Lionskingdom
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 01.01.2020
- Poruke
- 82
- Poena
- 70
Da.Da li se plaća provizija ako se sa deviznog iRačuna, povezanog sa Visa karticom, podigne novac na bankomatu Raiffeisen banke u inostranstvu?
Da.Da li se plaća provizija ako se sa deviznog iRačuna, povezanog sa Visa karticom, podigne novac na bankomatu Raiffeisen banke u inostranstvu?
Samo znaci da cekam 3 dana da mi se jave? Msm ne moram iznova ono jmbg i licne podatke?Trebao si da ostaviš browser na stranici na kojoj je bio pre video poziva da odradi sve sam od sebe, ali pošto se zeznula procedura moraćeš da radiš opet video indetifikaciju.
Hvala vam puno momci i djevojke 😁To ne moraš. Sistem pamti nekoliko dana poslednji korak procedure, ali taj gde je identifikacija i sl. mora da se odradi bez prekida, u celosti.
Neverovatno da zaposleni u banci toliko ne znaju da rade posao koji im je neko dao da rade,ali koga je za to briga. Bitno da mogu da kazu da rade u banci,a to sto ni ovce nacrtane ne bi znali da sacuvaju to nikom nista.U banci mi rekoše da nije moguće povezivanje digitalne Vise sa dinarskog IRačuna na devizni IRačun, već da to može samo ako imam fizičku Visu. Na sve to me još ubeđuju da ne mogu ni fizičkom Dinom, koju posedujem, da uplaćujem/isplaćujem evre na bankomatu
Druze moj ti je savet posalji mail centrali i stavi te dve poslovnice u cc,objasni sve sta i kako pa nek se dogovaraju.Već u dve me odbiše, Slavija i kod starog Merkatora. Službenice su možda čak i sramotno neinformisane o uslovima IRačuna, iako on postoji sad već duže vreme. Apsolutno svaki put službenice zovu nekog za informacije o problemu zbog kog sam došao, pa posle tumače šta može a šta ne
Da ode do banke i da mu srede.Šta rade bivši klijenti Credit Agricole banke, a sada klijenti RBA za OnLine bankarstvo???
Drugar je imao i korstio sve potrebno kod Credit Agricole (apliakcija, kartica, mobilno...).
Ja sam mu reinstalirao PC, i sada ne mogu da nađem na Netu odakle da se poskida šta treba i registruje korisnik (adcokarska kancelarija).
Ranije se logovao scojom eCard-im iz CA Banke kroz aplikaciju koju je dobio od njih, sada ne može da nadje, niti znam koga da zovem telefonom. Kad zovem automat RBA nema opcije koja se baci takvim korsnicima.
Odvede me sajt RBA banke na:
Instaliram Java RE i to što piše prvo, ali kada pokušam da skinem ovo dole opisano:
"Poštovani da bi ste koristili smart kartice za logovanje i autorizaciju, neophodno je da ukoliko ih već nemate instalirate sledeće komponente
NST Sign CSP (4.8MB)
eBankSCPKCS11Updater (420KB)"
Ali priložena ova linka NE RADE : Server Error - 404 ....
ŠTA treba da se odradi, KOME da se obratimo ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari