Šta je novo?

Raiffeisen bank

Osećam se kao trol na ovoj temi jer mi se dešavaju neke situacije koje se izgleda većini ljudi ne dešava, pa ajde da podelim i ovo.

Račun sam otvorila 28.11., do danas mi nisu stigle kartice. PIN mi je stigao u ponedeljak posle otvaranja računa, što mi govori da je moja adresa tačno uneta. Proverila sam adresu u ugovoru, tačno su napisali ali meni fizičke kartice još nisu stigle. Što je najinteresantnije, u subotu mi je stigao mejl - Sada kada imate i digitalne i plastične kartice, možete u potpunosti uživati u fleksibilnosti i praktičnosti koju Vam pružaju.

Da li je neko čekao kartice duže od 10 dana? Danas sam zvala call centar, doduše ne uporno ali nisam uspela da ih dobijem
 
Osećam se kao trol na ovoj temi jer mi se dešavaju neke situacije koje se izgleda većini ljudi ne dešava, pa ajde da podelim i ovo.

Račun sam otvorila 28.11., do danas mi nisu stigle kartice. PIN mi je stigao u ponedeljak posle otvaranja računa, što mi govori da je moja adresa tačno uneta. Proverila sam adresu u ugovoru, tačno su napisali ali meni fizičke kartice još nisu stigle. Što je najinteresantnije, u subotu mi je stigao mejl - Sada kada imate i digitalne i plastične kartice, možete u potpunosti uživati u fleksibilnosti i praktičnosti koju Vam pružaju.

Da li je neko čekao kartice duže od 10 dana? Danas sam zvala call centar, doduše ne uporno ali nisam uspela da ih dobijem
Pozovi kontakt centar za svaki slucaj, mozda se zagubila posiljka negde. Cudno je sto nisi mogla da stupis u kontakt sa njima, oni se uglavnom vrlo brzo javljaju i vrlo su ljubazni.
 
Prvi put mi se dešava da kasne transakcije kroz aplikaciju. Transakcije sam platio preko telefona i nfc čipa i iste te transakcije su vidljive kroz raipay a nisu vidljive kroz aplikaciju banke.
 
To je sasvim uobičajena situacija, naročito ako je u pitanju kreditna kartica. Ako je debitna, vide se u delu za račun, kao rezervisana sredstva.
Pozdrav
 
Ja imam jednu transakciju koja na RaiPay ima pogresan datum a na Mbank je ok. Placeno sa RaiPay
 
Nije uobičajeno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241210_222936_rs.Raiffeisen.mobile_edit_324805260432729.jpg
    Screenshot_20241210_222936_rs.Raiffeisen.mobile_edit_324805260432729.jpg
    97.5 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20241210_222944_rs.Raiffeisen.mobile.jpg
    Screenshot_20241210_222944_rs.Raiffeisen.mobile.jpg
    53.7 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20241210_222910_rs.raiffeisen.raipay.jpg
    Screenshot_20241210_222910_rs.raiffeisen.raipay.jpg
    78.4 KB · Pregleda: 32
Osećam se kao trol na ovoj temi jer mi se dešavaju neke situacije koje se izgleda većini ljudi ne dešava, pa ajde da podelim i ovo.

Račun sam otvorila 28.11., do danas mi nisu stigle kartice. PIN mi je stigao u ponedeljak posle otvaranja računa, što mi govori da je moja adresa tačno uneta. Proverila sam adresu u ugovoru, tačno su napisali ali meni fizičke kartice još nisu stigle. Što je najinteresantnije, u subotu mi je stigao mejl - Sada kada imate i digitalne i plastične kartice, možete u potpunosti uživati u fleksibilnosti i praktičnosti koju Vam pružaju.

Da li je neko čekao kartice duže od 10 dana? Danas sam zvala call centar, doduše ne uporno ali nisam uspela da ih dobijem
Meni se desilo da su jednu karticu poslali u filijalu umesto na kućnu adresu iz samo njima znanih razloga.
Možeš i na chat da ih pitaš iz eBankinga, meni su u poslednje vreme vrlo brzo i efikasno odgovarali na pitanja tamo.
 
Meni se desilo da su jednu karticu poslali u filijalu umesto na kućnu adresu iz samo njima znanih razloga.
Možeš i na chat da ih pitaš iz eBankinga, meni su u poslednje vreme vrlo brzo i efikasno odgovarali na pitanja tamo.
To su ti obrazložili na chat-u? U Credit Agricole tokom pandemije su kartice navodno bile poslate na kućnu adresu, međutim, poštar ih je odneo u ekspozituru, ne znajući da je trebalo da ih dostavi u sandučetu.
 
To su ti obrazložili na chat-u? U Credit Agricole tokom pandemije su kartice navodno bile poslate na kućnu adresu, međutim, poštar ih je odneo u ekspozituru, ne znajući da je trebalo da ih dostavi u sandučetu.
Ne, ne... chat i kartice su odvojene stvari. :) Nisam to lepo razgraničio.
Sad gledam kad mi je izdata kartica i stvarno je za vreme pandemije to bilo, a čini mi se kao da je prošle godine.
A za chat sam imao druga pitanja i stvarno su mi pomogli.
 
Osećam se kao trol na ovoj temi jer mi se dešavaju neke situacije koje se izgleda većini ljudi ne dešava, pa ajde da podelim i ovo.

Račun sam otvorila 28.11., do danas mi nisu stigle kartice. PIN mi je stigao u ponedeljak posle otvaranja računa, što mi govori da je moja adresa tačno uneta. Proverila sam adresu u ugovoru, tačno su napisali ali meni fizičke kartice još nisu stigle. Što je najinteresantnije, u subotu mi je stigao mejl - Sada kada imate i digitalne i plastične kartice, možete u potpunosti uživati u fleksibilnosti i praktičnosti koju Vam pružaju.

Da li je neko čekao kartice duže od 10 dana? Danas sam zvala call centar, doduše ne uporno ali nisam uspela da ih dobijem

Ako ti je za utehu, majka je otvorila iRačun istog dana kad i ti, i još uvek joj nisu dostavljene kartice.
 
Nije mi za utehu :D

Uz malo više strpljenja dobila sam call centar.

Nakon izdiktiranih podataka, operaterka mi je rekla da se moje kartice vode kao izgubljena pošiljka. Nisu mi stigle ni na kućnu adresu ali ni u ekspozituru. Blokirala mi je kartice (one koje imam aktivne u m-bankingu), zamolila me je da joj kažem koja ekspozitura mi odgovara za preuzimanje kartice jer kada se prvobitno izgube kartice, po pokretanju novog procesa moraju da se preuzmu u ekspozituri. Rekla mi je da pozovem ponovo call centar u petak da vidim da li je ekspozitura obradila moj slučaj i kada da dođem po kartice.

Tako da @Konfučije, neka mama zove pod hitno.
 
Nije mi za utehu :D

Uz malo više strpljenja dobila sam call centar.

Nakon izdiktiranih podataka, operaterka mi je rekla da se moje kartice vode kao izgubljena pošiljka. Nisu mi stigle ni na kućnu adresu ali ni u ekspozituru. Blokirala mi je kartice (one koje imam aktivne u m-bankingu), zamolila me je da joj kažem koja ekspozitura mi odgovara za preuzimanje kartice jer kada se prvobitno izgube kartice, po pokretanju novog procesa moraju da se preuzmu u ekspozituri. Rekla mi je da pozovem ponovo call centar u petak da vidim da li je ekspozitura obradila moj slučaj i kada da dođem po kartice.

Tako da @Konfučije, neka mama zove pod hitno.
Mislim da nema potrebe da iz zoveš, dobićeš obaveštenje u aplikaciji kad ti budu pristigle kartice u poslovnicu
 
Dobro vece svima.
Da li jos nekome ne radi aprikacija za Raiffeisen banku? Zelela sam da uplatim novac preko aplikacije, ali mi pokazuje Err_95157. Zvala sam ih, ali ni posle 20 minuta ne mogu na red da stignem i pitam, tako da sam odustala.
 
Hvala vam. Mislila sam da ja nesto dobro ne radim.
Da li se ovo cesto desava, posto sam nova u ovome?
Ne, Raiffeisenova aplikacija skoro nikad ne puca tako da je ovo nešto stvarno vanredno. Srediće sigurno kroz koji sat.
 
Kad se pozove korisnička služba odmah ide poruka da je otežan pristup aplikaciji zbog problema s internetom, ja ne mogu da pristupim kao fizičko lice i dalje, ali mi za pravno lice radi od početka.
 
Meni ne radi mobilna aplikacija za pravno lice normalno i dva placanja su uradjena nedavno i nigde traga nema. Niti su stigla sredstva na racun u drugoj banci gde sam slao. A u aplikaciji nigde u pretragama nema traga. Kako im pada ugled u mojim ocima kao kamen.
 
Sa Supernove bez problema pristupam mobilnoj aplikaciji za fizičko i pravno lice.
 
Ja ne mogu ni da se ulogujem u app. "Nepoznata greška" 🤣 MTS mreža.
 
EDIT: Potrvrdili su da imaju problem sto i automat kaze. Zakucani cekaju nalozi u realizaciji. Hehe, i posle kada ljudi zele kesh i nece prelazak na sve digitalno, ko da im zameri.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Jedan clan foruma je bas skoro pricao na pm kako se kod nas mora zonglirati sa vise banaka jer su tako podelile nishe i ne moze se sve postici sa jednom. Sada se to odnosi i na uslugu placanja preko racuna :ROFLMAO:
 
Prošao je nalog. Moguće da je neki zastoj, ali sve u svemu, nema razloga za paniku.
 
Meni su od sinoć krenule da stižu notifikacije za transakcije od prethodnog dana, mislim da su imali neku havariju u sistemu pa pokušavaju tiho da provuku popravke.
 
Što bi rekli: stiglo onih 3000 za naplatu :)
Pohrlili ljudi na iRačun, pa sad sistem ne može da podrži vršno opterećenje...
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno