim temama o telefonima, televizorima, računarima etc. i više nego dobro znaju da li su moje izjave marketinško navlačenje ili odraz stvarne situacije i prikrivanja bilo čega tako da niti očekujem da neko sa cca 30 poruka i tri meseca bivstvovanja na forumu razume i prihvati niti imam nameru da na dalje bilo kome šta objašnjavam, pravdam i izvinjavam se zato što nemam nikakvih problema...

Na kraju krajeva, možda bi o tome šta i kako generalno iznosim i da li kritikujem ono što ne radi ili samo hvalim mogli za ili protiv da kažu i Zoreli, Vojkan i drugi koji to znaju i sa nekih drugih foruma...
 
Nazad
Vrh Dno