Šta je novo?

Rising Storm 2: Vietnam

rAMA

Čuven
Učlanjen(a)
11.02.2007
Poruke
10,465
Poena
825
[YOUTUBE]Fo8cYRTriBA[/YOUTUBE]

Tripwire announced that its working on Rising Storm 2: Vietnam, a standalone expansion pack to the Red Orchestra 2. While the original Rising Storm focused on the Pacific campaign of World War II, Rising Storm 2 is set during, you guessed it, the Vietnam War.
 
Poslednja izmena:
Hmmm ovo je trebala biti ona ekspanzija?
 
Bit će fino malo u Vietnamu pripucat, nije se odavno.
Ali dobro se sjećam priče po izlasku RO2, da ce se besplatno igrati Rising Storm Pacific i RS Vietnam, ali mora se i kesha nešto obrnuti.
Mislim može se i sada Pacific "besplatno" igrati sa po jednom klasom za izabrati, valjda će tako ostati i za Vietnam.
 
wooho! :) moze!
 
a onaj incountry mod je u stvari sada nezavisna igra koja se radi sa UE4 !?! pih steta
 
cek jel to mod ili nije - bio je mod (totalna konverzija) podrzan od strane tripwire-a pa su se odvojili i krenuli nezavisnu pricu
 
Prvo sam se nasmejao na Cobru,posle išo guglat,stvarno je bila u Vietnamu,posle Tet ofenzive ubačena

Al malo mi ipak čudno...posle Tet ofenzive,USrAnci su bili u defenzivi,ne vidim slučaj da su koristili Cobre u poljima

Ratovalo se,većinoma po gradovima....il se varam,nek me neko ispravi
 
Sad kad si spomenuo balans i istorijski precizni,jel to znači da će biti Ameri u igri OP??

Ako budu USrAnci imali Cobre,Huje,Patone i ostalu mašineriju.....sčime će se Vietcong boriti??

Ne vidim logiku,ubacivat mašineriju kad ih druga strana nije imala

Edit:da ispravim sam sebe,možda je mašinerija samo šminka,tj nema borbenu ulogu
 
Poslednja izmena:
imas na linku u mom prethodnom postu pojasnjenu mehaniku asimetricnog ratovanja u ovoj igri (bar malo je pojasnjeno)

ja se samo nadam da ce animacije biti malo bolje nego dosadasnje koje kao da su iz 2003. :d (ne interesuju me teksture, senke, i ne znam kakvi efekti, ali ako je animacija skrnava to mi kvari dozivljaj nevidjeno)
 
samo neka se oni drže dobrog gameplay-a a animacije mogu da izgledaju i kao sa spektruma što se mene tiče :)
 
Al malo mi ipak čudno...posle Tet ofenzive,USrAnci su bili u defenzivi,ne vidim slučaj da su koristili Cobre u poljima


Nisu bili u defanzivi, kad je oslabio pritisak vietkonga oko gradova i baza, ponovo su počeli search and destroy akcije, po džungli

Zbog neslabejućeg otpora severno vijetnamaca, džungle i podzemnih tunela te akcije su bile uzaludne, kao i pre ofanzive tet

A gde bi mogli koristiti kobre, ako ne kod podrške helikopterskog desanta ? Primarna uloga jurišnog helikoptera je ofanzivna
 
Nisu bili u defanzivi, kad je oslabio pritisak vietkonga oko gradova i baza, ponovo su počeli search and destroy akcije, po džungli

Zbog neslabejućeg otpora severno vijetnamaca, džungle i podzemnih tunela te akcije su bile uzaludne, kao i pre ofanzive tet

A gde bi mogli koristiti kobre, ako ne kod podrške helikopterskog desanta ? Primarna uloga jurišnog helikoptera je ofanzivna

Primarna kažeš??znači ima i secundarnu :p

Šalu na stranu,htedoh reći da sam previše filmova gledao na temu vietnamskog rata,di su bili pretežno i samo Hueysi

nema veze,samo da Ameri ne budu OP sa mašinerijom
 
TOOO SE CENI !!! bravo.gif

Najzad ono što volim ... jedva čekam da završe! sm_biggrin.gif
 
neki noviji snimak, vidi se kako ce izgledati upravljanje helikopterom

 
Poslednja izmena:
Svo oružje tj. snimci iz gornjeg klipa ali ovog puta u HQ rezoluciji:

 
Tek sada vidim da ovo izlazi tek iduce godine. Do tada.. ko živ, ko mrtav.
 
Hahaha ... kako ga je bazuka brutalno raznela :D

 
Već nekih 3 meseca sam u beta testiranju igre, pa evo jednog dobrog videa (nije moj, da budem jasan) kako igra izgleda: moram odmah da napomenem: ovaj tip ili je fantastičan igrač ili ima sreću kao retko ko (ili su bar neke scene nameštene)! Stvarnost u igri je totalno drugačija: gineš kao od šale tj. statistika je otprilike ova: na jedno uspešno ubistvo - pogineš 5x više kuku.gif


Igra mi se i sviđa i ne sviđa tj. bolje da odmah kažem šta mi se ne sviđa: protivnika je izuzetno teško videti, na većoj udaljenosti. Rekoh već da je ovaj tip ili super srećan igrač ili super sposoban (i srećan) ili je ovde dosta nameštenih scena. Igram 30 god. FPS igre i ovako lako i brzo nigde nisam ginuo a da toliko malo protivnika ubijem (apsolutno me je bilo sramota, dok nisam shvatio da to nije do mene, ni do loše internet veze, već do same igre). Nisam postovao ništa o ovoj igri upravo zato što nisam mogao da nađem neki klip koji će igru prikazati bar u nekom pozitivnom svetlu, pošto se u većini dešava pomenuto: da se mnogo više gine, nego što se ubija protivnika.
Takođe mi je velika zamerka veštačka ograničenja koja su nametnuta: Ameri moraju da srljaju glavom bez obzira - pravo na uperene cevi Vijetkongovca i za sve postoji limitirano vreme tj. cela koncepcija igre je u tome da za dato vreme mora da se zauzme ili odbrani od neprijatelja, što više položaja. Takva koncepcija te bukvalno stavlja u situaciju da nije važno koliko puta si poginuo, već da li si sa timom uspeo da odradiš postavljeni zadatak. Igra je previše timski orjentisana i zahteva obaveznu govornu komunikaciju da bi se efikasno delovalo po protivniku. Naravno to je teško izvesti sa ljudima koji su došli sa svih strana sveta i koji bi želeli samo malo "napucavanja i FPS zabave" a ne strikna pravila. Ovo igru čini mnogo manje zabavnom. Voleo bih da je igra manje "rush" tj. manje jurnjave i srljanja a više taktike tj. sporijeg/realnijeg napucavanja.
Takođe mi se ne sviđa što se neprijatelj previše (nerealno) brzo kreće, pa je samim tim i igra nerealna jer protivnik trči uzbrdo brže nego sprinter na 100m kuku.gif

Igra za sada ima neke bagove, napr. jedan od bagova koji sam prvi uspešno rešio je da kada igraš kao snajperista, posle pogibije i ponovnog pojavljivanja u igri, pogled kroz snajper nije moguć jer je isti neprovidan tj. prekriven purpurnom bojom (koja se inače normalno vidi na okularu objektiva dok je puška spuštena). Potrebno je "baciti" pušku i zatim je uzeti ... na taj način se "bag" prevazilazi ... ali postoji drugi bag koji te često sprečava da pokupiš bačeno oružje, pa to može biti neuspešna misija.

Šta će na kraju korigovati (pošto se dosta ljudi žali na gore pomenuto), videćemo, Beta program se i dalje nastavlja a trenutno je pauza tj. ne igramo do (predpostavljam) sledećeg četvrtka. Igranje obično traje nekih 4 dana (zadnji ciklus je namerno bio produžen na nedelju dana).

Kao što rekoh: i sviđa mi se i ne sviđa, baš bi mi bilo krivo ako sve ostane kako je sada. Sumnjam da bih je u tom slučaju kupio.
 
Poslednja izmena:
Ajd' da ti odgovorim kao neko ko se igra od 1983, a FPS igre od rane CS alfe.

RS2, je 90% slican eto igri u kojoj sam proveo 1500h - Red Orchestra 2.

da se mnogo više gine, nego što se ubija protivnika.
Igra ima vertikalnu krivu ucenja, prvih 50-100h moras da jedes svoju dzigericu, dok ne steknes iskustvo.
Kad odigras preko 300h, vec pravis 100-200 kills po partiji, zavisno od mape..

Takođe mi je velika zamerka veštačka ograničenja koja su nametnuta: Ameri moraju da srljaju glavom bez obzira - pravo na uperene cevi Vijetkongovca i za sve postoji limitirano vreme tj. cela koncepcija igre je u tome da za dato vreme mora da se zauzme ili odbrani od neprijatelja, što više položaja. Takva koncepcija te bukvalno stavlja u situaciju da nije važno koliko puta si poginuo, već da li si sa timom uspeo da odradiš postavljeni zadatak. Igra je previše timski orjentisana i zahteva obaveznu govornu komunikaciju da bi se efikasno delovalo po protivniku.

Ovo je čar asinhronog gameplaya, i timske igre. Ova igra nije zamišljena da ima publiku kao Justin Bieber (Battlefied noviji, radi "napucavanja i FPS zabave") nego manju bazu igrača koji neće doći da puckaju na server, već se organizuju i koriste voice comm te dogovorom igraju.
Nikoga nije briga koliko si puta zaginuo u ovoj igri, nego koliko doprineo timu korisnim akcijama. Ukoliko sediš van objektive, napraviš koji kill na neprijatelju van nje, imaćeš toliko bodova koliko i killova. Primera radi, u RO2, jedan kill jednako 1 poen. Ako si ubio nekog iz objektive, +2 poena. Ako je on bio u objektivi, +2 poena. Ako su ubio nekog blizu komandira, +2 ... itd.

da odmah kažem šta mi se ne sviđa: protivnika je izuzetno teško videti, na većoj udaljenosti.

samo praksa. kasnije u delicu sekunde odredjis da li je je neprijatelj ili friendly na 150+m.


Voleo bih da je igra manje "rush" tj. manje jurnjave i srljanja a više taktike tj. sporijeg/realnijeg napucavanja.

Jedini problem je taj sto su podelili beta kljuceve random, a generalno su ih dobili ljudi koji Red Orchestru nisu videli ni na screenshotu. Ja od 50 ljudi sa friend liste, od kojih vecina ima 2000h ingame, imam samo jednog koji je dobio kljuc.
Samim tim, igra nema prvau sliku jer je igraju ljudi koji ne kapiraju koncept. Ne kapiraju znacaj artiljerije, i veoma bitan znacaj dimne zavese.

Sve u svemu, osim tehnickih bagova, i 60% placeholdera koji su samo iskopirani iz RO2/Rising Storm 1, igra nece biti promenjena i to sto sada vidis smatraj finalnim sto se tice gameplaya
 
Ajde da se ne složim sa tobom u svemu, iz mnogo razloga :)

Prvo, zar misliš da sve što si napisao, ja ne znam? :)
Vrlo smela i samouverna konstatacija. Lepo rekoh (da informišem ljude) da preko 30 godina igram FPS igre, tj. od kada je krenuo DooM na prvim PC-jevima (ovog septembra punim 52., čisto za evidenciju).

Drugo, nikakvo iskustvo i učenje ti nije potrebno u ovoj igri, osim onog da si prvi put ušao na mapu kao i svi ostali i da ćeš za neki sat muvanja po mapama već popamtiti većinu toga, kao što i jesam.

Treće, igra je asinhrona kao što si naveo ali lepo sam rekao da se protivnici kreću nerealno brzo i da to kvari draž igre ... između ostalog. Zatim, osim možda par drugara, koji se znaju, niko u ovoj Beti ne koristi komunikaciju (tipa onoga što se koristi u Armi i sl.), tako da smo svi stavljeni u istu situaciju - položaj. Jednostavno ti čuješ svoje saborce ako pričaju, nema ograničenja u tome, osim ako sam ne isključiš ton za razgovore.

Četvrto, to da ćeš kroz praksu da kasnije u sekundi odrediš dal je neprijatelj ili prijatelj, obesi mačku o rep. Nisi video, pa ne možeš ni suditi o tome, kao što jesi - akademskim uprosečavanjem tvojih iskustava iz sličnih igara.
E pa, ovde je to o čemu ja pričam, "malo" drugačije :)

Peto, komentar za Džastin Faking Biberka je prilično neumesan i ponižavajući i nema veze sa onim o čemu ja pričam, pa me je prilično iznervirao.

Sve u svemu: dao si sebi za slobodu da vrlo prozaično sudiš o nečemu u čemu nemaš nikakvo iskustvo ... i naravno izneo totalno netačne navode/zaključke Masem.gif
 
Nazad
Vrh Dno