Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ljudi, posle video identifikacije za ovaj iRacun, uopste nisam razumeo instrukcije za dalju registraciju, zatim sam celi dan pokusavao da stupim u kontakt sa njima po drugi put za identifikaciju ali se niko ne javlja (prvi put su se javili sa 3-4 minuta)... Ako neko moze da mi kaze sta tacno treba da se uradi i da li trebam da se ponovo registrujem preko sajta ili da samo cekam da mi se jave... Hvala unapred...
 
Trebao si da ostaviš browser na stranici na kojoj je bio pre video poziva da odradi sve sam od sebe, ali pošto se zeznula procedura moraćeš da radiš opet video indetifikaciju.
 
To ne moraš. Sistem pamti nekoliko dana poslednji korak procedure, ali taj gde je identifikacija i sl. mora da se odradi bez prekida, u celosti.
 
Prijatelju (koji nikad nije bio korisnik usluga RF banke) treba sledece:
1) Devizni racun na kome ce da stedi novac (a vista - neorocena stednja). Bitno je da taj racun ne bude povezan sa bilo kakvom debitnom/kreditnom karticom. Dakle, da pristup novcu bude moguc samo dolaskom u RF banku/RF bankomat ili kroz mobilnu aplikaciju (da moze kroz mobilnu aplikaciju da prebaci (ili konvertuje u dinare) te devize na drugi racun u banci koji je vezan za karticu).
2) Opciono jos jedan racun u banci, dinarski ili devizni koji bi bio vezan za debitnu karticu.
3) Mogucnost koriscenja mobilnog bankarstva (aplikacije)

Ja imam sve ovo na svom nekom paketu od pre sto godina koji placam 250 rsd mesecno. U sklopu njega imam tekuci dinarski racun (vezan za Visa debitnu), a vista devizni racun (nije vezan za karticu) i jos jedan devizni racun vezan za Visa Virtuon karticu.

Da li se moze nesto slicno iskombinovati sa iRacunom? Npr. ako otvori devizni iRacun, da li moze uz njega da otvori jos jedan a vista devizni racun koji nije vezan za bilo kakvu karticu (i koliko to kosta)?
Ukoliko to nije moguce, da li moze da se otvori devizni iRacun bez bilo kakve kartice koja je vezana za njega, i da se uz to otvori i dinarski iRacun sa Visa karticom? Na taj nacin bi karticu sa dinarskog racuna koristio za pristup bankomatu i uplatu evra na devizni racun. Drugim recima da li bi dinarski iRacun sa karticom + devizni iRacun bez kartice pokrili ove tri tacke koje su navedene u zahtevima?
 
iRačun i jeste sve ovo. Kartice su vezane za dinarski, a tek naknadno, u poslovnici, se Visa može povezati sa deviznim.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Nothingman da bi otvorio dinarski i devizni iRačun, ne može da ima otvoren bilo koji tip računa u banci. Dakle, prvo otvara račune na daljinu, naknadno vezuje Visa karticu dinarskog iRačuna za devizni iRačun i tek onda može da otvori avista račun u evrima za prijem doznaki, koji je takođe bez troškova održavanja, ali se ugovara u filijali. Napominjem i to da na novim bankomatima, kartica konkretnog korisnika autorizuje isplatu (i uplatu) sa bilo kog računa, nevezano za to da li je kartica vezana za taj račun ili ne (primer: mogao bi da podigne novac sa avista evro računa Dina karticom dinarskog računa).
 
Hvala za odgovore obojici, to su mi korisne informacije. Znam da moze da podigne novac sa stednog (a vista) evro racuna na bankomatu bilo kojom karticom, tako ja radim :)
U sustini, onda mu a vista racun i ne treba, jer ako devizni iRacun nije vezan za karticu to mu moze biti stedni racun. Mislim da mu je najbitnije da ima odvojen racun za stednju.
Takodje nisam znao da iRacun ne moze da se otvori u poslovnici nego samo online. To malo komplikuje situaciju jer imam osecaj da ce nesto da zezne u procesu online otvaranja racuna.
 
Da li je korisnicima iRacuna omoguceno da imaju stedni racun tj stednja po vidjenju/orocena?
Ili da jednostavno odem u 3 ili Addiko, jer tamo stedni racun nista ne kosta, a i kamate deluju ok.
 
@euanknik koliko znam, Raiffeisen u suštini ne nudi oročenu štednju ili avista štednju sa kamatom. Devizni računi su beskamatni.
 
Ni na dinare? Znaci morace u banku drugu ipak, doduse nije ni neki iznos, ali ono
 
U banci mi rekoše da nije moguće povezivanje digitalne Vise sa dinarskog IRačuna na devizni IRačun, već da to može samo ako imam fizičku Visu. Na sve to me još ubeđuju da ne mogu ni fizičkom Dinom, koju posedujem, da uplaćujem/isplaćujem evre na bankomatu
 
Ljudi su već potvrdili da je to moguće. Preostaje samo ubeđivanje sa osobljem u poslovnici. Ili otići u neku drugu.
 
Već u dve me odbiše, Slavija i kod starog Merkatora. Službenice su možda čak i sramotno neinformisane o uslovima IRačuna, iako on postoji sad već duže vreme. Apsolutno svaki put službenice zovu nekog za informacije o problemu zbog kog sam došao, pa posle tumače šta može a šta ne
 
U banci mi rekoše da nije moguće povezivanje digitalne Vise sa dinarskog IRačuna na devizni IRačun, već da to može samo ako imam fizičku Visu. Na sve to me još ubeđuju da ne mogu ni fizičkom Dinom, koju posedujem, da uplaćujem/isplaćujem evre na bankomatu
Neverovatno da zaposleni u banci toliko ne znaju da rade posao koji im je neko dao da rade,ali koga je za to briga. Bitno da mogu da kazu da rade u banci,a to sto ni ovce nacrtane ne bi znali da sacuvaju to nikom nista.
 
Još u maju sam izmirio obaveze koje sam imao prema ovoj banci nakon uzimanja online kredita u gtronu. Još je i bilo nekih 500 dinara koje nisam ni hteo da podižem, to im je poklon. Ali oni svakog meseca šalju mesečne izveštaje, umanjenje računa za mesečno održavanje i sl iako ja nikad u tu baku nisam otišao.
Ali ono što me je iznerviralo je to što jutros stiže mejl kako sam u nedozvoljenom minusu! Momentalno su mi digli pritisak, i dok sam se malo rasanio i hteo da otvorim mail, i posle toga da im se načestitam svega i svačega kad ono mejlu ni traga.
Da li je ovo neka njihova fora za zastrašivanje ili stvarno moram posle online kupovine da idem fizički da gasim privremeni račun?
 
Nekada se ako ne gresim na Online bankingu mogla videti neka ponuda za kredit. To sada ne vidim. Da li neko zna jel ta ponuda ukinita ili treba da prodje neko vreme? Da sada sam na iRacun imao uplate za dva licna dohotka.
 
Već u dve me odbiše, Slavija i kod starog Merkatora. Službenice su možda čak i sramotno neinformisane o uslovima IRačuna, iako on postoji sad već duže vreme. Apsolutno svaki put službenice zovu nekog za informacije o problemu zbog kog sam došao, pa posle tumače šta može a šta ne
Druze moj ti je savet posalji mail centrali i stavi te dve poslovnice u cc,objasni sve sta i kako pa nek se dogovaraju.
 
Na iPhone 14 Pro, imam problem sa IPS plaćanjem. Neće da prepozna nijedan QR code, linija samo stoji na sredini. Aplikacija radi uredno, bar tako deluje.
Na starom Android telefonu je radilo odmah, jel imao neko sličan problem?
 
Jel ostao jos neko da je odbijen za iracun kada je posle nekog vremena opet pokusao da ga otvori, tj. da i dalje ne uspeva? Svaki put isto: "u ovom trenutku nismo u mogucnosti da vam ponudimo iracun"
 
Meni je tako par meseci odbijalo i onda samo jednog dana uspelo . Zanima me da li može da se uz ta iračun dobije neka kartica za internet plaćanja ,npr ali express ?
 
@30STM recimo da bi adekvatno rešenje bilo vezivanje digitalne Visa kartice dinarskog iRačuna za devizni iRačun, ukoliko ne želiš da kompromituješ fizičku karticu za online plaćanja.
 
Ljudi otvorih danas račun u Rajfajzenu, paket Može Ekstra sve je u poslovnici prošlo relativno brzo i ok.
Međutim, mali ili ne problem sa aplikacijom.
Nema notifikacija za uplate isplate.
Telefon iPhone 13, pitanje za ljude sa dužim stažom u banci da li su imali ovakav problem prilikom otvaranja računa?

Da napomenem da će VISA i Dina biti spremne za koji dan, da li malo sačekati ili reagovati?

Hvala na odgovorima.
 
Šta rade bivši klijenti Credit Agricole banke, a sada klijenti RBA za OnLine bankarstvo???
Drugar je imao i korstio sve potrebno kod Credit Agricole (apliakcija, kartica, mobilno...).
Ja sam mu reinstalirao PC, i sada ne mogu da nađem na Netu odakle da se poskida šta treba i registruje korisnik (adcokarska kancelarija).
Ranije se logovao scojom eCard-im iz CA Banke kroz aplikaciju koju je dobio od njih, sada ne može da nadje, niti znam koga da zovem telefonom. Kad zovem automat RBA nema opcije koja se baci takvim korsnicima.

Odvede me sajt RBA banke na:

Instaliram Java RE i to što piše prvo, ali kada pokušam da skinem ovo dole opisano:

"Poštovani da bi ste koristili smart kartice za logovanje i autorizaciju, neophodno je da ukoliko ih već nemate instalirate sledeće komponente
NST Sign CSP (4.8MB)
eBankSCPKCS11Updater (420KB)
"

Ali priložena ova linka NE RADE : Server Error - 404 ....

ŠTA treba da se odradi, KOME da se obratimo ????
 
Šta rade bivši klijenti Credit Agricole banke, a sada klijenti RBA za OnLine bankarstvo???
Drugar je imao i korstio sve potrebno kod Credit Agricole (apliakcija, kartica, mobilno...).
Ja sam mu reinstalirao PC, i sada ne mogu da nađem na Netu odakle da se poskida šta treba i registruje korisnik (adcokarska kancelarija).
Ranije se logovao scojom eCard-im iz CA Banke kroz aplikaciju koju je dobio od njih, sada ne može da nadje, niti znam koga da zovem telefonom. Kad zovem automat RBA nema opcije koja se baci takvim korsnicima.

Odvede me sajt RBA banke na:

Instaliram Java RE i to što piše prvo, ali kada pokušam da skinem ovo dole opisano:

"Poštovani da bi ste koristili smart kartice za logovanje i autorizaciju, neophodno je da ukoliko ih već nemate instalirate sledeće komponente
NST Sign CSP (4.8MB)
eBankSCPKCS11Updater (420KB)
"

Ali priložena ova linka NE RADE : Server Error - 404 ....

ŠTA treba da se odradi, KOME da se obratimo ????
Da ode do banke i da mu srede.
 
Bio on tamo, rekli mu da "zove centralu".
Provincija ***a, gore neznamo koga da zovemo.
 
Cisto jedno upozorenje:
attachment.php

Psihing kampanja je aktivna pa pripazite gde kucate sifre.
Preuzeto sa drugog foruma.Tako izgleda lazan mail kao na screenshotu.
Pozdrav
 
Nikada nisu tražili niti dobili e-mail adresu od mene. Sve ide poštom, u poslovnici ili preko aplikacije. Samo jedan telefonski poziv dadođem u poslovnicu od 2009e
Ko dobije ovakav e-mail a da nije dogovoreno sa njima, njegov E-mail account je verovatno kompromitovan
 
Vrh Dno