Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Da, definitivno je na ruskom najbolje, zvuci nekako "bajkovito" :), a i slaze se uz atmosferu.
 
Odložena je.

"German publisher bitComposer has pushed the release of S.T.A.L.K.E.R. sequel Call of Pripyat to Q1 2010. Call of Pripyat had been pencilled for an autumn launch."
http://www.eurogamer.net/articles/s-t-a-l-k-e-r-pripyat-radiates-to-2010

"RELEASE DATE 1st Quarter 2010"
http://www.bit-composer.com/www_en/game.aspx?gameid=f4aadcf4-a26a-4ec7-ab06-e6e2f5ab05dc

"The project has been pushed back to the first quarter of 2010"
http://en.wikipedia.org/wiki/Stalker_call_of_pripyat


System Requirements:
Minimum:
OS: Windows® XP
CPU: 2.0GHz Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon™ 2200+
RAM: 512 MB
GPU: 128 MB RAM DirectX® 8.0 compatible Card e.g. GeForce 5700 or Radeon 9600
Recommended:
OS: Windows® Vista®
CPU: Intel Core 2 Duo E7400 or AMD 64 X2 5600+
RAM: 2 GB
GPU: 512 MB RAM DirectX® 9 or 10 compatible Card e.g. GeForce 9800GTX or Radeon HD4850
 
Poslednja izmena:
Mrzim kada je igra u gold fazi (mada Stalker nikad nije gold :)) i samo ceka zeleno svetlo izdavaca.
Starce, brzo pobacaj sve zilete, kaiseve, pertle, konopce,...:D
 
Evo AMD valja pricu o DX11 na newsletterima, navode i Call of Pripyat.

The project is scheduled for release in late 2009 with full support for DirectX 11
 
Poslednja izmena:
^Pa i jeste...teselacija ovde (i u AvP) dodaje poligone sto se vise priblizis nekom objektu, nesto kao napredni Level Of Detail :)
 
^Pa i jeste...teselacija ovde (i u AvP) dodaje poligone sto se vise priblizis nekom objektu, nesto kao napredni Level Of Detail :)

Pa bas je super sto tako radi. Koriscenjem teselacije bi se mogao resiti onaj problem sa farovima u Mafiji ;)

Takodje unapredjene meke senke izgledaju super.
 
DX11 buzzword! Tek toliko da se malo razlikuje. Vidjet cemo koliko to bolje ili losije radi?
 
Radice bolje kao sto DX10.1 radi bolje nego DX9 u CS, jer se deffered rendering i MSAA "vole" u 10.1. Taj 10.1 path ce navodno biti jos brzi sa DX11 podrskom.
Pod uslovom da nesto ne zahebu, jelte, Russian/Ukraine quality coding FTL. :p
 
Izašla je ruska verzija od 4380 Mb
S.T.A.L.K.E.R.: Зов Припяти / S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (2009/RUS)
 
Poslednja izmena:
igra ce izgledati ispeglano na dx11, tesselation ce doneti ostrinu sto bi trebalo da bude poboljsanje u atmosferi ali najvazinije je kakav ce biti singl player story i gameplay.
 
Hm, kako ce tesellation doneti poboljsanje u atmosferi? :) Poboljsace grafiku donekle, to da...
 
Isto onako kao sto mrdanje Betmenovog plasta poboljsava atmosferu ;)
 
^O cemu ti to? :trust: Kakve veze betmenov plast ima sa atmosferom i sa ovom temom uopste?
 
Ne citas dovoljno sta drugi pisu. Evo tvoj kolega moderator ovde tvrdi da nedostatak fizike (Betmenov plast) utice na atmosferu u igri :)

Ipak je ovde na snazi ona: I grozdje je kiselo kad je od ATIja ;)
 
Ne citas dovoljno sta drugi pisu. Evo tvoj kolega moderator ovde tvrdi da nedostatak fizike (Betmenov plast) utice na atmosferu u igri :)

Ipak je ovde na snazi ona: I grozdje je kiselo kad je od ATIja ;)

Prvo, covek nigde nije pomenuo betmenov plast, niti to o cemu prica ima veze sa tim i dalje laprdanje o tome u ovoj temi ce biti brisano.
Drugo, moje retoricko pitanje kako ce teselacija doprineti atmosferi nema veze sa AMD vs NV pricom uopste. Donece nesto lepsu grafiku, to da, ali to tesko da moze doprineti atmosferi, jer atmosferu u Stalker-u cine druge stvari.
A ti malko iskuliraj flame-war, pocinje svasta da ti se prividja ;) Zato, nek se offtopic prica zavrsi odmah.
 
Najsmešnije je to, da kada nama nešto odgovara onda to opravdavamo pa šta god to da bilo,a kada nešto ne opravdavamo onda je to epic fail ili lol ili šta već.
Tako je kod svih.

I uvek za sve govorimo da je igra naj onako kako su je programeri zamislili i da je ispod toga sve neadekvatno komentarisanje....i priča se i dalje nastavlja.
Ljudski rod.

EDIT: Pisao sam poruku i tek sada vidim da takvu konverzaciju proglašavaš off - sorry - te shodno tome ti je i briši,ja svoje mišljenje neću obrisati :)

EDIT EDIT: Dopuna za post #252: Требует наличия "Сталкер - Чистое небо", или "Сталкер - Тень Чернобыля"
 
Poslednja izmena:
Hm, kako ce tesellation doneti poboljsanje u atmosferi? :) Poboljsace grafiku donekle, to da...

sigurno ce grafika sa vecim nivoom detaljnosti doprineti boljoj uzivljenosti u igru, zona ce izgledati vise kao zona :d

tesselation nema veze sa simulacijom i u tom smislu ne moze uticati na atmosferu ali u estetskom smilu moze
 
Poslednja izmena:
Ja ću da je probam na DX8, pa šta bude, ako htedne na DX9, onda super, mada neverujem na mojoj kanti da će biti igrivo.Nadam se da sam u CoP Zoni već sutra veče najdalje.A onda ću je instaliram kod komšija na dosta dobroj mašini, samo nema ni Vistu ni Win 7, moram hitno da mu instaliram.Koliko li vas sad ima DX11 grafe kad ovoliko pričate o tome.
 
Radice bolje kao sto DX10.1 radi bolje nego DX9 u CS, jer se deffered rendering i MSAA "vole" u 10.1. Taj 10.1 path ce navodno biti jos brzi sa DX11 podrskom.
Pod uslovom da nesto ne zahebu, jelte, Russian/Ukraine quality coding FTL. :p

Moram te ispraviti :) DX10 je donio veliko poboljsanje u CS-u, i to ugrubo od min. 10 do 20 frejmova vise. Na fotkama se to lijepo vidi.
 

Prilozi

  • xrEngine 2009-09-26 00-40-46-51.jpg
    xrEngine 2009-09-26 00-40-46-51.jpg
    214.8 KB · Pregleda: 181
  • xrEngine 2009-09-26 00-52-04-00.jpg
    xrEngine 2009-09-26 00-52-04-00.jpg
    208.9 KB · Pregleda: 188
Ma daj starac, sta su argumenti naspram klasicnog hejta i pljuvanja.... ;)
 
Mape su ogromne!
 

Prilozi

  • 6a6fc82332c0.jpg
    6a6fc82332c0.jpg
    518.1 KB · Pregleda: 102
  • 95e827a25a79.jpg
    95e827a25a79.jpg
    514.5 KB · Pregleda: 83
  • 90263851.jpg
    90263851.jpg
    527.8 KB · Pregleda: 85
Izgleda samo kod mene DX10.1 u CS obara fps :wall:
 
Probao sam na manje od 5 minuta rusku verziju, tako da mogu da komentarisem samo performanse i grafiku. Mozda se varam, ali u DX10 modu FPS sa gotovo svim podesavanjima na max ne pada ispod 35, osim u mocvarnim delovima kada gledate kroz vodu kroz koju gazite, kada momentalno pada na 25-30. Sto se grafike tice tu je malo boljii DoF i efekat prstanja krvi :), kao i bolje osvetljenje i nesto mekse senke, narocito u zatvorenom prostoru. Svetlost baterijske lampe je primetno slabije, ali zahvata vecu povrsinu. Sve u svemu, optimizovaniji i graficki malo unapredjeni Clear Sky.

Igru sam probao na ovim podesavanjima:
 

Prilozi

  • xrEngine 2009-09-26 17-16-44-66.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-16-44-66.jpg
    169.2 KB · Pregleda: 93
  • xrEngine 2009-09-26 17-17-16-55.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-17-16-55.jpg
    173.6 KB · Pregleda: 84
  • xrEngine 2009-09-26 17-17-32-06.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-17-32-06.jpg
    172.6 KB · Pregleda: 79
  • xrEngine 2009-09-26 17-17-37-42.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-17-37-42.jpg
    170.1 KB · Pregleda: 84
  • xrEngine 2009-09-26 17-25-27-66.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-25-27-66.jpg
    182.2 KB · Pregleda: 121
Poslednja izmena:
...
 

Prilozi

  • xrEngine 2009-09-26 17-26-14-96.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-26-14-96.jpg
    194.1 KB · Pregleda: 130
  • xrEngine 2009-09-26 17-32-41-91.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-32-41-91.jpg
    174.7 KB · Pregleda: 93
  • xrEngine 2009-09-26 17-35-10-33.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-35-10-33.jpg
    255.1 KB · Pregleda: 96
  • xrEngine 2009-09-26 17-35-31-34.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-35-31-34.jpg
    186.4 KB · Pregleda: 111
  • xrEngine 2009-09-26 17-36-58-34.jpg
    xrEngine 2009-09-26 17-36-58-34.jpg
    213 KB · Pregleda: 97
Povlacim rec sto se performansi tice.:) Promakla su mi neka podesavanja za osvetljenje i njegovu "mekocu", koja kada se ukljuce u kombinaciji sa 4xAA obaraju fps na 15-20.:smash:
 
Nazad
Vrh Dno