- Učlanjen(a)
- 01.07.2000
- Poruke
- 911
- Poena
- 619
Retrospektiva fudbalskih simulacija u protekloj deceniji
Poštovani čitaoci Benchmark sajta, pred vama je jedan od tekstova sa našeg nedavno održanog nagradnog konkursa "Pišite za Benchmark". Radi se o retrospektivi fudbalskih simulacija, pisanoj iz specifičnog ugla jednog od naših čitalaca. Uz lični pečat, dato je viđenje dešavanja na polju najznačajnijih fudbalskih simulacija u protekloj deceniji. Nadamo se da ćete uživati ne samo u ovom tekstu, već i u tekstovima koji će uslediti, jer planiramo da objavimo više kvalitetnih radova koje su naši čitaoci poslali
Kada govorimo o "najvažnijoj sporednoj stvari na svetu" 2000te su bile izuzetno burne po pitanju njenog virtuelnog segmenta – simulacije kako zbog ustaljivanja prakse "štancovanja" osetno novih gameplay verzija svakih godinu dana, tako i zbog celokupne renesanse u domenu napredovanja gameplaya. Ipak, zanimljivo je da se i ceo istorijat ovih igrica može porediti sa svojevrsnim "hladnim ratom" pa ćemo iako su se sporadično pojavljivali pojedini naslovi drugih kompanija ipak napraviti samo retrospektivu u ratu izmedju Istoka (KONAMI, Japan) i Zapada (EA SPORTS, Kanada). I zanimljivo, kao i u hladnom ratu, pobednici su se smenjivali a konačan rezultat još uvek nije siguran.
http://www.benchmark.rs/benchmark-t...dbalskih-simulacija-u-protekloj-deceniji.html
Poštovani čitaoci Benchmark sajta, pred vama je jedan od tekstova sa našeg nedavno održanog nagradnog konkursa "Pišite za Benchmark". Radi se o retrospektivi fudbalskih simulacija, pisanoj iz specifičnog ugla jednog od naših čitalaca. Uz lični pečat, dato je viđenje dešavanja na polju najznačajnijih fudbalskih simulacija u protekloj deceniji. Nadamo se da ćete uživati ne samo u ovom tekstu, već i u tekstovima koji će uslediti, jer planiramo da objavimo više kvalitetnih radova koje su naši čitaoci poslali

Kada govorimo o "najvažnijoj sporednoj stvari na svetu" 2000te su bile izuzetno burne po pitanju njenog virtuelnog segmenta – simulacije kako zbog ustaljivanja prakse "štancovanja" osetno novih gameplay verzija svakih godinu dana, tako i zbog celokupne renesanse u domenu napredovanja gameplaya. Ipak, zanimljivo je da se i ceo istorijat ovih igrica može porediti sa svojevrsnim "hladnim ratom" pa ćemo iako su se sporadično pojavljivali pojedini naslovi drugih kompanija ipak napraviti samo retrospektivu u ratu izmedju Istoka (KONAMI, Japan) i Zapada (EA SPORTS, Kanada). I zanimljivo, kao i u hladnom ratu, pobednici su se smenjivali a konačan rezultat još uvek nije siguran.
http://www.benchmark.rs/benchmark-t...dbalskih-simulacija-u-protekloj-deceniji.html