Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

***, kao da si mi misli pročitao, to je to.
 
Jeli te ko tjera da trcis kroz igru ili da radis neke nezanimljive kvestove? Mozes se pridruziti frakciji, a i ne moras. Mozes biti dobar sa svima. Neki kvestovi su tu zbog love, i logicno je da se ponavljaju jer nepr. frakcija opet zauzima kontrolnu tacku.

Blowout utjece i na druge Stalkere. Vintorez su bas odradili kako treba, jer nema sanse da ti mozes vidjeti metak kako putuje i pada na 300-400 metara.

Slazem se, kraj igre je glupo odradjen, ali navoditi samo negativne stvari iz igre je neozbiljno. Svaka igra ih ima.

I CS je add-on, ne Stalker 2, prequel u kom je akcenat stavljen frakcijsko ratovanje, sto je i logicno.
 
U SoC sa Vintorezom i paklom zavoja predjes drugu polovinu igre ;)
 
Pa, onaj tracer efekat su izbacili:( . Vintorez ima poznati subsonic metak, koji uz odgovarajucu vrstu metka zaista moze da ima takav efekat (da se vidi kao tracer) i da ga je lakse "pratiti" zbog specificne brzine metka. Jeste da se Vintorezov metak uvek video u SoC-u, bez obzira na municiju i da to nije bas realno, ali mi je bilo hebeno zabavno.

Jedan metak u glavu = kill. Najbolje oruzje u Stalkeru, a jos od prvog RTCW i one padobranske heftalice FG42 nisam toliko uzivao u nekoj prangiji. Pogotovo sto se ovde lepo videla implementirana balistika.

Standardna shema- u SoC cim dodjes do Military Warehouses, pravac do Freedom baze po Vintorez, i onda si gazda:D

Bez toga, Vintorez u CS-u mi je ko i svako drugo oruzje, cak sam budzeni AK koristio vise od njega. G-36 nisam ni uspeo da nadjem.

starac je napisao(la):
Jeli te ko tjera da trcis kroz igru ili da radis neke nezanimljive kvestove? Mozes se pridruziti frakciji, a i ne moras. Mozes biti dobar sa svima. Neki kvestovi su tu zbog love, i logicno je da se ponavljaju jer nepr. frakcija opet zauzima kontrolnu tacku.

Pa tera me igra ;) Skriptovani saborci kazu- brani ono, brani ovo, trk s nama itd. Frakciji se mogu pridruziti i to ne donosi ama bas nista osim novih ultradosadnih side-questova koji su isti kao i kod druge frakcije.
Voleo bih da vidim kako to banditi zauzimaju kontrolnu tacku. Oni se jednostavno STVORE tu kad odmaknem od ograde i to je to. Kad se samo setim da mi igra po nekoj suludoj logici sama "holster"-uje pusku kad prodjem kapiju u Trainyard, pa moram da se dovijam cime i kako da upucam likove koji me lese iz PM.

Blowout utjece i na druge Stalkere. Vintorez su bas odradili kako treba, jer nema sanse da ti mozes vidjeti metak kako putuje i pada na 300-400 metara.

Nigde nisam video kolegu Stalkera da bezi od Blowout-a u misju rupu kao sto sam to ja morao da radim.


I CS je add-on, ne Stalker 2, prequel u kom je akcenat stavljen frakcijsko ratovanje, sto je i logicno.

E pa i to su zesce zabrljali, priznali su i sami, a ovo su moji razlozi zasto sam manje "zagrejan" za CoP i zasto mi se ne igra (ponovo) CS uopste.
 
Poslednja izmena:
U SoC sa Vintorezom i paklom zavoja predjes drugu polovinu igre ;)

Ma zavoji ti skoro pa i ne trebaju :)

Pa, onaj tracer efekat su izbacili . Vintorez ima poznati subsonic metak, koji uz odgovarajucu vrstu metka zaista moze da ima takav efekat (da se vidi kao tracer) i da ga je lakse "pratiti" zbog specificne brzine metka.

Moze u igrama :)
 
Poslednja izmena:
Pa neka ti bude. Mogu u "igrama" i meni je dovoljno. Meni je to (opet pominjem) bilo super zabavno i kad toga nema = uvek mogu da igram nesto drugo s manje bagova i sto nece da me kosta zivaca.
 
Pa neka ti bude. Mogu u "igrama" i meni je dovoljno. Meni je to (opet pominjem) bilo super zabavno i kad toga nema = uvek mogu da igram nesto drugo s manje bagova i sto nece da me kosta zivaca.
To za tracere sam potpuno zaboravio, pošto sam odmah to promenio i vratio na staro.Ne samo to, prvo sam vratio stari zvuk.Taj zvuk je bio najbolji zvuk ne samo u Stalkeru nego i šitre.Taj reski zvuk je dodatno davao ugođaj moćnog oružja, a oni ga izbacili.Očito da su se poveli za trendom nekih od velikih modova za SoC (na primer OL) koji su obavetno isljučivali tracer i menjali zvuk svemu i svačemu.U Clear Sky je od svega najbednije što svo oružje sa prigušivačem ima identičan zvuk.Pištolj PB da ima isti zvuk kao i Vintorez, koja glupost.Srećom to nije teško promeniti.Prvo što sam uradio čim sam uspeo da otpakujem igru, je bilo da vratim zvuk Vintorezu koji joj i prilič(barem po mom ukusu), normalno i tracer.To što je u CS imalo na svakom koraku je dodatno umanjilo njenu ekspluzivnost i privlačnost.Malo je glupo da je u CS ima na svakom koraku a posle godinu dana ostalo samo par komada.
 
Poslednja izmena:
Pa, onaj tracer efekat su izbacili:( . Vintorez ima poznati subsonic metak, koji uz odgovarajucu vrstu metka zaista moze da ima takav efekat (da se vidi kao tracer) i da ga je lakse "pratiti" zbog specificne brzine metka. Jeste da se Vintorezov metak uvek video u SoC-u, bez obzira na municiju i da to nije bas realno, ali mi je bilo hebeno zabavno.

Jedan metak u glavu = kill. Najbolje oruzje u Stalkeru, a jos od prvog RTCW i one padobranske heftalice FG42 nisam toliko uzivao u nekoj prangiji. Pogotovo sto se ovde lepo videla implementirana balistika.

Standardna shema- u SoC cim dodjes do Military Warehouses, pravac do Freedom baze po Vintorez, i onda si gazda:D

Bez toga, Vintorez u CS-u mi je ko i svako drugo oruzje, cak sam budzeni AK koristio vise od njega. G-36 nisam ni uspeo da nadjem.



Pa tera me igra ;) Skriptovani saborci kazu- brani ono, brani ovo, trk s nama itd. Frakciji se mogu pridruziti i to ne donosi ama bas nista osim novih ultradosadnih side-questova koji su isti kao i kod druge frakcije.
Voleo bih da vidim kako to banditi zauzimaju kontrolnu tacku. Oni se jednostavno STVORE tu kad odmaknem od ograde i to je to. Kad se samo setim da mi igra po nekoj suludoj logici sama "holster"-uje pusku kad prodjem kapiju u Trainyard, pa moram da se dovijam cime i kako da upucam likove koji me lese iz PM.



Nigde nisam video kolegu Stalkera da bezi od Blowout-a u misju rupu kao sto sam to ja morao da radim.




E pa i to su zesce zabrljali, priznali su i sami, a ovo su moji razlozi zasto sam manje "zagrejan" za CoP i zasto mi se ne igra (ponovo) CS uopste.

Ne moras ti pomoci svakom saborcu, niti mozes ako te zovu priblizno u isto vrijeme. To je stvar izbora. Kada se pridruzis frakciji, dobijes puno love, dobru pucu, i dobro odijelo. Opet to zavisi od frakcije.
A kada odradis kljucne kvestove za frakciju, dobijes jos vise love, dobru pucu, i jos bolje odijelo. Opet zavisi od frakcije.

I koju CS verziju si igrao? Koji patch?

Pa neka ti bude. Mogu u "igrama" i meni je dovoljno. Meni je to (opet pominjem) bilo super zabavno i kad toga nema = uvek mogu da igram nesto drugo s manje bagova i sto nece da me kosta zivaca.

Igraj Krizu! Tamo si najjaci :)
 
Poslednja izmena:
Gnjavite polako :)

Molio bih da se tema nastavi u smeru CoP-a ;)
 
Eto, vidis da mozes i korisne informacije da podelis sa nama ;)
 
Eto, vidis da mozes i korisne informacije da podelis sa nama ;)
Apsolutno, uvek stojim na usluzi.šalu na stranu, u vezi CoP najviše se bijim da će kreatori igre podleći mišljenjima i ukusima manjine.Prevashodno mislim na one modove, koje sam već pominjao.To što su ti modovi postigli ogromnu popularnost,po mom skromnom mišljenju ,nije njihova genijalnost već popularnost same igre i u tom momentu glad za novim Stalkerom.Novim, ne sitne inovacije i promene, nego osetno novim, gde se na prvu loptu vide drastične promene.Ti mega modovi su upravo to donosili, da li vizuelno ili drugačijom ili izmenjenom pričom, sve jedno.Ali ogromna većina Stalker fanova ipak se slažu da je originalna verzija SoC ubedljivo najbolja.Koliko su kreatori igre pratili modersku scenu i njome se upravljali vidi se i po stavljanju akcenta na globalni rat frakcija u CS.A upravo moderi, poput Kanyhalosa i Atrociusa,glavnih kreatora OL moda, su jako puno insistirali na tom u svojim modovima, da bi na kraju kad je izašao CS bili totalno razočarani što je upravo to "glavna tema" novog Stalkera.Uvodili su nove frakcije tipa Clear Sky i Ekologists.Na kraju kad su odigrali CS oni su odbili da rade modove za njega jer je CS po njima izneverio glavnu komponetu Stalkera , Free Pley.
Koliko su kreatori pratili modersku scenu vidi se i po tome što je u texturama ostala i jedna zanimljiva stvar.Nisu izgleda primetili da su ostale texture za video koji u SoC ide na televizirima(onaj što tip trči sa pištoljem po onoj pruzi) ali ovde nije u pitanju taj, već izmenjeni, sa onom golišavom "guzarom" koji se mogao videti u prilično puno modova.Momci zaboravili da izbace.Ili im bilo žao:).
Ne kažem da je glavni razlog što je rat frakcija bio glavna tema CS , moderski hitovi pout OL i ABC Inferno , možda je to već odavno bilo isplanirano, a moderi nekako došli do tih informacija.Niti mislim da je ideja ratova frakcija loša,naprotiv.Samo me brine da su opet krenuli tim putem, jer sama ideja agenta ukrajinske vojske koji istražuje i sakuplja nekakve dokumente o događajima iz SoC je na neki način već viđena u odličnom(mada prepunom mana) Pryboy Story modu.Ko je kome ukrao ideju,dez0dor je izgleda maznuo nekako ideju iz arhiva GSC Game World.Ili je Priboy Story bila dobra fora za ove iz GSC, pa da se ne baci.
 
Poslednja izmena:
Apsolutno, uvek stojim na usluzi.šalu na stranu, u vezi CoP najviše se bijim da će kreatori igre podleći mišljenjima i ukusima manjine.Prevashodno mislim na one modove, koje sam već pominjao.To što su ti modovi postigli ogromnu popularnost,po mom skromnom mišljenju ,nije njihova genijalnost već popularnost same igre i u tom momentu glad za novim Stalkerom.Novim, ne sitne inovacije i promene, nego osetno novim, gde se na prvu loptu vide drastične promene.Ti mega modovi su upravo to donosili, da li vizuelno ili drugačijom ili izmenjenom pričom, sve jedno.Ali ogromna većina Stalker fanova ipak se slažu da je originalna verzija SoC ubedljivo najbolja.Koliko su kreatori igre pratili modersku scenu i njome se upravljali vidi se i po stavljanju akcenta na globalni rat frakcija u CS.A upravo moderi, poput Kanyhalosa i Atrociusa,glavnih kreatora OL moda, su jako puno insistirali na tom u svojim modovima, da bi na kraju kad je izašao CS bili totalno razočarani što je upravo to "glavna tema" novog Stalkera.Uvodili su nove frakcije tipa Clear Sky i Ekologists.Na kraju kad su odigrali CS oni su odbili da rade modove za njega jer je CS po njima izneverio glavnu komponetu Stalkera , Free Pley.
Koliko su kreatori pratili modersku scenu vidi se i po tome što je u texturama ostala i jedna zanimljiva stvar.Nisu izgleda primetili da su ostale texture za video koji u SoC ide na televizirima(onaj što tip trči sa pištoljem po onoj pruzi) ali ovde nije u pitanju taj, već izmenjeni, sa onom golišavom "guzarom" koji se mogao videti u prilično puno modova.Momci zaboravili da izbace.Ili im bilo žao:).
Ne kažem da je glavni razlog što je rat frakcija bio glavna tema CS , moderski hitovi pout OL i ABC Inferno , možda je to već odavno bilo isplanirano, a moderi nekako došli do tih informacija.Niti mislim da je ideja ratova frakcija loša,naprotiv.Samo me brine da su opet krenuli tim putem, jer sama ideja agenta ukrajinske vojske koji istražuje i sakuplja nekakve dokumente o događajima iz SoC je na neki način već viđena u odličnom(mada prepunom mana) Pryboy Story modu.Ko je kome ukrao ideju,dez0dor je izgleda maznuo nekako ideju iz arhiva GSC Game World.Ili je Priboy Story bila dobra fora za ove iz GSC, pa da se ne baci.

Dobro govoris kolega Stalkeru, ali ipak te moram malo ispraviti. Faction Wars je ideja koja postoji jos od pocetka stvaranja ovakvog Stalkera, tj. Zone inspirirane Chernobyl-om. SoC i CS su trebale biti jedna igra, ali je to bio preveliki zalogaj za ovaj tim. I Clear Sky frakcija postoji i u SoC, odnosno par linija koda.
 
Dobro govoris kolega Stalkeru, ali ipak te moram malo ispraviti. Faction Wars je ideja koja postoji jos od pocetka stvaranja ovakvog Stalkera, tj. Zone inspirirane Chernobyl-om. SoC i CS su trebale biti jedna igra, ali je to bio preveliki zalogaj za ovaj tim. I Clear Sky frakcija postoji i u SoC, odnosno par linija koda.
Hvala na ispravci.Nije to sporno, to znamo obojica, sve te stvari su originalno nastale očito u glavama izuzetno darovitih i maštovitih kreatora originalnog Stalkera.I Bolwaut, i sleeping bag,gomila monstruma koji su izostavljeni a Burer i Chimera su najavljene kao nešto novo u CoP,vošnja "autima" kroz Zonu, aktiviranje artafekata odnosno pretvaranje artefakata u anomaliju i mnogo toga,ma svašta sam ja video i u beta i alfa i kako se već zovu radne verzije ,maštoviti ukrajinci su i vanzemaljce bili planirali i čak boravak glavnog lika na te planete vanzemaljac i borba sa nekim robotima, i teleportovanje u Srednju Ameriku među ruševine Acteka i ko zna ša je sve njima padalo na pamet, ali većina toga nije inplementirano u CoC.Jako puno tih ideja je kroz modove iskorišćeno.
 
Poslednja izmena:
Jako puno tih ideja je kroz modove iskorišćeno.

Što je prava šteta reklo bi se...? Ne sviđa mi se nimalo to razvodnjavanje određenih segmenata koji su više nego interesantni sami za sebe...

A Što se tiče Faction Wars-a, da me neko ne skonta pogrešno pošto sam nešto bio nabacio ranije u vezi toga, meni lično to zvuči kao sasvim ok ideja, ali mi se ne sviđa baš kako je taj deo realizovan... Moglo je to kud i kamo maštovitije da se napravi sa gomilom pod misija koje ne bi bile obavezne ali bi bile intrigantne jer bi igrača uvlačile u dublji koflikt koji se dešava između određenih frakcija, i koje bi ako ih odigraš otvarale neke dodatne opcije ili extra naoružanje ali bi zato plaćao penale na drugoj strani jer bi igrač morao da se opredeli kojem će se carstvu privoleti pa bi samim time određeni delovi igre bili teži i drugačiji u zavisnosti od situacije, to bi bila jedna stvar... A drugo je tehnički deo koji bi morao da bude mnogo pedantnije odrađen... Pozdrav svima... :)
 
Poslednja izmena:
Što je prava šteta reklo bi se...? Ne sviđa mi se nimalo to razvodnjavanje određenih segmenata koji su više nego interesantni sami za sebe...

A Što se tiče Faction Wars-a, da me neko ne skonta pogrešno pošto sam nešto bio nabacio ranije u vezi toga, meni lično to zvuči kao sasvim ok ideja, ali mi se ne sviđa baš kako je taj deo realizovan... Moglo je to kud i kamo maštovitije da se napravi sa gomilom pod misija koje ne bi bile obavezne ali bi bile intrigantne jer bi igrača uvlačile u dublji koflikt koji se dešava između određenih frakcija, i koje bi ako ih odigraš otvarale neke dodatne opcije ili extra naoružanje ali bi zato plaćao penale na drugoj strani jer bi igrač morao da se opredeli kojem će se carstvu privoleti pa bi samim time određeni delovi igre bili teži i drugačiji u zavisnosti od situacije, to bi bila jedna stvar... A drugo je tehnički deo koji bi morao da bude mnogo pedantnije odrađen... Pozdrav svima... :)

CS definitivno nije razvodnjen, ako na to mislis? A moglo je bolje i mastovitije, ali tesko je to sve realizirati za tako kratko vrijeme.

Hvala na ispravci.Nije to sporno, to znamo obojica, sve te stvari su originalno nastale očito u glavama izuzetno darovitih i maštovitih kreatora originalnog Stalkera.I Bolwaut, i sleeping bag,gomila monstruma koji su izostavljeni a Burer i Chimera su najavljene kao nešto novo u CoP,vošnja "autima" kroz Zonu, aktiviranje artafekata odnosno pretvaranje artefakata u anomaliju i mnogo toga,ma svašta sam ja video i u beta i alfa i kako se već zovu radne verzije ,maštoviti ukrajinci su i vanzemaljce bili planirali i čak boravak glavnog lika na te planete vanzemaljac i borba sa nekim robotima, i teleportovanje u Srednju Ameriku među ruševine Acteka i ko zna ša je sve njima padalo na pamet, ali većina toga nije inplementirano u CoC.Jako puno tih ideja je kroz modove iskorišćeno.

Tadasnji tim nije imao kvalitetnu podrsku od strane izdavaca. A to sa robotima je bila prva ideja za Stalker, i nije imala veze sa Zonom. Jedino su teleportovi ostali.
 
Linkovi ne rade.
 
Hvala na ispravci.Nije to sporno, to znamo obojica, sve te stvari su originalno nastale očito u glavama izuzetno darovitih i maštovitih kreatora originalnog Stalkera.I Bolwaut, i sleeping bag,gomila monstruma koji su izostavljeni a Burer i Chimera su najavljene kao nešto novo u CoP,vošnja "autima" kroz Zonu, aktiviranje artafekata odnosno pretvaranje artefakata u anomaliju i mnogo toga,ma svašta sam ja video i u beta i alfa i kako se već zovu radne verzije ,maštoviti ukrajinci su i vanzemaljce bili planirali i čak boravak glavnog lika na te planete vanzemaljac i borba sa nekim robotima, i teleportovanje u Srednju Ameriku među ruševine Acteka i ko zna ša je sve njima padalo na pamet, ali većina toga nije inplementirano u CoC.Jako puno tih ideja je kroz modove iskorišćeno.

Nije mi jasno kakvi sad roboti, Azteci imaju veze sa Stalkerom. Oni ako vec hoce da sire pricu treba da je sire na nivo bivsheg SSSR-a jer nije Chernobyl jedina oblast SSSRa u kojoj je dolazilo do nuklearnih havarija. Ali jasno mi je da Ukrajince savrseno boli uvo da se bave oblastima/dogadjajima u Rusiji npr Mayak nuklearna elektrana.

Ono shto je moja glavna zamerka celom Stalker serijalu je shto je to u sustini samo akciona igra koja se bavi izmishljenim ratnim aspektom dogadjaja bez zalazenja u posledice koje je havarija ostavila na ljudima. Sve shto se moze videti u igri je par mutiranih zivotinja a o mutiranoj deci/ljudima ni govora. Jako bi voleo kad bi ubacili taj tragicni momenat u igru.
 
Linkovi ne rade.
Nemam pojma zašto nerade.Jednostavno ih iskopiraj (ne copy link adres nego sam tekst) i onda na novoj strani ubaci na mesto za URL adresu.Tada rade,proverio sam.

@G@W
To za Acteke i robote,to su neke od ranijih ideja, koje su realizovane u beta buildovima i koji su očito odbačeni, što ne znači da jednog dana ne bude ponovo ubačeno ako neko proceni da bi to bilo interesantno publici.
Što se tie zamerke da je Stalker samo akciona pucačina, pa jeste, to je i trebalao da bude jer je to FPS video igra a ne uđžbenik iz biologije, geografije ili istorije.Što se tičiče ljudskih mutanata, njih u Stalkeru ima više nego životinjskih.Šta je bloodsucker http://www.oblivion-lost.de/smarty.templates/shared_images/creatures/cr_bloodsucker.jpg, mutirani čovek ili mutirana životinja, šta je controler http://www.oblivion-lost.de/smarty.templates/shared_images/creatures/controller.jpg, snorky http://www.oblivion-lost.de/smarty.templates/shared_images/creatures/cr_snork.jpg, burer http://www.oblivion-lost.de/smarty.templates/shared_images/creatures/dwarf.jpg,pseudogiant,poltergeits http://www.oblivion-lost.de/smarty.templates/shared_images/creatures/cr_poltergeist.jpg
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasno kakvi sad roboti, Azteci imaju veze sa Stalkerom. Oni ako vec hoce da sire pricu treba da je sire na nivo bivsheg SSSR-a jer nije Chernobyl jedina oblast SSSRa u kojoj je dolazilo do nuklearnih havarija. Ali jasno mi je da Ukrajince savrseno boli uvo da se bave oblastima/dogadjajima u Rusiji npr Mayak nuklearna elektrana.

Ono shto je moja glavna zamerka celom Stalker serijalu je shto je to u sustini samo akciona igra koja se bavi izmishljenim ratnim aspektom dogadjaja bez zalazenja u posledice koje je havarija ostavila na ljudima. Sve shto se moze videti u igri je par mutiranih zivotinja a o mutiranoj deci/ljudima ni govora. Jako bi voleo kad bi ubacili taj tragicni momenat u igru.

Tako je zamisljen prvi Stalker projekt, a jedan dio je i odradjen. No to nema veze sa sadasnjim Stalkerom, niti ce imati veze.
 
CS definitivno nije razvodnjen, ako na to mislis? A moglo je bolje i mastovitije, ali tesko je to sve realizirati za tako kratko vrijeme.

Ma ne, nisam mislio na CS naravno, već na modove... A što se tiče vremena, pa niko in ne ganja usijanim žaračem, neka uspore malo... Takvi manevri su prvenstveno i u njihovom interesu a ne samo u intersu boljeg nastavka od predhodnog. Mada ako mene pitaš i to je sasvim dovoljan razlog... Pogledaj samo primera radi koliko Valve radi na poslednjem trećem i završnom HL2 serijalu. I što je još smešnije Valve je daleko manje uradio na modifikaciji endžina kada je izbacivao nastavke, nego li ovi momci koji rade na Stalkeru, a eto stičem utisak da ih to baš mnogo i ne sekira. Verovatno zato što HL2 ima preterano mnogo nabeđenih fanova koji su u stanju sve živo da progutaju, he, he... pa ko vele, kad je bal... onda vozi Miško... :D
 
Ma ne, nisam mislio na CS naravno, već na modove... A što se tiče vremena, pa niko in ne ganja usijanim žaračem, neka uspore malo... Takvi manevri su prvenstveno i u njihovom interesu a ne samo u intersu boljeg nastavka od predhodnog. Mada ako mene pitaš i to je sasvim dovoljan razlog... Pogledaj samo primera radi koliko Valve radi na poslednjem trećem i završnom HL2 serijalu. I što je još smešnije Valve je daleko manje uradio na modifikaciji endžina kada je izbacivao nastavke, nego li ovi momci koji rade na Stalkeru, a eto stičem utisak da ih to baš mnogo i ne sekira. Verovatno zato što HL2 ima preterano mnogo nabeđenih fanova koji su u stanju sve živo da progutaju, he, he... pa ko vele, kad je bal... onda vozi Miško... :D

Mali je ovo tim, to je problem. Ali se trude maksimalno.
A Valve zivi od hajpa i starog HL-a. Sta ces, ljudi to gutaju kao i narodnjake. Od njih ja nista ne ocekujem.
 
Jeste vi sigurni da su ventilaši tako malo radili na svom motoru?
Ima lepe razlike između HL2 i HL2E2, nem pojma šta su dodavali, ali kompleksnost je narasla vidljivo, facijalna animacija je baš dobro urađena, za razliku od Stalkera gde svi izgledaju kao da su se nagutali trodona i pokušavaju da ti nešto kažu, al to im nikako ne polazi od ruke, vilica ih ne sluša i landara gore-dole:p
Čuj gutamo sve, pa nismo mi porno dive:D
Ako gledamo realno, sve što se razvlači i HL, i stalker itd. neminovno postaje šišanje nas gejmerskih ovaca, ali mi to volimo, pa ne treba da kukamo:D
 
Poslednja izmena:
Ono lepo radi a još bolje izgleda, na kakvoj je makini igrano?
Nebo izgleda fantastično, mokre površine takođe:p
 
Poslednja izmena:
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Oleg Yavorsky interview.

http://www.youtube.com/watch?v=WrrUXN80aTo

http://www.youtube.com/watch?v=xjOQ1RAAzeY&NR=1

Purke, ti znas Ruski :) Bloodsucker je odlicno odradjen!
Uh, pa nisam ja baš expert za ruski, razumem dosa ali nije nešto bog zna.Zvuk u videu je jako loš, ali ipak sam prilično razumeo.Naprime, novo će biti da može o u oba slota za oružje da se stavi puška, pored toga postoji poseban slot za pancir a poseban za šlem.Sistem za obnavljanje zdravlja je promenjen i nema automatskog obnavljanja zdravlja kad se uzme paketić prve pomoći ili pojede hrana, već se zdralje obnavlja postepeno.Veli da su puno radili na facijalnim animacijama likova i da su pono fotografisali ljudi i da će animacija biti prilično realističma, govoriće većinom na ruskom, kao i dosad.Uvedeno je spavanje, i to samo u bazam na bezbednim mestima, noću monstrumi postaju mnogo aktivniji, i ko želi može da se "švrćka" po zoni noću ali na svoju odgovornost :d.
Kaže da je nekoliko novih anomalija i jedan novi detektor, a sistem nalaženja artefakata je preuzet iz CS.Monstrumi,blasakeri su mnogo brži i opasniji,animacija i AI svih monstruma je poboljšana, i tako dalje.
 
Poslednja izmena:
Hvala:)
Najzad sređuju facijalnu animaciju, kao da su me čuli:D
Lepo zvuči sve, jedva čekam da to vidim i igram:)
 
Uh, pa nisam ja baš expert za ruski, razumem dosa ali nije nešto bog zna.Zvuk u videu je jako loš, ali ipak sam prilično razumeo.Naprime, novo će biti da može o u oba slota za oružje da se stavi puška, pored toga postoji poseban slot za pancir a poseban za šlem.Sistem za obnavljanje zdravlja je promenjen i nema automatskog obnavljanja zdravlja kad se uzme paketić prve pomoći ili pojede hrana, već se zdralje obnavlja postepeno.Veli da su puno radili na facijalnim animacijama likova i da su pono fotografisali ljudi i da će animacija biti prilično realističma, govoriće većinom na ruskom, kao i dosad.Uvedeno je spavanje, i to samo u bazam na bezbednim mestima, noću monstrumi postaju mnogo aktivniji, i ko želi može da se "švrćka" po zoni noću ali na svoju odgovornost :d.
Kaže da je nekoliko novih anomalija i jedan novi detektor, a sistem nalaženja artefakata je preuzet iz CS.Monstrumi,blasakeri su mnogo brži i opasniji,animacija i AI svih monstruma je poboljšana, i tako dalje.

Vrlo primamljivo....
 
Vrh Dno