Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. Priprema Se Za Izlazak.

  • Začetnik teme AD33MA
  • Datum pokretanja
Al ste se napalili, a osećam da će igra biti treš nikad grđi, u fazonu tresla se gora rodio se Half Life 2 :)

daj boze da bude kao hl2...jedino cu je tad i igrati!
ps.na onoj prvoj slici ispred one kolibe gori neka vatra u buretu,a na pravoj slici nema toga...i jel to onda realno!?:d
 
Bilo bi im bolje da ga izbace što pre, a ne da odlažu bliže izlasku Crysis-a, jer kada Crysis izađe, igraće se samo to!
 
Da, kako da nece... Vecina nas nece uopste imati prilike da uziva u Crysisu i onome sto on donosi, stoga ta vecina nema sta da ceka :)
 
cisto sumnjam da ce stalker biti manje zahtevan...znam da je tesko porediti zbog grafike, ali kontam da ce nemci bolje optimizovati engine nego rusi.
 
Toga se i ja plasim...stalno mi je u mislima LockOn....jes' da su sad ovo ukrajinci, al me plasi sta ce da urade sa zahtevnoscu....
 
ja mislim da ce optimizacija biti OK, jer jako dugo rade na igri, pa ni engine ni grafika nisu bas najnovija rijec tehnologije. No, mozda grijesim...
 
hahaha, ja se nadam, ali onda se setim gothic3...
 
Ja se radujem i STALKERU i Crysisu, no više očekujem od STALKERA što se tiče gameplay-a. Crysis će biti "isti" kao i FC samo sa boljom grafikom, dok je STALKER fps sa rpg elementima. Otprilike bit će kao Oblivion bez mačeva i magija?
Prvi trejleri o STALKERU su u to vrijeme tjerani sa tada najjačim graf. 5900/9800, tako da mislim da na današnjem hardveru to mora da leti, iako igra danas bolje izgleda.

Grafika je definitivno nešto najrealističnije ikad viđeno.
 

Prilozi

  • calendar_march2006.jpg
    calendar_march2006.jpg
    441.4 KB · Pregleda: 97
  • calendar-september-06.jpg
    calendar-september-06.jpg
    482.3 KB · Pregleda: 114
  • 540331_20060824_screen005.jpg
    540331_20060824_screen005.jpg
    222.9 KB · Pregleda: 94
Trebaju jos na animaciji likova da porade.
 
Ne svidja mi se kako je drvece uradjeno.Vajlda ce lepse izgledati.Ali sam engine me dosta podseca na unapredjeni Source.
 
Meni ovi šotovi dva posta iznad najviše liče na Boiling Point sa malo lepšim teksturama i malo više poligona kod likova.
 
Ne svidja mi se kako je drvece uradjeno.Vajlda ce lepse izgledati.Ali sam engine me dosta podseca na unapredjeni Source.

Realistična grafika nije uvijek lijepa grafika, pa tako i drveće u STALKER-u nije lijepo. Ali je zato skoro kao pravo. U ovakvu igru se ne može ubaciti drveće iz Obliviona!
 
Realistična grafika nije uvijek lijepa grafika, pa tako i drveće u STALKER-u nije lijepo. Ali je zato skoro kao pravo. U ovakvu igru se ne može ubaciti drveće iz Obliviona!
E onda j*bes takvu igru koja se pravila godinama(i odlagala) a nisu se potrudili da drvece,travu i sl ulepsaju.
 
E onda j*bes takvu igru koja se pravila godinama(i odlagala) a nisu se potrudili da drvece,travu i sl ulepsaju.
hahaha! :d Pa dje ces uz onakvu mracnu atmosferu zeleno drvece i lijepu travu sa cveticima i sl?? :S:
 
E onda j*bes takvu igru koja se pravila godinama(i odlagala) a nisu se potrudili da drvece,travu i sl ulepsaju.

Pa valjda si čuo za Černobil i katastrofu koja se desila u toj oblasti? Priča u STALKER-U ide ovako:
12th April 2016, 02:33pm
The Chernobyl zone is lit by an intolerably bright light. The clouds are evaporating in the silver bright sky with a thunder and earthquake to follow. People fall on the ground face-down, closing their bleeding eyes and ears. The glow spreads over an immense territory which is subsequently called the Zone. People run away to save their lives. It looks as if a radioactive explosion has occurred at the nuclear power plant. The army seals off the Zone... The epicentre of the explosion is one kilometre away from the nuclear plant. Obviously, some tests have been held there which have caused the disaster. Presumably, the entire personnel has died within seconds, but still there is a probability of survivals among the staff. It appears impossible to arrange a rescue operation, as the Zone is characterized by strange energy disturbances, posing a mortal danger to the explorers. Attempts to use robots are unavailing. Several months after the accident, the crisis situation peaks when the Zone abruptly grows five kilometres bigger. People from nearby towns and villages are urgently evacuated, and the peril of a difficult-to-imagine scope looms over the world.

2018
The Zone explodes, radioactive clouds cover vast territories. A dreadful amount of people, animals and forests perishes. Thirty kilometres of the area get cordoned off by the army, scientists fail to explain what has happened. The Zone grows, various death-bearing anomalies are spotted inside. Some invisible forces tear living beings apart, inflicting awful blood-sputtering wounds. Expeditions face mutant animals, unlikely to have appeared in the Zone through natural course of evolution. The catastrophe, mutants, anomalies, contamination. Everything appears to be a consequence of some eerie phenomenon…

2020
First expeditions can enter the Zone several kilometres deep without mortal danger. Amateur researchers, marauders and poachers, called stalkers, show up. They move around the Zone, searching for various anomalous formations, i.e. artifacts, they sell to various organizations.
 
jos ima chernobil da postane turisticko mjesto ako igra bude uspjesna :) Narocito onaj panoramic wheel, ko ne bi pozelio da se provoza na njemu, a? :)
 
Realistična grafika nije uvijek lijepa grafika, pa tako i drveće u STALKER-u nije lijepo. Ali je zato skoro kao pravo. U ovakvu igru se ne može ubaciti drveće iz Obliviona!

E ovo je vec vrhunska filozofija ... Ajde da i ja dodam malo ...

"Ako pogodis cilj, promasis sve ostalo ..."

:D
 
Poslednja izmena:
Grom mi se svidja kako je uradjen i one mitirane zivotinjke..JJJedva cekam da izadje ovo cudo.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da je promenjen datum izlaska. Trebalo bi da je konacno 22. mart 2007. Nesto pricaju po netu o novom sajtu i counteru koji meri koliko ima do izlaska.
 
Poslednja izmena:
definitivno se primaklo:
24 hours of uninterrupted gaming in the zone

To celebrate the forthcoming release of the highly anticipated S.T.A.L.K.E.R., THQ is organising an exclusive preview session where a handful of lucky gamers will get the chance to experience 24 hours uninterrupted in the zone.


The lucky winners may then play for as long as they wish between midday on 24th January until midday on 25th January.
Znaci, prakticno je gone gold :)
 
You can rely on the fact that the release date will be the 16th of March, indeed. As THQ Executive Producer Dean Sharpe, who is currently involved in the production at GSC Game World's in Kiev, already said, there will be no further delays.
For those who still believe in a residual risk: Anton Bolshakov, project-leader of S.T.A.L.K.E.R., will hand over his car to the community in that case.

Hm...da li to znaci da ce Anton ostati bez prevoznog sredstva ? :d
 
E ovo je vec vrhunska filozofija ... Ajde da i ja dodam malo ...

"Ako pogodis cilj, promasis sve ostalo ..."

:D

Kao što već rekoh, većina ne voli realizam u igrama! To se i vidi kroz skoro sve današnje igre novijeg datuma. Evo recimo skoro svi se lože na HDR koji u FC-u, Gothicu, Oblivionu... čini grafiku neprirodnom, i većina će reći kako je takva grafika daleko ljepša od one u HL2 recimo! Pa i jeste ljepša, ali je u HL2 realističnija! Bitno je da sija, da je kičavo! Srećom toga u STALKER-u nema, bar ne na ovim shotovima i trejlerima!

Evo sad sam malo konkretniji ;) a i malo manje sam off topic!? Eh koliko li je off topic postova na ovom forumu, pa i u ovoj temi?
 
A što bih voleo realizam u igrama? I šta bih trebao da igram? Taksistu kome je cilj u igri da skupi pare za bolja kola pa da vozi taksi na duže destinacije? Grafika u HL2 nije realističnija od "kičerajske" grafike. HDR je i napravljen da bi doneo novi nivo realnosti. To što se ta unapređenja koriste da se pravi nerealistična umesto realistične grafike je sasvim druga stvar. A ja bih svakako radije vodio armije Tau konglomerata u borbi protiv invazije Haosa nego igrao crnca mafijaša koji na biciklu sluša rep i piči kroz hood.
 
Nazad
Vrh Dno