Šta je novo?

Raiffeisen bank

Pitanje za ljude koji su otvorili iracun.

Jel ste dobili neki ugovor, jel nema nekih sitnih slova i zackoljica u istom? Stvarno sve free? :)
 
Stvarno...
 
Pinovi stigli pre neki dan, kartica danas. Imam pitanje, u aplikaciji mi se ne vidi ova kartica i ne mogu da je dodam u Apple Pay. Da li treba nekako da je aktiviram ili će to biti automatski polsle izvesnog vremena?
 
Ovo piše na sajtu: Ukoliko je Ugovor o izdavanju i korišćenju Visa DEBIT i DinaCard debitne kartice zaključen na daljinu, Banka će Koriniku izraditi i dostaviti karticu a nakon toga i PIN i to na adresu koju je Korisnik dostavio Banci za komunikaciju (adresa stanovanja - kontakt adresa. Korisnik nakon prijema kartice i PIN-a aktivira karticu pozivom kontakt centra Banke na tel. +381 11 3202 800
 
Otvorih iracun u roku od 20 minuta. Ebank, mbank sve ok. Cekam kartice (rekose za 7 dana) da sredim i Apple Pay.

Ostaje jos da vidimo do kad ce biti sve 0 :)
 
Ići ću danas da proverim da li ima provizije za uplatu na račun preko bankomata. Samo da mi aktiviraju karticu.
 
javi obavezno
 
Poslednja izmena:
Još nisu aktivirali karticu. Zvao sam ih juče i pošto im je novo, devojka koja se javila nije imala ovlašćenje ili nije umela pa je prosledila kolagama koji su trebali da me nazovu, ali nisu to učinili još uvek.
 
Užas! Neka neko potvrdi kad bude kraj meseca da li mu je naplaćena ova taksa od 40 dinara. Dakle, izvesna je mogućnost da postoji skriveni trošak. Nije problem u parama, nego je stvar principa.
Ili da možda pročita/pretraži taj isti PDF? U njemu piše i da "je Korisnik u obavezi da najkanije na dan zaključenja ugovora o izdavanju i korišćenju kartice Banci dostavi dokaz da je zaključio Ugovor o kombinovanom osiguranju finansijskih gubitaka Korisnika platne kartice – osnovne (gubitak, krađa i krađa podataka sa kartice – skimming) sa osiguravačem prihvatljivim za Banku". Ja zaključih taj ugovor, a da mi niko nije tražio to osiguranje. Takođe se na jednoj vebstranici banke spominje za kreditnu karticu da kada se ugovor zaključuje na daljinu, to osiguranje nije obavezno.
 
Užas! Neka neko potvrdi kad bude kraj meseca da li mu je naplaćena ova taksa od 40 dinara. Dakle, izvesna je mogućnost da postoji skriveni trošak. Nije problem u parama, nego je stvar principa.

Ovo su opši uslovi koji se odnose na sve pakete računa. Otvorio sam Može paket u poslovnici pre skoro godinu dana i morao sam da potpišem i ugovor za to osiguranje.
Za iRačun se ugovor za osiguranje ne potpisuje, a s obzirom da nije potrebno priložiti dokaz o osiguranju prilikom otvaranja računa, prilično sam siguran da nema ovog skrivenog troška.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ili da možda pročita/pretraži taj isti PDF?
Fora je što, primera radi, kad se ,,potpiše" sms-om ugovor o otvaranju mRačuna u Addiko, tek onda stižu pdf-ovi i krrrk nož u leđa. 😁
Za iRačun se ugovor za osiguranje ne potpisuje, a s obzirom da nije potrebno priložiti dokaz o osiguranju prilikom otvaranja računa, prilično sam siguran da nema ovog skrivenog troška.
Bilo bi sasvim u redu da je tako i da nisu to podvalili.
 
Fora je što, primera radi, kad se ,,potpiše" sms-om ugovor o otvaranju mRačuna u Addiko, tek onda stižu pdf-ovi i krrrk nož u leđa. 😁
Ovde toga nema. Pretražio sam sve PDF-ove koje sam dobio posle potpisivanja SMS-om i sve što se pominje o osiguranju koje je strah i trepet :D već postoji u PDF-u koji je okačen ovde. Pored toga piše da klijent može i da raskine ugovor u roku od 14 dana bez nadoknade ikakvih troškova i gubitaka banci (kartice bi inače trebalo da stignu za 7), pa sad vi vidite dal im se isplati da vam podmetnu nešto naknadno kroz poslate PDF-ove.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pa doobro, jasno je da ce biti naplate iracuna, samo je pitanje koliki period ce biti free i koliko ce to nekad kostati...

Lep potez, komercijalan, od samog otvaranja itd. Treba to pozdraviti, a ne ovako, ali tome forumi i sluze, da se malo pljucne i kad ne treba :ROFLMAO:
 
Jel neko izvalio da je u aplikaciji sada po defoltu ukljuceno instant placanje i da stoji obavestenje da se ne naplacuje?
 
Pa ima tome mesec i više.
Inače, klijent sam mnogo godina, ne sećam se da su menjali cene za održavanje računa. Mislim da sam plaćao nešto smešno jer sam zaključio davno ugovor. Devizni račun mi nikada nisu naplatili iako ga svim novim korisnicima naplaćuju. Možete da se nadate da će iRačun ostati besplatan, ali da će vas šišati za neke druge usluge, pa kome budu trebale, on će prelaziti na paket (ili plaćati dodatno te usluge).
 
Dobio danas Visu i Dinu zvao aktivirao, ubacio u Wallet, probao radi sve, ali i dalje ih ne vidim u aplikaciji piše da nemam aktiviranih kartica.
 
U vezi sa provizijom na iRacunu.

Uplatio sam sredstva iz druge banke, vratio na isti racun, platio sam neki racun preko web-a, uplatio sredstva na bankomatu, platio Apple pay-om u prodavnici … sve bez provizije, 0 rsd.
 
Probajte jos uplatu na bankomatu.
 
Ovaj iRacun nije multivalutni? Ako nije kolika bi bila doplata za devizni?
 
Daj bože da vas tako služi ali mislim neće doveka, ili im je neki pilot projekat, a da se posle kreditne i slične kartice plaćaju.
 
Sluzi sa zad ok. Jos nisam dobio kartice, ali sam iz inteze prebacio neka sredstva, i platio racune. Radi kao podmazano, i cini se dosta jasnije graficki prezentovano.
 
Da li je i uplata na račun na salteru u banci bez provizije?
Buni me stavka 5.1 iz screenshot-a
Screenshot_20210615-133846699.jpg
 
Verovatno nije bez provizie, tako zvuči ta stavka iz tarifnika. Ali zašto bi iko to radio? Cela poenta ovog i sličnih računa u drugim bankama je da ne vidiš šalter nikad u životu.
 
Ne primamo svi platu na račun u banci. Poenta je da 3-4 puta godišnje uplatim novac na račun koji će da mi koristi za plaćanje računa i poneku online kupovinu.
Imam račun u OTP koji koristim samo za to ali naplaćuju odrzavanje racuna i proviziju za online placanje.
 
Nazad
Vrh Dno