Heheh, kakvo iznenadjenje ... NoT
DX11 shotovi...
http://www.pcgameshardware.com/aid,...ripyat-The-first-DirectX-11-screenshots/News/
^Pa i jeste...teselacija ovde (i u AvP) dodaje poligone sto se vise priblizis nekom objektu, nesto kao napredni Level Of Detail
Ne citas dovoljno sta drugi pisu. Evo tvoj kolega moderator ovde tvrdi da nedostatak fizike (Betmenov plast) utice na atmosferu u igri
Ipak je ovde na snazi ona: I grozdje je kiselo kad je od ATIja
Hm, kako ce tesellation doneti poboljsanje u atmosferi? Poboljsace grafiku donekle, to da...
Radice bolje kao sto DX10.1 radi bolje nego DX9 u CS, jer se deffered rendering i MSAA "vole" u 10.1. Taj 10.1 path ce navodno biti jos brzi sa DX11 podrskom.
Pod uslovom da nesto ne zahebu, jelte, Russian/Ukraine quality coding FTL.
Moram te ispraviti DX10 je donio veliko poboljsanje u CS-u, i to ugrubo od min. 10 do 20 frejmova vise. Na fotkama se to lijepo vidi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari