Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Uopste ne prikazuje sta se tamo desilo, totalno je SF. Radijacija i njene posledice su u najmanju ruku "laicki" prikazane i objasnjene i imaju vise stete nego koristi. Mogli su barem iskoristiti igru neke makar osnovne edukativne svrhe vezane za radijaciju, uranium i izotope..bla bla...ne bitno. Steta sto su propustili priliku da milionima ljudi makar nesto kazu o radijaciji, toliko izmisljenih tekstova o anomalijama i artefaktima, a ni jedan o radijaciji i njenim efektima, ucinku i nastanku :S:

Pa onda se to ne bi zvalo igra. Nego, nije reč o autentičnosti priče, nego o atmosferi nekog beznađa, razrušenim objektima, havarisanim vozilima; što je u stvari slika nečega što se tamo dešavalo. Svakako, igra je takva da zaintrigira ljude da eventualno saznaju nešto više o toj tematici, pa i o korenima sf elemenata igre, tj. da pogledaju film, pročitaju knjigu. A i to bi se možda moglo nazvati nekakvim edukativnim efektom, kada eto jedna igra budi radoznalost i želju da se nešto novo sazna. A malo je takvih danas, zar ne?
 
Uopste ne prikazuje sta se tamo desilo, totalno je SF. Radijacija i njene posledice su u najmanju ruku "laicki" prikazane i objasnjene i imaju vise stete nego koristi. Mogli su barem iskoristiti igru neke makar osnovne edukativne svrhe vezane za radijaciju, uranium i izotope..bla bla...ne bitno. Steta sto su propustili priliku da milionima ljudi makar nesto kazu o radijaciji, toliko izmisljenih tekstova o anomalijama i artefaktima, a ni jedan o radijaciji i njenim efektima, ucinku i nastanku. :S:


@killbane:

Zona nije nastala od Cernobila vec od neceg sasvim drugog... (govorim o zoni iz igre), ako si ti mislio na ovu pravu, onda se izvinjavam :)



Slazem se donekle,ali mene je potstakla da malo kopam i nadjem nesto o samoj katastrofi,pre nego sto je igra izasla,jako sam malo znao o toj nesreci,a sad mi je mnogo jasnije i ako nista drugo naucio sam nesto novo,i malo see zainteresovao za to sta se tamo desilo! Svidja mi se poledjina price i sama atmosfera u igri!;)
 
Uopste ne prikazuje sta se tamo desilo, totalno je SF. Radijacija i njene posledice su u najmanju ruku "laicki" prikazane i objasnjene i imaju vise stete nego koristi. Mogli su barem iskoristiti igru neke makar osnovne edukativne svrhe vezane za radijaciju, uranium i izotope..bla bla...ne bitno. Steta sto su propustili priliku da milionima ljudi makar nesto kazu o radijaciji, toliko izmisljenih tekstova o anomalijama i artefaktima, a ni jedan o radijaciji i njenim efektima, ucinku i nastanku. :S:

Užas! Zamisli samo koliku radijaciju stvaraju svetlosne sablje koje koriste Džedaji,
a nigde u Star Wars nijedan edukativan tekst o tome!

Mogli su bar decu da upozore da ne koriste svetlosne sablje kod kuće,
a eno, ono dete iseče svoju babu na pola. http://www.youtube.com/watch?v=kE-bM4pXD04

Da je bilo bar neke edukacije, jedna baba bi poživela bar koji penzijski ček više!!!
 
Užas! Zamisli samo koliku radijaciju stvaraju svetlosne sablje koje koriste Džedaji,
a nigde u Star Wars nijedan edukativan tekst o tome!

Mogli su bar decu da upozore da ne koriste svetlosne sablje kod kuće,
a eno, ono dete iseče svoju babu na pola. http://www.youtube.com/watch?v=kE-bM4pXD04

Da je bilo bar neke edukacije, jedna baba bi poživela bar koji penzijski ček više!!!


:D :D :D :D :D Ma to je dobro vise ce para ostati u penzionom fondu!
 
Poslednja izmena:
S.T.A.L.K.E.R.'s assets legitimate?

S.T.A.L.K.E.R.'s assets legitimate?

Online technology tabloid The Inquirer is reporting that the contested art assets in S.T.A.L.K.E.R., claimed to be stolen from other games, are in fact from generic texture packs.
Thanks to reader Rob S. for pointing out that the water textures used by both Valve and GSC GameWorld, the makers of STALKER, come from a texture pack sold by Marlin Studios. The chaps at Marlin make all kinds of exciting textures, including 'Home & Office Furniture - High Detail, Low Price!' and 'Traffic - Low Poly Pretextured Vehicles, SUVs and trucks you can even animate!'. . .

Valve has confirmed that it picked up some textures from Marlin for HL2, and separate sources have discovered that the IMP_Light texture that it was thought could have been pilfered from Doom 3 was, in fact, just a standard Impact Light texture, rather than referring to the Doom 3 monster.
This was a widely predicted scenario when the news of stolen assets first broke.

:smoke:
 
hehe...Goransteinov zluradi i nicim izazvani :p napad na nekoj od prethodnih strana.Valjda je ovo odgovor.
 
Poslednja izmena:
S.T.A.L.K.E.R.'s assets legitimate?

Online technology tabloid The Inquirer is reporting that the contested art assets in S.T.A.L.K.E.R., claimed to be stolen from other games, are in fact from generic texture packs.
Thanks to reader Rob S. for pointing out that the water textures used by both Valve and GSC GameWorld, the makers of STALKER, come from a texture pack sold by Marlin Studios. The chaps at Marlin make all kinds of exciting textures, including 'Home & Office Furniture - High Detail, Low Price!' and 'Traffic - Low Poly Pretextured Vehicles, SUVs and trucks you can even animate!'. . .

Valve has confirmed that it picked up some textures from Marlin for HL2, and separate sources have discovered that the IMP_Light texture that it was thought could have been pilfered from Doom 3 was, in fact, just a standard Impact Light texture, rather than referring to the Doom 3 monster.
This was a widely predicted scenario when the news of stolen assets first broke.

:smoke:

To je bilo za očekivati! Koliko li je samo gluposti na tu temu izrečeno na mnogim forumima, ponajviše od Amera!
 
Pozdrav svima.. Ja tek sad nabavio igru i prelistah thread kolko sam mogo, i izvinte me shto kasnim :d, vidim svakakva mishljenja i razumem podjednako i one za i one protiv, igra nije savrshena ***.
E sad imam par pitanja..

Nisam primetio da je iko u celom threadu spominjao kashnjenje misha, igra ima osetni smooth mouse, a nisam primetio nigde u opcijama da to ima da se ukine??

Drugo, kretanje je stvarno previshe skakutavo ko shto se zalite; i za to su poneke igre imale podeshavanje po izboru, za manje ili vece geganje, al ne mogu sad da se setim kako se to beshe zove.. Ni za to vidim ova igra nema opciju.

Trece, videh da onaj static light mod menja malo vishe od samih senki, hdr-a, i blooma?? Primetih da se totalno grafika menja, texture nisu iste na nekim mestima, npr. TOTALNO druge texture uzete za zemljani put na pochetku igre... Wtf?

Chetvrto, ne primecujem nikakvu razliku ni u performansama, a ni u izgledu kada povecavam i smanjujem shadow quality?? Chemu taj slajder uopste?

I peto, gde se snimaju save fajlovi? Ne mogu da ih nadjem, kao i config.ini varijante..?

I shesto ipak, ima li konzole i moze li se shta preko konzole prekonfigurisati, neko probao?
 
Prvo: Nisam primetio kasnjenje misha (lag) u igri...mozda ti je to do masine i settingsa?...ILI: nisam siguran da sam to ovde video (***, uninstalirao sam) ali mislim da u opcijama postoji nesto (neki slajder) za okretanje glave pre oruzja...proveri jos jednom...
Drugo: "head-bobbing" efekat...mislim da moze da se edituje u .cfg fajlu...potrazi neke od modova za ovu igru
Trece:Static light baca igru gotovo skroz u DX8 mod...lose odradjen balans u setovanjima za grafiku...samo jedna opcija previse sroza kvalitet....
Cetvrto:za shadow quality nisam siguran, ali bi trebalo da su ivice senki mekse sto je slajder vise na desno...ili pak pocinju da se "krzaju" po ivicama na bump-mapiranoj podlozi (zid sa neravninama)
Peto: c: documents and settings\all users\documents\STALKER SHOC
Za konzolu nisam probavao, ali ima ljudi ovde koji jesu ubacivali komande pomocu nje....
 
Poslednja izmena:
Мали лаг миша се осјети али бар код мене не утиче на игривост. Што се тиче осталих ствар, као што је то гегање оно се лако може уклонити. Такође тачно је да подешавање сијенки не доноси никакав пад перформанси. Сва подешавања, а посебно графичка се могу наћи на нету. Ја мислим да је неко и поставио линк, сајта на којем је у потпуности анализиран сваки tweak, и модификација.
 
Hvala na brzom odgovoru! Evo chitam polako guide..
Nego josh neshto u medjuvremenu primetih takodje; lighting distance isto ne utiche nikako na izgled igre, a kada se slajder smanji na min dobije se par fps? Korisna nebuloza ili postoji razuman razlog? :)
 
jel znas da li ima negde neko izdanje, moze i prevedeno na engleski ?


Ma ima knjiga prevedenih na srpski, koliko ja znam "Piknik poraj puta" po kome je radjen Stalker i "Tesko je biti bog" a mislim i jos par knjiga su prevedene ali su izdanja dosta stara pa mislim da ih je tesko naci u knjizarama, mozda u nekoj biblioteci.
 
Poslednja izmena:
Nasao sam knjigu na engleskom (orginalni naziv Пикник на обочине) tj. Roadside Picnic.
Nadam se da je puna verzija posto sam skinu sa nekog linka postavljenog na Vikipediji.
 
Hmm jedno pitanjce....

Nisam uspeo da spasem Kruglova...Merc-si su ga ubili ne mogu da se setim koja je to misija znam da ima neki srusheni i zapaljeni helikopter....gde da pronajdem Kruglov lesh da bih uzeo flash drive koji je propusnica do Generala Voronina iz Duty-ja?
 
U wild teritory-ju...ako je to ona misija u kojoj mora da se potrci ne bi li se spasao Kruglov...On je bio kod onog silaza u podzemni deo gde se nalazi Freemanov lesh, hrpa otpada od automobila, elektro-anomalija i family rifle kvest item...pa sa desne strane kad se gleda ka tom prolazu, iza neke ograde...
 
Poslednja izmena:
U wild teritory-ju...ako je to ona misija u kojoj mora da se potrci ne bi li se spasao Kruglov...On je bio kod onog silaza u podzemni deo gde se nalazi Freemanov lesh, hrpa otpada od automobila, elektro-anomalija i family rifle kvest item...pa sa desne strane kad se gleda ka tom prolazu, iza neke ograde...

Jeste to je ta misija i taj quest za pushkom ali i dalje ga nema...da li je moguce da je njegov lesh nestao obzirom da sam ja preshao misiju u laboratoriji x16 pa tek sad krenuo da trazhim kruglova odnosno ono shto je ostalo od njega?:d
 
uh, ko ce ga znati...do sad su ga zivuljke pojele do kostiju :D
 
1. Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Electronic Arts
2. The Sims 2 Celebration Stuff - Electronic Arts
3. World Of Warcraft: Burning Crusade - Blizzard
4. The Sims 2 Seasons - Electronic Arts
5. The Sims 2 - Electronic Arts
6. World Of Warcraft - Blizzard
7. Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition - Electronic Arts
8. Elder Scrolls IV: Oblivion Shivering Isles - Bethesda Softworks/2K Games
9. The Sims 2 Pets - Electronic Arts
10. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl - THQ
Beše starac prozivao ostale naslove, posebno C&C u vezi sa prodajom? Pad sa 1. na 10. mesto za nedelju-dve...
 
Svi verovatno znate da posle instaliranog patcha stare pozicije ne rade i svi mi koji smo igru poceli mnogo ranije, zeljno iscekujemo novi patch koji ce imati save converter u sebi,jer bi apsurd bio pocinjati igru ispocetka. Medjutim mozda neko zna neku foru ili bilo sta sto bi pomoglo starim pozicijama da prorade u patchu 01.
 
Beše starac prozivao ostale naslove, posebno C&C u vezi sa prodajom? Pad sa 1. na 10. mesto za nedelju-dve...

Ne, ja ti se stim ne zamaram. STALKER već imam, a sa te liste bih još odvojio WOW i dodatak, te Shivering Isles. Ostatak me ne zanima!
 
Beše starac prozivao ostale naslove, posebno C&C u vezi sa prodajom? Pad sa 1. na 10. mesto za nedelju-dve...

Pravo je čudo da tako kompleksan FPS/RPG uopšte stigne na prvo mesto
liste najprodavanijih PC igara u Americi.

Tim listama obično vladaju Sims, Barbie, razni pokeri i naravno WoW.
 
pssssst tisina! :d

 
"Pronađen" je Strelok, i otkrivena je tajna zone!
Zadnje dvije mape Pripyat i Chernobyl su nešto najbolje što sam ikad vidio i odigrao. Mape su ogromne i nevjerovatno detaljno odrađene.
 

Prilozi

  • XR_3DA 2007-04-18 19-26-41-54.jpg
    XR_3DA 2007-04-18 19-26-41-54.jpg
    131.1 KB · Pregleda: 97
  • XR_3DA 2007-04-17 19-23-34-96.jpg
    XR_3DA 2007-04-17 19-23-34-96.jpg
    115.3 KB · Pregleda: 102
  • XR_3DA 2007-04-17 19-38-26-62.jpg
    XR_3DA 2007-04-17 19-38-26-62.jpg
    148.3 KB · Pregleda: 114
  • XR_3DA 2007-04-18 21-41-35-53.jpg
    XR_3DA 2007-04-18 21-41-35-53.jpg
    81.7 KB · Pregleda: 120
  • XR_3DA 2007-04-18 19-02-18-26.jpg
    XR_3DA 2007-04-18 19-02-18-26.jpg
    120.3 KB · Pregleda: 129
Pravo je čudo da tako kompleksan FPS/RPG uopšte stigne na prvo mesto
liste najprodavanijih PC igara u Americi.

Tim listama obično vladaju Sims, Barbie, razni pokeri i naravno WoW.
Jeste, za nojeve koji nemaju pojma šta se dešava na tržištu i ironično se gađaju po forumima. Svaki FPS (neretko i druge igre) iz kategorije AAA naslova (Doom 3, Far Cry, Half Life 2, bla bla), što Stalker jeste u smislu količine najavljivanja i iščekivanja je bio na 1. listi. Ali je Stalker jedini koji je direktno sa 1. pao na 10. mesto, svi ostali su se zadržavali duže u vrhu. Posebno je interesantno što on praktično nije ni imao konkurenciju u vidu drugih naslova
Opet, ovo sam čisto okačio zbog toga što je neko pre nedelju dana okačio tadašnju listu gde je Stalker bio prvi, a nijedna druga igra nije izašla u to vreme. Ne znači da sada igru treba zbog toga izbegavati ili šta ja znam šta.
 
"Pronađen" je Strelok, i otkrivena je tajna zone!
Zadnje dvije mape Pripyat i Chernobyl su nešto najbolje što sam ikad vidio i odigrao. Mape su ogromne i nevjerovatno detaljno odrađene.

Pretpostavljam da su ovi shotovi sto su okaceni dokaz detaljnosti i neceg najboljeg odigranog ikada? :D
 
Poslednja izmena:
Jeste, za nojeve koji nemaju pojma šta se dešava na tržištu i ironično se gađaju po forumima. Svaki FPS (neretko i druge igre) iz kategorije AAA naslova (Doom 3, Far Cry, Half Life 2, bla bla), što Stalker jeste u smislu količine najavljivanja i iščekivanja je bio na 1. listi.

Stalker nije klasičan FPS, niti je najavljivan kao takav.
Stalker je žanrovski bliži igrama kao što je Fallout serijal.

Da si uopšte čitao najave i igrao igru, možda bi i primetio to,
ali ti si bio prezauzet budženjem 100.000 postova ovde i još
toliko na B92 forumu.

Ali je Stalker jedini koji je direktno sa 1. pao na 10. mesto, svi ostali su se zadržavali duže u vrhu.

Koji to drugi FPS/RPG se to "dugo" zadržao na Američkoj top listi?

Na Američkim top listama vladaju roze igre sa veselim bojama,
pravo je čudo da se Stalker kod njih probio toliko da dostigne
prvo mesto po prodaji. Stalker nema taj mass-appeal kao Sims, WoW i Barbie.
 
STALKER је FPS наслов (мада комбинује и неке друге жанрове) који ме је уз FEAR једини држао уз монитор дуже вријеме и који ме увијек вуче да пробам још нешто, пређем још дјелић, итд. и поред обавеза везаних за студирање. Заиста сјајна игра, али није за оне жељне пуцачине у којој не треба мозак, јер као што мој друг рече када је видио интелигенцију ботова и врло брзо погинуо "***** ти AI". Она који хоће краткотрајно опуштање уз неку игру у STALKER-у то неће наћи, већ једно ново играчко искуство и то само за оне праве сладокусце. Ово ће вјероватно бити једна од култних игара, поготов јер је engine потпуно отворен тако да дозвољава разне модификације што ће игри невјероватно продужити живот. Баш бих волио да видим CO-OP или слично. А што се тиче USA тржишта, па не могу да вјерујем да неко чак и са пола мозга игра SIMS-е, или да је некоме занимљив онај C&C3 који је мени тешка досада јер не доноси ништа ново, осим мало унапријеђене графике, и старог прежваканог начина играња. Али као што могу да видим на интернету ријетко која игра је изазвала такву пажњу као STALKER, а mp сервери су пуни иако MP није ни мало занимљив.
 
Haha ala pljujete po Amerima strashno.. Ko da smo mi bolji; pa kod nas kad bi svima koji nisu ni videli komp u zivotu (a to bi bila vecina otprilike) dali kompjutere ne bi znali dotichnu Barbie ni da pokrenu..

Inache STALKER me totalno oborio s nogu! Nisu mi jasne uopste one negativne impresije benchmarkovaca sa pochetka ovog threada. Dodushe da ga nisam istweakovao konjski shipak bi ovako dobar bio, ali sada.. stvarno je ludilo. Totalno druga igra!
Ko shto reche NikolaT, chini mi se da mi je ovo dosad najludji engine shto se tiche mogucnosti podeshavanja, stvarno moze bash dojaja da se podesi igra;
- od motion blura /r2_mblur,
- onda veshtachkog aa zamucivanja ko u Gotiku /r2_aa,
- podeshavanja jachine sunchevog sjaja /r2_lumscale (znachi uopste nije tachno da je igra tmurna, kad se uradi ovaj tweak sunce moze da zaprzi ko da je leto, i to ne bloom vec bash sunce, senke se pojachaju),
- pa podeshavanje jachine presijavanja reflektujucih povrshi (zaboravih koja varijabla je za to),
- podeshavanje oshtrine textura /r2_tf_mipbias,
- podeshavanja senki,
- tone mapping..
Znachi stvarno kada se sve ovo namesti igra totalno ne lichi vishe na prvobitnu verziju, plus shto ne swapuje sa giga rama, pa i par fps dobih - naravno sve na MAX!
Jedino mi krivo shto izgleda nema opcija za iskljuchivanje soft senki! Ubishe mi fps.
A shto se tiche rasipanja metkova, to izgleda stoji, kolko vidim i od pushke zavisi ali i stvarno treba se navici pa ne pucati rafal.

Eh sad naprichah se ja, al verovatno i za dzabe poshto je vecina vas sigurno proshla ovu shkolu, ali ako nije onda ljudi posao u ruke i podeshavajte, stvarno necete se pokajati..
E da, a ako sam izostavio josh neki simpatichan efekat, slobodno javite nije greda dodati i to. :)
 
Poslednja izmena:
Stalker nije klasičan FPS, niti je najavljivan kao takav.
Stalker je žanrovski bliži igrama kao što je Fallout serijal.

Da si uopšte čitao najave i igrao igru, možda bi i primetio to,
ali ti si bio prezauzet budženjem 100.000 postova ovde i još
toliko na B92 forumu.




Koji to drugi FPS/RPG se to "dugo" zadržao na Američkoj top listi?

Na Američkim top listama vladaju roze igre sa veselim bojama,
pravo je čudo da se Stalker kod njih probio toliko da dostigne
prvo mesto po prodaji. Stalker nema taj mass-appeal kao Sims, WoW i Barbie.
Bold 1: Kakva glupost
Bold 2: Drago mi je što pratiš moje aktivnosti širom blagorodnog interneta. Najbolje da nisam pratio ništa. Međutim, kako to objasniti čoveku koji Stalker svrstava žanrovski sa Falloutom? (btw jel to neki novi radioaktivni žanr?)
Bold 3: U ovoj igri nema RPGa. Postoji nekoliko stvari netipičnih za FPS naslove ali se to nikako ne može svrstati u rpg niti u njihovu simbiozu. Ovo je FPS, a RPG je onoliko koliko i u drugim igrama ojačavaš kako nalaziš moćnija oružja.

Da ponovim, Stalker je veoma solidna igra, meni se neke stvari dovoljno ne dopadaju tj. uspevaju dovoljno da me iznerviraju tokom igranja da je ne svrstavam u legendarne i to je to.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno