Ajd' da ti odgovorim kao neko ko se igra od 1983, a FPS igre od rane CS alfe.
RS2, je 90% slican eto igri u kojoj sam proveo 1500h - Red Orchestra 2.
da se mnogo više gine, nego što se ubija protivnika.
Igra ima vertikalnu krivu ucenja, prvih 50-100h moras da jedes svoju dzigericu, dok ne steknes iskustvo.
Kad odigras preko 300h, vec pravis 100-200 kills po partiji, zavisno od mape..
Takođe mi je velika zamerka veštačka ograničenja koja su nametnuta: Ameri moraju da srljaju glavom bez obzira - pravo na uperene cevi Vijetkongovca i za sve postoji limitirano vreme tj. cela koncepcija igre je u tome da za dato vreme mora da se zauzme ili odbrani od neprijatelja, što više položaja. Takva koncepcija te bukvalno stavlja u situaciju da nije važno koliko puta si poginuo, već da li si sa timom uspeo da odradiš postavljeni zadatak. Igra je previše timski orjentisana i zahteva obaveznu govornu komunikaciju da bi se efikasno delovalo po protivniku.
Ovo je čar asinhronog gameplaya, i timske igre. Ova igra nije zamišljena da ima publiku kao Justin Bieber (Battlefied noviji, radi "napucavanja i FPS zabave") nego manju bazu igrača koji neće doći da puckaju na server, već se organizuju i koriste voice comm te dogovorom igraju.
Nikoga nije briga koliko si puta zaginuo u ovoj igri, nego koliko doprineo timu korisnim akcijama. Ukoliko sediš van objektive, napraviš koji kill na neprijatelju van nje, imaćeš toliko bodova koliko i killova. Primera radi, u RO2, jedan kill jednako 1 poen. Ako si ubio nekog iz objektive, +2 poena. Ako je on bio u objektivi, +2 poena. Ako su ubio nekog blizu komandira, +2 ... itd.
da odmah kažem šta mi se ne sviđa: protivnika je izuzetno teško videti, na većoj udaljenosti.
samo praksa. kasnije u delicu sekunde odredjis da li je je neprijatelj ili friendly na 150+m.
Voleo bih da je igra manje "rush" tj. manje jurnjave i srljanja a više taktike tj. sporijeg/realnijeg napucavanja.
Jedini problem je taj sto su podelili beta kljuceve random, a generalno su ih dobili ljudi koji Red Orchestru nisu videli ni na screenshotu. Ja od 50 ljudi sa friend liste, od kojih vecina ima 2000h ingame, imam samo jednog koji je dobio kljuc.
Samim tim, igra nema prvau sliku jer je igraju ljudi koji ne kapiraju koncept. Ne kapiraju znacaj artiljerije, i veoma bitan znacaj dimne zavese.
Sve u svemu, osim tehnickih bagova, i 60% placeholdera koji su samo iskopirani iz RO2/Rising Storm 1, igra nece biti promenjena i to sto sada vidis smatraj finalnim sto se tice gameplaya