Šta je novo?

Rage

Ja bas nikakvih problema nisam imao, lepo iscitao par strana vezano za problematiku na Radeon kartama, skinuo sta treba, stavio gde treba i voila, igra radila kao satic, citava dva minuta posla.

Inace, je l ko probao DLC?

Takodje,nije bilo problema sa odgovarajucim drajverom i configom. Da li se zna nesto o patch-u koji treba da izadje?
 
i meni takodje
Patch + novi ATI drajveri i igra je klizila bez i jednog problema
 
Da, da... kako da ne?!? :D

Jedini zajendički problem da tako kažem, je bilo ono kašnjenje tekstura prilikom iscrtavanja u samom startu po izdavanju igre, za šta je bilo dovoljno meni barem da korigujem (pre oficijelnog patcha) nekoliko parametara u cfg. fajlu da bi sve radilo kako treba... Drugim rečima, to praktično znači da nikakav primetan boljitak nisam uočio nakon instaliranja zvanične zakrpe!

Nego nema veze! ;)

Hmm cudo, kako to da je problem za amd korisnike resen 'zakrpom'?
Da nisu uspeli patchom magicno da promene amd-ov gl dajver ili mozda da
promene gpu strukturu?!! :whip:

Ja licno kao i svi ostali(kao sto vidis) sam posle update-a presao igru bez problema :wave:
 
Hmm cudo, kako to da je problem za amd korisnike resen 'zakrpom'?
Da nisu uspeli patchom magicno da promene amd-ov gl dajver ili mozda da
promene gpu strukturu?!! :whip:

Ja licno kao i svi ostali(kao sto vidis) sam posle update-a presao igru bez problema :wave:

Problem nije za AMD-ovce rešen isključivo i samo zakrpom već koliko se sećam kombinacijom novog drajvera i zakrpe, a to je nešto što rešava AMD a ne samo id-software. Ali ne bih sada da nagađam šta je tačno i kako, jer nemam Radeončića... A nije ni bitno (barem meni) ;)

Opet ponavljam, meni ovaj 1. oficijelni patch nije previše značio, jer je on doneo što se podešavanja tiče par stvari u menijima, koje sam ja inače manuelno odradio iz cfg-a. Tako da nisam ni primetio neki bitnu razliku. Njegov jedini pravii značaj bi se mogao ogledati u otklanjanju bagova kokretno iz igre, koje su verujem tu i tamo popravili, ali to opet nije nešto što se drastično primećivalo. Dakle nisam iskusio greške tipa, propadanje kroz teksture, zaglupljivanje Ai-a i tome sl... možda je toga bilo, ali ja to nisam primetio...
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Onog u igri, ako si odigrao. AI je bio sasvim ok, nista advanced ali sasvim racionalan za ovakav hodnik shooter i sakrivanje iza objekata u hodniku.
 
Problem nije za AMD-ovce rešen isključivo i samo zakrpom već koliko se sećam kombinacijom novog drajvera i zakrpe, a to je nešto što rešava AMD a ne samo id-software. Ali ne bih sada da nagađam šta je tačno i kako, jer nemam Radeončića... A nije ni bitno (barem meni) ;)

:laugh:
Pa procitaj svoj post pre nego sto postujes. Iz istog se vidi koliko se 'bavis' radeončićima, ali ti nije bitno(barem ne tebi) :)

Na amd kartama igra nije radila ok(kakav god da je drajver koriscen)dok
nije izasao update1.

G@W:
Igra je smeće

Da je igra bila duza i da kraj nije onako glupavo zbrzan, igra bi bila sasvim ok. Atmosfera, zabava sa vozilima (koja su usput imali zabavniju fiziku od vecine
voznji iz 2011.:)), a ima i finu grafiku.
Iskreno, ja cekam neki nastavak jer igra ima potencijala.
 
Igra je daleko od smeca al neki ljudi nemaju oko za detalje.
Pored megatexture problema tehnicki je odlicno odradjenja, a ne secam se kada sam video kreativniji dizajn setova i lepse texture.
Veci deo igre sam samo blejao u nivoe zbog lepote setova, al pored toga igra me je smorila. Doom 3 nije bio nista bolji nzn sta ste ocekivali.
 
:laugh:
Pa procitaj svoj post pre nego sto postujes. Iz istog se vidi koliko se 'bavis' radeončićima, ali ti nije bitno(barem ne tebi) :)

WTF!?! Pročitaj ti svoj! Rekao sam ne znam a i nije mi bitno jer nemam AMD kartu... Ne vidim šta ti nije tu jasno? A i zašto bi ja morao da se bavim Radeonima... Ne, ja kažem da bi bilo bolje kada bi se AMD pozabavio malo više GL-om... Onda im se ovo ne bi dešavalo... :smoke:

Nego sreća za AMD što nema više GL igara, inače...

Na amd kartama igra nije radila ok(kakav god da je drajver koriscen)dok
nije izasao update1.

Ah znači taj je redosled bio, lepo...

Slažem se. Igra je smeće tako da stvarno nije bitno.

R.I.P. id Software

Molim vas nemojte praviti Doom 4 ako će biti poput Rage...

Reče čovek kome je Crysis 2 super igra, tako da... :p

Onog u igri, ako si odigrao. AI je bio sasvim ok, nista advanced ali sasvim racionalan za ovakav hodnik shooter i sakrivanje iza objekata u hodniku.

Dobro uočeno... očigledno da nije ni odigrao igru do kraja... a ako jeste i ovako piše, onda bolje da je nije... manje bi mu uzeo za zlo, heh! :D

Oh, i btw... koja to FPS igra koja je izašla u poslednjih 5 godina ima advanced Ai, baš bi voleo da znam?
 
Poslednja izmena:
Crysis 2 jeste nešto bolja igra od Rage ali je i dalje krš. Međutim Cryengine 3 je nešto fenomenalno kada se uporedi sa id tech 5. Može igra da izgleda lepo koliko hoćeš, džaba sve to kada je interakcija sa okolinom nula.

id tech 5 je primer kakav endžin NE TREBA razvijati. Svaka igra u tom endžinu biće glupost. Sa druge strane, Frostbite je zakon :)

Karmak i id-ovci su ovom igrom samo pokazali da su ostali zarobljeni u 1999. godini i da iz nje neće nikada izaći.

Pored megatexture problema tehnicki je odlicno odradjenja, a ne secam se kada sam video kreativniji dizajn setova i lepse texture.

Tehnički? Pa zar to ne spada u dizajn?

Tehnički igra je smeće (kao što rekoh) jer je pravljena da radi na svemu pa i na iPhone-u, konceptualno je isto krš igra. Jedino je vadi to što si pomenuo, na momente zaista lepo izgleda zbog truda dizajnera.

Već pomenuti Crysis 2 je tehnički izuzetan ali je glavni dizajner debelo omašio. U C2 glavne komponente jedne pucačine, grafika i napucavanje su odlični ali je treća tj. level dizajn očajan i čine igru poprilično monotonom i neinteresantnom.
 
Poslednja izmena:
Po meni id tech 5 nije toliko loš, ni nema puno boljih engine-a trenutno. I mislim da će biti odličan u D4 kada ubace dinamička osvetljenja i ostale sitnice, što su i obećali. Mislim da je sva ta negativnost, više zbog stanja u kojem je bila igra pri izlasku.

Što se tiče same igre, po meni jedina mana su bespotrebna hodanja gore, dole. To se nikako ne uklapa u njihov koncept i poprilično je razvodnjilo očekivani akciju. Sem toga po meni je sasvim ok igra.
 
Ako je Rage bio demonstracija enginea za sta je sve sposoban, onda slobodno moze da se kaze da odavno ima enginea mnogo boljih od njega: Cryengine 3, Frostbyte 2, Avalanche 2 ( sa kojim ih ga je i sramota porediti) etc... a siju ga i UE3, Chrome 4-5 i jos tako neki. :D

Jedino ako se kaze da nije bio demonstacija snage enginea, onda moze i da mu se oprosti recimo, za ultimativni downgrade dinamickog sencenja npr...
 
Poslednja izmena:
Pa i nije bio ultimativna demonstracija engine-a, pošto im je cilj bio da svuda radi dobro (ako se izuzmu problemi sa PC verzijom na launch-u).
 
Da, svuda radi dobro pa i na iPhone-u. Džaba mu i to kada je Unity mnogo bolja platforma za mobilne igre nego što će id tech 5 ikada biti.

Ono što pokušavam da objasnim jeste da je id vreme pregazilo u svakom smislu a pogotovo u onome u čemu su bili najjači. Kao što je GdinM gore naveo, ima mnogo boljih engine-a.
 
Ne znam, u nekim stvarima id 5 briljira, a meni je taj klasičan old school stil napucavanja odličan, fali takvih igara, zato sam i napomenuo da mi smeta što su to razvodnjili bespotrebnim trčaranjem gore dole.
 
E pa odlicno radi , streamuje texture bas efikasno ...
 
Posle editovanja na cfg-a, kod mene uopšte nije bilo streamovanja tesktura :)
 
WTF!?! Pročitaj ti svoj! Rekao sam ne znam
a i nije mi bitno jer nemam AMD kartu... Ne vidim šta ti nije tu jasno?
A i zašto bi ja morao da se bavim Radeonima...

Otkud ja znam zasto se uporno bavis radeonima, verovatno si fanboy.

Kada sam izjavio da su evidentne probleme u startu sa igrom imali
i AMD i nV korisnici, tu te je nesto ubolo(ne kapiram bas zasto) ali
to i dalje ostaje cinjenica. Igra je padala, zamrzavala se, problemi
sa texturama ti i takvi..svi ovi i ostali problemi bili su prisutni i kod
nVidie i AMD-a.

"Unfortunately, we have had video driver issues that have caused problems
and frustrations with our PC fans. Everyone at id Software is very upset by
these issues which are mostly out of our control. We are working with both
AMD/ATI and Nvidia to help them identify and fix the issues with their drivers.

We've had assurances that these problems are being addressed and new driver
s will be available soon."
Tim Willits


Vlada>>>: ja kažem da bi bilo bolje kada bi se AMD pozabavio malo više GL-om...
Onda im se ovo ne bi dešavalo...Nego sreća za AMD što nema više GL igara, inače...

Kao sto cika iznad kaze, nisi u pravu.
Ako hoces da kazes da nvidia ima bolje drajvere, samo baci pogled
na NVIDIA ForceWare temu ma Benchu, svi skacu od srece..
Cinjenica je da i nvidia i ati imaju djubre od drajvera.
 
U početku je AMD ima daleko više problema, do patcha i drivera igra je praktično bila ne igriva, sa druge strane kod nvidie je trebalo samo malo poigrati se sa cfg-om, sem toga startu nije bilo većih problema.
 
U početku je AMD ima daleko više problema, do patcha i drivera igra je praktično bila ne igriva

...tacno tako, kod mene je bio crn ekran bez novog drivera. A mislim da je patch sredio pucanje tekstura i izbacivanje na desktop... mada, jos uvek nekad zaglavi na kvik sejvu. Da ima ovakvih igara vise, graficka bi zavrsila ko' frizbi kroz prozor.
 
hoce mi neko reci koji gpu chipset koriste konzole, tacnije Xbox?
jer ja koliko sam upucen PS3 koji posedujem ima GPU na kom je radila Nvidia, therefor apsolutno je normalno da je nvidia imala manje problema , ono sto nije normalno je sto ih je imala uopste.

O engine-u necu da pricam jer se ne razumem al zakljucak mi je da je cist shit.
Igra je po meni solidna , dok ne dodjes do kraja :D umesto the end , mogli su slobodno da napisu suck it, we sold you an unfinished game -.-
-------------------------------------------------------
256bit message :D
 
ATI Xenos
 
Imam problem sa rageom a i sa brinkom pa mozda mi neko moze pooci.
Konfiguracija:
AMD Phenom II X4 960T
AMD 6790 HD
8gb ddr3 ram

1. Problem sa rageom je sto posle prvog introa (onaj sa asteroidom) frame rate padne na 1 i samim tim igra postaje ne igriva, skiuno sam najnovije drivere i ovaj rage driver update i citao na netu povodom ovog problema al resenje ne mogu da nadjem. Video sam da ljudi sa ovim problemo imaju iskljucivo dual core procesore al posto kod mene nije dual core jel postoji negde mogucnost da proverim koilko jezgara koristi rage kada ga pokrenem?

2. Problem sa brinkom je ovaj http://www.youtube.com/watch?v=gn3A6W_dAF8 (za one koji ne vide, texture se ucitavaju tek posle par sekundi) posto su te 2 jedine igre sa kojima imam problema da ih teram normalno verujem da je problem vezan za njihov engine i ati kartice pa reko mozda ubijem 2 muve jednim udarcem
 
NZS je da su obe bazirane na idTech endzinima - koriste OpenGL

Probaj da nadjes neke ATI confige za Rage u ovoj temi, a za Brink-well, izguglaj nesto u tom pravcu isto...ili probaj neki matoriji drajver
 
Video sam da je neko okacio neki congfig file u ovoj temi al ne mogu vise da ga skinem jer je bio postavljen na megaupload il neki sajt povezan sa megauploadom tako da toga vise nema. Probao sam sa nekim drugim configovima al oni uglavnom resavaju probleme vezane za texture a ja nisam imao ni priliku da vidim texture u igri al ako je pokrenem ikada verujem da ce biti savrsene :D Najstariji driver koji sam probao je bio 11.8, dalje od toga ne bi isao zbog jedne igre, i opet isti problem sa brinkom. A ne mogu da nadjem opet nikakav config za brink koji se bavi texturama probao sam neke komande u konzoli da kucam i neki brinkkit al nikakve vajde od toga.

Izuzetno los posao sa strane bethesde, id i SD povodom korisnika sa ati karticama, trebali su jednostavno napisati ne radi na ati karticama i ustedeli bi mi kesa (mogli su barem neki demo da izbace) ovako jedino mi ostaje da cekam da se odluce da zajedno sa atijem izbace neke drivere koji bi resili ove probleme
 
U početku je AMD ima daleko više problema, do patcha i drivera igra je praktično bila ne igriva, sa druge strane kod nvidie je trebalo samo malo poigrati se sa cfg-om, sem toga startu nije bilo većih problema.

Lupetas, to sto referises kao "daleko više problema" jeste pucanje textura
kod amd-a. A ponavljam, prepun youtube je bio nezadovoljnih i nV i AMD korisnika
koje nije spasavao nikakav config.

Izasao novi Rage patch 1.2

Trebalo skoro pola godine "geniju" :) Ali mozda bude uskoro nastavka pa ce
ovo necemu i da vredi..

New Functionality
Texture Detail: Enabling Texture Detail will improve up-close texture quality by performing upsampling with adaptive sharpening. This does not update or increase the resolution of the base textures included with the game but improves the perceived resolution and crispness of textures. This is an intensive operation and is only recommended if you have a quad-core CPU or higher. Please disable this feature if you encounter poor performance, stability issues or are given a notification that the game has run out of memory after loading a map. The Texture Detail option can be found in the Settings -> Video Menu.

Transcode Benchmark: A new benchmark has been added that determines how quickly texture data can be translated from the compressed format on your hard drive to a format that can be used by your video card. The higher your score, the faster your PC is able to make higher detail texture data available. This is not a traditional benchmark that runs through a scene of the game and returns a min/max/average framerate based on hardware and video settings. Other than the GPU Transcode option, the score will not be affected by changing any video settings. The Transcode Benchmark option can be found in the Settings -> Video Menu.

Error Messaging: If you attempt to apply video settings on a system that is not capable of handling them, an error may come up stating that your system ran out of memory. You will be allowed to continue, however, it is recommended that you either reduce your video settings until this message no longer occurs or you will be asked to restart the game with lower video settings. If you ignore this error and continue playing without altering your settings you will likely encounter texture corruption and/or system instability.

Automatic Video Settings Fallbacks: When an advanced video setting fails to apply, the setting may be set back to a safe default. Anti-aliasing will fall back to NONE if the allocation of a multi-sampled FBO fails. Texture Cache will fall back to SMALL when the allocation of a large texture cache fails. Texture Detail will fall back to OFF when large page table allocations fail. On failure these settings will automatically fall back to safe values without the need for user input.

Changes / Fixes
• Fixed crash from potentially having stale transcode jobs in flight when switching between texture cache sizes.
• Fixed crash from using SIMD optimized memcpy with a PBO pointer that is not 16-byte aligned.
• Fixed GPU transcode option always turning off when restarting the game.
• Fixed progression in Dead City where player could not advance through sliding door to en route to the defibrillator upgrade.
• Fixed CPU feature detection.
• Fixed issues with launching MP by using double quotes around path name.
• Fixed lack of texture detail on parts of the screen at high resolutions due to limited feedback analysis buffer.
• Fixed thread stack space usage and freed up 700 MB of virtual address space.
• Re-enabled UBOs.
• Adjustments to default VDM values for balance.

Slike uzete sa nekog foruma:

pre
1 - Copy.jpg

sa patch-om 1.2
2 - Copy.jpg
 
Lupetas, to sto referises kao "daleko više problema" jeste pucanje textura
kod amd-a. A ponavljam, prepun youtube je bio nezadovoljnih i nV i AMD korisnika
koje nije spasavao nikakav config.

Ne lupetam već sam mogao lično da se uverim kod komšije. I nije bio samo slučaj u pucanju tekstura, već pre drivera i prvog patcha izvlačio je fenomenalnih 30-40 fps-a na 6950, tek posle drivera je "proradilo" na standardnih 60.
 
Nisam mnogo odmakao, ali mi se za sada svidja. Bolja mi je od C2. Svidja mi se sto se stalno vracam u "grad" gde mogu da se ojacam.

Medjutim, naravno da imam problema sa teksturama. Takodje (kada su skroz ucitane) teksture su mi malo out-date. Neke teksture su fenomenalne, a neke su kao iz 2004-e.

Medjutim, ono sto me najvise nervira (kao i kod vecine novih igara) su prepreke koje onemogucavaju slobodno kretanje. Nisam verovao da ne mogu da se popnem na stepenik od 30 cm (ma koliko god skakao). Tu su i polu-otvorene rupe, armatura koja blokira prolaz i sl. - nigde ne moze da se prodje.

Ne znam, meni se svidja koncept zadataka, voznje, kupovine i sl.
 
Kako odmicem - igra mi se sve vise svidja :) Daleko je bolja od Crysis 2. Dizajn nivoa je zaista neverovatan, ali steta sto su neke teksture iz vremena Doom 3 :( I dalje me nervira sto ne mogu svuda da prodjem, niti da skocim na kamicak :) Ali, sve ostalo je pravo osvezenje. Nema puno cut-scena (skoro da ih nema), NPC-ovi ne dave mnogo, voznja je zabavna (uzivanje mi je da skocim sa neke stene i sl. :) )

Preporuka od mene. Mislim da cu kupiti original da bih ga odigrao za koju godinu na jacem kompu.
 
Nazad
Vrh Dno