Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Većina čak i "pisanih garancija od operatera" na KP su sami odštampali fotokopije neke, a uredjaji su za različite zemlje Evrope, tako da ih zvanični servisi ne priznaju.
Meni se ovo nikad nije desilo, da je kopija ili lažna garancija. Gledam uvek da je sa pečatom, a lako se pozove i proveri za taj imei. Jeste off topic, ali evo malopre sam ukucao da vidim fold 3 kako se kreće, i lik izbacio da prodaje nov uređaj, slikan preko promobi naloga, kaze imao osiguranje pa dobio nov, u folijama je. Što je čista laž jer je intelektualac ostavio broj naloga da se vidi i imei, proverio na promobi sajtu, piše ekran imao fleku. Znači zamenili su displej sa okvirom a sve ostalo na telefonu je ostalo staro. Tako da pazite se, proverite sve, posebno od naloga sa malo ocena. Mada i oni preprodavci sa stotinu ocena, svašta znaju da napišu.
 
Mali update nakon instalacije A13 na S22+. Izgleda da problem sa modemom i dalje postoji, iako sam mislio da je rešen, pošto od maja nisam imao slučaj da se telefon prilikom primanja poziva "zamrzne" i ne reaguje ni na šta. Evo desilo se dan nakon instalacije nove verzije sistema, jedina sreća u nesreći je da sam imao povezan sat, pa sam na satu odbio poziv. Da nisam imao sat, samo restart bi pomogao. I da, nemam nikakve aplikacije za snimanje razgovora, definitivno je do modema.
 
Ne može softver da ispravi hardverske greške; nedostatke možda, greške jok. Čovek koji je upućen u priču lepo ranije objasnio kakav je problem sa modemom.
To mi je jasno, više sam ovo napisao u kontekstu da mi je sve očiglednije da je problem hardverske prirode i da ga nijedna zakrpa neće ispraviti.
 
Slazem sa svime sto je receno, ali za sad nije se restartovao. A bas ga forsiram... Razgovori po 10min minimum + u voznji tj da menja bazne stanice. Ali ne da se... Dokle videcemo
 
Nije mi jasno kako je modem problem ako telefon zakuca ili se resetuje? To može samo da bude softverski.
Da se vi javite pa da ne čujete drugog ili da nemate domet i ne možete da primite poziv uopšte, to je već hardver.
 
Znas kako to bude. Zvoni telefon, imas signal sve ok i kada prevuces da se javis, on ne krene gore da odbrojava sekunde koliko si u pozivu, nego samo stoji i cap blokira i restartuje se.
 
Posto pratim S22 reddit, tamo tvrde da je problem u VoLTE. Ako se iskljuci bixby rutinom i prebaci na 3g, nema problema i drain baterije je mnogo manji.
 
VoLTE mi je iskljucen, bixby od kad imam telefon nisam usao ni jednom u tu aplikaciju tako da smatram da nije ta opcija aktivna. Da ga stavljam na 3G ne pada mi napamet. Neke stvari mozemo da korigujemo ali da ga vratim u eru Nokie N95 jok mori..
 
I meni je volte neaktivan, tako da nije do toga.
 
Znas kako to bude. Zvoni telefon, imas signal sve ok i kada prevuces da se javis, on ne krene gore da odbrojava sekunde koliko si u pozivu, nego samo stoji i cap blokira i restartuje se.
Ali ovo je softverski bag. Da je modem u pitanju i da je pukao signal, ti bi ostao u pozivu, odbrojavalo bi ali ne bi cuo nista ili bi ti se jednostavno prekinuo poziv kao kad zoves i nema dometa, ne cujes ni prvo zvono, samo prekine.
Snimi drugim telefonom kako se to desava i posalji im report preko Samsung members app, imas opciji call/messages ili cak lock up/restarting.
Meni su oba puta odgovorili za error report kad sam im slao, doduse iskulirali su suggestions i feature requests :D
Edit - mislim da je ranije bila opcija da se automatski salje report ako se telefon ugasi ili restartuje sam od sebe, ali ne mogu da nadjem to, mozda sam i utripovao nesto.
 

Prilozi

  • Screenshot_20221026_165340_Samsung Members.png
    Screenshot_20221026_165340_Samsung Members.png
    100.9 KB · Pregleda: 67
Ali ovo je softverski bag. Da je modem u pitanju i da je pukao signal, ti bi ostao u pozivu, odbrojavalo bi ali ne bi cuo nista ili bi ti se jednostavno prekinuo poziv kao kad zoves i nema dometa, ne cujes ni prvo zvono, samo prekine.
Snimi drugim telefonom kako se to desava i posalji im report preko Samsung members app, imas opciji call/messages ili cak lock up/restarting.
Meni su oba puta odgovorili za error report kad sam im slao, doduse iskulirali su suggestions i feature requests :D
Edit - mislim da je ranije bila opcija da se automatski salje report ako se telefon ugasi ili restartuje sam od sebe, ali ne mogu da nadjem to, mozda sam i utripovao nesto.
Jesam slao sam im, prvi put kada mi se desilo ubacio sam aplikacijo da bi im se zalio. A drugi put kada mi se desilo, aplikacija je detektovala problem i sama se ponudila da posalje report koji sam naravno odobrio. I to mu je to
 
Jesam slao sam im, prvi put kada mi se desilo ubacio sam aplikacijo da bi im se zalio. A drugi put kada mi se desilo, aplikacija je detektovala problem i sama se ponudila da posalje report koji sam naravno odobrio. I to mu je to
I nisu ti odgovorili nista? Slepci.
Sto ne uzmete svi sto vam se restartuje telefon i jedno 5 dana svaki dan da saljete reportove?
Eventualno ce odgovoriti i srediti.

Ne znam, preglupa sitacija bas.
 
I nisu ti odgovorili nista? Slepci.
Sto ne uzmete svi sto vam se restartuje telefon i jedno 5 dana svaki dan da saljete reportove?
Eventualno ce odgovoriti i srediti.

Ne znam, preglupa sitacija bas.
Jesu odgovorili su. Ima post ovde u temi. Nista spec nazalost
 

Jeste li ga dobili na A13? Ne znam koliko je to dobra vest u situacijama kada se uloži reklamacija ili odnese telefon u servis. Tada se nekako uvek insistira na vraćanju na fabričko podešavanje, sigurnosti radi, iako često za popravku i nije potrebno. I koliko je ovo sad sigurno?
 

Jeste li ga dobili na A13? Ne znam koliko je to dobra vest u situacijama kada se uloži reklamacija ili odnese telefon u servis. Tada se nekako uvek insistira na vraćanju na fabričko podešavanje, sigurnosti radi, iako često za popravku i nije potrebno. I koliko je ovo sad sigurno?
Tu je.
Verujem da je poprilično sigurno, po opisu mi izgleda kao neka verzija dual boot-a, tj. OS within the OS bez pristupa ičemu, kao da diže novi sistem u jednom delu particije.

E sad koliko će biti korisno, ne znam, pošto obično kad crkne fon ili se polomi, ne znam kako ćeš doći do te opcije 😁
 

Prilozi

  • Screenshot_20221026_200108_Android System.png
    Screenshot_20221026_200108_Android System.png
    168.3 KB · Pregleda: 63
Ja sam uzeo onu Celly za s21. Malo je "glatkija" od originalne, ali je fin kvalitet
 
Ringke, Caseology, RhinoShield, Spigen...
 
Spigen kod nas baš slabo može da se nađe. Ima modela, ali ja jurim sada za Ultra-u Tough, i koga god da pitam, niko nema za Ultra-u, ali ima za običan i plus model. Na kraju sam pojurio prijatelja iz Zagreba da mi uzme, i nju i WhiteStone.
 
Tesko da probas. Jedino neko na KP da ti izadje u susret i ima tu maskicu koju zelis, pa da probas.
 
Ima li neko problem sa gmailom. Nakon dizanja android 13, odradio factory reset i wipe cache. logovao se na pocetku sa gmailom koji koristim za playstore i ostalo. zatim hocu da se logujem na drugi gmail. njega koristim za mjelove, instagram, you tube. medjutim, konstanto mi izbacuje poruku kao na slici. kad odem u teleofonu na sve ovo da odradim, dodjem do CODE 1 i CODE 2 ali na one koji su vezani za nalog koji mi je vec aktivan na telefonu, a ne na ovaj koji tek treba da aktiviram. i sto je logicno, kodovi nisu uspravni. i ja sada nikako ne mogu da se logujem na ovaj gmail niti na bilo koju aplikaciju vezanu za isti jer nisam zavrsio autentifikaciju,
molim za pomoc
 

Prilozi

  • google problem.JPG
    google problem.JPG
    45.1 KB · Pregleda: 35
IMG_20221028_120836_675.jpgIMG_20221028_120840_192.jpg

s23u 200mp vs 108mp
Crop 16x
 
Poželite ni dobrodošlicu u klub, prvi put mi se zamrzao pri pozivu i resetovao 😁
Prvi put ikada, od marta ga imam.

Elem, jutros sam instalirao novi Google play update, Firefox i Firefox betu.

Sad ćemo da ispratimo narednih dana ako se desi ponovo, pa da obrišem crvene pande da kojim slučajem one ne zezaju nešto.
 
Nazad
Vrh Dno