Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Jedna stvar je mnogo glupa. Ne mogu da pretrazim les i da mu uzmem pare. Ta glupost me dovodi do toga da kad sretnem nekog stalkera moram prvo da mu prodam oruzje i municiju da bi mu uzeo pare pa potom da ga ubijem da bi vratio moje oruzje i municiju. Ovo pogotovo na pocetku igre dok sam sirotan.

@Kapetan Dzo i moja verzija google translate-a pominje nekog Srbina u PDA uredjaju nekog lika u Pripyat-u
 
Ne da pominje Srbina u Pripyat-u, nego sam ja cak uspeo da ga i skinem snajperom.Ta misja je opciona, i nju biras izmedju napada na sediste placenika i nje, a ona se spominje kao likvidiranje kupaca za oruzje i pregovaraca na strani placenika, ja mislim koliko sam shvatio da Srbin zeli kupiti dokumentaciju za Gaus oruzje.
 
Hm, to mu sad dodje Nemacka verzija ?
Jel cemo opet da jurimo eng prevod, sad sa nemackog na engleski.
 
Poslednja izmena:
Tel kad je pocela neka akcija igra se zavrsila. Malo sam se razocarao.
80% igre se svodi na setnju i trazenje kojekvih ,,gluposti" a akcije ima vrlo malo.
 
Uh, malo ga pretera, ne malo nego mnogo ;).
Koji crni rpg, gde imas da budzis osobine liku, nigde.
Samo skupljas artefakte i to je to...
Fps sa lite elementima rpg-a, to je Stalker.
 
pa STALKER je vise RPG nego FPS

ne samo to da je stalker vise rpg nego fps vec i taj deo sto je fps i nije bas najbolje resen ali zato ovaj story deo je dosta dominantniji i tera te da igrash. U odnosu na oblivion ili cod5 engine stalker izgleda losije ali mu to ne smeta da bude kult igra :d
 
Poslednja izmena:
Uh, malo ga pretera, ne malo nego mnogo ;).
Koji crni rpg, gde imas da budzis osobine liku, nigde.
Samo skupljas artefakte i to je to...
Fps sa lite elementima rpg-a, to je Stalker.

Ha, ha... To si u pravu druze, ali samo delimicno, jer Stalker nije igra kao sto je recimo Oblivion pa ju je tesko dovesti na tu paralelu. U sustini tacno je da ne mozes da budzis lika u Stalkeru, ali zato poprilicno mozes da budzis opermu, plus efekat artifakata, pa mu to dodje na isto... Malte ne! Ocu reci na isto se svodi! Sto si bolje opremljen teze te ranjavaju a i ubitacniji si, duze mozes trcati i tome sl...

Ovo je u sustini pametnije i kud i kamo logicnije resenje, od onih ponudjenih u klasicnim RPG igrama, gde je lik na pocetku totalni bolid ali kad dogura na cedrdeset prvi nivo postaje tigar i leopard zajedno, jede munje i kenj@ gromove, nerijatelje smice iz dva koraka u dva udarca i skoro da je neunistiv! :p
 
Poslednja izmena:
Jeeste i onda ti dodje pacov ili goblin koji je isto tako napredovao i mlatis se sa njim pola sata u Oblivionu... :)
 
Poslednja izmena:
STALKER je vise RPG nego sto je to Oblivion. Nije RPG samo statistike, budzenje, pticja perspektiva i potezna borba kao sto neki misle. Bitna je i prica a prica u Stalkerima, Deus Exu, Bloodlinesu ima vise razlicitih krajeva sto je jedna od karakteristika RPG igara.
 
Aj sad...
Glavna karakteristika RGP igre je budzenje glavnog lika, to je valjda jasno.
U Stalker 1 si imao 2 razlicita kraja (pravi i fake, nebitno sad sto su fake razliciti), u CS-u i CoP-u imas samo jedan kraj, tako da ni to ne pije vodu.
Light rpg kao sto rekoh, i takav mi je odlican, ne odlican nego najbolji fps koji sam igrao odavno...
Jedina prava rpg osobina Stalkera su questovi (koji se otvaraju i putem informacija koje dobijas od NCP-ova), koje mozes da prihvatis ili ne.
 
Poslednja izmena:
Jeeste i onda ti dodje pacov ili goblin koji je isto tako napredovao i mlatis se sa njim pola sata u Oblivionu... :)

E jak si mi ti igrac ako te goblini muce! Prvo ne secam se da sam naisao na goblina koji je dogurao tako daleko sto se nivoa tice (mislim na 40te recimo nivoe), a drugo goblini su otporni na batine, ali ne i na magije! Zato treba igrati sa likom koji moze i jedno i drugo valjano da odradi, kao sto je napr. Crusader!

Dve malo jace magije i jedan boc macem eventualno (ako ovo prvo prezivi) i dovidjetiles... Plus sto kad nadudzis macevanje do daske dobijes specijalku kojom mozes da paralizujes neprijatelja! Ko sto rekoh u dva koraka nema sta ne mos se zgazi u Oblivionu! ;)
 
Poslednja izmena:
Jeeste i onda ti dodje pacov ili goblin koji je isto tako napredovao i mlatis se sa njim pola sata u Oblivionu... :)

:d:d:d:d
sto se mlatis sa goblinima budzi alchemy i setaj poljima tamriela u potrazi za magicnim pecurkama :d
 
Bolje setaj ulicama Pripyata u potrazi za radioaktivnim pecurkama :d:d:d
 
Kako bi bilo dobro da sledeci Stalker bude smesten u zimskom periodu, pod snegom. Pesacis nekom pustarom po hladnom i suncanom danu, a u daljini se sprema snezna oluja, a nakon sat vremena oblaci pokrivaju sunce i pocinje jeziva mecava u kojoj ne vidis dva metra ispred sebe, ali cujes krike neke nakaze i korake u snegu u blizini. :)
 
Eksplozija reaktora se desila u kasno prolece, tako da ne mere :p.
Sa ovakvim endzinom, iskreno mislim da bi tesko odradili te efekte valjano.
Jedino ako novi S bude radjen u totalno novom endzinu...
 
Eksplozija reaktora se desila u kasno prolece, tako da ne mere :p.
Sa ovakvim endzinom, iskreno mislim da bi tesko odradili te efekte valjano.
Jedino ako novi S bude radjen u totalno novom endzinu...
Koliko ja znam novi engin za Stalker 2 se počeo raditi još odavno, paralelno kad je počeo rad na CoP.Na svu sreću neće se ostvariti želje nekih da bude rađen u CryEngine.Stalker mora da ima sopstveni engine da bi ostao pravi Stalker.
 
Eksplozija reaktora se desila u kasno prolece, tako da ne mere :p.
Sa ovakvim endzinom, iskreno mislim da bi tesko odradili te efekte valjano.
Jedino ako novi S bude radjen u totalno novom endzinu...

Sto uopce nije bitno :)

zamisli stalker-a:

spojis rpg i lokaciju odigravanja iz STALKER-a pri tome AI protivnika je kao u FEAR 2 ili bolji a graficki endzin i napucavanje kao u CRISYS-u

To nikako!
 
E bas si me nasmijao :)

to je moderni duh zasto da ne u dobar rpg nalov ubaciti combat sistem na nivou kvaliteta najboljeg fps-a

I mene je nasmejao :D, ali...
Ne treba biti tvrdoglav povodom nekih stvari, svakako da napucavanje mora biti bolje, svakako da AI i animacija protivnika mora biti bolja, tako da to moraju da debelo da unaprede. AI iz FEAR-a, sta fali, grafika iz Crysisa, sta fali :) ? Pa ne bi oni napravili pljunuti Crysis 1/W, opet bi oni docarali tu kataklizmicnu atmosferu...
 
E bas si me nasmijao :)

drago mi je da sam vas nasmejao...ali stalkeru zaista ne bi falilo da se poboljsas fps element... u nekim trenutcima protivnici su me podsecali na sprajtove...realisticnost nije opravdanja za losije napucavanje...takodje mislim da bolji AI i bolli graficki endzin samo moze da doprinese boljoj atmosferi koja bi ostala ona ista stalkerovska samo daleko bolje docarana...svakako nisam mislio na stalkera na tropskom ostrvu koji roka aliene vec onog istog stalkera u zoni sa sumornom atmosferom i wasteland-om oko njega...
 
Poslednja izmena:
Al napucavanje u Crysisu i nije neki etalon kvaliteta ;).
 
Poslednja izmena:
H&D 3 ne postoji, mozda mislis na ekspanziju za 2.deo ;).
 
H&D 3 ne postoji, mozda mislis na ekspanziju za 2.deo ;).

da u pravu si na ovo sam mislio...davno bese...


u dilemi sam za COP da li da ga igram sada ( PlayBay) sa ovim homemade prevodima sto ih ima na netu i evevntualnim bugovima jer se bojim da se ne skenjam kao sa SOC-om gde sam na kraju odustao na pola igre...odgovara mi ruski audio doprinosi realisticnosti...ili da cekam english verziju...dakle vredi li "kupovati" lepiti prevod i igrati sa stanovista stabilnosti igre i kvaliteta prevoda?
 
Poslednja izmena:
drago mi je da sam vas nasmejao...ali stalkeru zaista ne bi falilo da se poboljsas fps element... u nekim trenutcima protivnici su me podsecali na sprajtove...realisticnost nije opravdanja za losije napucavanje...takodje mislim da bolji AI i bolli graficki endzin samo moze da doprinese boljoj atmosferi koja bi ostala ona ista stalkerovska samo daleko bolje docarana...svakako nisam mislio na stalkera na tropskom ostrvu koji roka aliene vec onog istog stalkera u zoni sa sumornom atmosferom i wasteland-om oko njega...

Stalker bez ovakvog napucavanja nebi bio to sto treba biti. Tu mora postojati doza realizma. Nikad nisi najjaci, i tako treba ostati.

Bolji AI od ovog ja jos nisam vidio. Prvenstveno mislim na borbe izmedju samih npc-ova. Naravno, to uvijek ne djeluje savrseno. Jako tesko bi bilo to sve dotjerati do savrsenstva, jer je igra nevjerovatno nelinearna.
Ja evo radim nekakve modove za CoP. Da bi provjerio kako te izmjene izgledaju u igri moram svako malo nanovo ucitavati igru. Svaki put, znaci svaki put, se nesto odigra drugacije, i to bez mog uplitanja.

To se naravno moze poboljsati boljim animacijama, ali ovog puta nisu imali vremena za to. To su vjerovatno ostavili za Stalker 2?

A sto se tice engina i izgleda igre, nemate pojma kako jednostavno je promijeniti bas izgled. I uopce nije vezano uz engine. Tu se opet radi o dozi realizma koju ova igra mora imati.

I kada pocnete da igrate Stalker, zaboravite na Krizu i napucavanje :) Stalker se igra totalno drugacije.
 
Vrh Dno