Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

je li starce, kada ce izaci clear sky?
proleteo sam poslednjih par strana i nisam video, ili mi je promaklo
 
je li starce, kada ce izaci clear sky?
proleteo sam poslednjih par strana i nisam video, ili mi je promaklo

Nastavak je najavljen za prvi kvartal sledece godine,mada neko je u ranijim postovima rakao da ce tada izdati prvo zvanicno saopstenje o odlaganju igre:D.Videcemo...
 
Poslednja izmena:
Shta mene najvishe nervira u STALKERu?
Nervira me to shto non-stop menjam odela a rukav mi je uvek isti !!!:D Prema novim trejlerima ,cini se da ni u Clear sky taj propust nije otkljonjen.Mogli su makar da promene boju...;)
 
^zato imade cool mod, sa pet-sest vrsta rukavica, spetsnaz rukavica izgleda super :D
 
Trebalo bi svim moderima platiti za trud, jer da oni nisu modovali stalker bi izgledao dooosta loshije.
Broj modova ukazuje na broj propusta u igri, tako bar meni izgleda, i stvarno je smor shto sam morao starca smarati da mi "nacrta" kako da pojedine stvari modujem.

Super je shto ima likova koji su svoje slobodno vreme utroshili na pravljenje modova za stalker-a, ali to je isto kao kad bih ja sad nashao neki solidan cooler, "bacio" josh 20 eura na njega, i postigao performanse nekog CM coolera, koji koshta slichno + nema gubljenja vremena.
Waste of time is bad:p
Iskreno, nije samo stalker takav, dosta igara je shooplje, i sve manje imam zelju da igram bilo shta.
 
Trebalo bi svim moderima platiti za trud, jer da oni nisu modovali stalker bi izgledao dooosta loshije.
Broj modova ukazuje na broj propusta u igri, tako bar meni izgleda, i stvarno je smor shto sam morao starca smarati da mi "nacrta" kako da pojedine stvari modujem.

Super je shto ima likova koji su svoje slobodno vreme utroshili na pravljenje modova za stalker-a, ali to je isto kao kad bih ja sad nashao neki solidan cooler, "bacio" josh 20 eura na njega, i postigao performanse nekog CM coolera, koji koshta slichno + nema gubljenja vremena.
Waste of time is bad:p
Iskreno, nije samo stalker takav, dosta igara je shooplje, i sve manje imam zelju da igram bilo shta.

Pa to ti se nikad nije placalo, niti su ljudi trazili da se placa. To ti je dobra volja i podrska igri, pa i neka vrsta poruke razvojnom timu. I ne bih rekao da je gubljenje vremena. Neki modovi, kao sto je Float32, su prihvaceni i od strane razvojnog tima, i ti ljudi suradjuju s timom.
Broj modova ne ukazuje na propuste u ovoj igri. Mali dio tih modova popravlja bugove, dovoljan je jedan. Najveci dio modova su realism modovi, sto je po meni i najvece iznenadjenje. Ocekivao sam da ce se samo budziti grafika, kad ono ispade da se vise cijeni sto realisticniji gameplay. Osim toga u igri, tj. u gamedata folderima je puno toga "zakljucanog". Broj modova ukazuje na potencijal koji igra ima! Sta ces modovati u Bioshock-u recimo?

stvarno je smor shto sam morao starca smarati da mi "nacrta" kako da pojedine stvari modujem.
Bilo mi je zadovoljstvo :)
 
U Bioshocku?
Pa niti zelim da ga modujem, niti imam ideju shta bih:p
Mada, mogao bi Bioshock da bude dooostaaa bolesniji, za moj ukus vishe komedija nego shto je horor, 'besh igru kad se nigde ne presechesh od straha:)
Stalker me je par puta isekao, josh se secjam sarkofaga u NPP-u, i onog glasa bolesnog.
Mada, ipak smo mi slovenski narodi, i na nekom nivou se dobro razumemo, a imali smo i socijalizam i ta sl. ******, kao i SSSR.
 
Bioshock i Stalker uopste nisu za poredjenje.
Nije mi uopste jasno kako je Bioshock dobio tako visoke ocene - kako SOCOM rece vise lici na neku animiranu komediju.
Stalker vec ima atmosferu, pricu ...
 
Poslednja izmena:
GSC becomes a certified Xbox 360 developer - http://www.gsc-game.com/index.php?t=news&ss=296

Ovoga sam se bojao!

GSC Game World is glad to announce it is now officially certified by Microsoft as an Xbox 360 developer. As part of the program, GSC Game World obtained all the necessary development tools, so as support from Microsoft to get down to development of projects on Xbox 360.

Sergiy Grygorovych, the CEO of GSC Game World, said:

"We are happy to say the big efforts of our company aimed to obtain the official Xbox 360 developer status now ended with success. Obtaining such a status for an independent developer based in ex-USSR means a lot - it took us over 2 years to get. We are very thankful to Microsoft for the assistance and high esteem of our team's professionalism.

From now on, our old ambition to create multiplatform projects has become a reality. Such a policy is also fully compliant with the current game industry tendencies.

Creating games for PC, we achieved practically everything, and now are prepared to garner the top spots in sales charts and gamers' recognition in the world of console games too. This said, we will continue paying maximum attention to the PC platform."
 
LoL
I kad ces se bacis u reaktor? :D
Pa bilo je za ocekivati.Izbacili su igru, proculo se, i M$ kupio. A i treba im neko da zameni one pobegulje iz Bungiea :d
 
@Starac: Ja ti lepo kazem, pare su uvek u pitanju:)
 
Pa dobro nije M$ kupio GSC!
GSC i pravi igre da bi zaradio pare, to im je posao. Vise para znaci vise projekata, veci razvojni tim... Bitno je samo da Stalker ostane PC ekskluziva.
 
shalim se ja naravno...i naravno da se nadam da nece nesto za za*eru...
 
Bitno je samo da Stalker ne postane console port.,)
...
Da nije tebe ova tema ne bi imala vise od 15-20 strana.;)

A ja i moja smaranja starca?!:d:d
Imamo taj dijalog, hehe, ma starac je baja:p
Bash bih voleo da vidim kako stalker radi na "kutiji":trust:

@starac: NAravno da ih nisu kupuili, mada..,
Stani, zar ti ne reche meni da niko nema koristi od MS-a?
A, shta sad kazesh?
 
Bitno je samo da Stalker ne postane console port.
...
Da nije tebe ova tema ne bi imala vise od 15-20 strana.
Pa to ti je isto. Clear Sky to nece biti, mislim port sa konzole. Kada bi ga i prebacili, to bi moralo liciti na Bioshock ili R6 Vegas.

@SOCOM
Imaju koristi razvojni timovi jer im M$ placa da to naprave, ali nemamo mi koristi.
Zaradili su ti oni velike pare sa Stalkerom. U startu je za 15 dana prodano oko 500 000 kopija, a u Septembru je jos uvijek bio medju prvih 10 po prodaji u Engleskoj.
 
Poslednja izmena:
Sve ide u krug na ovome svetu, ko zna shta nas cheka sutra?
Korist je chudna stvar, nadam se da Stalker crew zna shta radi, i da MS necje zagovnati potencijalno dobru franshizu.
A znash i sam shta si rekao za MS, da niko nema koristi od njih, ja sam samo rekao da greshish i da dosta stvari ima koristi od njih.
Secash se da si mi rekao da neko upucjen treba da zna da niko nema koristi od MS-a?
Nadam se da se secash tih mojih redova, i shvati da ja gledam vecju sliku od svoje puke koristi.

Gaming industrija ima koristi od MS, pre ili kasnije ta korist stize do nas, po manjoj ili vecjoj ceni.
 
Sve ide u krug na ovome svetu, ko zna shta nas cheka sutra?
Korist je chudna stvar, nadam se da Stalker crew zna shta radi, i da MS necje zagovnati potencijalno dobru franshizu.
A znash i sam shta si rekao za MS, da niko nema koristi od njih, ja sam samo rekao da greshish i da dosta stvari ima koristi od njih.
Secash se da si mi rekao da neko upucjen treba da zna da niko nema koristi od MS-a?
Nadam se da se secash tih mojih redova, i shvati da ja gledam vecju sliku od svoje puke koristi.

Gaming industrija ima koristi od MS, pre ili kasnije ta korist stize do nas, po manjoj ili vecjoj ceni.

Opet ti po svom :)
Najvecu korist od ovoga ce imati upravo M$, o tome se radi. SoC se prodao u milionskim tirazima, a Clear Sky ce to ponoviti i prestici. Znaci M$- u je cilj da se u Clear Sky ubace vec poznati "DX10" efekti koji ce se moci vidjeti samo na Visti. Zasto M$ nije ranije ponudio pomoc ili suradnju? Pa GSC vec godinama pravi i prodaje igre.
Kakvu korist PC igraci imaju od Stalker verzije za konzole, ako se to desi? To bi moglo samo unistiti franshizu. Da je M$ ponudio pomoc i podrsku za Stalker, u tom slucaju bi mogli pricati o koristi i hvaliti M$. Njima je bitan XBOX a ne PC!
Da bih ja tebi dokazao kakvu korist ima gaming industrija od M$-a, odnosno kakvu smo mogli imati, morao bih se vratiti u proslost i prepricavati dogadjaje. Ne da mi se to.
 
Hehe, stari stalkeru, ja i ti smo chudo jedno:)
 
Community Q&A 2007-11 Answers

We received quite a few questions from fansites of the game S.T.A.L.K.E.R., and this is really great. We want to thank you for your interest in the game. In this series of answers we have decided to bend the rules a little and reply to more questions than we planned originally. First we have answered questions that have been asked several times, meaning that they are especially relevant. And so, here is the first portion of answers:

1. Will a Singleplayer SDK be released?

We really did plan to release an SDK for the singleplayer part of the game, however right now the whole team is busy with development of "Clear Sky" and cannot devote enough time to the SDK. We cannot release our tools the way they currently are, since they are meant for internal use and would be extremely complicated for other people. So, the answer is - certainly not at this time, but maybe sometime later.

2. Will there be S.T.A.L.K.E.R. Online?

We do not quite understand what you mean by "online". If it is the cooperative mode, then no, there will be none. Even at the time of development of the first part of the game we said that a cooperative mode is impossible, since Life Simulation would be different at each computer. Synchronizing it would be practically not doable. If you mean an MMOG, then we are seriously considering it.

3. Will there be support for DX8, or only DX9 and DX10?

Yes, we leave support for the DX8 renderer, which will let users of weaker machines into the world of S.T.A.L.K.E.R. The game allows sufficiently flexible configuration for the player's computer.

4. "Clear Sky" is based on the updated 1.5 engine. Should we expect additional optimization and improvement of performance, or only addition of new features? Will the new engine be added to the original game, are new editions planned?

The X-Ray Engine underwent fairly serious changes. Not only did it gain a set of new features, a higher level of detail, but has also been optimized quite a bit. Development of DX10 is currently going ahead full speed; it will give owners of newer video cards a better picture.

As for moving the original game to the new engine - it will not be done. "Shadow of Chernobyl" is a complete and finished game, which in future will only get patches, fixing discovered errors and improving multiplayer.

As for system requirements, some features of the game, such as volumetric light, are quite demanding and require a newer video card. Of course, as we said, the game is quite configurable.

5. Do such characters as Voronin, Lukash, Sakharov participate in the plot of "Clear Sky"?

It will not do anyone any good to uncover the plot of the game, so we will limit ourselves to a dry phrase: "the player will meet characters he knows."
Stalker MMO!
 
Što?
Ima tu materijala.
Samo ako se korektno odradi, naravno.
 
E ako se danas nisam shlogir'o nikad necu, STALKER u CT shopu u Merkatoru 3600din :exploder:
 
E ako se danas nisam shlogir'o nikad necu, STALKER u CT shopu u Merkatoru 3600din :exploder:

Pa Crysis (2999din) < S.T.A.L.K.E.R (3600din).
Bolja igra vise kosta :d
Mada cena igre se stvarno ne menja mesecima, i bio bi red da cena spadne na neku realniju brojku.
 
Moze preporuka za dobre modove ili ti modove koje vi koristite za S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl.

Po mogucstvu da rade sa poslednjim 1.0005 Patch-om.
 
Poslednja izmena:
I mene to zanima. Lista must have najboljih modova za ovu igru.
 
@kUdtiHaEX
sorry za off...dobar ti novi avatar.:)
 

Prilozi

  • StalkerOPM2.jpg
    StalkerOPM2.jpg
    225.2 KB · Pregleda: 99
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno