.:GoRaNStEin:.
Slavan
- Učlanjen(a)
- 03.10.2005
- Poruke
- 2,869
- Poena
- 379
Moram da te korigujem u dve stvari(FPS element necu ni da pominjem,vec je bilo dosta rasprave o tome),a to su RPG i ANIMACIJE.
RPG-ima ga minimalno ali tava je i bila zamisao,tako da se to ne ubraja u minus.Ja licno isto volim da ima malo veci procenat RPG-a,ali ***-a...
ANIMACIJE-ne mogu da verujem da ti se animacije ne svidjaju,po meni ovo su mozda najbolje uradjene amimacije do sada-obrati paznju kako su odradjena lica(lik koji je lecio Streloka,pa onda sa uvodne animacije lik koji je spasio glavnog nam karaktera,kao i trader).
Meni su do sada animacije iz WoW-a i Warhammer:Mark of Chaos-a vazile za najbolje,a ove iz STALKER-a stoje rame uz rame sa njima.Cak su Rusi pokazali da im ne manjka ni dizajn ni originalnost u odnosu na zapad!
Uh, ne mislim na cutscenes, medjuanimacije, vec na ingame animacije (likovi pre svega, kretanje, pokreti, nedostatak fluidnosti, sakato kretanje, neprirodni pokreti). Sto se RPG elemenata tice, k, nije minus, ali onda taj segment gubi na znacaju u samoj igri kao jedan od aduta. Tu negde se i krije odgovor zasto je sve u sustini odradjeno polovicno. Hteli su mnogo, a na kraju nista nisu od toga doterali do kraja. Kapiram ja da oni nisu imali budzet kao neki naslovi, ali porazavajuca je cinjenica da ni posle 7 godina nisu od predstavljenih stvari u trailerima i demonstracijama igre izmenili gotovo nista, a i sami su bili svedoci napredovanja svih ovih godina. Hej, vidi, engine je poceo da se razvija 2000.(bar ja imam takvu informaciju), i tada nije bilo dx9ke, pa su ipak na kraju ubacili nove efekte. Postavlja se pitanje zasto nisu tu filozofiju primenili i na ostale bitne elemente koji se ticu ovog zanra. Sve mi ovo lici na onog lika sto je dizajnirao Yugo, kada je izjavio da je stvorio savrsen auto..... A vec tada nije mogao da se nosi sa konkurencijom.
Poslednja izmena: