Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ako npr uplaćujem sebi na račun (preko bankomata), novac moram da čekam par sati.

  • Uplaćena sredstva su odmah raspoloživa na računu vezanom za debitnu rsd platnu karticu putem koje se vrši uplata na bankomatu. Uređaj je dostupan 24h/7, odnosno uplate je moguće vršiti i van radnog vremena filijale.

* Izvor: https://www.erstebank.rs/sr/alati/bankomati-i-filijale/cash-in-bankomati

Dete ima omladinski u erste, uvek kad sam išao da mu uplacujem odmah su mu pare raspoložive na računu, sto potvrdjuje izjavu banke da su one odmah raspoložive.

Ako se uplaćuje na racun pravnog lica, to je onda druga priča.
 
Meni u RF uvek iste sekunde legne.
 
Ništa to ne mora da znači za druge banke. Imam često ka Intesi i Yettel/Mobi banci (kako se zove sad ta banka?) i obrnuto i sve je momentalno.
Majka prebaci da joj platim neke račune, jer AIK naravno ima proviziju na skoro sve (mada bi trebalo po novom da nema). Ako je prošao kliring za petak onda pare ležu u RF u ponedeljak. Isto je i za radni dan, prođe kliring, pare sutra. Provizija obavezna, a za Instant je duplo u AIK-u. Za AIK mora de se gleda na sat ako ti je hitno ili instant opcija.
 
AIK naravno ima proviziju na skoro sve (mada bi trebalo po novom da nema).
AIK nikada nije radio migraciju paketa/računa, osim ako korisnik izričito nije tražio to. U prevodu, pre 10 godina kada je banka kupljena, besplatan običan račun sa Master karticom je trebalo da se naplaćuje tada 100 dinara (sada je 200 valjda) pa ko ne odreaguje, automatski je saglasan sa promenom i tada sam prešao na Start (omladinski koga su ukinuli, a ako ne čak i te račune pogasili zbog povlačenja iz ponude). Tako da, ona najverovatnije nema Start A (B, AB, C ili kako god po prošlom), nego mora da prelazi na aktuelan Start (ranije Start A).
Edit: sad se stih, banka je u to vreme imala Pozitiv i Pozitiv Plus pakete
 
Poslednja izmena:
Koja banka ? Erste ili Rai? Cudno meni legne odmah kad uplatim na bankomatu bilo to da je Erste ili Rai pogotovo.
Erste banka. Ja nažalost imam loše iskustvo sa brzinom. Iskreno, zatekao si me sa info da po uplati na bankomatu imaš odmah priliv na računu. Bukvalno svakoga koga poznajem i ima račun u Erste mi je rekao da uplatu preko ATM ima raspoloživu tek nakon nekoliko minuta do nekoliko sati.
  • Uplaćena sredstva su odmah raspoloživa na računu vezanom za debitnu rsd platnu karticu putem koje se vrši uplata na bankomatu. Uređaj je dostupan 24h/7, odnosno uplate je moguće vršiti i van radnog vremena filijale.

* Izvor: https://www.erstebank.rs/sr/alati/bankomati-i-filijale/cash-in-bankomati

Dete ima omladinski u erste, uvek kad sam išao da mu uplacujem odmah su mu pare raspoložive na računu, sto potvrdjuje izjavu banke da su one odmah raspoložive.

Ako se uplaćuje na racun pravnog lica, to je onda druga priča.
Pa dobro, šta imam od citiranog članka ako u praksi nije tako?
Pre par meseci sam pred izlazak uplatila novac na račun. Bio mi je rođendan, kada je došao trenutak da platim večeru - ne može. Nemam dovoljno novca na računu. Kako!? Lepo, uplata još nije legla. Tada sam baš odlepila.

Preko korisničkog servisa su mi rekli da je "problem" što je uplata bila posle 21h, a kliring prolazi u 9 ujutru. Nije me to umirilo jer sam imala situacije u po' bela dana da moram da čekam novac. Posle u porukama na app vidim obaveštenja da su "radovi na sistemu" uglavnom u večernjim satima, tako da ima smisla da taj novac dođe tek ujutru, ali opet...

Nije ni bitno. Ovo nije topic o Erste i ne moramo širiti temu dalje, ali da imam probleme ovog tipa, imam neretko.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@uji: Iskreno ne znam. Ona je slabo pokretna a uglavnom je moralo kod njih lično jer im je call centar malo teže dobiti.
Ima neki paket, baš sam pogledao u aplikaciji koji košta 159 dinara mesečno, bar je toliko skinuto sa njenog računa. Ne piše kako se zove. Prebačena je svojevremeno iz SBERB banke.

Izvinjavam se na uletu sa AIK u RF.

@Badpixel: Sa RF nemaš tih problema, sve se momentalno prebacuje. Meni je neshvatljivo da je moguće da uplatim sebi sredstva i da ih nemam istog momenta na računu. Blagajnu nisam video dosta godina a šalter sam morao skoro da vidim da preuzmem beskontaktnu dinu. Nešto mi se čini da blagajna ili više ne postoji kod mene ili su opet renovirali unutra.
Ako ti se neka sredstva vuku kao rezervisana, to je samo iz razloga što ih primaoc nije proknjižio.
 
Ima neki paket, prebačena je svojevremeno iz SBER banke.
Ni njih nisu dirali. Nije bilo šeme migracije kao u Rajfajzenu iz Credit Agricola, recimo, i to je što je prema važećim ugovorima.
Blagajnu nisam video dosta godina a šalter sam morao skoro da vidim da preuzmem beskontaktnu dinu. Nešto mi se čini da blagajna ili više ne postoji kod mene.
Velika većina ekspozitura su bezgotovinske i to znači da na blagajnama mogu da se rade samo uplate pazara za pravna lica, a isplatu rade po principu prenosa sa preduzetničkog na lični bez upotrebe gotovog novca, dok fizička lica ne mogu ni uplatu ni isplatu i klijenti se preusmeravaju na višenamenske uređaje i/ili depo mašinu za privredu.
 
Sad sam aktivirao aplikaciju na novom telefonu i rekoše mi da moram da kreiram novo korisničko ime. I sada moram to ime da koristim i za web. Planiram da vratim tablet na factory default i instaliram i tamo, pa ću opet da menjam korisničko ime... Ko li im je to smislio, stvarno ga treba "nagraditi" Golim otokom...
A seka koja radi u kontakt centru je bezobrazna za medalju.
Preko 20 godina sam klijent, svega nekoliko puta su uspeli da me stvarno iznerviraju kao danas. Realno je sitnica u pitanju, ali način i komunikacija su katastrofa.
Ista situacija juce, proveo preko sat na telefonu sa podrskom, krajnje lose iskustvo. Hteo sam da zadrzim app na starom i novom telefonu, na kraju radi samo na novom.

Posle sam isao preko browsera na kreiraj novi nalog, i napravio ga sa starim kredencijalima. Novi telefon radi sa novim, a stari ne radi uopste. Nemam pojma na cemu sam ali radi mi web i novi telefon, tako da nista ne diram za sada.

Totalno gubljenje vremena i konfuzija, a podrska mi je spustala slusalicu odmah posle slanja koda, na kraju posle 10-og poziva je devojka ostala na pozivu dok nismo zavrsili ceo proces
 
Za one koji imaju iRacun: Kada se otvara visa i dina kartica koje se dobijaju su besplatne, ali kada isteke rok trajanja, obnova Visa kartice se placa 1000 dinara, correct?
 
Hvala. Pošto vidim na netu da negde to spominju pa mi nije uopšte bilo jasno.
 
Hteo sam da zadrzim app na starom i novom telefonu, na kraju radi samo na novom.

Podrska mi je spustala slusalicu odmah posle slanja koda, na kraju posle 10-og poziva je devojka ostala na pozivu dok nismo zavrsili ceo proces.
Problem je u tome što sistem dozvoljava upotrebu samo dva tokena i jedan koji nije više u upotrebi mora da bude obrisan kako bi se obavila aktivacija na novom uređaju.
Pošto vidim na netu da negde to spominju pa mi nije uopšte bilo jasno.
Važi samo za račune ugovorene u poslovnici i drugi tip iRačuna sa digitalnim karticama gde su se fizičke kartice naplaćivale zbog ugovaranja u ekspozituri. Prvom, trećem i četvrtom tipu iRačuna se reizdavanje fizičkih kartica ne naplaćuje.
 
Jasno, hvala. Znači za nas koje otvorimo online bez cimanja u ekspozituru se to ne primenjuje prilikom obnove.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Tako je. To piše i u tarifniku usluga.
1733480245661.png
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zanimljivo.
Na Temu sam imao zapamcenu iRacun VISA karticu koja je istekla proslog meseca.
Uzmem da platim nesto juce ocekujuci neuspelu transakciju .
Dobijem poruku da je placeno novom karticom!
 
Po zakonu i propisima NBS svaka banka uz svaki tekući račun, dužna je da izda važeću Dina karticu. Čak i insistiraju da ona bude dokazano uručena korisniku, da bi ispunili zakonsku obavezu.
 
Ja sam imao aktiviranu dinu, ali drugu nisu poslali, a lagali kako jesu, iako u aplikaciji nije ni postojala poput zamenske vise.
 
Da li te iRačun kartice stižu preporučeno na kućnu adresu (dodje kurir i traži ličnu kartu na uvid) ili samo ostavi u sanduče da može bilo ko da uzme?
 
Isto kao Yettel i mts, običnom pošiljkom. Samo ProCredit šalje Post Express-om.
 
Njihova pošiljka se sastoji i od papira koji se potpisuju i šalju nazad u centralu, pa se verovatno zato i šalje PX-om
Jeste, ide PX pošiljka sa povratnicom, potpisuju se papiri za uručenje i kurir ih vraća u koverti koju su isporučili za slanje nazad.
A da li su te fizičke kartice obavezne ili mogu da imam samo digitalne?
U suštini i ne moraš, ali zašto ih ne bi koristio ako ti uredno stignu. U najidealnijim okolnostima sve stigne za 4-5 dana, najviše 10. Možda je sa Dinom ispala situacija da čekaju ChipCard na nove količine pa kasni isporuka.
 
Ja fizičku Visu koristim samo za uplatu na bankomatu i nosim je za svaki slučaj da ne naiðem na POS terminal kome ne radi beskontaktno ili tako nešto
 
Zar se na bankomatu novac ne uplacuje upisivanjem broja racuna?
To je mogućnost kada nemaš karticu ili uplaćuješ gotovinu nekom drugom, a ako fizičku Vizu očitaš na bankomatu, odnosno ubaciš Dinu ili Vizu, otvoriće se mogućnost uplate.
 
Nazad
Vrh Dno