Šta je novo?

Raiffeisen bank

Radilo mi je, jer kategorički je bila ista kao i za regularni račun preduzetnika. Kao rešenje problema vidim jedino da tražiš u filijali izdavanje regularne Visa Business Debit, jer po tarifniku imaš pravo na dve dodatne kartice bez naknade (Visa Business Online bi se računala kao prva). Sistem će možda službenika uslovljavati da uradi zahtev i za Dinu pa da te ne čudi ako i nju takođe dobiješ.
 
Pisacu im pa cemo videti da li je do ovoga, nisam siguran bas da li zelim jos 2 kartice na ovih 6 sto vec imam... Tebi hvala u svakom slucaju, bar sada znam kako stvari treba da funkcionisu da ne mogu da me mute ko sto pokusavaju da je sve ok.

edit: u nacrtima ugovora se ne pominju online vec ove standardne koje smo pominjali ovde
 
Poslednja izmena:
Uvidom u sistem, Vaše kartice nisu aktivirane.

Visa business debit online je redovna Visa business debit kartica.

U slučaju da Vam je neophodna dodatna kartica, zahtev za istu podnosite u filijali Raiffeisen banke koja posluje sa pravnim licima.

---

Kartice nisu aktivirane a dodata je u raipay i zamenjen pin na bankomatu, extra support.
 
Moras da se das u trosak,na terminalu. Kupi zvaku,fizickom karticom.
 
A to ce kao nesto da promeni?

Podigao sam na bankomatu pare pa cemo videti.
Nisi ranije dizao sa bankomata ili plaćao na prodajnom mestu, a uspeo da je dodaš u RaiPay? Meni to nije prolazilo ni za fizičko lice, niti kod preduzetničkih kartica. Tek kada sam im promenio pinove (računa se kao transakcija) onda je moglo.
 
U aplikaciji postoji opcija da je aktiviraš samostalno, ali u praksi ta opcija ne funkcioniše. Moraćeš da zoveš call centar da ti pošalju aktivacioni kod, ne mora u poslovnicu.
Nije neophodno da se zove call centar, može samostalno sve da se uradi preko web aplikacije, opcija Podešavanja / Token / Reaktiviraj (ako su aktivna dva tokena, reaktivira se odgovarajući - prethodno se pogleda broj tokena na mobilnoj aplikaciji na starom telefonu). Stići se SMS sa brojem tokena i aktivacionim kodom. Nakon toga se na novom telefonu u Moja mBanka aplikaciji ide na Podešavanja / Token / Aktiviraj token i unesu se podaci iz SMS poruke. Na raspolaganju su inače dva aktivaciona tokena, pošto aplikacija može da bude aktivirana na dva uređaja i da se njima koristi istovremeno.
 
@patrsouth nadovezao sam se u postu ispod koga citiraš. Samostalno recikliranje tokena više nije moguće i u tom slučaju stiže sms da se pozove call centar. Ako je isti zauzet, obrisaće ga operater. Tako je već ravno godinu dana.
 
Da li neko zna gde najpovoljnije mogu da uplatim iznos za plaćanje usluge u inostranstvu? Iznos je oko 500-600 evra, imam izdat račun/fakturu i sad to treba iz banke da platim. Da li neko ima iskustva sa takvim plaćanjem? Ne može da se plati karticom, niti neki drugi način. Samo preko banke, nalogom za uplatu ili kako bi se to nazvalo. I ako znate kolika je provizija? Tarifnici se su konfuzni, bar za mene.
 
Poslednja izmena:
Pa lepo pise da sam menjao pinove pre dodavanja
Onda čim se proknjiže podizanja ako ne bude bilo slika kartica, zovi call centar da ti ih „aktiviraju“, pošto ih vide kao neaktivirane. Neka izvole pa urade što je potrebno sa njihove strane. Ti si kao korisnik sve što je bilo neophodno izvršio.
Da li je neko zna gde najpovoljnije mogu da uplatim iznos za plaćanje usluge u inostranstvu? Iznos je oko 500-600 evra, imam izdat račun/fakturu i sad to treba iz banke da platim. Da li neko ima iskustva sa takvim plaćanjem? Ne može da se plati karticom, niti neki drugi način. Samo preko banke, nalogom za uplatu ili kako bi se to nazvalo. I ako znate kolika je provizija? Tarifnici se su konfuzni, bar za mene.
Ako plaćaš kao fizičko lice, neke banke kao Inteza će te usloviti da imaš otvoren devizni račun (ovo pravilo je kod njih uvedeno 2017.), Komercijalna takođe čini mi se, samo što oni ne naplaćuju održavanje deviznog. Provizije su se kretale 10+€ tada, možda idu i još više. Ukoliko plaćaš na EU IBAN, onda Paysend. U slučaju da si pravno lice, moraš da kupiš evre od banke po kursu za koga pregovaraš na 011/220-71-48
 
Onda čim se proknjiže podizanja ako ne bude bilo slika kartica, zovi call centar da ti ih „aktiviraju“, pošto ih vide kao neaktivirane. Neka izvole pa urade što je potrebno sa njihove strane. Ti si kao korisnik sve što je bilo neophodno izvršio.

Ako plaćaš kao fizičko lice, neke banke kao Inteza će te usloviti da imaš otvoren devizni račun (ovo pravilo je kod njih uvedeno 2017.), Komercijalna takođe čini mi se, samo što oni ne naplaćuju održavanje deviznog. Provizije su se kretale 10+€ tada, možda idu i još više. Ukoliko plaćaš na EU IBAN, onda Paysend. U slučaju da si pravno lice, moraš da kupiš evre od banke po kursu za koga pregovaraš na 011/220-71-48
Placam kao fizičko lice i imam devizne račune kod NLB Komerc., Rajfajzen i Yettel banke. Onda samo odabrati najpovoljniju opciju. Ako neko ima iskustva neka javi. Hvala.
 
@patrsouth nadovezao sam se u postu ispod koga citiraš. Samostalno recikliranje tokena više nije moguće i u tom slučaju stiže sms da se pozove call centar. Ako je isti zauzet, obrisaće ga operater. Tako je već ravno godinu dana.
menjao 2 puta telefon u poslednjih mesec dana i prilikom logina na app izaberem token koji je vec bio aktiviran i uspesno se loginovao na app bez poziva call centru. Tako da meni prolazi recikliranje tokena, medjutim ovaj put mi je zahtevao da zovem banku da aktiviram apple pay, dok je prethodni put stigao sms. Ko ce ga znati koju metodu primenjuju...
 
Yettel ima na Start, UniCredit i NLB kod Visa za sve što nije € 2% (Master nema), itd.
 
Kazu iz support-a da nije moguce videti stanje na racunu za biznis kartice unutar raipay. Zanima me jos koja je razlika izmedju lock-a na raipay i aplikacije, jer jedan ne prati drugog, ako uradim unlock na raipay a blokirana je u aplikaciji hoce li proci placanje?
 
Upravo su mi javili da u aplikaciji i ne postoji opcija da se vidi cvv i broj kartice za biznis kartice u mbanka biznis, trazio sam email na koji cu uloziti prigovor na rad banke.
 
Nazad
Vrh Dno