Šta je novo?

Radijus Vektor :: Kablovska televizija i internet

Pa pretpostavio sam. Meni ugovor istice u Novembru zato nisam ni gledao pakete jer su mi tad rekli do isteka ugovora ne mogu da menjam pakete za neke nove. I onda ovaj mesec vidim blago povecanje racuna. Sto je po meni bezobrazluk koliko imaju korisnika i samo su im na bum povecali racun bez bilo kakvog prethodnog obavestenja. Sto nije mala racunica koliko su se fino omrsili. Ne racunam njihov portal jer opet kazem ako potpisem na najveci tada paket i ako su rekli do isteka ugovora nema novih potpisivanja, menjanja nema ni sta da da gledam tamo vise. Steta sto nemam jos neke provajdere odmah bih otisao, mts nazalost provukao optiku al nije pustio jos i treba fiksni da se vrati, bzvz ga forsiraju. Po meni su ispali bas nekorektni i ne profesionalni kada sam isao kod njih u Sava centar.
 
Pa svi obevestavaju preko sajtova, ako si mislio da ce neko da ti salje pismo, gresis.

Po zakonu mozes u roku od 30 dana da raskines ugovor bez penala, ali treba prvo da smislis sta ces kada raskines.

I ovaj ugovor je skuplji od starog koji sam koristio ali sam dobio 50% pa mi se isplati, a ko potpisuje sad njegov je skuplji od ovog sto sam potpisao pre mesec dana...
U sustini svi novi su skuplji jedino ako uspes da dobijes neke beneficije.

Sto se tice fiksnog telefona mene to sada kosta 145din mesecno...sto da ga nemam za te pare :)
 
Skuplji je za 320 dinara u mom slucaju a za te pare ne mogu stvarno da se cimam raskidam i idem u MTS.
Ne vidim da je ponuda nesto bolja ni u SBB ni u MTS sve je to isti fazon.
Samo ne mogu da nadjem spisak kanala kojima moze ovo 72 unazad i da li je neko dobio resiver za to. ?
I jos jedno pitanje otkljucani su mi Pink kanali sigurno je neka promocija ( ima dva tri dobra kanala).

I ne kapiram ljude koje uzimaju Arenu i placaju dodatno instaliras mbdro na tablet i imas sve i jos internet kao lud ti sljaka.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Te pink kanale vidim u listi kanala ali su kod mene zaključani.
U kom oni paketu idu kada su tebi otključani?

Nisam znao ni da postoje ti kanali, otkad je to?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
LJudi jel sam ja lud il me prave ludim...sredinom marta potpisem ugovor na 3285din onaj, kombo net 50 i maksi 165 kanala...onda izadju ovi novi i ja odem skoro i raskinem onaj i potpisem ovaj najveci,internet 100 i 165 kanala sa nadom da cu imati popust 50 posto 6 mseci ko sto pise...sad mi rece neko da nemam ja popust vec novi korisnici samo?zovem i oni mi isto to kazu u call centru...pa koga jebu,pise za novoizabrane pakete,ovaj je drugaciji i skuplji od starog i potpisan na 2 god...Dakle imam ili nemam popust il me jebu?
 
Nisi rekao jel si imao popust za taj prethodni ili nisi?

pise za novoizabrane pakete
Pogresno, pise: "za novoizabrane usluge"

Znaci mozes dobiti popust za uslugu koju ranije nisi koristio.
Tj samo za telefon koji nisi ni uzeo.

Takodje popust si trebao dogovoriti pre potpisivanja i traziti da se to unese u ugovor, to se ne dobija po defaultu.
 
Poslednja izmena:
E pa zato ce zekan cim proradi optika u mts-u da ode s njihovog interneta, pa neka onda svome direktoru i dalje uslovljavaju uo za novi i brzi net paket iste cene kao i oni od pre 2-3g i slobodno neka njemu ne menjaju, nikada...
Oni "mudruju" a mi menjamo mudrijase za povoljnije...
Shvatice jednom, mozda, samo kod njih je to proces koji traje vise godina...
 
Poslednja izmena:
Za predhodni nisam imao, od beneficija samo 1 dodatni paket po izboru...da li mog uda raskinem ovaj ugovor pre 30 ana pa opet da popricam u poslovnici za novi sa popustom?
 
"Popricati" mozes a da li ces dobiti to je vec nesto sasvim drugo...
Oni imaju stav da ko raskine ugovor narednih 6m ne moze dobiti nista, vode ga kao starog korisnika.
E sad je druga stvar da se prvo dogovaras i uspesno dogovris o uslovima, a da je moguce to potvrdjuju kolege sa foruma samo mora se znati kako i gde.
 
Ma postali su bas bezobrazni prema svojim starim korisnicima, uopste ne zele da izlaze u susret i takodje imam osecaj kao da i ne zele da ih zadrze vec se trude da privuku nove a ove stare ko sisa. Razocaran sam dosta u njih jedva cekam da dodje neki drugi operater i da idem od ovih. Na zalost optika od Telekoma je provucena ali jos nije pustena i ne znaju kada ce barem kod mene u zgradi. Meni inace nude da prvih sest meseci placam paket kao do sad prema staroj tarifi, a posle punu cenu ako potpisem nov ugovor, bezobrazluk cist. Ne daju 50% popusta vec samo ako izaberes neki novi kombo paket tipa sa fiksnim ili tako nesto sto nisi imao i novim korisnicima.
 
Koji to operater daje popust starim korisnicima?

Sa RV bar može da se pregovara i dobije popust, drugo je što neki misle da se popust dobije po defaultu.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
MTS njih sam imao gde sam pre ziveo i uvek su davali popust neki ili akciju i starim korisnicima, a ne samo novim.
 
Koji to operater daje popust starim korisnicima?
Telekom - meseci po dinar za stare korisnike.
Telenor - samo starim korisnicima 50% nudi.
VIP - najzad je pre 2 godine i on poceo da starim korisnicima nudi nesto (vecini 25% prvih godinu dana, a nekima i 25% dve godine za produzenje ugovora).

A ako odemo van zemlje... to je pravilo, ne izuzetak :)
 
Od kad su Telenor i vip kablovski provajderi?

Najbolje da rasirimo sad priču i na akcije u supermarketima :)

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nisi rekao kablovski.
Ali Telekom daje i za net i starim korisnicima popust.
 
pa pise u naslovu o cemu diskutujemo (Kablovska televizija i internet)
Znaci ti preporucujes da se prebace na vip ili telenor :-devil-:

Inace i RV daje starim korisnicima 50%, eto ja sam dobio...
 
Dobro sve je super ajde da privucemo nove korisnike ali brzo prodje 2 godine tako da je svakako pametno zadrzati i stare korisnike ...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
"Pametno" i "kabloski operateri" u istoj recenici je susta suprtnost...

RV nikako da shvati da treba bolje paziti stare korisnike od upiranja na privlacenje novih.
Stari su tu, treba ih zadrzati kvalitetom, poklonom, akcijom, popustom, zahvalniti im se na lojalnosti... a kod njih jok brale, jos gledaju kako da uvale .i. starim korisnicima... sto vise da im gurnu ruku u dzep i jos bi da ti bude drago sto ti muzu pare svaki mesec...
Prosle su godine od kada sam direktoru na telefon, nekada su imali utorkom u 17h direktan razgovor sa direktorom (navodno), govorio da su oni operater kablovske televizije a ne pordavci modema za internet. Imali su onomad kad su poceli sa netom, cini mi se cenu od 100e za modem, tako nesto, luda cifra, samo bi ozbiljno mentalno neuravnotezen covek na to prisatao ili lovator pun para kome je 1 dinar i 100 isto.
Pa su instalaciju interneta i televizije naplacivali kao da su zlatni kablovi a ne koaksialci koje i ja mogu na buvljaku da kupim... pa su naplacivali CAM module po 3-5 puta vecoj ceni on one po kojoj sam ja nabavio sebi jedan na ebay, bilo je takvih stvari vise puta i svaki put sam zvao direktora i rekao mu "u slusalicu" da bi to nakon 1, 2 ili cak 3 godine "shavtili" i promenili uz povremeno vracanje na "trgovanje televizorima" i sl.
Sad dok shvate da stare korisnike treba paziti i postovati proci ce jos neko vreme a kad shvate da je 1/3 otisla na mtsoptiku i jos 1/4 ka drugim operaterima bice im kasno.
Svaki put sam bio u pravu i sada sam u pravu sto se tice uvodjenja optike i sto se tice promene paketa i zahtevanja potpisivanja uo da bi se dobile vece brzine i u pravu sam u vezi nedavanja popusta istih ako ne i boljih od onih koje dobiju novi korisnici...
Zivi bili pa videli.
 
Poslednja izmena:
Da vidite kako će sa krenu popusti i poklon paketi kad krene Optika Telekoma. No neće skoro, to i oni znaju pa otuda i takav stav. Nažalost jedan novi korisnik nije jednako kao jedan stari, i to znaju u menadžmentu ali ne znaju akviziteri koji su samo motivisani novim ugovorima a ne i da reanimiraju stare korisnike.

Cene za Telekom optiku su kreirane bas za konkurenciju. Znaju da su jake i hoće da uljuljkaju konkurenciju da ne budu agresivni kad vide radove u njihovom reonu i da ih ne motivišu da vezu postojece korisnike. Oduvek je i važilo pravilo da se early adopteri sisaju, bar kod nas. Kad krene prvi talas optike, i kad spuste cene biće pravo vreme da se prave dogovori.
 
Haha.... Citaju forume, upravo su mi iskljucili sve pakete. Ugovor mi je istekao u martu, imao sam po ugovoru 3 dodatna paketa. Naravno nastavio sam da placam po novoj ceni, jer nemam ni pojma kad istice ugovor. Medjutim sada nemam ni tri paketa koja sam imao po starom ugovoru, ni jedan dodatan paket koliko je u ponudi, niti bilo sta iz nove ponude. Umesto da mi ukinu servis i ne posalju racun, selektivno iskljucuju servis i naplacuju punu cenu.
 
Nije ti istekao ugovor vec ugovorna obaveza kojom si dobio benefite, i izgubio kako je prestao rok na koji su dati.
Nista cudno kod svih je tako.
 
Poslednja izmena:
Pogledajte sajt, kombo paket maksi xxx dinara košta i uključuje jedan dodatni paket. To je usluga i ima definisanu cenu. Potpišeš ugovor sa ugovornom obavezom 2god, dobiješ 6m 50% popust to je benefit. Neko izboksuje još neki set top box, neko dodatni paket, i sve su to benefiti koji nisu obuhvaćeni cenom usluge. Kad istekne ugovorna obaveza mogu da prekinu sa pružanjem benefita ali moraju da poštuju ugovor i isporuče uslugu koja se placa. Pre par godina su imali tri dodatna paketa u okviru cene za uslugu koju su puzali i benefit je bio priključenje za 1 dinar. Istekom ugovorne obaveze nemaju pravo da degradiraju uslugu koju naplaćuju, kao sto ne možemo da degradiramo iznos koji plaćamo ;)
 
Pa i kod mts dobiješ popust kad potpises, ali kad istekne 2 godine ide full Cena.
Ne znam što bi to bilo čudno kod mnogo manje firme kakva je RV

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ovo je ponuda kad sam potpisao ugovor:
Pogledajte prilog 249664

Ovo je trenutna ponuda:
Pogledajte prilog 249665

A trenutno placam paket koji nema tri dodatna paketa kao sto je u prvobitnoj ponudi, niti imam bilo sta iz trenutne ponude (+20/1Mb interneta, dodatni paket i interaktivnu tv)

Nemam ja problem da nastavim da placam punu cenu, posto sam je i do sada placao, ali nije uredu da ne dobijam punu uslugu, koja god ona bila po ugovoru ili po trenutnoj ponudi. Jos manje mi je uredu da ne dobijem nikakvo obavestenje. Jos mi nije ni jasno kako uopste mogu da se izvuku sa povecanjem cena bez prethodnog obavestenja korisnika. Svaki mesec mi salju racun a ne mogu obavestenje, nego moram na sajtu da dezuram kada ce da objave... Izgleda da cu na svom sajtu da objavim da raskidam ugovor i smatram drugom stranu obavestenom.

Sad cu verovatno sa advokatom da gledam uslove kod RV, Beogrida i Targa... pa tek onda da odlucim sta dalje :)
 
Poslednja izmena:
Pa takav je zakon da mogu na sajtu da ostave obaveštenje.
A to što nemaš sad i šta si imao ranije je definisano ugovorom, kako je isteklo 2 godine izgubio si benefite, kad potpises ponovo onda možeš da biras benefite trenutne ponude.
Ali takodje obrati pažnju šta je standardna ponuda a šta je bonus, jer taj bonus ćeš izgubiti nakon isteka 2 godine.

Kod svih drugih provajdera je apsolutno isto tako.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ok, po zakonu su stavili obavestenje na sajtu. Slozicemo se da su informacije sa sajta pravno obavezujuce. Na osnovu informacija sa sajta i gornjeg priloga, ja mogu da vidim da cena iz 2016 ukljucuje 3 dodatna paketa. U zahtevu za promenu paketa imam oznaceno Kombo 2 i tri dodatna paketa. Nigde ne pise da je bilo sta ograniceno na 24 meseca, gratis, promocija, benefit ili bilo sta drugo.

Naime sad sam i procitao ugovor, i tamo stoji da je trajanje ugovorne obaveze najmanje 24 meseca i da ja kao korisnik ne mogu ranije da je prekinem. Samim tim ugovorna obaveza moze da traje vise od 24 meseca odnosno dok se ugovor ne raskine. Ja nisam raskinuo ugovor, niti me je RV obavestio da je raskinuo ugovor. I da je RV raskinuo ugovor, ne znam zbog cega mi naplacuje Kombo paket kada kombo paket nije postojao niti je pokriven ni Opstim ugovorom, ni ugovorom za TV ni ugovorom za Internet. Sve te ugovore sam sklopio 2005.

Znam da mogu da potpisem novi ugovor i dobijem benefite, ali vece benefite imam sa sadasnjim ugovorom gde imam tri paketa a ne jedan. Zato me i ne zanima sklapanje novog, jer mi je ovaj sasvim OK. Ako oni zele da ga raskinu nek me obaveste.
 
Nemoj da brkas ugovor sa ugovornom obavezom.

Ugovor traje sve dok jedna strana ne zatrazi raskid ugovora pismenim putem.
Ugovorna obaveza traje minimalno 24 meseca uz odredjene beneficije po korisnika (popust, bonus kanali i sl)

Kad istekne ugovorna obaveza tokom koje nemas pravo na raskid bez penala jer si se na to obavezao ide standardna ponuda bez bonusa i popusta, i to ti nece biti promenjeno nikad dok ne potpises nesto drugo.
Za svaku promenu mora da se pravi aneks ugovora i onda je on vazeci dok ne potpises drugi.

Znaci ono sto si poslednje potpisao ostaje zauvek dokle god ne potpises nesto drugo.

Ti apsolutno nista novo ne moras da potpises niti cete neko terati na to, ali pogresno je ocekivati da ces dobiti bilo sta iz nove ponude i ako su nazivi paketa mozda ostali isti.
 
Poslednja izmena:
Kakav je Radijus Vektor sto se tice telefonije? Ako ima neko da da utiske, jos bolje ako je iz Borce :)
 
Ja sam uzeo njihov fiksni pre skoro 2 godine i nekih vecih problema nisam imao. Mada, od kad imam postpaid, fiksni vrlo malo i koristim, uglavnom zovu ovi sto poklanjaju jastuke i besplatne ruckove :)
 
Nazad
Vrh Dno